Samantha en ele wat een schattige foto's!! echt knapper kereltjes!! Hier wel redelijk geslapen wel +/- 7x weer eruit om te plassen, komt drink veel water met warme weer dus snachts dubbel op eruit Vandaag dus de warme dag hoop dat het hier allemaal mee valt, vanmiddag lekker niks op de planning alleen even boodschappen doen, daar is het toch lekker koel verder in zwembadje hangen en natuurlijk voetbal kijken. Kunnen jullie kleintjes allemaal een beetje tegen de warmte? Heb vorige week trouwens stiekem een big mac op wat was dat lekker vond dat ik het verdiend had kan zo voor de uitslag bellen die zal nu wel een keer te hoog zijn heb me daarna meteen weer netjes gedragen deze week Nou meiden suc6 vandaag met de hitte en misschien tot vanmiddag/avond als ik de puf nog heb.
Sam: wat een ongelooflijke leuke foto's. Vanaf wanneer mag yarno op zijn buik slapen?Doet hij dit weleens in zijn bedje? Melissa ligt nu ook telkens op haar buik, overdag jammert ze vaak, dus draai haar dan terug, maar na de laatste fles slaapt ze op haar buik en voordat ik naar bed ga rol ik haar terug, maar smorgens ligt ze ook weer op buik, dus snachts slaapt ze ook zo. En vanmorgen na de 1e fles heeft ze ook zo geslapen. Smokey: Lekkere een big mac.En tuurlijk heb je dat verdiend. Gister de laatste fles dus iets na 19:30 gegeven en ze heeft tot 06:45 geslapen. Ze heeft toen ook weer 210+7 gedronken. Tegen 09:00 heeft ze fruit gehad, had ik zelf klaargemaakt, niet met een staafmixer of blender, maar gewoon met zo'n fijne rasp. Zo slecht als ze eerst dronk, zo goed drinkt ze nu. Hoop zo dat deze tijden aanhouden, heb nu al 3 dagen dit schema.
wauw wat een mooi ventje sam! het wordt ook al een heel mannetje zeg! jullie gebruiken de difrax speen zag ik he? welke maat? enneuh dat rompertje is zo leuk he! hema he! ahhaha.. voel me nu net anouk en marianne die heeft ons mannetje ook! smokey, gisteren las ik dat als je heel veel water drinkt je het niet vasthoudt en dus niet opezet.. hoe zit het met jou vochtvatsthouden aangezien je veel drinkt? is het dan ook niet zoveel? balen dat je zovaak eruit moest vandaag.. gelukkig een relaxte dag voor de boeg! ik denk echt aan je vandaag hoor! laat je maar goed verwennen en lekker afkoelen in het zwembadje Marianne, wat een mooi schema he! heerlijk dat ze al zo vroeg gaat slapen en ook zo goed tot smorgens slaapt.. vanaf wanneer valt eigenlijk de laatste fles ongeveer weg? we moete nnu ons mannetje namelijk echt wakker maken.. laatst gaven we de fles om half 10 al en toen sliep hij evengoed door.. vanacht was het dus eecht een ramp.. gisterenavond was het 33 graden op zijn kamer... ook nadat we gelucht hadden... hij kon dus weer niet in de pucka.. en werd vanmorgen andersom wakker in bed om 6 uur.. toen maar al de fles gegeven en toe nik hem toen teruglegde begon hij na 15 min te schreeuwen alsof hij aan het spit hing.. dat was ook wel bijna zo hij zat klem met zijn beentje tussen de spijlers.. wilde hij weer een rondje draaien alleen nu ging het niet zoals gepland.. en of het daarna nog niet alles was.. had ik zijn luier niet goed gedaan en had die dus gelekt... en nu slaapt hij nog van alle comotie en zojuist weer voor de airco gebeld, we krijgen een nieuwe slang! eindelijk zeg! dan kan mannetje straks ook weer goed slapen!
