butterfly: haha per ongeluk dezelfde foto doorgestuurd. Maar is ook zo'n mooie foto haha Hier krijg ik 2 dagen verlening ivm bekkeninstabiliteit en omdat ik de eerste minder mobiel was ivm katheter. Dus dat is wel lekker. Wat gaat het snel zeg Jens is alweer 1 week oud vandaag! Hij ligt nu lekker in de box rond te kijken. Is al bijna heel de ochtend tevreden wakker. Het is zo'n tevreden mannetje. Je hoort hem nooit alleen voor de voedingen. Hij mag vanaf vandaag voeding voor hongerige baby's dit omdat hij vaak de 3 uur niet red en dan 100 ml op drinkt. Dus echt een hongerlapje! Dus ben benieuwd of hij dan de voedingen iets langer kan rekken. Maar tevreden is hij wel!
marleen: hier gaan we ook overstappen op nutrilon forte, omdat madam hier zelfs nog niet genoeg aan 120 heeft.Ze heeft vanmorgen zelfs een keer 150 gehad en kwam toen na 3,5 uur. Esther had ook de nutrilon forte, dus hier ook echt grote drinkers.....hahaha.
Hoi meiden, Wat een lieve foto's zeg!! Marianne, Melissa is echt al een grote meid!! Marleen, wat een schatje die Jens. En inderdaad al weer een week oud... Samantha, wat kl#te dat je bent gevallen! En nu misschien een scheen je?? Smokey, hoe gaat het met jou?? Ele, waar ben je?? All, gisteravond even naar ene feestje geweest, maar wat sneeuwde het. Ik ben gelukkig niet bang om dan auto te moeten rijden, maar sommige mensen... grrr... Vanochtend even een voorproefje gehad op carnaval. Met zo'n dikke buik heb je wel aanspraak zeg, wel 25x gehoord "hoe gaat het nou met je?" Heel aardig, maar toch... De komende week ben ik elke dag t/m donderdag werken, ben dus niet heel veel online, maar dat ga ik vanaf dan weer helemaal goedmaken!!
Nijn: dank je wel! Ja het word echt al een grote meid he? Wat wil je ook met al haar flesvoeding.Vandaag al 2 flessen van 150 gehad omdat ze aan 120 niet genoeg had.
hey meiden vandaag een luie dag en van een saaie luie dag ga je piekeren :S teminste ik wel. slechte eigenschap merk ik wel weer. vandaag wel naar mn vriendin geweest met de kleine meid. wat word ze al weer groot. ze heeft veel last van buikkrampjes dus savonds heeft ze een huiluur ze zei dat hun als ze zo veel last heeft van krampjes af en toe haar tempen. doordat ze dan ..klinkt raar maar in het gat steken dat het lucht dan kwijt kan en de kleine er dan weer vanaf is hebben jullie dat wel eens gehoord??? het klonk mij raari n de oren maar jah heb er ook geen verstand van gr cyber
Goedemorgen meiden, Er is inderdaad niet veel geschreven de laatste dagen makkelijk bijhouden Fijn dat alles met iedereen goed gaat heb ook al mooie foto's voorbij zien komen van jullie schatjes Hier voel ik me kl*te gister ook al zo moe niet normaal stront verkouden al weken lang begin er knap chagerijnig van te worden. Ook begint nu langzaam de zenuwen weer voor donderdag, heb ook vreemde steekjes en raar gevoel bij mijn baarmoeder lijkt wel spierpijn. Als ik me neus snuit voel ik alles. Kortom heb me wel eens fitter gevoeld, ga toch maar eens bij de apotheek langs vandaag misschien dat ze toch wat voor de verkoudheid hebben krijg er nu ook hoofdpijn van en ben er een keer klaar mee! Ele hoe gaat het eigenlijk met jou lang niet gezien hier?? Tot later
cyber: nee nog nooit van gehoord, wel dat als ze moeilijk of niet kunnen poepen dat je dan de thermometer erin en eruit moet halen.Hebben we eerder ook 1 keer bij esther gedaan en dat werkte uitstekend. Hoe gaat het vandaag met jou? Ele: volgens mij ben je hier al even niet meer geweest, hoe gaat het met je?Nog veel pijn? Nijn: werkse vandaag! Wat leuk dat je zoveel aandacht kreeg..........hahahaha. Iedereen is gek op dikke buiken! Smokey: Nog een paar dagen en dan.............12 weken zwanger!!!!Merk je dat je nu al beetje meer kan genieten? Wanneer heb je weer controle? Samantha: hoe gaat het met jou?Nog heel veel last van je been? En damian.............doet hij het nog steeds goed zonder luier? Marleen:Lekker 2 dagen extra kraamhulp. Ga vanmiddag als bobbie erweer is Infacol kopen voor melissa, ze heeft veel last van dat ze haar boertjes niet kwijt kan en volgens mijn soms ook last van buikkrampjes, ze huilt nu weer meer dan anders. Hier sneeuwt het trouwens weer! Wij hebben de wii om laten bouwen en nu staan er 204 spelletjes op..........hahahaha.Echt super! Heb vanmorgen eerst melissa de fles gegeven om half 7 en toen zij naar bed ging was esther net wakker, dus die er weer uit. Nu zo de luier van esther verschonen......stinkt behoorlijk.......hahaha en dan naar boven waar er 1tje ligt te huilen.En zo blijf je de gehele dag bezig. Soms zit ik tegen de middag nog in de pyama door alle drukte...........erg he?! Esther is nu lekker de Wereld is mooi aan het kijken!Liedje van K3 is er nu op, Mamase Mamasa.
