Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gefeliciteerd met de mijlpaal Marianne!!

Ele, wat vervelend dat Herbie weer zo aan het huilen/schreeuwen is.... Misschien heeft hij toch flink last van de hitte...
    Hier is het nu wat koeler, dus even alles flink luchten

Samantha, lekker volgende week al op vakantie!! Mannetje moet hier nog 3 weken werken...
    En gister weer lekker gaan zwemmen... Yarno met zijn voetjes in het water, leuk zeg!

Smokey, jippiiiee het is weer een stuk minder warm...
    Hoe gaat het verder met je? En met je polsen?
    Nog even meid....

Morgen moet ik weer met Esmee naar het CB, ze krijgt dan haar eerste prikjes...
    Daarnaast is het huilen weer teruggekeerd... Ze wil alleen maar slapen bij papa/mama in de armen of in ons bed... Morgen dus even vragen hoe we dit op kunnen lossen....

Verder ben ik bezig met het fotoboek van Esmee. Wat veel werk... waarom moeten we nou zo veel foto's maken, hihi

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi,

Ja volgende week met vakantie, heb er echt zin in. Hoop dat opa niet in die twee weken overlijdt, want we gaan totaal met z'n tienen op reis.

Elegance: wat sneu dat hij weer zo huilt, hoe was het vrijdag precies gegaan bij de osteopaat? Wanneer moet hij weer komen. Als Yarno hier iets langer huilt dan normaal, heb je mij al flink op hielen. Dus petje af hoor, dat doe je natuurlijk ook omdat het je kind is maar toch een huilbaby is gewoon echt frustrerend.

Nijntje: ook bijna vakantie heerlijk, gaan jullie nog even weg of blijven jullie thuis?
    Vervelend dat Esmee weer meer huilt, heeft ze krampjes?
    Hoe is het met haar babyacne? De eerste prikjes, sneu is dat. Neem zelf ook zakdoekjes mee;) Wij moeten donderdag weer naar CB en Yarno krijgt dan ook weer prikjes.

Vanochtend hier weer veel lol gehad met de jongens.
    Yarno en Damian liggen elke ochtend samen bij ons in bed voor we eruit gaan. Maar Damian was echt gek aan het doen en Yarno moest maar lachen, maar op een gegeven moment huilde hij ineens. Hij liet echt een hele harde scheet en de hele luier zat vol.
    Maar Damian dacht dat hij iets had gedaan want die keek me toch sip, we kwamen niet meer bij van het lachen.

3. Gerritsen

Het regent hier hard joh, mag ook wel want met de tuinslang kregen we de tuin echt niet nat, allemaal stof droog.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Regen?? Wat is dat? Het heeft hier de afgelopen dagen helemaal niks geregend....

Lachen zeg Samantha!! En Damian helemaal sip....
    Esmee had vanmorgen ook haar lol-broek aan. Alleen maar lachen, zo leuk... en ondertussen ook een hele volle luier....

Ik denk idd dat Esmee last heeft van krampjes. We gebruiken nu de druppeltjes van VSM, cinababy geloof ik... Dat helpt wel een beetje volgens mij.
    Haar puistjes zijn bijna verdwenen. Gisterochtend zat ze weer vol bultjes, maar ik denk dat dat warmtebultjes waren. Vandaag waren ze nl weer weg....

Ik ben erg benieuwd morgen bij de cb en de prikjes. Ik ging net trouwens even met en zonder Esmee op de weegschaal staan en volgens mij weegt ze 5,2 kg?? :$ Dat gaat echt heel snel.....

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ben blij dat de warmte even weg is, kunnen we weer even bijkomen.

Nijn: Dat zullen idd warmtebultjes zijn, Melissa heeft ze ook af en toe en zijn ook zo weer weg.
    Gelukkig huilt ze nu al wat minder.

Ele: Wat naar zeg dat het huilen zo extreem was.
    En wat balen van je laptoppie, zijn dure krengen, maar je kan niet zonder.:D
    Hoe gaat het vandaag met Herbie?En met jou natuurlijk?

Sam: Nog 1 weekje en dan lekker op vakantie.
    Dus jullie gaan met andere familieleden op vakantie?
    gezellig hoor.:D:D
    Ben je er al helemaal klaar voor?
    Met hoeveel auto's rijden jullie?

marleen: weer aan werk vandaag?

Anouk: Waar ben je????Gaat alles goed?

