Sam een hele fijne geweldige mooie vakantie! Genoiet van je gezinnetje en de lieve mensen om je heen! heel veel plezier!
misschien ben ik nog op tijd ik zag je nog online ik heb ook nog niet de rest gelezen, dat doe ik morgenvroeg wel. wilde nog even sam een fijne vakantie wensen, mocht ze het nog lezen! tot morgen en sam tot over 2 weken! en smokey, ik denk aan je meid! geen knuffel voor jou dat is veel te heet,in gedachte sta ik nu voor je met zo'n grote waaier truste allemaal!
Hoi meiden, Sam, je leest het niet meer, maar toch een hele fijne vakantie!! Lekker genieten!! Smokey, wat heb ik te doen met je... Hele dikke knuffel! En alles kapot geslagen... balen zeg, maar in principe ben je er voor verzekerd. Marianne, fijn dat je mannetje heel thuis gekomen is. Ele, hoe gaat het met Jimmy en met Herbie? En natuurlijk met jou?? En met de andere meiden? All, hier ging het ook erg tekeer... hagelstenen zo groot als flinke knikkers. Dat had ik nog nooit live gezien... Echt heel vreemd. 1,5 uur later lag het ijs nog tegen de voordeur en kozijnen aan. Heel bizar. Onweer... er is denk ik niemand zo bang voor onweer als ik, ik kon mn lol dus op (en ben bang vandaag weer). Balen van gister van de finale.... Maar ik heb nu wel een heel grote toto gewonnen (deden 534 mensen aan mee), goed he? Wat wel leuk was... mijn moeder paste op en kreeg Esmee niet in slaap. Wij kwamen thuis en mijn moeder liep naar beneden. Ik volgede 2 minuten later en zij: "waar heb je Esmee gelaten?"Ik "die slaapt..haha" Esmee wachtte gewoon even op mama, hihi Het is zo'n lieverd!! Morgen gaan we trouwens naar de kermis, ben benieuwd wat ze er van vindt.... Papa, mag waarschijnlijk vandaag naar huis. Het gaat dus goed met hem.
Hoi Dames, Zo de eerste is dus al met vakantie van dit topic! Sam: nogmaals geniet ervan!!!! Nijn: wat lief van Esmee! Dan voel je je toch super trots als mama zijnde!! Hier een drukke ochtend gehad! Jens heeft een slaapdag heeft hij eens in de zoveel tijd een keer. Dan is hij 1 uur wakkker en super moe en slaapt dan zo weer 2 uur door. Dus daar neem ik het maar van vandaag! Heb de badkamer een grote beurt gegeven en de wc. En daarna alle ramen zowel binnen als buiten gewassen en tussendoor was gedraaid en gevouwen en gestreken, vaatwasser in en uit geruimd. Dus een effectieve ochtend. Moet zeggen was ook wel nodig na die drukke werkweken. Nu deze week alleen wo van 09.30-17.30 werken en dan vakantie! Heerlijk ben er ook echt aan toe. Ik zit trouwens met Jens op een nieuw schema. Met nog maar 3 flessen. 08-00 1e fles 230 + 7 schepjes slapen 11.00 pot fruit 6 maanden 200 gram 12.30 2e fles 230 +7 schepjes slapen 14.30 toetje yogolino 17.30 maaltijd potje 200 gram(6 maanden potje) daar gaat ruim de helft van op 19.30 3e fles 230 + 7 schepjes Ik geef 230 water ipv 210 omdat jens nog steeds weigerd om water, thee, diksap, aanmaak weet ik wat te drinken en zo krijgt hij toch voldoende vocht binnen. Merk gewoon dat Jens meer behoefte krijgt aan vast voedsel. Dus vandaar een ander schema. Na onze vakantie begin ik met brood. Dat zag ik nu og niet zitten omdat we vrijdag naar frankrijk vertrekken en je daar van het stokbrood aan elkaar hangt en het moeilijk is om gewoon brood te krijgen. Dus dan maar na de vakantie. Jens is ook helemaal gek van de yogolino zowel banaan als aardbei smaak. Ik gebruik sinds kort de fruithapjes van c1000 eigen merk en die bevallen erg goed. Zijn een stuk goedkoper en leuke smaakvariaties. Jens zijn favouriet is appel- aardbei.
smokey: las even terug op de vorige pagina! Maar wat ben jij geschrokken zeg! Heb je de verzekering al gesproken? Hoop dat ze gewoon alles netjes vergoeden! Nijn: hoe is het met je vader? Gaat hij vooruit? Hier blijft het ook mega warm in huis gewoon 29-30 graden. Niet bepaald lekker dus. De hitte krijg je er ook niet uit zeg ook al zet je alles tegen elkaar open. Moet zeggen hier regent het nu wel even lekker heb net gewoon even buiten in de regen gestaan om af te koelen haha Marianne, Anouk en ele: hoe gaat het met jullie?
