Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi, ik heb het gemaakt met gekookt afgekoeld water enne hij vind het lekker. Hij dronk hier de fles helemaal leeg terwijl hij normaal echt met moeite de fles van 180 leegkreeg.

Elegance: ik weet ook niet alles hoor ondanks dat ik al eerder een kind heb gekregen, het veranderd constant en vraag het ook gewoon en samen met mijn moedergevoel onderneem ik actie.
    Yarno is toch afhankelijk van onze besluiten.

Nou ik lees morgen weer verder, ga nu lekker slapen. Ben kapot.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen! :D

vandaag dus rooibos proberen, als het me lukt om even met hem naar de winkel te lopen.. :) hij heeft gisteren de fles gehad om 9, hij lag in de schommelstoel te slapen echt zooo relaxed.. ik weet het, het is slecht voor het ruggetje etc etc.. maar het is ook slecht voor mama als haar kind zoveel huilt dat mama's haren in een snel tempo grijs worden :) en hij lag naar mijn mening zelfs beter met zijn nekje dan door hem vast te houden of een nestje te maken.. :D hopelijk doet de schommelstoel zijn werk vandaag weer goed :D

hij werd pas om half 7 wakker! vroeger als normaal, maar ik had ook het gevoel dat hij langer had kunnen slapen als de kamer niet zo licht en zo warm was geweest.. ikhad het raam een stukje opengelaten maar dat hielp niet veel.. de hele nacht is het 30 graden geweest.. ondanks dat we de airco om 9 uur hebben aangezet en het eindigde met 26 graden.. en hij lag ook nog in de pucka, best zielig.. maar anders kan hij helemaal niet slapen..
    dus even afwachten hoe hij het vandaag gaat doen.. ik denk niet dat ik de eerste fles langgetrokken krijg.. meestal komt hij al na 3 uur voor de 2de fles.. die ik dan meestal ook geef, hij is dan ontroostbaar.. later op de dag kan ik dit uur weer regtrekken, maar vraag me af hoe ik het nu moet doen.. iemand een suggestie?
    nu was het dus 6:30
    ik ga ervanuit dat de volgende om uiterlijk 10 is.. en dan om 14..
    dan kijken of ik hem wat rooibos kan geven zodat ik de tijd langer kan rekken of is dat onzin? want dan zou hij de volgende om 19 uur moeten krijgen.. denk niet eensdat me dat zou lukken.. maar dan blijf ik op 5 voedingen..
    ik denk ook niet dat het lukt als ik hem bv 120 melk geef ergens tussendoor, dan blijft hij gillen tot zijn buik vol is.. soms denk ik dan echt dat hij weet dat als hi jmaar hard en lang genoeg blijft schreeuwen die fles toch een keer komt.. kan dat al een beetje?

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Even alles snel, snel gelezen....
    Maar even weinig tijd om te reageren, want mijn vader heeft gister een hartaanval gehad. Hij is meteen gedotterd. Wel zitten er nog 2 verstoppingen en in het verleden blijkt mijn vader ook al een hartaanval gehad te hebben. Eén van de 3 aderen richting het hart was nl al afgestorven...
    De nacht is goed gegaan en waarschijnlijk mag hij vandaag naar de afdeling.

Verder zo naar de tandarts en wordt de kleine van onze vrienden vandaag 1 jaar. Ik weet niet precies wanneer ik weer op zp ben. Ik houd mijn hyves wel bij... Dat is makkelijk met mn telefoon, haha

Fijn weekend allemaal!!

4. Gerritsen

hoi

Nijn wat erg, sterkte.

Elegance: Hij heeft om half zeven de fles gehad. O.K.
    Dan zou hij om half elf weer moeten en zou ik ook zeker proberen vol te houden anders kom je echt niet straks uit.
    Dan zou ik de fles van half drie proberen te rekken tot 15:00 uur.
    In de tussentijd zou ik rooibos geven, dit is ook het warmste moment van de dag en dan moet hij wel genoeg vocht binnenkrijgen.
    Daarna zou hij de volgende fles moeten krijgen om 19:00 uur, kun je dit rekken naar 20:00 uur door bv in de schommel te doen of een badder moment te doen en zorgt dat je iets voor 20:00 uur klaar bent en dan een fles te geven van 210. Ik zou ook de fles van 15:00 uur 210 cc doen dan kan hij het iets langer vol houden en nutriton éénmalig erbij mixen. Dan kun je morgenochtend met de nieuwe ritme beginnen. Weet niet of Herbie het accepteerd maar kun je hem niet af en toe op de buik leggen voor het slapen, ik loop wel heel veel naar boven dan anders maar hij slaapt daardoor zo goed en is voor jou ook rustiger dan een krijsend kind. Buikslapen geeft vaak veel geborgenheid.