Buttefly dat gaat goed zo een mooi schema! Ele alleen mijn handen polsen heel veel vocht, zulke dikke armen handen heb je nog nooit gezien, een bouwvakker is er jaloers op hoor! Wat balen dat je airco het nu niet doet, juist nu je hem nodig hebt hoop dat je vanavond wel de airco kan aanzetten. Onze airco deed het 1 avond spontaan niet en gistern gelukkig wel.Ele je klinkt weer een stuk positiever/ vrolijker als de laatste tijd klopt dat?? Vannacht bij de 1e aug mama de vliezen gebroken pff moet nog even wachten hoor vind nou echt nog te vroeg. Nog even een vraagje hoe warmen jullie de flesjes op in de magnetron of met zon flessenwarmer, ik heb difrax flessen volgens mijn kan je deze niet in een flessenwarmer doen of wel?
Marianne: Yarno ligt heel graag op de buik te slapen, maar dan alleen als ik erbij ben. Je krijgt overal te horen dat het niet mag. Damian is ook een buikslaper en lag vanaf 10 weken gewoon te slapen op de buik. Maar nu durf ik het eigenlijk niet zo goed. Fijn zeg dat ze het al drie dagen zo goed doet, heerlijk. Nog plannen voor het weekend? Elegance: Vandaag naar osteo, hoe laat moet je er zijn? Kun je hem niet alleen in de luier leggen en dan een hydrofiel luier om hem heen binden zodat zijn armpjes naast hem liggen. Dan is het ook niet te warm voor hem. Ja gebruik de difrax combi speen, dus geen afgeplatte onderkant. Heb nu net weer 3 nieuwe gehaald van 0- 6 maanden. Advies is namelijk om de 6 weken nieuwe. Smokey: balen dat je vocht vasthoudt, nog even volhouden. Ook straks voetbal kijken, wij ook. Onze vrienden komen dan ook weer en eten dan gelijk mee. Ga lasagna maken met een frisse salade en stokbrood met kruidenboter. Ze komen bij ons thuis, want hun huis is heel warm en die van ons juist heel koel. Maar ook hebben wij een zwembad in de tuin staan. ( opblaasbaar hoor) en die kunnen de kinderen lekker spelen in het water. Antwoord op je vraag. De S- fles van difrax kunnen niet in een flessenwarmer, verder ben ik daar ook geen fan van want het duurt allemaal zo lang. De eerste weken gaf ik bv en toen ik naar de fles overging, deed ik het als volgt. Water in de fles en in de magnetron opwarmen en dan de melk erbij. Ze zeggen dat je ook warm kraanwater mag doen, maar de waterleveracieren willen dit niet ivm aansprakelijkheid, staat ook op hun website. Geloof dat als je direct begint met fles dat je eerst afgekoeld kookwater moet gebruiken en dat opwarmen en dan melkpoeder erbij. Je kraamhulp gaat je hier helemaal in helpen, dan weet je precies hoelang je het water moet opwarmen om het gewenste temp te krijgen voor je kleintje. Vanochtend Damian naar school gebracht, ze gaan waterspelletjes doen, moest droge kleding meebrengen. Hij was er om kwart over acht en ik ben gelijk met Yarno doorgereden naar de Dirk en Aldi. Was kwart over 10 weer thuis. Yarno was om 7 uur wakker en toen hij goed wakker was is hij met Harry onder de douche geweest en toen de fles gekregen, hij vond het allemaal prima. Oh hij maakt zoveel geluidjes, hele verhalen kun je ervan maken. hahah. Verder is hij heel druk met zijn handjes ontdekken. Zo lief. Ja mooie foto's weer he, ben ook waanzinnig verliefd op mijn twee knappe jongens.
