Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ele pff wat een verhaal zeg, hoop dat het idd is wat hij denkt en dat de behandeling gauw effect heeft, zodat hij en jullie lekker kunnen genieten van elkaar.

Smokey: balen van die handen zeg, hoop dat het dragelijk blijft.
    Probeer als je vrij bent tussendoor nog even te slapen, zodat je straks goed uitgerust bent om de bevalling in te gaan.
    Houd je het vol met het warme klamme weer?

Marianne; hoe is het met jou? en je gevoelens?
    Hoe gaat het op mannetjes werk? Heeft hij nog gauw vakantie?

Marleen: waar ben je? Je zou de ochtend er zijn.

Nijntje: druk druk met esmee? Hoe is het met haar en met jullie?

Hier gisteren lekker gezwommen, ben zelfs verkleurd.
    Damian heeft geen minuut stil gezeten alleen maar spelen met iedereen, ook de andere twee kleintjes waren lief. Kortom echt genoten.

Heeft het bij jullie nog geregent, hoorde dat er op diverse plaatsen regen heeft gevallen, nou hier niet, geen drup. Het was vanochtend bewolkt en nu half maar wel telkens zonnetje.

Morgenochtend gaat Damian op peuteropvang reisje,hahah en ik ben hulp moeder. Ga allemaal foto's maken en ervoor zorgen dat de andere het kunnen bestellen.

Zo even naar het plein toe als de jongens wakker zijn, heb bijna geen voeding voor Yarno meer. Heb vorige week 6 pakken besteld, ook vast voor de vakantie.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: balen zeg dat je zo slecht slaapt en nu zelfs ook al overdag last hebt van je handen.
    Weer naar de vk toe.........spannend zeg!
    Dan kan ze ook direct vertellen of de kleine aan indalen is.

Sam: Hier gaat het wel goed.
    Klinkt lekker vrolijk he?
    Beetje baaldag vandaag............
    Maar alles gaat goed met de meiden.
    Ze slapen goed ondanks de warmte.

Nijn: Hoe is 1e keer tennis gegaan?

Ele: Wanneer mag je weer naar cb toe met herbie?

Melissa was vanmorgen wakker om 06:45, mooie tijd dus.
    Ze lag op haar buik te jammeren.
    Ze draait zich continue op haar buik en gaat niet meer uit haarzelf terug, terwijl ze het hier beneden wel kan en doet.
    Boven gaat ze dus huilen en kan ik telkens heen en weer lopen.
    Nu is de rits van de slaapzak ook nog eens kapot van esther en laat dat nou de enige dunne slaapzak zijn.
    En heb geen idee hoe laat mannetje thuis is, want moet dan echt een nieuwe halen.Baal er zo van!!!!
    Mijn ouders 2 huizen verderop gaan bbqen en áltijd doen we dat samen en nu..............nu zegt ze er niets van en mag dus blijkbaar niet komen.
    Ik snap het niet maar goed!Ik zal wel gek zijn.

3. butterfly1984

o ja hier heeft het keihard geregend!
    Nu begint zonnetje er beetje door te komen

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Regen nou hier helemaal niks, het is hartstikke benauwd. Heb airco op het werk maar het zweet loopt tussen met tieten door. Morgen en overmorgen nog warmer dat trek ik niet. Vandaag heb ik het even zo gehad lijk wel zon dik vet zwetend varken wat niet meer vooruit komt. Moet volgens mijn ook wat rustiger aan gaan doen, slapen liggen overdag doe ik bijna nooit ja soms in het weekend eens, heb volgens mijn ook al wat dagen beetje harde buiken.

Samantha wat leuk een peuterreisje hahah had ik nog nooit eerder gehoord:D

Butterfly nou wat jammer dat je niet mag komen bbq-en, ik nodig mezelf altijd uit bij mijn ouders met eten haha maar dat kan ik rustig doen bij mijn moeder haha Balen van je slaapzak moet je daar straks nog achteraan? Ben ook benieuwd of de kleine al aan het indalen is of nog niet.