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt, succes

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, meid heel veel sterkte! was je vader bekend met hart of vaatziektes? of was dit voor jullie de eerste keer en zagen jullie nu dat hij eerder een hartinfarct gehad heeft?
    hoe is het met hem zelf? heb je hem al gesproken?
    doe je het wel een beetje rustig aan?

Dank je wel samantha voor je advies, ga het ook helemaal opvolgen! :D ik heb alleen super veel geluk, ik was naar de appie gelopen vanmorgen om te proberen te rekken van half 10 naar half 11, zodat er ook 4 uur tussen zou zitten.. nou krijsen in de appie.. ik geloof dat ik iedereen heb aangelachen en dat iedereen in de wagen gekeken heeft toen ik er liep.. toen ikthuis aankwam, ja je raad het al ahahaa.. sliep hij.. heb alleen de wagen in de gang gereden, daar is het overigens ook nog lekker koel.. en heb hem laten slapen en hij sliep tot half 12.. toen heb ik hem zelf maar wakker gemaakt.. anders zou hij straks helemaal over zijn toeren zijn als hij wakker wordt met berenhonger.. dus dit uur is al rechtgetrokken :):):)
    Ik ben alleen heel stom geweest, de rooibosthee vergeten... door alle hijsa wilde ik zo snel mogelijk weer naar huis.. maar misschien met een beetje geluk heb ik nog een paar zakjes in de theedoos :) daar heb ik ook nog niet in gekeken eigenlijk.. drink alleen groene thee :)

mannetje ligt nu weer in de schommel en het lijkt fantastisch.. hij kijkt zijn ogen uit naar de rode kikker en papagaai die boven hem hangen.... ook gaapt hij af en toe tussendoor.. ik zit geloof ik echt ernaast van ja ja ja val dan in slaap jajajaja... net niet hmm.. nu misschien jajajajaja.. maar tot op heden nog niet al lacht hij wel in zijn eentje.. zou hij gewoon een einzelganger zijn hahaha..

op zijn buik slapen is echt niet te doen helaas.. hij kan zelfs nog geen 10 sec op zijn buik liggen zonder drama.. de kinderarts vond ook dat wel zorgwekkend, want toen ze het bij hem deden, zag je ook hoe krom hij trok en zijn hoofd niet recht omhoog kan houden.. helaas werkt dat dus niet bij hem.. ook op de zij met de delta sleep is 9 van de 10 keer drama..

opeens begon hij nu te huilen in de schommel, maar dat was denk ik alleen ene klein boertje daarna ging het weer en nu ligt hij weer lachend naar die kikker te kijken! :)

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @nijntje wat verschikelijk je moet je kapot geschokken zijn, doe je een beetje rustig aan! Dikke knuffel.

@ele helaas kan ik je geen raad geven,maar Samantha helpt je goed op weg volgens mijn;) Dat zal je altijd zien loop je daar is het krijsen en ben je thuiss ligt ie lekker te slapen haha:)
    En wat lekker zon schommelstoel, slaapt Herbie inmiddels al?

Hier behoorlijk warm vandaag, wil wel allemaal nog dingen doen maar ben nog te lam om de trap op te lopen. Op het 5x plassen na vannacht redelijk geslapen kon beroerder. Nou ga maar een beetje verder hangen vandaag pff...zucht

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje rustig hier zeg,heb maar 1 ding te melden warm warm warm pff ben het een beetje zat deze warmte.......:(

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Smokey, dikke knuffel. Het is nu inderdaad niet echt fijn om zwanger te zijn. Maar de meesten in dit topic komen niet verder dan 38+3, dus nog 4 weekjes meid.... maar stel je er niet te veel op in, want dan kan het tegenvallen...

Ele, en hoe deed Herbie het met zijn nieuwe schema?? Dit schema hebben wij nu ook voor Esmee, maar dan met 150+5.
    Die schommelstoel is wel echt een uitvinding of niet? Fijn dat je iets ontdekt hebt, dat lijkt te helpen.

Samantha, heel veel plezier vandaag!!

Marianne, Anouk en Marlee, hoe is het bij jullie?