Ben ik zoooooooooo blij dat Melissa haar eerste tandje heeft, zeggen jullie niets. Sam: Mijn vader is morgen jarig, voor de rest geen plannen dit weekend, jullie dan? Als Yarno sterk genoeg is dan kan het vast geen kwaad om hem op zijn buik te laten slapen, maar goed ik heb makkelijk praten, ik heb hier een camera staan, waarbij ik haar in de gaten kan houden, alleen snachts dan niet, maar goed ze is ook alweer bijna een half jaar. Ele: Dat is per kindje verschillend wanneer de laatste fles wegvalt, ik ben er wel heeeeel erg laat mee volgens mij, maar dat komt omdat ze zo slecht dronk en daardoor kon de laatste fles er niet af.Maar volgens mij mag je met 3 maand al de laatste laten vervallen al hebben ze liever pas met 4 maand dacht ik. Smokey: De je bent net zo'n skippybal..... Sorry, grapje..... En nu al iemand de vliezen gebroken............en nu? Melissa en Esther net tegelijk naar bed gebracht, maar Melissa is nog wakker, had haar een keer geen slaapzak aangedaan, omdat zo warm is, maar is dus geen goed idee, ze gaat hele bed door, alle kanten op en is nu aan jammeren, dus kan weer naar boven. Dan de romper maar weer uit en de slaapzak aan. Esther wil ook niet zonder slaapzak slapen, baal daar wel van, want het is echt heel warm en dan wil ze ook nog een lakentje over. Hoe leer ik haar dat nou af???
o ja, hier ook vanmiddag voetbal kijken, moet mannetje ervoor wakker maken, hij had namelijk nacht en vanacht ook nog weer. Was veranderd ivm zieken.
Marianne ik heb wel hoera gezegd dat melissa haar eerste tandje heeft. Voor mijn spam foto's. Ja idd als ze het hoofdje goed draaien, kan het in princiepe wel en dat doet hij heel goed. Nou ik heb alles klaar moet straks alleen dressing maken voor de salade en stokbrood verwarmen en lasagna in de over gooien. Alles is aan kant en ga nu even lekker relaxen, harry is om 3 uur thuis en dan komen ook zo'n beetje de vrienden. Heb ook heel wat bier koud gezet en witte wijn. Nou ik hou het bij sapjes en cola. Hoop dat nederland wint, wordt nu wel een echte wedstrijd want ze zijn aan elkaar gewaagd.
Jezus meiden wat warm kom net uit zwembadje dat was heerlijk binnen hier 28,5 gr pff bank liggen wordt ik ook niet fitter van. Samantha bedankt voor je info over de fles, dat het geen kraanwater mocht zijn wist ik al, haal gewoon van die pakken van bar le duc. Lekker voor Damian dat ze waterspelletjes gaan doen, het is anders ook echt niet te doen. Butterfly ik zal er denk ik wel overheen gelezen hebben,maar kan helaas niet alles van jullie onthouden, maar alsnog gefeliciteerd met de tandjes! Aug mama is bevallen vanmorgen van zoontje, kleintje maakt het goed. Hier vandaag raar gevoel in mijn buik beetje ongi gevoel weer, weet niet of dat door de warmte ofzo kom maar ja.
Dan heb ik daar overheen gelezen samantha, het spijt me!!! Toen ik het gister las had ik iets anders aan mijn hoofd wat me op dat moment erg dwars zat. We kregen een erg vreemde sms, een sex sms en was daar helemaal niet over te spreken. Vanmorgen mannetje vodafone gebeld en blijkt dat het een infodienst is die naar veel meer nummers dit soort en ook andere soorten smsen sturen, maar het kost ons geld. En het is ook niet strafbaar volgens vodafone. Vreemd, nogmaals mijn excuus. Zal wel een spannende wedstrijd worden. Smokey: Hier is het ook zo warm binnen, bah!!! Maar ik gebruik gewoon warm kraanwater, dat is mijn verteld en iedereen die ik ken doet het ook. Ach ja, overal is het weer anders, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Met esther moesten we koud kraanwater gebruiken en opwarmen in magnetron, dus het is elke keer anders. Melissa ligt even in de box, ze heeft net groente gehad, zometeen krijgt ze de fles. Kijken of Esther ook zo wakker is. Wou met haar in zwembad achterthuis, maar de zon is weg en het waait, maar het is wel erg warm. Smokey: Jeetje zeg, wat moet dat heftig zijn voor deze augustus mama.Hoe zwaar was het kindje. Gelukkig dat alles goed is.