Weer verder met werken, geen zin.............tot later:(

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo dames,

Daar ben ik dan eindelijk!

Hier was een grote stroomstoring vandaag dus kon ervan morgen niet op internet.
    EN nu hapert de verbindign nog steeds dus even een korte reactie:

Ele: tjee zeg wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn bij de osteopaat! Hoop echt dat herbie nu iemand heeft die hem kan helpen.

Sam: leuk he die kleertjes van BFC we hebben die ook in de winkel en moet zeggen heb er best wel veel van.

Spammen: ik probeer zsm even te spammen nu lukt dat niet ivm slechte verbinding.

Nijn: hoe gaat het met je? Lekker wezen tennissen?

Smokey: hoe lang werk je nog? Warm he zonder airco ik ken het. Maar als je zwanger bent is het nog veel zwaarder.

Morgen hier lekker een vrij dagje! En vrijdag werken in de winkel en daar is geen airco en heel veel glas dus echt een sauna! bah bah

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Net terug van de vk alles was goed ijzer, suiker bloeddruk, en de kleine is al ingedaald. Verder heb ik het nog steeds warm haha

Morgen mijn paardje weg brengen die gaat iemand anders dan rijden, dan heb ik daar ook even geen omkijken meer naar.
    Ga geen hele dagen meer werken heb ik vandaag besloten wand ben echt helemaal gesloopt vandaag.

Ga nog even buiten zitten en dan lekker slapen, sorry even geen reactie op iedereen.

7. butterfly1984

Even vlug een berichtje.

Smokey: fijn dat alles goed was bij de vk.
    Dus toch ingedaald, super zeg!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Vanmorgen naar cb geweest.
    Ze is nu 7355 gram en 67 cm.
    Ze is maar 2 cm gegroeid, niet echt veel, maar ze zei al dat het niet uitmaakte, want ze ging al heel snel met de lengte.
    Mevrouwtje was lekker eigenwijs en wou geen blokjes aanpakken, ook werkte ze niet echt mee met de ogentest (met zo'n lampje).Ze vond het niet zo fijn om daar te liggen op tafel, dus hele tijd met haar hoofd omhoog.
    Als ik kijk naar Esther qua gewicht en lengte, dan groeide esther best hard met de lengte.
    Vergeleken met vorige keer was esther (met 4 maanden) toen 65.6cm en melissa 65cm en nu melissa dus 67 en esther toen 71.5cm, gewicht van esther was toen bijna 7700gram.

Ik ga er snel weer vandoor.

8. butterfly1984

Ik vergeet helemaal te vertellen dat Melissa gister 4 flessen heeft gehad ipv 5.
    Om 19:30 de laatste en vanmorgen om 06:30 was ze pas weer wakker.Goed he?
    Hoop dat het zo goed blijft gaan.

Haar schema was gister:

06:45: fles
    09:15: potje fruit
    11:00: fles
    14:50: half potje groente
    15:30: fles
    19:30: fles.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Butterfly, hihi was ze lekker eigenwijs, maar fijn dat alles goed was op cb. En die groei dat komt vast wel goed:) Melissa gaat echt goed als een speer met drinken/eten mooi schema!:D

Hier vannacht maar zo 2x wakker geweest om te plassen ipv 6 a 7 keer ook de handen gingen vannacht wel redelijk lekker geslapen:)
    Zo paardje weg brengen en dan vanmiddag zwembadje maar even in;)

Hoe gaat het met de rest van de meiden, allemaal zo druk of lekker aan het genieten van het mooie weer. Morgen zeggen ze 37 graden pff zie daar wel een beetje tegen op hoop dat het mee valt.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Even een hele korte reactie, want Esmee wordt wakker.

Ele, wat geweldig dat die Osteopaat Herbie begrijpt en dat alle puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen!
    Wat moet jij opgelucht zijn!!