Denk dat de dames hier zo wakker worden, al slaapt Esther lang de laatste dagen tussen de middag.Soms moeten we haar om 16:00 nog wakker maken.

Mannetje vanacht weer werken en ook morgennacht.
    Vanaf volgende week heeft hij 3 weken vakantie.
    Hij was nu even met auto naar garage, het lampje van de moter brande.Maar ze konden niets vinden, dus hij kwam nu weer naar huis.

Vanaf vandaag kunnen we dus geen rare sms berichten meer ontvangen, is vanaf vandaag geblokkeerd, ben erg benieuwd hoe duur ons dit grapje heeft gekost.
    Eregister nog wel weer 1 ontvangen.:$

Komen er nog meerdere op het gesloten forum?
    Dan kan ik ook iemand anders aanstellen, die kan dan meekijken van hoe of wat, snap het niet helemaal.:D

6. Gerritsen

geloof het of niet maar Yarno is de tour de france aan het kijken, haalde hem net uit het wipstoeltje en hij bleef naar het beeld kijken, hihihi.

Mijn andere jochie is voor me aan het stofzuigen, daarna doe ik het zelf even na, op het moment wil hij me overal mee in helpen.
    Ook zit hij in de fase, wie, wat,wanneer, waarom etc pff vermoeiend hoor want is je uitleg niet goed blijft hij doordrammen,:(

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Nijntje succes morgen! :) Hopelijk heeft ze er niet zo'n last van en slaapt ze veel. Wel zielig dat ze nu zoveel last van krampjes heeft. Hier hielp barleduc water wel redelijk goed, wij hebben dan ook veel kalk in het water. En we gebruikten dat sab simplex, heb altijd zo mijn twijfels gehad of het wel werkte.. wel hier het idee dat sinds anderhalve week de krampjes aanzienlijk zijn verminderd, of zelfs niet meer aanwezig zijn..

mannetje was de hele dag heel lief, tot tegen de avond, toen kwam ook alle melk weer terug.. omdat hij zoveel teruggeeft sinds zaterdag heb ik hem wat water gegeven waar hij niet zo blij mee was.. toen een paar druppeltjes diksap erin gedaan en dat ging erin als een trein.. dat bleef er ook in gelukkig.. is wle wat vroeg.. maar met deze hitte vind ik het belangrijker dat hij genoeg vocht binnenkrijgt.. ook heeft hij al 2 dagen hele natte poep.. weet niet zeker of het een spuitluier is.. hoe zien die er precies uit volgens jullie?

Leuk moment lijkt me dat geweest sam, als damian zo sib kijkt en jullie moeten lachen.. leuk dat jullie elke morgen de tijd hebben om samen de dag te beginnen!

marianne, zelf heb ik niet de behoefte om op een ander forum te gaan, ik wil je dan ook niet voor het hoofd stoten. maar ik vind het goed zo.. daarom ga ik ook niet prive hier.. voor mij heeft het iets euforisch hier.. hier heb ik alles meegemaakt en ook altijd leuk om even te neuzen.. wijzelf hebben ook een eigen forum, dat zouden we altijd nog kunnen gebruiken.. zo'n forum als zp alleen met een ander thema en veeeeeele malen minder mensen :):) maar goed, ik blijf liever hier :)

ik heb nog geen foto van melissa met haar tandje gezien klopt dat? :D ben echt heel benieuwd!

Smokey, hoe gaat het daaro? blij dat het even weer iets is afgekoeld? vind je nu niet dat het na de 30 weken sneller gaat? hoe gaat het slapen? hopelijk wordt het niet te warm voor je aankomende dagen! en hoeveel dagen nog werken?
    Ben je trouwens klaar met alle voorbereidingen?

Marleen, ik heb nog niet op je foto's gereageerd he? maar ik schrok best hoe jens ineens gegroeid is.. ik had allang geen foto meer gezien en ineens lijkt hij helemaal baby af te zijn! jeetje, maar wat een mooi mannetje zeg! helemaal leuk omdat ik weet dat hij zoveel lacht en zo vrolijk is, weet niet, is extra leuk :):)

