mooie foto's ele, hij ziet er echt goed uit. Of Yarno last van de warmte heeft? Laat ik het zo zeggen, hij is niet anders dan anders en slaapt ook gewoon goed. Maar ik moet wel zeggen dat ik op deze dagen ook niet de auto in stap. Zo moet ik eigenlijk boodschappen doen, maar dat doe ik vanavond gewoon even in mijn eentje. Het is teveel om lopend af te kunnen, dus ik moet met de auto en dat vind ik nu gewoon te warm voor ze. Heb Yarno ook in luier en romper liggen en Damian alleen in zijn onderbroek en hemd. Vanochtend weer lekker gesport, merk nu wel dat ik al een veel betere conditie heb, kan veel langer nu op de apparaten staan voor ik moe ben. Maar moet nog wel 5 kg af. Zometeen komt de monteur, de cv krijgt zijn controle beurt. Verwacht er niets aan omdat hij pas een jaar oud is.
Hoi, We zijn weer lekker thuis van ons heerlijke weekendje!!! Wat hebben we genoten. Jens lekker in het zwembadje. Zo leuk om te zien. Ik zag weer mooie spam voorbij komen!!! Heerlijk al die ukkie sin het badje! Ik ga zo met Jens weer lekker in het badje. Hier morgen een dagje werken van 09.30-17.00 omdat ik vrijdag vrij was en had gewisseld met een collega en dan woensdag en vrijdag middag werken. Sorry dames dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer maar het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
groot gelijk heb je! vandaar dat ik met de laptop buiten zit ben wel benieuwd hoe je weekend was! zometeen voetbal kijken, ben benieuwd wat ze ervan gaan maken samantha, ik probeer het ook te mijden, maar zoals vanmorgen moest ik naar de ha en morgen om half 4 naar de osteo. gelukkig hebben we airco in de auto, maar toch zielig..
marleen dus een heerlijk weekend gehad en heel goed weer. Heb je ook nog mooie spam foto's van Jens voor ons? elegance: ja heb ook airco in de auto, is idd wel sneu als ze het warm hebben. Hier heeft Yarno vanmiddag in de tuin geslapen, had de bak van de wandelwagen op het kleed gezet en kap eraf gehaald en muskietennet eroverheen gespannen. Lekker in de schaduw en Damian lekker gespeeld in het water. Daarna nog voetbal gekeken en zojuist zijn de vrienden weer weg.
jeetje samantha, dan heb je geluk denk ik ons mannetje kon nergens slapen ivm de hitte.. de zon staat op het scheve dak van de kinderkamer van 11 uur smorgens tot hij onder gaat en zelfs de airco op zijn kamer krijgt het er niet koel.. en hij is niet gewend om ergens anders te slapen.. geprobeerd in de box, daar sliep hij een half uurtje.. daarna in de kinderwagenbak in de woonkamer, daar was het het koelst.. ook niet.. daarna buiten ook in de schaduw.. heef hij 15 minuutjes liggen dutten.. zojuist wilde hij ook niet naar bed, even met hem in bad gegaan.. dat vond hij wel relaxed, maar hij was zo moe dat zijn mood al snel nega werd.. helemaal begrijpelijk dit keer.. en hij was hiervan zo moe dat hij uiteindelijk toch in slaap gevallen is gelukkig en over 30 min krijgt hij weer zijn laatste fles, moeten we hem weer wakker maken zo zielig.. ik ben echt heel benieuwd wat de kinderosteo morgen zou kunnen brengen.. ik had het uwv gebeld en die melde mij dat er binnen 48uur contact met mij word opgenomen ivm verzuim.. met de vraag of ik ziek ben ivm de bevalling... hmm ja dus.. direct of indirect.. wat heb ik niet de verzakking, het si gewricht.. of de bijna postnatale depressie.. klinkt bijna hilarisch.. verder dus een dagje waarin ik niet veel heb gedaan.. voornamelik met mannetje op de arm gelopen om te troosten.. als ik hemm dan weer heel rustig neerlegde ging hij weer af.. wat wel leuk was, hij lag over mijn arm en zo liep ik rond, en kon hij rondlkijken.. toen ik langs de tv liep bleven zijn ogen op de tv gefocussed.. zo heeft mannetje een paar minuten voetbal zitten kijken!! al die gekleurde poppetjes maakten toch echt indruk! hoorde van een vriendin dat haarr pc is gecrashed.. alle bevallinggsfoto's en eerste weken foto's weg.. vind het zo zielig.. en door de drukte hebben ze er niet gelijk aan gedacht om ze te kopieren.. dus meiden... misschien een goede tip
Hoi meiden, Ik vergeet jullie niet, maar zit gewoon heel weinig achter de computer met dit weer. En met de laptop buiten... tja, dan zie ik nog niks op het scherm... Liefs, Nijn
hoi meiden, Gisteravond om half 11 kreeg Yarno zijn laatste fles hij was bijna klaar toen alles met een noodgang eruit kwam. Hij huilde niet maar was gewoon wakker. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heb hem toen getempt, hij was precies 37 en toen ik de thermometer in zijn billen stopten, poepte hij ook nog even rustig. We hebben hem toen in de wieg gelegd en hij heeft geslapen tot 6 uur. Terwijl hij dus bijna alles eruit heeft gespuugd. We merken ook steeds dat hij die avondfles niet wil, hij slaapt zo rustig en diep. Zal eens overleggen op het cb wat voor tips ze hebben. Hij is bijna 11 weken en een fles minder mag geloof ik niet en wil ik eigenlijk ook nog niet doen, want overdag krijgt hij ook lang niet altijd de flessen echt leeg. Tips zijn welkom.