Smokey, wat balen dat je je beroerd voelt. Maar gelukkig was bij de vk alles goed. Heel veel succes meid de komende dagen!!

All, het tennissen ging super goed. Het leek wel of ik nog harder sloeg, haha Eerste toernooitje speel ik dus ook al 24 juli...

Verder lekker aan het genieten van onze meid (en het weer). Het huilen is voorbij en ze is echt vrolijk (op hyves wat foto´s geplaatst).

Regen, hier is geen druppel gevallen....

Oja, heb de nacontrole bij de gyn gehad en wat stelt dat niks voor zeg. Had niet eens mijn eigen gyn, want die zat nog steeds met zn duim (daarom deed hij de ks ook niet). Wat vragen afgewerkt en klaar. Niet eens naar het litteken gekeken. En ik begon over de verklevingen en de hartvormige bm, maar daar deed hij niks mee, oke dan niet....

Meiden, geniet van jullie kleintje en tot snel denk ik!

Liefs

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo!

Smokey, meid wat heb ik met je te doen in dit weer.. jeetjemina.. gelukkig ben je vanacht niet zo vaak eruit gehoeven om te plassen..
    en ik vind het heel goed van je dat je voor jezelf kiest en geen lange dagen meer gaat maken! heerlijk vooruitzicht toch! :D
    ga je je paardje wel nog vaker opzoeken? lijkt me namelijk ook even wennen als je hem of haar niet meer kunt verzorgen nu..

samantha, wanneer begin jij eigenlijk weer met werken? super leuke foto's op hyves van het zwemmen! en je figuur, sorry hoor, maar ik zou niet zeggen dat jij nog geen 3 maanden geleden bevallen bent! goed gedaan :D:D
    ik heb trouwens een leuke tip voor je om met yarno in het water te kunnen.. we hebben zo'n band waar hij in kan zitten, maar omdat hij daar nog te jong voor is heb ik en opblaasbaar bodyboard gekocht.. die hebben we afgelopen week in de jacuzzi gebruikt en hij vond het echt heerlijk.. for the time being dan :) maar zo kon hij toch met zijn voetjes spartelen en we hadden het idee dat hij dat dobberen echt heel relaxed vond..
    ik zal zo even een foto showen!

marianne, wat relaxed die tijden! :D:D en hoe gaat het nu met hapjes geven? lust ze de groente een beetje? welke smaken hebben haar voorkeur?
    wat is ze al een dame geworden he! jeetje, 7,3 kg! hoe zitten de kleertjes maat 68 haar nu? heeft ze al veel 74 aan?
    was de ogentest trouwens goed gegaan buiten dat ze een tikkeltje eigenwijs was? :D

nijn, van jou bericht straalt de vrolijkheid af! ik heb zo het idee dat jij zoooo goed in je vel zit en zo gelukkig bent.. en dat je rust gevonden hebt, ondanks je kleine vuvzelaatjee in huis :D
    die gelukkig minder huilt zoals je zegt.. fijn hoor! heb je haar geen sprongetje zien maken voor en na de huildagen?
    gaat ze je nu ook steeds bewuster aankijken en naar je lachen?
    ik vond dat heel bijzonder! :D nu krijg ik steeds meer interactie dat is echt zo leuk, hij ziet me ook echt aankomen en stopt dan met huilen, heel soms dan hahaha.. of als ik eraankom trekt hij juist een pruillip.. en begint dan oorverdovend te huilen.. en mijn man en ik denken ook soms dat hij toch echt al het besef heeft van ik wil nu aandacht.. of dat nu komt omdat hij zich niet ok voelt, of om aandacht aandacht.. maar het besef zeg maar.. daar is mama die reageert wel als ik zo doe... :D