Nijn: tjee wat en hagelstenen! Hier hebben we dat helemaal niet gehad terwijl we toch best dicht bij elkaar wonen. Het valt altijd zo plaatselijk he!
Onze buren hebben een filmpje gemaakt van het noodweer van afgelopen zaterdag... YouTube - Noodweer 10 juli 2010 Berghem.avi Echt een wonder dat er geen schade was.... En het was heel plaatselijk, want in Oss (hemelsbreed 1 kilometer?) heeft het niet gehageld... Marleen, Jens al op 3 flessen?? Wat gaat dat snel.... En ben je trouwens al ongi geworden? Ik wel afgelopen vrijdag... Met mijn vader gaat het best goed. Hij mag waarschijnlijk binnenkort naar huis. Slim om niet voor de vakantie te beginnen met brood en dan stokbrood in Frankrijk. Wanneer gaan jullie?
Nijn: gaat zeker snel zeg Jens alweer op 3 flessen! Gelukkig gata het met je vader de goede kant op! Is toch altijd schrikken he helemaal nu je een kleintje hebt vind je niet? Ongi: TJa Dames ik ben ongi!!!!!!! Sinds zaterdag op zondag! Dat ik ooit nog zo blij kon zijn met ongi worden had ik nooit gedacht!!!!
nijn: we gaan vrijdagavond tot vrijdag 30 juli. Zaterdag 31 juli moet ik meteen weer werken omdat al mijn collega's dan op vakantie zijn en dan die maandag tot zaterdag erna werken dus 6 dagen achter elkaar ivm vakantie collega's. Een andere collega heeft dat volgende week. Dus eerst goed uitrusten op vakantie en er dan weer vol tegenaan!
Hey meiden, Nou verzekering gebeld vandaag en krijgen gelukkig alles vergoedt We wouden voor een nieuwe tv enzo kijken maar de winkel zat dicht helaas dus hier nog even tv loos Samantha hele fijne vakantie maar dit lees je vast niet meer Ele hoe gaat het met Herbie? Nijn tot gewonnen goed zo haha en helemaal super dat je vader weer naar huis mag. Marleentje gefeliciteerd met je ongi haha idd voorheen wouden we niet ongi worden en nu dit ook al bijna op vakantie heerlijk. Blijven er ook nog mensen thuis deze zomer?? mij ondersteunen Op zich gaat het wel goed, mag iets minder warm worden van mij, doe lekker elke middag een dutje op bed of bank dat heb ik wel nodig, vandaag lekker van half 10 tot 3 uur gewerkt. Vanavond naar de yoga, ook wel weer zin aan, nog een paar lessen dan is dat ook weer afgelopen.
