Ik heb er 1 aangemaakt, zal jullie een pb sturen, weet nog niet hoe het werkt, maar daar komen we samen wel uit dacht ik zo.
ik heb zojuist op het besloten forum gekeken. Maar het onderwerp is gesloten klopt dat. En volgens mij kan iedereen zich registreren op dat forum? Want ik had geen goedkeuring nodig van de beheerder werd meteen toegelaten.
Hoi meiden, Even snel heb de bloedhitte overleeft gelukkig airco op de kamer vannacht anders had ik het niet meer zien zitten. We moeten om 11uur bij een fotograaf zijn voor de bruiloft dus kom later vandaag terug Oh ja volgens mijn kan iedereen gewoon op dat forum komen nog hoor, maar zal vanmiddag nog even goed kijken tot later. Sam wat balen van je opa, heel veel sterkte in deze moeilike tijd en een dikke knuffel
hey meiden, Marianne, ik heb de link ontvangen en het werkt!! Proficiat met Melissa's eerste tandje! En wat vervelend van die sms. Echt belachelijk dat dat allemaal zo maar kan... Ele, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. Je klinkt echt veel vrolijker en dat komt echt niet alleen door het weer... Sam, wat een ellendig nieuws zeg... Heel veel sterkte, ook al zie je je opa niet meer zo vaak... Smokey, ik snap dat je het niet meer uithoudt... Ik denk echt regelmatig aan je... Nog maar een paar weekjes, dus nog even volhouden en dan heb je een prachtig wonder in je armen!! Anouk, nog lekker getennist gisterochtend? Was het niet te warm?? Hier alles goed hoor, alleen veel te warm om achter de computer te zitten. Op Esmee haar kamer is het 28 graden en koeler krijgen we het niet.... En jippiiieeee NL heeft gewonnen. Ik zei gister al de hele dag dat NL ging winnen met 2-1... vooruitziende blik... haha Vanavond krijgen we visite en morgen gaan we op visite, dus weinig online denk ik.... Fijn weekend!!
Hier kunnen jullie misschien mijn 1e tandje rechts onder zien. Is zo heel duidelijk maar moeilijk op de foto te zetten.
Marleen: Mooie foto's!!!! Wat een leuk kleed op de 1e foto, waar heb je die weg als ik vragen mag? En wat een leuk idee om hem zo te laten spetteren in het water. Badje is al heel snel te klein, hier ook, maar ja zitten kan ze nog niet alleen de hele tijd, dus we nemen haar maar mee onder de douche. Ik vind het trouwens niet dun hoor. Nijn: Pffffffff warm he, zo zielig voor de kleintjes.Hier is het gewoon 29 graden in huis, het is vanacht dus niets afgekoeld. Hoe is Esmee eronder met dit weer. Sam: Ik weet niet of ik het ook al had gezegt, maar heel veel sterkte de komende tijd. Ga je nog wat doen dit weekend? Anouk: Waar ben je???? Smokey: Lekker hoor een airco, ben strontjaloers op je. Wou dat wij dat hadden, dan had ik het van te voren op de slaapkamers van de kids aangezet. Echt, ze zweten enorm, zo sneu he?! Mijn vader is vandaag 55 geworden. Hij heeft zijn moeder opgehaald vanmorgen en die breng ik eind de middag weer terug naar huis.Is ongeveer 3 kwartier heen. Maar mijn vader heeft airco in de auto dus dat scheelt, al zal ik het niet te koud zetten, want je weet maar nooit met die oudjes. Melissa was vanmorgen om 05:45 wakker, maar ja wat wil je dan ook met dit weer.Dus dat was niet zo erg. Esther heeft ook slecht geslapen, want ze heeft helemaal van die rode kringen om haar ogen heen, best apart, ze ziet er best slecht uit zo. Krijg geen foto met haar 1e tandje erop. Die van jens zie ik ook niet zitten, wel jammer.