Hallo meiden, alles gelezen en nu denk ik alweer, waarhadden jullie het ook weer over... lijk wel een zeef! Maar marianne, ik heb er denk ik ook overheen gelezen, wat raar eigenlijk, want ik lees zover ik weet alles terug, waar ik gebleven was.. dus bij deze! proficiat met de nieuwe mijlpaal! en we willen natuurlijk foto's zien!!! dus kom maar op! smokey, alle koele wind die ik kan vinden stuur ik nu jou kant op! jeetje meid, je doet het goed zeg! dat ongi gevoel, niet te druk om maken hoor! dat hoort er allemaal bij op het einde! ik denk dat ik dan ook voor de andere meiden spreek! hopelijk slaap je vanacht ietsje beter! en het klopt wel, ik voel me iets vrolijker.. zoals gezegd vorige week maandag, dinsdag en woensdag heeft hij minder gehuild.. en toen dat weekend weer wel... en nu alweer sinds woensdag ietsje minder, al huilt hij nog veel, maar ook denk ik veel van de warmte nu.. dus dan is het te verklaren denk ik..ook kijk ik met andere ogen naar hem toe.. niet meer als een huilbaby, maar als een baby met stress, wat dus echt zielig is.. en buiten dat schijnt te zon buiten! ik been altijd vrolijker met extreem weer!sneeuw, onweer, hagel, tropische temperaturen! kan daar zo van genieten! het heeft allemaal iets romantisch vind ik samantha, jij gaat toch echt al bijna op vakantie he! heerijk hoor! Laat het smaken vanavond en veel plezier! en niet meer zoals vorige weeke he! nu alles binnenhouden geniet ervan! smokey, hier hebben we ook dirfax flessen, passen bij ons in de flessenwarmer, maar jeetje wat een onding! ik zet liever 20 of 30 sec de fles in de magnetron dan dat ik 5 min naast zo'n app moet staan wachten.. wij gebruiken ook kraanwater, maar er zit hier heel veel kalk in het water.. en omdat mannetje zoveel last van kramopjes had zijn we gedestilleerd water gaan kopen, 1,5 liter flessen van barleduc.. maar ik had dat niet gedaan als mannetje nergens last van had! wat stom marianne, van die sms.. je zou je man gaan verdenken en blijkt later dat het zo'n idiote service is.. en helemaal belacheljk dat je zoiets zelf moet betalen! mijn mannetje is naar de bruiloft.. stiekem best jammer dat ik niet meega... al zou het zijn omdat ik daar mijn oude collega's weer zou zien.. mijn man en ik heb hebben ons op daar leren kennen en hij werkt er ook niet meer.. maar het idee dat mannetje nu bij souders zou moeten blijven.. no thanx op de bbkamer is het 34 graden, geeft de bbfoon aan.. maar gelukkkig is de airco gemaakt voor een gedeelte.. we hebben een nieuwe slang! die past nog niet helemaal, er ontsnapt nog wat lucht in de kamer.. maar voor het grootste gedeelte blaast hij de warme lucht naar buiten.. maar het is zo warm dat hij het nauwelijks getrokken krijgt! het was er net 28 graden en toen we hem uitzette was het binnen een aantal minuten weer 33 graden.. hahaha.. nu ligt mannetje naast me op de stretcher buiten.. hij heeft het goed gedaan vandaag bij de osteo.. hij was wel heel kwaad hahaa.. natuurlijk omdat er iemand aan zijn hofdje en nekje zat.. ben zo benieuwd of we nu verbetering gaan zien.. samantha zie jij duidelijk verbetering bij yarno nu hij ook bij de osteo is geweest?