Goedemorgen! Jammer marleen dat ik je ben misgelopen gisteren je was er echt vaak! Klinkt wel heel goed dat nieuwe schema van Jens! wat wordt hij groot he.. en wat is het snel gegaan! Kun jij nog herinneren wanneer jij overging naar 4 flessen? En op vakantie naar frankrijk! toemaar!! heerlijk hoor! Al langzaam aan het pakken? je ongi heeft zich dus eindelijk aangekondigd! hopelijk begrijpt je lichaam wat je het nu moet doen en wordt je wederom de eerste 10 maanden niet meer ongi dus ik kan je succes wensen met klussen he? Smokey, ik ben zo blij voor je dat het nu minder warm is buiten! En bijna 35 weken!!!! in principe nog maar 3 te gaan dan! Hoe gaat het met vocht vasthouden? en ik heb er misschien over heen glezen, maar wanneer stop je met werken? wanneer moet je weer op controle? Nijn, wat fijn dat je vader weer naar huis mag! je houdt je er volgens mj wel heel goed onder he? je bent zo positief, zo klinkt je dan.. hoe gaat het nu met Esmee? huilt ze weer een stuk minder? grappig he hoe jij haar stil krijgt en oma niet zo goed wat mama's voor invloed hebben he Wanneer komt er nieuwe spam? Wanneer ga je weer sporten? marianne alles ok? ik he je gemist gisteren Anouk met jullie ook alles ok? gaan jullie dit jaar op vakantie? wij gaan dit jaar niet op vakantie, of misschien in de hestfvakantie maar dat zien we dan wel, kijken hoe het gaat, of ik werk heb etc etc.. hier gaat het echt sinds de schommelstoel stukken en stukken beter! wat een vooruitgang..wat voelt dit fijn he? een lachende baby, dat is ehct nieuw voor me! hij huilt niet gelijk als je hem even vasthoudt, hij is vrolijker in zijn eentje.. maar zodra hij moe wordt huppa in de schommelstoel.. beetje laten dommelenen hopla in bed.. ook gisteren op de verjaardag, schommelstoel mee en hopla hiij slaapt lekker... ongeloogloijk echt, we hebben een ander kind.. hier gaat het tot nu toe dus fantastisch! op sommige momenten begrijp ik pas ook wat er zo leuk aan is, mama zijn, een baby etc etc.. het was echt verschrikkelijk al dat gehuil en gegil.. hij heeft sowieso een sprongetje gemaakt, hij kan speeltjes al langer vasthouden, hij doet de handjes in de lucht als je de intentie maakt om hem op te pakken.. van veraf lcht hij bewust naar je en soms met geluid.. hij slaapt nu in de pucka met de armpjes eruit.. en dat gaat zels ook goed.. ik ben soms echt bang dat het weer omslaat en ik merk ook dat als hij soms moet huilen ik al snel de moed verlies... maar ook dat draait langzaam steeds positiever.. vandaag krijgt hij zijn 2de spuitje.. ben benieuwd hoe hij het gaat doen... morgen neurologisch onderzoek.. en donderdag weer osteopaat.. het scheeftrekken is dan ook nog goed aanwezig.. soms vind ik dat ook wel eng, dat ben ik bang dta er meer met hem is. ivm huilen en scheeftrekken.. maar nu hij zo vrolijk is en echt zoooo veel lacht... vergeet ik de ellende dus soms.. Met jimmy lijkt het ook wat beter te gaan.. ik durf niet zo goed naar de dierenarts voor een nieuw bloed onderzoek.. ben zo bang voor slecht nieuws.. al zien we wel dat hij alweer wat dikker geworden is! Hij eet dan ook weer goed, nu dan... hopelijk blijft dat ook zo....
ik kan me dus nog niet volledig ontspannen, maar dat komt wel.. over 2 weken heeft mijn man eindelijk vakantie.. dan heb ik overdag ook meer rust, al heb ik dat nu al, sinds hij minder huilt.. gisteren op de verjaardag vertelde een vrouw dat ze ook zo'n problemen heeft gehad met haar zoontje, ook blokkade in de nek en heel veel huilen.. en toen kreeg ze een schommelstoel en was het een ander kind geworden.. ook super relaxed chillen, net alsof ze ook gewoon met rust gelaten willen worden.. wat voorheen ook niet kon, want dan gilde hij het uit.. we zijn nog niet over op 5 flessen.. omdat hij nog zoveel spuugt.. en omdat het te warm op zijn kamertje was om hem om 8 uur al in bed te leggen.. dan scheen de zon nog steeds naar binnen en trok zelfs de airco het niet ik vraag het zo wel bij het cb en ik zal echt moeten lachen als ze zeggen dat hij nog te jong is voor 4 flessen.. wat ook vaak op internet staat.. maar dan zal ik haar vertellen dat haar collega het wel aangeraden heeft de cb van sam dan ik vind het ook zielig iedere avond dat wakker maken.. misschien zegt ze wel niks, maar zou het me zo kunnen voorstellen nou ik ben ervandoor, moet over 30 min al weg! doeiii
ele: haha ja was er inderdaad vaak! Deze ochtend zal ik er ook veel zijn en vanmiddag ga ik even het dorp in voor de laatste dingen voor de vakantie. Heerlijk dat mijn ongi er is. En ik ga ervoor dat ik de komende 10 maanden niet meer ongi ben haha Dat zou wat zijn in 1 keer raak! Marianne is gisteren wel online geweest hier tegelijk met mij maar heeft niets achtergelaten zal wel druk zijn. Wanneer ik over ging op 4 flessen.Pff de precieze tijd weet ik niet meer. Weet wel dat Jens eerder over was op 4 flessen dan gebruikelijk. Maar die liep met eetschema altijd behoorlijk voor voor zijn leeftijd. herbie geeft nu ook zelf aan dat hij er aan toe is dus ik zou het gewoon proberen hoe hij erop reageert mocht het niet werken ben je zo weer terug op 5 voedingen toch!