Morgen meiden, Ele heel veel suc6 vandaag bij de oesto, vind hij stiekem nu al leuk voetbal haha Samantha wat zielig maar zal vast met de warmte te maken hebben denk je niet? Gaat het nu al weer beter met hem? Nijntje jjj bent gewoon heerlijk aan het genieten lekker hoor. Hier vannacht ging wel redelijk met handschoentjes het is gelukkig iets minder, werdt vannacht wel weer wakker van behoorlijke kramp/steken onderin. Nu vandaag als ik loop nog steeds lichte steken, ben blij dat ik morgen weer naar de vk mag. Ben zo bang dat ze veel te vroeg gaat komen. Nu maar weer aan het werk blehh echt geen zin aan..
goedemorgen! jeetje sam, wat zielig, zou hij toch last van de warmte hebben gehad? Wat goed van hem dat hij daarna toch nog zolang heeft geslapen met een leeg buukkie.. ik vraag me best af wat de volgende stap is wat vetreft de voeding. pas als hij 4 maandedn is met het fruithappje of eerder al veranderingen. ik moet over 2 weken naar het cb, dan is hij alweer 14 weken.. hier ook best iets geks eigenlijk vanacht.. het was zo warm en alsof het nog niet warm genoeg was sloopte ik de airco... het was dus 32 gradn op zijn kamer.. alle ramen opengezet en de katten even naar de woonkamer, maar bij 30 graden bleef het steken en het werd niet koeler.. we konden hem dus echt niet in de pucka leggen en als we de deur openlieten van zijn kamer moesten we uitkijken met de katten.. al denk ik niet dat met deze hitte de katten hem opzoeken om bij teliggen.. ik koos toch voor het laatste, alle ramen op een kier, zodat de katten niet wegkonden en de deur van zijn kamertje open en zonder pucka.. hij viel als een blok in slaap gelukkig na de laatste fles van 11 uur.. viel me reuze mee zonder pucka, ik ben wakker gebleven tot 3 uur vanacht, ik kon er niet van slapen.. toen toch maar gaan slapen met de bbfoon op zijn hardst dat als er iets zou zijn ik het zou horen en natuurlijk hebben we ook de videaofoon aanstaan.. om 5 uur begon hij te huilen, hij voelde niet meer zo warm aan en ik dacht hmm flesje geven of speen...gekozen voor speen en in de pucka gedaan.. ik ben opnieuw in slaapgevallen tot de wekker van mijn man ging om 6 uur en heb de kat verzorgd.. medicatie dwangvoer en dacht nog even gaan liggen. herbie zal zo wel komen.. ik vond het al een hele prestatie dat hij opnieuw weer in slaap gevallen was.. en opeens werd ik wakker om kwart over 9!!!! ik schrok zo erg dat ik naar zijn kamertje rende en meneer lag gewoon nog te ronken... ik vind het echt zo'n prestatie, hij zal echt moe zijn geweest na gisteren niet te kunnen slapen!
ele; moeilijk is dat he met die pucka,maar heerlijk dat hij zo goed heeft geslapen, hopelijk doet hij het vandaag overdag ook beter dan gisteren. Succes bij osteopaat. Harry heeft vanochtend Yarno de fles gegeven en hij heeft ook nog daarna geslapen tot 9 uur.Hij werd net wakker toen de cv monteur kwam. Dus gauw badje gemaakt en kon ik hem vast badderen, anders had ik koud water. Heeft om 10 uur weer de fles gehad en slaapt nu weer. CV monteur is ook net weg, we hebben een Quinta en die schijnt moeilijk te zijn en langdurig voor de onderhoud. Maar het is allemaal gelukt en kosten zijn 34,-. De packing was niet goed meer een klein scheurtje. Nou die betaal ik graag want die cv is toch wel heel belangrijk voor de warmte en voor onze regendouche. hahaha. Nou ik krijg zo twee kleintjes erbij en dan gaan we zwemmen. Oma gaat ook mee, is haar oma dag. Maar we zijn wel druk met 4 kleintjes
Gelukkig geengroot bedrag! heel veel plezier vandaag met zwemmen! hier ie het overigens helemaal bewolkt en klef.. geen echt zwem weer dus.. Geniet ervan!