Smokey: Lees net je bericht, je had net voor me aan geplaatst. Wat naar dat je nog steeds zo verkouden bent, daar zul je ik ook chagerijnig van worden. Bij de apotheek zullen ze uiteraard wat hebben voor je! Hoop dat je er snel weer van opknapt. Dikke knuffel
hey meiden, Mooie fotos marianne, ook op je hyves. En ook hele mooie fotos van Jens! Wat drinken jullie beebs veel zeg, of is er gewoon een heel groot verschil met flesvoeding en bv, ik dacht dat bv nog sneller verteerbaar was dan fv, want die van mij krijgt per x 80 a 100. En zij is nog wel het zwaarst van allemaal. Nu kwam ze vannacht wel om de 2,5 uur (loop er dan ook echt lekker bij nu) Maar meer krijg ik er echt niet in per x. Vanochtend weer de borst geprobeerd en dat leek zo waar best te lukken, ze is el heel ongedurig als het niet snel genoeg gaat (herken ik helemaal niks van ahum ahum) straks komt de lactatiekundige om te kijken hoe we het beste kunnen aanpakken. Ele, Nijn en Smokey hoe is het met de zwangerschappen? Smokey is dit niet jouw 12e week? En Ele jij bent al heel voorzichtig naar de eindstreep aan het zwangeren.... Ik heb trouwens echt een beetje genoeg van de kraamvisite, mag ik dat zeggen of is dat heel a-sociaal. Directe familie en vrienden hartstikke leuk, maar heb ook al verschillende buren op visite gehad en gister stond er weer een buurvrouw op de stoep wanneer ze langs konden komen, kan je moeilijk zeggen, nou niet, maar echt zin heb ik er ook niet in. Even doorbijten maar, leuk doen en op zitten en pootjes geven hihi
Anouk, leuk je weer eens te zien hier! Dank je wel voor je compliment.Ik dacht nou moet ik maar eens meerdere foto's op hyves zetten van ons meissie. Vergeleken met Melissa drinkt Erin idd wel weinig, maar ik denk dat ik hier gewoon een grote drinkster heb.Ik moest toen ook met 90-100 beginnen, maar daar had ze echt veel te weinig aan en mocht toen overstappen naar 120ml, nu mag ze sinds een week ook wel 130ml in de fles af en toe, maar ik begin nu alweer te merken dat madam soms zelfs te weinig weer heeft aan de hoeveelheid.Gister 2 keer 150 gegeven en dat ging er goed in. Wij gaan nu dan ook overstappen naar de voeding voor hongerige baby's, Esther was ook altijd een hongerige baby, dus de appel valt niet ver van de boom..........hahahaha. Ik vind het super zeg dat de bv goed loopt en fijn dat je nog onder toezicht staat bij een lactatiekundige. Ik herken het hoor met de kraamvisite............ik denk dan ook weleens.........ga nu maar weer naar huis, het duurt me al weer veel te lang........hahaha, erg he? Maar dan moeten ze ook maar niet 's avonds komen om half 8. Dikke knuffel voor Erin
oh nee... bijna bericht klaar.. plop weg... bah de goede zin is ver te zoeken zeg.. dus ik sluit me bij je aan smokey.. wordt het toch nog gezellig, weet ik zeker ik had een heel verhaal getypt al.. wat kan ik daarvan balen.. ik kom dus niet meer terug op iedereen smokey, ik las dat je waardes niet goed waren.. kan me voorstellen dat je daarvan baalt en dat je je daar ongerust overmaakt.. ik probeer alleen je dieet te begrijpen, noem me stom maar ik begrijp hem nog niet je mag dus heel veel suikergoed eten? om je eiwit op peil te houden? maar andere dingen mag je weer helemaal niet toch? :S Heb je donderdag ook de nekplooimeting en de 12w echo? stom he, ik zie aan jou precies mezelf.. na de echo als alles goed is voel je je helemaal top en als er dan weer een nieuwe mijlpaal aankomt begint die twijfel weer of het dan wel allemaal weer goed