Marleen, lekker aan het genieten van je vrije dag? :D
    succes morgen, maar weet wel in een sauna zou je afvallen door het zweten :D:D:D

hoe zit het trouwens met iedereen en zijn gewicht? is iedereen weer een beetje op zijn begin gewicht? op smokey na dan! :D:D:D

vanmiddag naar de osteopaat geweest, heb nu overal spierpijn en voel me keimoe! over 2 weken weer! ben benieuwd of het minder pijn zal gaan doen..
    en morgen weer met mannetje naar de osteo.. dan gaat hij hem goed onder handen nemen zoals ik begrepen heb!! ik ben zo hoopvol gestemd... laat dit echt goedgaan!
    mijn osteo heeft ook al aangegeven dat zijn hoofd echt scheef is en dat het hem niks zal verbazen als hij een helmpje zal krijgen.. ik zei al liever nu dan morgen.. helaas doen ze dat pas bij 5 maanden.. waarom helaas.. de schade wordt alleen maar erger zeg maar..

jeetje hier komt een vliegtuig over en ineens een knal! gatsie.. denk door de snelheid ofzo.. maar echt schrikken, de buren schrokken ook hoorde ik..

ben ook weer het schema aan het bijhouden...
    zal ik het zo eens posten?
    oh ja en ik vergeet bijna de foto van het body board te posten! :D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nou wil ik wel zeggen, want jullie horen me weer een aantal dagen niet klagen haha, dat sinds de osteopaat hij echt minder heeft gehuild.. hoe bizar we het ook vinden..
    anders had dit schema er wel anders uitgezien gisteren! :D

komt ie :

7 -7:30 fles 180+6, poepluier
    7:30-9 spelen, vrolijk leek niet moe
    9 - 11 slapen, snel in slaap gevallen een beetje gehuild, 2 x speen gebracht
    11 -11:30 fles 180+6, huilen bij het boeren
    11:30- 12:30 spelen, 30 min huilen, uiteindelijik moe en in slaapgevallen buiten
    12:30 – 13:45 slapen buiten, helemaal ko, tussendoor wakker, niet gereageerd en weer in slaap gevallen, laatste kwartier nagedut en rondgekeken
    13:45- 14 in badje
    14-15 spelen, laatste halfuur huilen/stil/huilen
    15-15:30 fles 180+6
    15:30-18 boodschappen en wandelen, veel slapen
    18-18:30 op bezoek, alleen bij mama op de arm
    18:30 – 19 fles 180+6 ( op bezoek) door mama gegeven, poepluier
    19-21 op bezoek, door mama vastgehouden, 1 uur huilen
    21- 22:30 slapen
    22:30- 23 fles 180+6, heel moe, met moeite wakker blijven
    23- 7 slapen

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    van vandaag:

- 7:30 fles 180+6, 30 cc over, poepluier
    7:30-8:30 spelen, 15 min huilen
    8:30-11 slapen
    11-11:30 fles 180+6, 40 cc over, poepluier
    11:30-12 spelen, rondkijken
    12-13 slapen, veel huilen in het begin, maar met de ogen draaien van moeheid
    13-15 naar de osteopaat, veel slapen
    15-15:30 fles180+6, veel scheetjes
    15:30-16:30 Spelen, moe, met moeite in slaap vallen, vaak speen geven
    16:30 - ? slapen, buiten

14. Gerritsen

Elegance: Wat een mooi schema zeg, nou osteopaat doe morgen maar eens een heel goed je best want Elegance moet nu lekker gaan genieten.
    Maar hoe komt het dat ze het niet eerder hebben gezien bij de osteopaat, want je was er al eerder geweest! Of is dit een andere?

Vanochtend ben ik met Damian op schoolreisje geweest naar kinderparadijs malkenschoten. Is heel leuk. Ik was de fotograaf en heb alle e-mailadressen genoteerd en ga ze allemaal doorsturen. Maar de kinderen hebben genoten 11 stuks maar ik ook. Heb heerlijk gekletst en met de kinderen meegespeeld. Damian was helemaal onder de indruk van het waterfietsen. Zo mooi vond hij dat.