bewolkt? Dat is jammer, hier is het strak blauw en heel zonnig, echt warm. Damian is een half uurtje geleden in slaap gevallen, ben ik blij om want oma komt om 12 uur en de kleintjes ook en we willen kwart over 12 wegrijden. Dan heeft hij in ieder geval even lekker geslapen. Ga nu gauw even het eten voorbereiden dan hoef ik het straks alleen op te zetten als ik thuis kom.
eventjes snel, dacht aan al dat huilen van herbie en heb iets gevonden wat je even moet lezen ele. Huilen of KISS syndrome? | Mens en gezondheid: Kinderen KISS-syndroom - Wikipedia
Super lief marianne dat je aan ons dacht toen je dit las, maar hij heeft sowieso het kiss syndroom.. en dat hij daar veel van kon huilen wisten we wel.. maar niet nu nog, nadat we bij de osteopaat zijn geweest.. maar... ik heb nieuws... ik ben dus naar de kinderosteopaat geweest vandaag.. jeetje wat een gedoe in dit kleffe weer en best ver rijden.. zo zielig voor mannetje.. maar dat ter zijde we hebben het over mijn zwangerschap gehad, hoe klote die is verlopen en de osteo zei al vrij snel bij het onderzoeken van mijn mannetje dat ik spanningen heb gehad tijdens de zw.. en om even terug te denken dat is ook zo, eerst bang voor weer een mk.. en daarna bekken.. eiwit, glucose, minder vruchtwater, baan verliezen, kortom veel stress.. hij voelde dat aan zijn bijnieren, vraag me niet waarom.. hij zou die stress nu nog met zich meebrengen.. niet gelijk viel het me in.. maar het puzzelstukje is gevallen.. jullie weten dat hij is geopereerd nadat hij is geboren.. hij heeft daarvan heel veel pijn gehad in mijn BM.. we wisten wel dat hij dat heeft gehad, maar nog nooit was de link zo concreet met de stress die hij gehad moet hebben hiervan en het huilen en scheeftrekken nu.. hij zei ook zonder het te weten, dat hij eerder geboren is.. ik dacht wat een freak die stress zit in zijn hele llijf.. zijn hele nek zit vast.. en omdat hij dus snel groeit, groeit hij scheef want hij houdt zijn hele lichaam op een voor hem zo prettig mogelijke manier.. scheef dus... en dat daar als gevolg ook nog een afgeplat hoofdje door komt is een vevelend gevolg.. en zoals de kinderfysio zei dat hij een verkorte nekspier heeft klopt ook, ook een gevolg.. we moeten nu de oorzaak aanpakken.. hij voelde zelfs dat hij een lichte koemelk allergie en heel veel last van krampjes heeft.. ik dacht die man kon wel helderziend zijn! maar dat was hij niet, want hij legde precies uit wat hij voelde en waar dat op duidde.. tot onder aan zijn billen trekt hij spanning in zijn rug.. en daarom houdt hij ook de hele dag zijn tenen krom.. allemaal spanningen.. en dus ook pijn.. de oefeningen die ik van de kinderfysio moet doen, zijn dus eigenlijk best zielig, want ze doen hem gewoon pijn, daarom begint hij al te huilen als we net begonnen zijn, terwijl we er niet eens druk opzetten, maar echt met hem spelen.. Hij wil dan ook zo snel mogelijk met herbie aan de slag gaan, want zoals hij zelf zegt, dit is niet zomaar te verhelpen.. hij had ook spanning op zijn linkerlong.. en hij moet dus uit die spanning groeien.. daar bedoelde hij mee dat hij nu al scheef gegroeid is en dat hij eerst moet kunnen ontspannen en dat hij van daaruit pas weer "recht" kan groeien en dat heeft allemaal tijd nodig.. het voelt heel raar, maar het voelt alsof ik de puzzelstukjes kan plaatsen.. het huilen dat hij doet wordt dus door iets veroorzaakt en niet omdat hij huilt om te huilen zoals huilbaby's, dat viel hem meteen op al bij binnenkomst dat hij huilt omdat er iets is.. zoals ik dus altijd al zei.... wat ik nog wilde zeggen dat me opviel.. Hierbie was zo aan het lachen naar de osteopaat! zoals jullie weten doet hij dat niet vaak.. en helemaal niet als hij zo in een openvlakte op een tafel moet liggen met een vreemde man boven zich die niet eens kindergeluidjes maakt... ik kon zo mijn tranen niet inhouden.. alsof mannetje wilde zeggen.. ja eindelijk.. iemand die me begrijpt, nu komt alles goed.. ik verbeeld het me natuurlijk.. maar ook bij thuiskomst was mannetje echt vrolijk, zonder nog met mijn man gesproken te hebben, viel het hem ook meteeen op.. Toen ik het verhaal aan hem vertelde voelde hij het ook zo.. de puzzelstukjes lijken compleet.. laten we hopen dat het ook daadwerkelijk iets gaat opleveren, maar ik heb er alle vertrouwen in..