hier wel een redelijke dag gehad, nou ja eigenlijk heeeel goed..
    tot de avond dan.. en misschien ook wel zelf schuld..
    vankmorgen naar de meiden van de yoga en hun beebs.. jeetje wat groeien ze snel zeg!! :) en wat een schatjes! en ons mannetje was zooo lief.. hij lachte echt super veel! echt heel veel zelfs! ik schaam me dan bijna om te zeggen dat ik hem gisterne achter het behang wilde plakken :)
    en hij heeft een nieuw speeltje gekregen en daar was hij echt heel lang mee aan het spelen.. meestal houdt hij het even vast en hoppa weer aan de kant.. maar nu hield hij het echt lang vol en kreeg hij er geen genoeg van.. hij heeft zelfs nog even naast me op de bank geslapen.. dat doet hij anders ook al niet.. maar toen moesten we nog zoveel doen.. langs de dierenarts.. dus weeer auto in en uit.. en toen naar huis, schone kleren aan, hij zat helemaal onder de melk en moest de kat medicatie geven.. dus weer uit de maxi,omkleden en weer gaan.. toen nog naar de winkel.. en toen naar mijn ouders, mijn vader was jarig.. en het was best druk.. en ik denk dat hij toen echt te moe was.. toen heeft hij ook wat diksap gedronken.. en wilde hij natuurlijk niet meer slapen al viel hij 2 keer op mijn arm in slaap.. maar als ik hem dan in de box in de kamer legde was hij weer wakker.. en zo bleef het de hele avond gaan.. hij was echt kapot.. uiteindelijk krege hij de fles en die melk kwam ook weer in heel veel golfjes enboertjes terug.. toen bedacht ik me, er zat 2 uur tussen fles, diksap en fles.. zou dat teveel zijn geweest? hij kreeg ongeveer 100cc en als het aan hem lag dronk hij nog veel meer!
    toen we naar huis gingen en ik hem in de maxi zette sliep hij meteen.. en kon hem zo thuis in bed leggen.. beetje gejengeld, maar daarna in slaap gevallen tot nu... maar de hele verjaardag dus gehuild..

meiden ik ga de laatste fles geven! :D

8. Gerritsen

elegance: het is waarschijnlijk voor hem teveel geweest van het één naar het ander. Wijzelf hebben hier onderling 1 afspraak staan en dat is dat tot hij een half jaar is niet meer dan twee keer de auto in.
    Moet het zo zijn dat we veel hebben dan blijft er één thuis. Zelfs nu doen we dat met Damian nog, ze zijn nog zo klein en dan kunnen ze heel heftig reageren op heen en weer gepeddel.
    Zo ervaren wij dat, maar is natuurlijk ieder voor zich.

Ja heerlijk vinden wij het om s'ochtends met het hele gezin samen te kunnen starten. Moet er ook niet aan denken dat hij om 7 uur de deur uit moet. Laat maar lekker 5 over half negen blijven en op maandag pas 5 over half 11.

Vanavond naar mijn opa geweest, schrok heel erg.
    Hij krijgt 5 augustus alle uitslagen, maar ik mag hopen dat hij dat mag halen. Wat wij allemaal noh niet wisten en de familie vanavond te horen heeft gekregen van mijn opa, is dat hij ook prostaatkanker heeft en wil zich er niet aan laten opereren. Ook ziet het er naar uit dat de kanker al helemaal uitgezaaid is. Bah.

Hij genoot wel zichtbaar van Yarno en Damian, heb gelijk ook veel foto's van hun samen gemaakt. Want ik kom er niet eerder dan na de vakantie en ik weet het niet hoe lang hij nog heeft. De doktoren zeggen dat hij blij mag zijn als hij de kerst haalt.

Ben er goed ziek van, mijn opa is nog de enige die me over mijn vader kan vertellen. Mijn ooms en tantes zie ik eigenlijk nooit omdat ik daar mee verbroken heb nadat ze Damian hebben uitgescholden voor bastaard omdat ik zwanger was en nog niet getrouwd. Mijn familie woont allemaal in Uddel en Elspeet. Dus het geloof is heel erg aanwezig. Mijn opa heef er geen moeite mee en toen ik trouwde zei hij dat hij wel blij was dat ik nu getrouwd ben.

Ga nu slapen als het lukt, ben er toch wel veel mee bezig in mijn hoofd.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Samantha, wat een rot nieuws van je opa.... Hopelijk hoeft hij niet te veel te lijden...
    Wat erg dat je ooms en tantes Damian voor bastaard uitmaakten...

Ele, ik denk idd ook dat het voor Herbie te veel geweest is gister. Gelukkig zie je wel vooruitgang en huilt hij al stukken minder.
    Hoe gaat het nou met Jimmy? En met jezelf en je mannetje?