butterfly: vond het ook zo'n leuke foto's Dat speelkleed is van Ikea! Kost geloof ik 24,99 en er zitten allemaal verschillende dingen op. Waar ze mee kunnen spelen, een spiegel en losse knuffels en soort zacht velletje enz Echt de moeite waard er zit ook een laag onder dat het buiten kan in de tuin! Gefeliciteerd met je verjaardag! En dat zitje is heel handig voor in de douche. Ik vind samen douche altijd zo'n gedoe en dit is heel makkelijk ik heb zelf mijn handen vrij en Jens vind het heerlijk kan meteen spelen! Hier gaan we zo nog even wat boodschappen doen want we gaan zo bbq en bij mijn moeder dus heerlijk! Ik ben er morgen denk ik weer.
Zo zeg, wat is het hier rustig, allemaal genieten van de zon en de kleintjes?Of lekker verkoeling aan zoeken in het zwembad? Melissa had met de laatste gisteren om 19:30 maar de helft opgedronken, maar toch kwam ze netjes om 06:45 vanmorgen. Ze heeft nu nog steeds last van haar mond, erg veel last. Dus zal er binnenkort nog wel 1 volgen.
Hallo meiden, bah klap ik net de laptop open zit er een hele deuk in het scherm... kapot dus.. baal er giga van.. wordt dus of ene nieuwe laptop of een scherm en volgens mij zijn die best prijzig.. ik reageer dan ook even niet op iedereen, ik kom met een beetje geluk straks weer even.. dikke knuffels meiden!
Marianne: wat is dat half jaar hard om gevlogen zeg, pfff. Gisteren lekker weer met de jongens naar Kristalbad geweest, het was weer heerlijk. Yarno heeft heerlijk geslapen in de wandelwagenbak onder de bomen. Heerlijk koel en daarna alleen maar lachen. Hij heeft met zijn voetjes in het water gezeten, hij brulde toen ik hem eruit haalde en toen deed ik hem weer terug met de voeten en meneer was weer blij. Vreemd zou bijna zeggen dat hij gewoon wilde aangeven ik wil met mijn voeten in het water. Damian is al bruin geworden, heeft spierwitte billen. Zelf ben ik ook al aardig verkleurd. Nou ik ga wat spullen bijelkaar zoeken want volgende week zitten we al een paar uurtjes in de auto op weg naar France
hallo meiden, ik kan maar moeilijk alles lezen ivm het gat in mijn scherm, alsof je een ruit hebt ingegooid en en ik zie oo koveral scherven zeg maar.. mijn man heeft gisteren al gelijk een nieuw laptop voor me besteld want hij weet dat ik echt niet zonder kan.. maar goed.. ik zie ook niet goed wat ik type.. dus alweer sorry voor alle spelfouten ahhaa.. marianne gefeliciteerd met melissa! wat is het snel gegaan he! bah bah bah, ik dacht er gisteren aan dat mannetje al 3 maanden is! samantha sterkte met je opa meid! wanneer gaan jullieprecies op vakantie? valt nu ook nog in een slechte tijd he.. valt altijd slecht, maar met een vakantie voor de deur,.. hopelijk hoeft hij niet teveel te leiden..dikke knuffel vanuit hier! mannetje is letterlijk weer aan het schreeuwen.. we worden echt helemaal gek hier.. het is schreeuwen als een speenvarkeen, gistereren de hele dag....we stonden op het punt om naar de nightcare te gaan.. omdat we echt geen raad meer weten soms.. toen zijn we gaan rijden in de auto en was hij voor het eerst stil.. hij gaf overigens de hele dag heel veel melk terug, boerde veel en had een spuitluier... maar geen koorts.. heb heb wel wat extra water gegeven, maar ook dat kwam in gedeeltes terug.. en hij bleef maar gillen.. ik ben er nu ook echt vandoor, want meneer laat zich weer goed horen.. dikke knuffel meiden!