bah mijn laptop is nu echt defect.. mijn linkermuis doet het alleen als die zin heeft en ik kan maar om de 20 sec letters typen hendig vaag.. hopelijk kan mijn mannie dit nog verhelpen.. ik zie het echt niet zitten om na anderhalf jaar alweer een nieuwe laptop aan te schaffen..
Ele: Zit dit echt met een brok in mijn keel te lezen, de tranen springen me in de ogen!!! Wat een ongelooflijk verhaal en zo zielig dat hij echt pijn en spanningen heeft. Gelukkig kan het verholpen worden, maar dat vraagt dus veel tijd en veel energie. Ik vraag me nu echt af welk operatie hij moest ondergaan, omdat hij dus ook al in jouw buik zo'n pijn moet hebben gehad. Jeetje zeg, zo klein en dan al zoveel meemaken, nee dat gun je toch echt niemand. Ben blij dat alle puzzelstukjes op zijn plaats zijn gevallen en dat je nu actie kan ondernemen.Wat moet er een last van jullie schouders zijn gevallen toen dit werd verteld en jij het dus bij het rechte eind had. Hele dikke knuffel!!!!
Nou ja, ik krijg zojuist een brief van de gedragsdeurwaarder dat ik de cz in april niet betyaald heb... pfff.. in dec hebben wij een nieuwe rekening geopend mijn man en ik, en we maakten gebruik van een overstap rekening, zodat alle rekeningen doorgestuurd zouden worden.. niet dus.. per direct werd mijn oude rekening gestopt en heb ik zelf overal achteraan kunnen gaan wat ik nog allemaal moest betalen, want het was zelfs zo dat de bankmij niet kon vertellen wie er allemaal geprobeerd had geld van mij te ontvangen.. en mijn salaris kon ook niet gestort worden.. nadat ik alles opgelost had was het bij de cz zo dat ze het niet meer automatisch van mijn rekening mochten schrijven.. dan moest ik een formulier invullen.. dat netjes gedaan.. maar toch bleef ik brieven krijgen dat ik niet betaalde... niks automatisch.. uiteindelijk was mijn man het zo zat nadat we al erover gebeld hadden en we het weer handmatig gestort hebben dat ze het via de telefoon veranderd hebben.. het kon dus wel.. dat was 3 juni... en niet in maart.... nu krijg ik dus een brief van de deurwaarder dat ik in de maand april niet betaald heb en hoppa er komt gelijk een bedrag bovenop.. dus ik heb daar zojuist voor gebeld en ik moet het bedrag betalen.. want omdat ze he tpas 3 juni veranderd hebben gaat het niet overt achterstallige betalingen.... alle herhalingsbrieven van de cz heb ik dan ook voor lief genomen omdat ik dacht dat het nu eindelijk opgelost was en dat depost zich gekruist had met de eindelijke automatische incasso.. nou die man aan de andere kant was zo vriendelijk, dat ik kon kiezen, ik betaal het niet... of wel.. maar dan wel het hele bedrag.. natuurlikk betaal ik, ik wil geen wantbetaler zijn! maar dan moet ik dus nog maar zien dat ik dat geld terugkrijg.. ik kon een mail sturen naar de debiteurenafdeling van de cz.. ik zei nog, oh dat komt hij bij jou uit toch.. ja zei hij.. nou ja! ben ik een mongool ofzo wat een bureaucratie.. ik ga dus echt een klacht schrijven naar de cz...
Ele inderdaad wat een verhaal, en wat heeft Herbie dan al veel mee gemaakt he, En zo zielig voor zon manneke dat hij echt pijn heeft. Maar goed je weet nu in ieder geval wat meer en kan er wat aan gaan doen, hoop dat het snel wil aanslaan en dat Herbie niet te veel pijn heeft tijdens de behandelingen. Hier verrot slecht geslapen mega last van mijn handen nu ook op mijn werk hele tijd tintelende/doof gevoel in handen pff echt even een off day. Moet nog wel de hele dag werken helemaal verrot, maar ja dit is wel 1 van de laatste hele dagen die ik werk volgende week nog 1 of 2 x een hele dag dan alleen nog maar halve dagen. Vanavond weer naar de vk.