All, het fotoboek is helemaal bijgewerkt. Ik heb nu een boek van 17 mei t/m 16 juli. Precies 2 maanden dus...
    Vanmiddag naar het cb, ben erg benieuwd hoe Esmee het gaat doen. Ze is nu al huilerig.... Maar wel nog in haar eigen bedje...

10. butterfly1984

Ele: Geeft niet, je mening geven mag altijd, als jij het niet wilt, dan houd het hele prive forum denk ik op.
    Het is niemand of iedereen, dus niet zonder jou.
    Ik dacht altijd dat jij juist wel prive wou blijven, omdat we herbie zijn naam ook niet mogen zeggen hier.Is dit misschien veranderd, omdat je ook foto's plaatst?Niet vervelend bedoeld hoor, ben gewoon nieuwschierig.:D:D
    Wat goed dat hij een hele dag niet jammerig is geweest op de avond na dan, maar idd, dat zou te maken kunnen hebben met dat heen en weer gesleep.Hoop dat je vandaag ook weer een topdagje hebt.:D

Sam: Wat vervelend zeg allemaal en dan ook nog net voor je op vakantie gaat.
    Wat raar van je familie zeg dat ze damian destijds uitgescholden hebben, zijn ze nog zo ouderwets of wat is het?
    tegenwoordig krijgen er heel veel mensen kindjes voor ze gaan trouwen.Niets raars aan dacht ik.
    Woont je opa wel bij jullie in de buurt?

Ele: 1e tandje krijg ik tot nu toe niet op de foto.

11. Gerritsen

Nijntje het fotoalbum bijgewerkt. Maak je een digitale of plak je de foto's in een album? Vandaag prikjes, succes.
    Hier ben ik ook altijd druk met foto's, ik plak ze nog en ik scrap ermee, ben voor Yarno in het tweede album begonnen, voor Damian album nr 4.

Marianne: mijn opa woont in Elspeet, een half uur rijden vanaf apeldoorn. Ze zijn heel gelovig en vinden dat je eerst moet trouwen en dan kinderen. Ik deed alles anders, ging eerst samenwonen, toen kind en daarna pas trouwen. Daarbij komt ook dat Harry natuurlijk al kinderen heeft, nou ik was wel zo fout. bla bla bla. Alleen mijn opa veroordeelde me niet, hij zij alleen maar je lijkt op je vader, die ging ook zijn eigen weg en trok niets van de buitenwereld aan.

Maar ik vind het heel erg dat hij nu zo ziek is, maar vooral dat het mijn enige contact is met mijn vaders kant op een neef na dan.
    Mijn opa heeft me wel veel verteld over mijn vader, dus dat weet ik gelukkig allemaal wel, mijn vader is aan beenmergkanker overleden toen ik 10 jaar was, hij is ruim twee jaar ziek geweest en is daarna in coma geraakt en uiteindelijk overleden. Mijn broertje was net 2 jaar oud.

12. butterfly1984

Sam: Jeetje zeg, dan was je vader nog echt wel jong.
    Herinner jezelf nog wel veel dingen van je vader?

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Even snelle reactie kom net bij gyn vandaan alles was weer super, goed gegroeid woog nu 2326 gr alles helemaal prima!!:) Met groeien precies op het gemiddelde in de groeicurve dus erg blij:) Voel me prima op mijn handen na dan maar daar kunnen ze weinig aan doen, het zij zo.
    ZO nog even boodschap doen dan gaan we naar vrienden bbq en voetbal kijken.
    Morgen reageer ik weer even op iedereen.

Fijne avond allemaal

14. butterfly1984

En jawel hoor, Nederland is door!!!!:D:D:D:D

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Ja gaaf he dat ze door zijn! :) ik was alleen zo moe dat ik onder de wedstrijd in slaap ben gevallen hahaha... ik denk door de osteopaat!