is.. een verschrikkelijke slopende achtbaan vond ik het! en ik hoop echt dat je na de 12w nog meer kunt gaan genieten! dat je iets meer in minismokey kunt gaan geloven.. want meid het komt echt helemaal goed met dat kleine mensje in je buik heel veel beterschap! ik was 2 weken geleden zo verkouden dat is pas sinds eind vorige week weg.. werd er ook echt helemaal gek van! Nijntje werk ze deze week! doe het rustig aan he! wat leuk dat iedereen zo positief op je buik reageert! bij je laatste buikfoto was je buikje ook al aardig goed te zien! ben benieuwd hoe het nu is! marleen en marianne, wat een mooie foto's! ongelooflijk he, dat vorige maand die kleine hupjes nog in jullie buik zaten! toen zaten we allemaal in spanning wanneer wie zou gaan bevallen! en nu zijn jullie alle 3 bevallen en troste mama! anouk, ik denk dat ik hetzelfde over kraamvisite denk leuk als familie komt als opa's en oma's en naasten.. maar om met mensen uit de straat en verre kennissen af te spreken.. pff... en dan iedere keer aan te horen.. ahh.. wat klein.. aahhh die handjes.. ahhhh.. wat een scheetje.. pff.. klinkt ook al ondankbar he? misschien komt er wel niemand hahaha nou ja dat zien we dan wel Ben er weer ff vandoor, ik heb zo'n ik heb slechte zin gevoel.. terwijl ik niet weet waar het vandaan komt.. nou ja misschien wel, ben echt kapot.. moe.. en dat ik steeds minder kan begint soms toch wel op te spelen.. de muren komen soms op me af... ik ga zo weeeeer verder met mijn scriptie, ik moet nog zoveel hopelijk klink ik volgende keer weer wat vrolijker
Ele mijn dieet is ook best moeilijk te begrijpen voor een ander hoor, doordat ik toch moet eten anders val ik af als wat, kan ik dingen met veel suiker en geen eiwitten eten en meestal zoetigheid daar zitten geen eiwitten in. Ga nu ook Fantomalt extra nemen is een soort suiker zonder eiwitten want ik mag weer niet afvallen want daardoor gaan mijn waardes ook omhoog om het makkelijk te maken. En ik ben dus echt noooooit verkouden en nu wel, en van ziek zijn verkoudheid gaan mijn waardes ook omhoog kortom mijn lijf werkt niet echt mee. Net naar de apotheek geweest en zoutoplossing (neusspray) meegekregen hoop dat dat helpt. Donderdag alleen de nekplooimeting en dan de woensdag erop weer naar de gyn. Als die allebei goed zijn heb ik wat meer rust denk ik, tot aan de 20 weken echo want dan kan je me weer wegdragen denk ik verder heb ik van allerlei steekjes krampjes overal bij mijn baarmoeder ook in mijn zij dat maakt me een beetje ongerust. Gister wel druk aan het sneeuwscheppen geweest was zwaar werk misschien wat te veel van het goede. het sneeuwt hier weer als een gek, heb er zo genoeg van Bij jou nog steeds geen sneeuw Ele Ele wat kl*te dat je zon geen zin dag hebt dat heb ik ook al 2 dagen alleen de pijn heb ik dan niet, veel suc6 verder met je scriptie het word wel een uitbegreide scriptie of niet??
Nou de lactatiekundige staat voor een raadsel, ze heeft dit nog nooit meegemaakt zei ze, Erin lijkt echt te drinken maar op de weegschaal blijkt er niks bij te zitten. Verder zuigt ze goed qua kracht, tong is niks mis mee, ik heb gewoon een heel dwars kind hihi, die ons allemaal voor de gek houdt, deed ze in het ziekenhuis ook al. Ze ging nu overleggen met collega, ben benieuwd, zal wel via de fles blijven. Erin wordt er in ieder geval wel moe van dus maak ik ff gebruik van door nu ook ff te slapen. Marianne, schattig rompertje he, ik heb hem ook! Je meisje heeft zo'n schattig neusje! ze lijkt op jou trouwens!