toch blijf ik het raar vinden dat ollie nog steeds meeleest! echt heel vaak, ik heb die naam namelijk alweer een paar keer gezien deze week onderaan.. maar er wordt niks gezegd.. iemand die dus echt meeleest.. bewust ook.. maar iemand die niet reageert.. maar wel alles weet van ons.. natuurlijk kan dat, maar toch een beetje vaag als je alles meeleest iedere keer maar niet jezelf voorstelt omdat je ons zo interessant vind toch want dat zijn we dan blijkbaar
Tekst getikt is ie weer weg pff Wat goed van Nederland!! en wat was het spannend zeg. Temperatuur vind ik niet leuk meer te warm.......pff kan niks meer uitbrengen.
Hoi dames, Marianne: proficiat met het eerste tandje van Melissa!!!! leuk he zo'n tandje. Ele: fijn om te lezen dat het beter met jullie gaat! Je klinkt erg optimistisch! Anouk: hoe gaat het met jou? Nijn: ook lekker aan het genieten van je meisje! Je klintk zo gelukkig echt een happy mama Smokey: meid ik heb het met je te doen! In deze warmte bah sterkte meid!!! hier gaat het weer goed. Jens eet weer fruit groente nog niet geprobeerd. Maar weer een stap vooruit. Vanmiddag lekker in het zwembad geweest. ik mocht om 15.30 weg van mijn baas ivm het voetballen. Moet zeggen heerlijk want het was ruim 35 graden in de winkel!!!!
hoi hoi. Joepie we zijn door naar de halve finale, wat een wedstrijd. Vriendin van ons had allemaal hapjes meegenomen en wij hadden allerlei soorten zomerfruit gekocht. Heerlijk. Na de wedstrijd zijn ze hier naar de rontonde geweest en ik ben thuis gebleven om op de twee hele kleintjes te passen. Daarna heerlijk gegeten, smaakte erg goed en alles was dan ook op. Damian en zijn vriendje luste niets meer na al het fruitgesnoep en hapjes dus die zijn tijdens het eten het zwembad in gegaan. Na het eten koffie en thee gedronken en toen zijn ze naar huis gegaan. Yarno ligt alweer lekker te slapen, ik heb hem trouwens uit de puckababy. We hebben nu een methode, hij slaapt het liefst op de buik zoals jullie weten. Dus we leggen hem op de buik en na 10 min slaapt hij zo diep dat we hem kunnen omdraaien op de rug. Ideaal. Elegance: wij merken heel goed het verschil na de osteopaat, hij is niet vervelend of zo hoor, maar bij de bv kon hij wel weet niet hoe vaak poepen op een dag en bij kv ineens niet. Bleek dikke darm verstopt te zitten en lactulose is hij allergisch voor. Maar hij poept nu weer elke dag. Verder vond hij op de rug liggen echt niets en dat kwam door een blokkade in de nek, waarschijnlijk door de navelstreng die twee keer om zijn nekje zat bij de geboorte. Maar nu heeft hij ook geen last meer, want met afdrogen vind hij het nu ook goed. Hoop dat je snel resultaat ziet van de behandeling en idd met deze warmte kunnen ze ook helemaal van de leg raken, is toch ook wel heet zeg. Yarno zweet wel veel, maar hij is niet zeurderig of zo. Heb hem ook voor ik hem in de wieg legde even afgepoedeld en schone romper aangedaan. Lekker fris. Samen op de strecher, heerlijk. Geniet er lekker van. Fijn dat de airco het al beter doet. Marianne wat klote van die sms, is wel vreemd zeg. Maar krijgen we de eerste tandje foto te zien? Van marleen hebben we hem ook nog niet gezien. Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met die bbq bij je ouders waar je niet voor uitgenodigd was? Nijntje: nog voetbal gekeken? Hoe is het verder? Smokey: al de eerste baby geboren van augustus, pff dat is wel vlot. Jij hoeft ook niet meer lang hoor, wij zijn van de 38 weken zwangergroep. ahahah Marleen: heb je het een beetje kunnen uithouden op het werk? was het echt een sauna? Heb je nu weekend? Yaraah waar blijf je? Anouk: hebben ook al een tijdje niets van jou gehoord? Gaat alles wel goed? Heb trouwens net te horen gekregen dat mijn opa ( vader van mijn vader) in de laatste fase zit van longkanker. Hij is 82 en laat zich niet meer behandelen. Hij wil al heel lang niet meer leven,sinds de dood van zijn vrouw en mijn vader, zijn zoon dus. Hij is heel veel afgevallen en kan haast niet meer praten en eten. Hoe lang hij nog heeft is afhankelijk hoe sterk zijn hart is en zijn eigen wil. Pff heb niet zo heel veel contact met hem omdat toen zijn vrouw, mijn oma stierf ik en mijn broer en zus geld hebben geerfd, dit vanwege het deel van mijn vader. Maar ze vonden het niet eerlijk omdat de andere kleinkinderen niets kregen. Duh natuurlijk niet, zij hebben nog hun vader of moeder die hun deel erven. Wij krijgen het gewoon omdat mijn vader is overleden. Kom nu dus maar eens per maand bij hem, eigenlijk veel te weinig want het is echt een lieve man, alleen hij is op en wil niet meer. Daar is weinig begrip voor maar ik begrijp het wel.
Ele: Ja idd, Ollie zie ik echt heel vaak hier, maar ja hoe kom je erachter wie het is. Misschien moeten we eens kijken of we ook zo'n prive site op kunnen zetten wat de januari mama's ook hebben, weet alleen nog niet hoe dat moet. Gelukkig is de airco bijna klaar, komen ze er ook nog voor terug? Wanneer moet herbie weer naar de osteo?Hoop dat het van vandaag ook effect heeft gehad. Sam: Wat een vervelend nieuws zeg! Ze zeggen altijd wel 82 is een mooie leeftijd, maar mijn oma was op deze leeftijd ook overleden, is morgen precies 3 jaar geleden, op mijn vader zijn verjaardag en ze is begraven op onze trouwdag een jaar later.(7 juli) Wat een goed idee om hem op zijn buik in slaap te laten vallen. Dus het was erg gezellig vanmiddag?Dat het zo koel is bij jullie, dat komt omdat jullie airco hebben? over de bbq: had een heel bord met allemaal vlees gekregen om het hier thuis op te eten. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken, van haar 1e tandje.maar denk dat ik even wacht tot je het beter ziet, denk dat ik nu een foto maak, dat je het niet ziet. mannetje is met beide meiden lekker onder de douche geweest, even lekker afkoelen, het is hier dan ook 29 graden. Hij gaat zo weer werken. Van die sms was ik echt niet van gediend, was best pissed! Melissa heeft weer een fles van 210+7 leeggedronken. Nijn en Anouk waar zijn jullie?Alles goed met jullie en de meiden? Smokey: Heb je ook een waaier of zoiets boven op de slaapkamer?Anders is het niet uit te houden lijkt me. Marleen: dus lekker voetbal kunnen kijken......
Hoi, Sam: vergat net op jou te reageren. ik heb aanstaande donderdag mijn laatset pil. Dus ben benieuwd. Helaas was het dus echt een sauna ben volgens mij 5 kilo afgevallen door het zweten haha Butterfly: leuk een eigen forum maar dan niet dezelfde als van de januari mama's want daar kan ik nog steeds niet op helaas dus dat werkt niet haha Ollie: misschien moeten we haar eens een pb sturen? Waarom ze steeds meeleest en niet reageerd. ik bedoel ze is best welkom hier!