Sam, ik wens je echt heel veel sterkte meid en ik hoop zo voor je dat je opa nog even doorvecht en zeker zal wachten tot jullie weer terug zijn van vakantie.. wat fijn dat je foto's hebt gemaakt met de kids, altijd mooi om te hebben, ook om de kids later te laten zien.. een hele dikke knuffel!

smokey, joehoe, jullie meisje doet het echt fantastisch! :D:D fijn hoor! :D heb je al een buikfoto gemaakt? :D:D

aj, mannetje begint te huilen.. moet er dus uit.. vanmiddag nog een keer kraambezoek.. whahhaha..
    gisteren in het zh geweest metmannetje.. omdat hij niet tot nauwelijks sinds zaterdag zijn melk binnenhoudt sinds de osteopaat.. en omdat hij echt huilt als een speenvaker.. mijn ha vond het wel spoed toen ik haar belde en ik moest gelijk door..
    Wat ik echt vreemd vond is dat ze het in het zh niet erg vonden of zorgwekkend dat hij nu zoveel spuugt.. wat ik heel raar vond, omdat ik daar eigenlijk voor kwam.. dat heb ik ook gezegd.. maar ze maakten zich meer zorgen om zijn scheve houding en scheve hoofd.. wel fijn dat ze dat dus ook zien en ik me niet aanstel.. ze vonden het zelfs best erg, omdat als we hem op zijn buik leggen hij echt zijn hooofd niet goed kan optellen, of helemaal scheef gaat..binnen 1 week wilde hij dat hij onderzocht zou worden bij neurlogie.. dat is volgende week woensdag..
    zelf denk ik niet dat daar echt iets uitkomt.. maar goed.. ikwas nog niet thuis of de kinderfysio stond al voor de deur.. weer nieuwe oefeningen gekregen, die wel leuk zijn voor mannetje.. en nieuwe lighoudingen als een nestje.. nou ja ben benieuwd..

nu ga ik ehct flesje maken en proberen later op iedereen te reageren.. zometeen komt oo kde poetsvrouw..

ik reageer straks meer!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Jippieeee NL is door!!! Op naar de de wereldtitel!!!
    Wel balen, want bij een toto stond ik een hele tijd bovenaan en het prijzengeld is €200,- voor de winnaar... Nu ben ik gezakt naar de 6e plek...
    Maar liever NL wereldkampioen!! Zondag gaan we naar de tent in het dorp (het is kermis) en dan daar voetbal kijken. Mijn moeder komt in ons huis oppassen... wel spannend weer... Hebben jullie dat ook, moeite met het achterlaten van je kind bij de oppas ookal zijn het je (s)ouders?

Smokey, wat super dat mini Smokey het zo goed doet!!! En volgens mij geniet je ook echt! Tot wanneer werk je nog? Misschien heb je dat al 100x gezegd, maar ik wete het niet (meer).

Samantha, wat heftig allemaal zeg. Maar jouw opa zal echt wel doorvechten totdat jullie terug zijn.
    Ik ben nu bezig met een digitaal boek. Het wordt wel een XL-boek met ruim 80 blz... Wel helemaal mooi.

Ele, vreemd dat de ha het spugen ernstig vond en het zh niet... Op zich wel fijn dat zij naar de houding van Herbie gaan kijken. Kun je iig weer iets uitsluiten.
    En weer nieuwe leuke oefeningen van de kinderfysio, volop dingen te doen dus...

Marianne, hoe is het met jullie? Mannetje had nachtdiensten nu toch?

All, gister kreeg Esmee haar eerste prikjes. Ze vond het super interessant op het bureau, lekker rondkijken, aandacht krijgen enz... totdat die prik er in ging.... huilen.... Verpleegster "ik doe meteen de 2e, want die is vervelender met inspuiten" dat bleek.... schreeuwen, krijsen, haha Heel het dorp weet dat Esmee haar prikjes gehad heeft.
    Verder zat ze qua lengte (57,8 cm) nog boven gemiddeld en haar gewicht (4975 gr) groeide goed mee evenals de hoofdomtrek (39,2 cm).
    Ze zag er gezond uit en ik mag nu 150+5 aan gaan bieden. Even kijken of ik dat 6x doe of dat Esmee het trekt op 5 voedingen. Net 150+5 gedaan en in 11 minuten was de fles leeg.... Straks krijgt ze nog 120+4, we bouwen dat langzaam uit naar alles 150+5.

Zo krijg ik weer visite, dus tot straks/morgen!!

17. butterfly1984

Wat is het rustig hier zeg!:D

Waar zijn jullie allemaal????

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hier heb ik problemen met het internet word er dus telkens afgegooid. Zojuist een heel verhaal getypt weg balen.
    Dus reageer nu even op niemand sorry!

19. butterfly1984

Had je gister ook al he op hyves toen we aan kletsen waren?
    Erg vervelend, hoop dat snel opgelost is.

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi marianne,

Klopt is erg irritant. Heb het op de computer en op de laptop hier dus ligt echt aan de verbinding. Hoop dat het maar voor korte duur is

Deel Deze Pagina