Gister ben ik bij mijn vader geweest. Hij ligt sinds vanmorgen op de afdeling, het gaat dus beter. Het vorige infarct heeft hij niet gemerkt en daar zijn ze dus ook pas donderdag achter gekomen. Wel heeft mijn ader ook last van hoge bloeddruk en waarschijnlijk suiker (dat wist hij niet zeker).
    Maandagavond gaan we met zijn 3-en even naar het ziekenhuis. Hij ligt niet in Oss, dus wel moeten wel een stukje rijden (30min ongeveer) en dat met die hitte is niet fijn voor Esmee.

Fijn weekend allemaal en een hele fijne finale!! En die gaan we winnen!!!

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hallo lieve (aanstaande) mama's.:D

Erg he die hitte, hier in Nederland kan het nooit eens geleidelijk aan gaan, maar direct pats boem!!!
    Het is het ene uiterste of het andere uiterste.
    Pffffffff ben die hitte zooooooo ongelooflijk zat.
    Het is hier 31 graden binnen, gewoon niet normaal meer.
    Heb medelijden met de kids die moeten slapen boven, zonder waaier en airco.En dan wil madam ook nog de slaapzak aan en een laken over.Melissa heb ik maar ipv een slaapzak een romper aangedaan.Met slaapzak rolt ze ook hele bed door, dus dan kan een romper ook wel.
    Sorry dames, ik weet dat we er allemaal last van hebben.

Smokey: Hoogzwanger en hitte gaan niet samen.
    Je hebt vast ook veel last van vocht vasthouden niet?

Nijn: Gelukkig gaat het weer iets beter met je vader, hopelijk gaat het alleen maar weer de goede kant op.
    Idd, met Esmee zolang in auto is ook geen doen.
    Hoe slaapt ze met deze hitte?
    Melissa en Esther slapen niet zo goed met de hitte, esther heeft helemaal rood onder haar ogen.Best zielig.

Samantha: Nog 2 daagjes en dan heerlijk op vakantie.
    Wie gaan er nog meer mee, want jullie gingen met z'n 10en toch?

marleen: Hoe doet Jens het met deze hitte?
    Is het te doen bij jullie in het appartement?

Anouk: Hoe gaat het drinken van Erin nu?
    Lust ze ook thee of roosvice/diksap?
    Melissa vind het heerlijk en drinkt zo 100ml weg tussen de flessen door.

Ele: Hoe gaat het met jullie?
    Hoe gaat het met herbie?Vind hij het nog steeds zo heerlijk in de schommelstoel?
    Mogen we herbie nu ook bij zijn eigen naam noemen hier op zp?
    Wanneer heeft jouw mannetje vakantie?
    En met Jimmy ook alles goed, heeft hij erg veel last van de warmte?
    Wat een vragen allemaal he?!:D:D:D

Hier liggen ze beiden op bed, Melissa word dus alweer wakker hoor ik op de camera.Hoop dat ze nog even in slaapt valt, maar denk het niet.
    Esther is straks helemaal doorweekt van het zweet.
    Mannetje is naar werk toe, met een lange spijkerbroek aan en in een auto met kapotte airco!!!:$
    En ik.............ik zit hier moe te zijn!!!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Erg he butterfly die warmte, en kan me goed voorstellen dat het voor de kids ook een ramp is. Hebben ze nog wel even geslapen?
    En is je mannetje al weer thuis, pff spijkerbroek en geen airco in auto is niet te doed joh.
    Hier wel bewolkt nu ook een klein spatje regen geweest maar geen graad koeler helaas.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

11. butterfly1984

Smokey: Esther heeft tussen de middag ongeveer 2 uur geslapen, erg netjes, alleen wel giga nat van het zweet.
    Melissa heeft er meer last van terwijl zij alleen maar een romper aan heeft en Esther veel meer.Ze slaapt weinig en als ze slaapt heel kort.Ze huilde net erg veel, omdat ze het zoooooooo warm had.Lekker een koude washandje over haar hoofdje gedaan en armen en benen.Daarna nog even gehuild, maar nu is ze stil.
    Esther ligt er ook nog maar net in.
    Kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar in zo'n warme slaapkamer te laten slapen met een slaapzak én laken!
    Maar nu was het toch echt tijd en ook haar lekker af laten koelen.
    Hier word het wel erg donker, maar volgens buienradar trekt het hier net aan langs.Erg jammer!Hoop toch stiekem op een gigantische bui.

12. Gerritsen

hoi meiden, alles wel gelezen.