Goedemorgen!! Ele, wat klink je vrolijk/goed!! En super dat Herbie rust gevonden heeft in de schommelstoel. En Jimmy knapt ook op, het gaat echt helemaal goed komen!!! Veel succe sbij de cb met de prikjes!! Smokey, wij gaan ook niet op vakantie. Misschien nog even van 2 t/m 6 augustus met ons gezin. Maar dat is nog niet geboekt... Bijna 35 weken!! Het gaat nu echt snel en ik ben zooo benieuwd... Marleen, gefeliciteerd met je ongi!! En vrijdag lekker op vakantie... wel goed uitrusten, want daarna heb je een zware week... Hoe is het met de andere meiden? Sporten, ik heb al weer getennist en afgelopen zondag hardgelopen. Ook ben ik begonnen met buikspieroefeningen. Het hardlopen was wel een beetje zwaar voor mn bekken, heb daar nu dus ook flinke (spier)pijn. Vanavond ga ik weer tennissen en dan start op 24 juli het eerste toernooi weer... Daarnaast wandelen mannetje en ik nu veel. Even hierheen, dan weer even naar de kermis in het dorp enz... Huilen, is bijna over. Dus toen ik even radeloos was, was het een sprongetje denk ik. Nu is het wachten op het volgende sprongetje, o o ben benieuwd.... Iemand vroeg om spam, nu hier is onze ontdeugende meid (of heb ik die al laten zien).
haah ja dat was ik nijn heerlijk om te zien hoe goed ze groeit! het is ook al een grote dame he! ze ziet er valt me op, op elke foto heel tevreden uit! echt een mooi meisje om te zien ook! wat super dat je de draad weer van het sporten langzaam kunt oppakken! je bent later bevallen dan ik en nu al weer fit aan het worden.. dat zou ik ook wel willen, maar helaas wil mijn bekken nog steeds niet.. het doet sinds de osteo meer pijn, maar ook dat schijnt normaal te zjin.. dus ik wacht af! marleen, klopt idd, jens liep altijd voor. heerlijk he! en nu naar frankrijk met hem, gaan jullie met de auto? denk je dat hij nog ergens moeite mee gaat hebben? nu iedereen zo op vakantie gaat om me heen, begint het toch wel heel erg te kriebelen eigenlijk.. ik ben het niet gewend om thuis te blijven.. ik zou zooooo graag over het strand willen lopen en zo het water in willen plonzen.. met even geen zorgen en dingen moeten doen... ik ga toch maar weer zo eens de last minutes sites bekijken Mannetje deed echt heel zielig toenhij de spuitjes kreeg.. hij gilde het natuurlijk uit.. wat me gelijk opviel was dat die huil overeen komt met de huil die ik anders ook hoor als ik vermoed dat hij pijn heeft of er echt iets is.. de vrouw van het cb gaf aan dat dat ook op pijn lijkt.. ben ik dan toch nog niet zo gek dat ik dat al ddie tijd roep toen we naar buiten liepen sliep meneer al in de kinderwagen, ik kon hem zo in bed leggen en sindien is hij aan het vertellen en het vertellen metg heel af en toe een hele zielige jengel ertussen.. zo het flesje maar eens gaan maken oo kwij stappen nu officieel over naar 4 flessen.. ik wilde het vorige week al, maar die warmte was zo niet te doen op zijnkamer dat hij echt niet om 8uur al kongaan slapen.. ben dus echt benieuwd hoe het nu zal gaan! en wat is het lekker buiten he? zit nu buiten met de nog steeds kapotte laptop de nieuwe is er nog niet en ik zie dus nog steeds dat gat in het scherm en de toetsen die steeds overslaan.. vandaar het nog slechtere getyp
heb helaas weer geen tijd om te reageren, moet weer weg! gisteren wel sms van Sam gehad en ze konden goed doorrijden en beide jongetjes waren erg tevreden. Zal later exacte sms plaatsen, maar plicht roept alweer! Ele: Miste nog wel het gewicht en lengte van herbie. Sorry dames!