Harry was dus thuis bij Yarno en is vanochtend dus ook met hem naar de osteopaat geweest, Yarno hoeft niet meer te komen. Ontlasting komt nu niet meer met moeite en 1 keer per dag lukt nu.
    Ook heeft hij geen knelpunt meer in de nek want hij vind nu liggen in de box, kleed allemaal prima.
    Maar harry vond dat ik wel vaker wegmocht, hij vond het heerlijk. haha

Elegance: mijn verlof loopt officieel 7 juli af, maar omdat ik nog het ret programma volg is deze verlengt naar eind november. Maar heb ook nog 5 weken vakantie uren staan en die neem ik er achteraan en begin dus januari 2010 weer.
    Werken moet ik ook nog helemaal niet aan denken, terwijl ik werken normaal echt heel leuk vind en ook voor de sociale contacten en even geen mama zijn, maar nu denk ik pfff ff lekker geen werk en wel geld verdienen.

Nijn: geniet maar lekker en doe rustig aan het met tennissen want je spieren zijn nog wel verweekt he.

Anouk: Waar ben je?

Smokey: ik heb echt met je te doen, morgen wordt het snikheet en daar zit je dan met je toeter. Lekker voetjes in het water.

Marianne: lekker met de kids in het badje? Hoe is het verder en wat een mooi schema van melissa. Lekker eigenwijs dus bij CB, zit er al vroeg in.:D

Marleen: Morgen werken, bah. Succes in ieder geval.
    Wanneer is je stopweek van de pil?

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Pff net paardje weg gebracht nu koken ben kapot, en tis best warm kan er redelijk goed tegen maar vind dit toch niet zo leuk:(
    Probeer strakjes even op jullie te reageren.

16. butterfly1984

Ele: Wat een super leuke en schattige foto.:D:D
    En wat ziet jouw schema er mooi uit, echt het huilen is dus al vele malen minder............super zeg!
    Die mensen verichten dus op 1 of andere manier wonderen.
    Hopen dat het morgen ook zo geweldig gaat, al is het wel erg zielig dat hij dan zo'n pijn heeft.Dat breekt je moederhart even op dat moment.
    Melissa heeft nog wel wat 68, maar wat is nu koop is allemaal 74.

Sam: Klinkt echt al een super leuk dagje!!!
    Heb je erg veel foto's gemaakt?
    Wat moet dat geweldig zijn om je zoontje zooooo te zien genieten.Super foto's weer op je hyves, yarno word al een echt mannetje hoor, hij groeit als kool niet?

Smokey: Voor hoelang blijft je paard weg?
    Hopen dat je vanacht weer een betere nacht hebt.
    Ga je nog weer buikfoto's plaatsen?

Melissa heeft haar laatste flesje iets na half 8 gehad en wel 210+7, alles netjes opgedronken.............super he?
    Ben echt heel erg trots op haar.
    En............haar 1e tandje is erdoor!!!!:D:D:D:D

17. Gerritsen

hoi,

Ja heb veel foto's gemaakt, inmiddels heb ik ze ook al uitgezocht en bewerkt. Ga zo alles doormailen aan de ouders.
    Ja Yarno wordt echt groot hoor, hij groeit echt super hard.
    Volgende week naar CB, ben ook echt benieuwd. Hij is alweer 11 weken oud.

Hoera eerste tandje erdoor, nu gaan ze elkaar snel opvolgen.
    Tjee wat goed van haar dat ze de fles heeft leeggedronken en zeker met deze warmte. Hier krijg ik de flessen echt maar voor de helft erin.

Heb begin van de avond nog een paar foto's gemaakt, Yarno was zo hevig aan het sabbelen op zijn vuist. Wil de hele vuist erin proppen.
    Ook nog foto op het kleed gemaakt, die is van eergisteren. Hij moest oefenen op de buik voor het nekje, maar wat doet hij.... kijk zelf maar.

18. Gerritsen

Yarno denkt je bekijkt het maar met oefenen, ik ga maffen

19. Gerritsen

vuist in de mond proberen te proppen

20. Gerritsen

Blijf proberen

Deel Deze Pagina