Marianne we gaan met z'n tienen, mijn moeder zus en haar vriend gaan ook mee.
    Hebben vandaag een hele drukke dag gehad, vast de verjaardag gevierd van Harry en Denzel. Was om 7 uur vanmorgen al alles aan het voorbereiden, de jongens moesten ook nog naar de kapper. Hadden gehoopt dat hun moeder dat had gedaan,maar ze zijn voor 3 maanden geleden voor het laatst geknipt en hadden echt een winterbos op hun hoofd. Heb alles eraf laten knippen. Echt megakort. Verder was het megawarm en zaten buiten en toen was het op een gegeven moment zo warm dat we naar binnen zijn gegaan, lekker koel. Maar ik had dus visite van 2 uur vanmiddag en de laatste is net weg, gaan nu naar bed en morgen alles opruimen, want ik ben echt gebroken.

13. butterfly1984

Samantha: Wat een druk maar gezellige dag hebben jullie gehad.
    Nog van harte met de verjaardagen!:D
    Wat hebben ze voor de verjaardag gekregen?
    Nog 1 dag en dan gaan jullie lekker op vakantie.:D

Lig je net even te slapen, begint het dan toch eindelijk te regen, maar ook erg onweren en heeeeeeeel hard waaien.
    Mannetje zit er middenin, dat vind ik dan weer zo eng he?!
    Ben maar even naar beneden gegaan, wacht dan daar wel even op hem.
    Hopen dat het onweren zo over is, maar volgens buienradar duurt het zeker nog wel even.
    maar mocht het zo over zijn, dan lekker de ramen los boven op onze kamer en in de douche.
    De deuren van de kids staan ook open, dus hopen dat ze nog wat frisse lucht meepakken, het is hier echt niet te doen.
    Hopen dat het echt even wat afgekoeld is buiten.
    Had de bui liever eerder in de avond gehad, nu houd het me wakker.Maar ben blij dat er wat valt ivm afkoeling.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje wat een weer gisteravond, lag ik lekker op de bank grease te kijken pats boem bliksem hier in geslagen, zaten we dan in het donker. En ja hoor al onze audio apparatuur is kapot tv zon dvd set digitenne niets doet het meer, hier in de straat 4 andere huizen waarbij ook tv alles kapot is, vond het echt dood eng. Toen mannetje de schakelaar om ging zetten weer kwamen de vonken uit het stopcontact. Het hele audiospulletje is nog geen 2 jaar oud, pff hoop maar dat de verzekering dit vergoedt want momenteel kunnen we dit niet even allemaal opnieuw aanschaffen.

Samantha ben je al lekker de koffers aan het pakken?

Butterfly fijn dat de kleintje toch nog geslapen hebben gisteren ondaks de warmte, gisteravond was wel even afgekoeld maar het is hier al weer warm en volop zon.

Vandaag maar weer rustig aan doen, eind van de middag naar mijn ouders tv kijken en bbq-en als het niet weer gaat spoken met het weer.

15. butterfly1984

Nou hier heeft het ook enorm geonweerd ook her en der ingeslagen hier niet gelukkig, wel hier tegenover, maar wat een knal was dat zeg!!!Esther en Melissa allebei tegelijkertijd kei en keihard huilen.
    Daarna even naar beneden geweest met ons 4tjes, Melissa was erg vrolijk en Esther was doodsbang, ze trilde als een rietje.
    Melissa maar even wat te drinken gegeven en esther had ook nog wat gedronken.Daarna was het weer iets beter en alle ramen en deuren opengezet.
    Even later Melissa naar bed gebracht en daar de raam dicht gedaan.20 minuten later is dan ook Esther naar bed gegaan en toen was het inmiddels iets na 02:00.
    En jawel hoor, toen begon het weer keihard te waaien, te regenen en te onweren.Gelukkig niet m eer zo'n keiharde knal van inslag, dus de kids sliepen er gewoon doorheen.
    OM 06:!5 was Melissa alweer wakker.
    En in huis nog steeds 30 graden, gisteren 32 graden.

Smokey: dat meen je niet!!!:$:$
    Wat zullen jullie je lam zijn geschrokken, gelukkig was je niet alleen thuis.
    Denk wel dat het verzekerd word, dat hoort dacht ik bij je inboedelverzekering, hier zijn we er wel voor verzekerd, dus denk dat het standaard is.