Anouk, maar dat is zeker raar zeg!Ze houd jullie idd voor de gek. Nu al een slim meisje! Ik hoor idd in omgeving dat ze op mij lijkt, heb mijn foto's er al bij gepakt en idd lijkt ze op mij als toen ik baby was, alleen heeft melissa donkerder haar. Bedankt voor de lieve woorden over Melissa. Dat is wel mooi he dat ze nog zoveel slapen, dan kan moeders ook even slapen!Geniet er van nu het nog kan. En idd, via de fles weet je zeker dat ze binnenkrijgt wat ze nodig is.Wel jammer dat het via de fles moet, maar goed dan weet je iig wel wat ze binnenkrijgt, als ze afvalt is ook niet de bedoeling. Slaap lekker voor nu!
hehe de scriptie is nog niet eens echt begonnen zo voelt het.. ik heb een indeling... en ben nu pas aan het uitleggen waar ik het over wil gaan hebben :S ze vragen ook best veel, op school trekken ze er ook best een lange tijd vooruit, maar dan doe je dit tussen je werk/stage en laatste studiejaar doordoen.. maar dat alles heb ik afgerond.. alleen dus die klote scriptie.. ik denk dat ik drempelvrees heb nu begrijp ik je dieet wel weer iets beter maar het blijft verwonderlijk hoe een lichaam kan reageren.. gelukkig dat je dit wel wist voor je zwanger zou worden vooral de 20w echo zal je gaan meevallen, want met een beetje geluk zul je mini al voelen schoppen en is je buikje natuurlijk ook al een stuk dikker wat ik nu langzaam merk is dat als de baby zich draait, het zijn niet alleen schopjes meer, maar soms voel je dus iets langsschuiven in je buik.. en als ik dan snel mijn hand erop leg voel je het ook aan de buitenkant.. heel bizar zat ook vanmorgen eens te zoeken op kinderen geboren met 30 weken.. ze zien er dan al zo compleet uit... kan me niet voorstellen hoor dat dat dan in me zit.. dat maakt m'n dag wel goed om zo ff googlen hihihi jaaa en het sneeuwt hier een ietsje pietsje het blijft overigens niet liggen alles is blubber en nat.. stiekem vind ik sneeuw ook alleen leuk als mannetje vrij is en... ik niet bang ben om een stap te zetten.. sorry samantha ik vergat helemaal op jou te reageren, maar dat had ik ook al gedaan voor het bericht weg was en nu zie ik dat ik het niet herhaald heb... wat zul je geschrokken zijn toen je viel.. en hoe is het nu met je knie? dat kan iig verrektes zeer doen.. neem goed je rust! blijf je deze week ook thuis van je werk? beterschap meid!
Hoi, Butterfly: Het gaat al iets beter met de knie al zeg ik het zelf, is nog wel super dik, maar heb iets minder pijn eraan, slapen lukt niet zo goed. Als ik de been iets draai doet het verekte zeer. Damians zindelijkheid gaat goed, heeft alleen diarree al vanaf zaterdag, loopt zo eruit. Heb de dokter gebeld omdat hij ook niet wil eten of drinken, als het morgen nog zo was moet ik even langskomen met hem. Maar plassen op de wc of potje gaat heel goed. Alleen doe ik nu wel een luier om voor de diarree. Maar als hij moet plassen zegt hij het, knap he. Weer leuke foto's van Melissa, ik wil nu ook wel heel graag, maar nog even geduld. Smokey, balen dat je zo slecht voelt, hopelijk helpt die neusspray, misschien is stomen ook een idee, helpt hier wel goed. Je hebt je toch wel ziek gemeld op je werk he ? Anouk: Zo klein en al een eigen wil, haha van wie heeft ze dat? Hoe gaat het met de wond, hersteld het mooi? Lijkt mij echt pijnlijker dan natuurlijk bevallen. Dat vond ik toen echt een peuleschil omdat iedereen toen zij dat dat zo pijn deed als het hoofdje stond. Ik vond de weeen pijnlijker. Marleen: Hoe is het met jou? Ele: Dat je zo voelt, kan dat komen dat je te druk bent, klussen in huis, scriptie en teveel verlangt van jezelf? Probeer wel te genieten van de zwangerschap, want voor het weet ben je bevallen. Hier verder op de knie na goed, ben begonnen met fotoalbum voor de baby, ben dol op fotograferen en houd het dan ook goed bij voor de albums. Nu dus voor de baby, echo foto's, buikfoto's en kamertje erin plakken. Vorige week had ik Damians album al bijgewerkt.
anouk en marianne, haha ik heb er echt geen flauw benul van waar jullie het over hebben hahahaa.. is dat erg? moet ik dan allemaal al weten of komt dat nog? ben wel benieuwd wat de collega's gaan zeggen en ik weet ook niet of het erg is dat ze niet bijkomt? ik ben ook zo'n leek he
Nee hoor Ele dat hoef je nog niet te weten, daar rol je vanzelf (of je wilt of niet) in hihi. Samantha, de wond geneest erg goed. De keizersnede valt mij tot nu toe erg mee, kan natuurlijk niet vergelijken met gewone bevalling, maar de pijn valt echt reuze mee, ook ik vond de weeën erger! Goed vooruitzicht dat mocht ik ooit voor een tweede willen gaan, ik die niet meer hoef te ondergaan.