16. Gerritsen

hoi meiden,

Marianne: hier is het ook tekeer gegaan met onweer, niet normaal meer. Heel veel regen en het waaide ontzettend hard. Vloog van alles door de tuin heen.
    Mannetje is die veilig thuis gekomen?
    Heb ook alles opgezet gisteravond, het waaide hier al heel hard tegen 21:00 uur en het regende toen ook al iets.

Smokey dat is schrikken zeg, hoop idd dat het vergoed wordt al staat dit denk ik wel onder natuurschade?
    Hoe is het verder met jou en de kleine? Gaat het goed.
    Hoe is het eigenlijk met je mans werk, die had toch ontslag genomen? Heeft hij inmiddels anders werk?

Hoe is het met de rest?

Yarno was vanochtend om half acht wakker met een hele vieze luier. Was gelijk goed wakker, hhihi
    Om acht uur fles gegeven. Het gaat super goed met 4 flessen. Hij drinkt alleen de laatste fles van 210 niet leeg. Water wil hij niet, maar die rooibos thee, geweldige uitkomst, hij vind het heerlijk. Had gisteren 30 cc leeg en krijssen om meer, nog een keer 30 gegeven en daar heeft hij de helft van laten staan.

Verder heeft hij al na de inentingen van donderdag tot nu koorts. Gisteren was het heel hoog voor zijn doen namelijk 39,3. Maar gisteravond zakte het goed naar 37,9. Vanochtend was het 37,7. Heb weer een zetpil gegeven en hij blijft vrolijk, drinkt goed. Dus het is denk ik een samenhang van enting en warmte. Want vrijdag en gisteren was het wel extreem.

Wij gaan nu de laatste dingen doen, is op zich niet veel maar het valt altijd toch nog wel tegen, dus we gaan maar vast rustig beginnen en de laatste was wegwassen en dan vanavond iedereen onder de douche en dan de echte laatste was draaien en ophangen. Dan kan ik het na de voetbal het strijken en opvouwen. Tenzij we WK winnen dan eerst een klein feestje bouwen, haha

Nou ik ga ervan door want man zit te zeuren dat ik moet meehelpen..
    Fijne dag allemaal en tot strakjes

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly wat warm nog steeds in de huizen he niet normaal hier ook hoor, we hebben alleen beneden een ventilator dat is best lekker.
    Denk ook wel dat we het vergoedt krijgen maar je weet maar nooit, het zijn ook nog allemaal best dure dingen dus baal als een stekker.

Samantha oh lekker pakken heerlijk, met de kleine gaat het nog prima alhoewel er weer 2 dagen waren dat ikdr weinig voelde en dan maak ik me toch weer zorgen maar dat zal er wel bij horen. Vanmorgen hele morgen alweer wat ongi krampen, komt misschien wel door de spanning van gisteravond. Wat een uitkomst die rooibosthee! Hoop dat de koorts gaat zakken want dat is niet echt prettig net nu je op vakantie gaat.
    Pakse nog even:)

18. butterfly1984

Smokey: Ja echt heel erg warm hier in de huizen.
    We zitten op de hoek en smorgens zon voor, smiddags zijkant en achterkant en de hele avond ook op de achterkant.Dus hele dag zon op huisje.
    Gelukkig staat er nu af en toe een beetje wind, niet veel, maar beter iets dan niets.
    Heb voordeur open en de waaier aan staan.
    Melissa vandaag al 2 keer in lauw badje gedaan voor slapen gaan, helpt toch wel.Esther heeft maar uurtje geslapen, ook die doe ik vanavond onder de lauwe douche?
    Wat een onzekerheid dan altijd he als de kleine wat rustiger is?
    Zij word ook groter en heeft dus steeds minder ruimte om te bewegen.Nog even en dan ben je ook mama..........spannend zeg!
    Ben heel erg nieuwschierig naar de allereerste spamfoto's van het dametje.

Sam: Dat is minder dat hij koortsig was, gelukkig wel goed drinken met dit weer.En ook lekker vrolijk.
    Slaapt hij wel goed met dit weer?
    Hoe warm is het bij jullie binnen?
    Als ik je niet weer spreek heel erg veel plezier op vakantie.
    Zal je missen hier!

19. butterfly1984

Sam: Mannetje is goed thuis gekomen gelukkig!
    Was best even in de zenuwen.

20. Gerritsen

meiden wat een wedstrijd zeg, ben bijna hartpatient geworden zeg,pfff
    Maar ik ga naar bed en vroeg op en gaan dan met vakantie. Tot over twee weken.

Doegie

Deel Deze Pagina