Vriendlief zegt altijd jij kan wel lopen na zh dan kom ik wel met de auto Het is heerlijk afgekoeld zat net een programma even snel te kijken over bevallingen in engeland nou heb maar snel gezapt jezus daar wordt je niet vrolijk van.
Hahaha wat een grapjas. Zie je het al voor je, jij puffend lopen naar het zh en mannetje rijd je lachend voorbij in de auto.
Smokey, gefeliciteerd met je 35 weken!! En met de afkoeling!! Je regendans heeft geholpen!! Alleen niet te veel dansen he? Ik houd niet zo van regen... Wat stom van TILT dat ze nu niet meer komen. Ja, ze krijgen wat praatjes omdat ze voortaan overal gevraagd worden. Ze mogen dit weekend bij Wesley en Yolanthe spelen... Ik blijf je trouwens ook vergezellen hier tijdens de vakantie. Wij gaan alleen een weekendje van 6 t/m 8 augustus. Marianne, wat leuk dat Melissa wil gaan praten!! Dit moet je echt gaan filmen!! Marleen, lekker vakantie en morgen lekker weg!!! Waar gaan jullie eigenlijk heen? Misschien heb je het al wel verteld, maar ja, een jaartje ouder en vergeetachtiger... Ele, hoe was het bij de neuroloog? En hoe gaat het verder met jullie? Jimmy eet nog steeds wat meer?? All, Esmee heeft vanochtend geslapen tot 7.45u!! Ze kreeg om 22.30u de laatste fles en om 5.30u begon ze te jammeren. We hebben haar toen bij ons in bed gelegd en ze heeft toen nog lekker geslapen. Papa en mama helemaal blij!! Verder was het gister echt noodweer bij ons... Waaien, niet normaal... Het is echt extreem de laatste tijd, qua temperatuur, wind, regen, hagel enz...
Hallo meiden, ik ben alweer terug van de ha.. dat hebben we weer gehad voor vandaag nu snap ik het verhaal van marleen ons mannetje loopt met alles voor, dus op zich wel in proporties, dus ook geen extra maatregelen nodig Marleen, hoelang gaan jullie? alles al gepakt/ en als je je verveelt we zien graag spam! smokey, nu is het wel goed geweest met je regendans he het wordt voorlopig geloof ik niet meer zo heel warm, maar wel lekker dus heerlijk relaxen wat erg van de band.. belachelijk 500 euro extra..zou ik ook niet betalen idd.. hebben jullie helemaal geen andere op het oog? wij wonen 7 min (als we kunnen doorrijden) van het zh af en dat leek al een eeuwigheid met weeen, lijkit me voor jou echt wel fijner om maar 2 min te hoeven lopen ;P en natuurlijk gefeliciteerd met je 35 weken! vind je het zelf nu ook spannend worden? Oh nijn ik schaam me diep hoor, maar gisteren had ik zo weinig tijd dat ik zelfs niet alles gelezen heb en nu lees ik pas dat je gisteren jarig was... dus bij deze: lang zal nijntje leven, lang zal nijntje leven, lang zal nijntje leven in de gloria, in de gloooria, in de gloorrriaaa hiep hiep hoera! hiep hiep hoera! hiep hiep hoera! smak, smak, smak! gefeliciteerd en nog vele mooie jaartjes als mama heb je gisteren een leuke dag gehad? esmee ook al zo snel aan het groeien.. gaat snel he.. geniet er maar lekker van.. en smokey, het is zo vervelend al die clichee dingen die je iedere keer moet aanhoren, maar het klopt echt! herbie heeft nu een sprongetje gemaakt en opeens is het echte babybaby eraf.. de lig fase zeg maar.. nu wil hij alleen nog maar zitten en is hij echt met alles bezig om hem heen.. het gaat niet meer lang duren of hij ligt van zichzelf op zijn buik zo te zien.. hij ligt nu in bed te jengelen en door zijn scheve houding en overstrekking kan hij zo op de buik rollen ik wacht af marianne, je mannetje heeft eindelijk vakantie! joehoe!!! hoelang heeft hij vakantie? hoe gaat het met je meiden? waneer komt er weer nieuwe spam? hier is mannetje nog steeds relaxter als ooit tevoor toevallig huilt hij nu, maar denk ik dat hij zo in slaap valt die schommelstoel, is zo geweldig! met mij gaat het dan ook in een keer een stuk beter, al lijkt het alsof de pijn in mijn bekken nu veel erger is.. de ha zei dat dat kwam omdat ik nu pas eindelijk af en toe kan ontspannen.. daar kan ik me ook wel in vinden.. dus met een beetje geluk en de osteo moet het vanaf nu minder worden.. jimmy eet goed momenteel, gisteren moest hij wel opeens braken.. dan ben ik weer heel paniekerig.. bang dat het toch niet goed zit, want dat kan natuurlijk nog altijd.. we moeten binnenkort terug voor een nieuw bloedonderzoek en daar zzal echt uit blijven of hij langzaam wat opknapt of nog zieker is geworden.. de da zei dat je het vaak aan een kat niet merkt als hij doodziek is ik moest dus geen valse hoop hebben, maar wel genieten van elke dag die we samen hebben.. vandaag moet mannetje weer naar de osteo.. ben benieuwd.. ook omdat hij sindsdien zoveel spuugt...misschien kan hij het ook weer verhelpen.. laten we het hopen... de neuroloog zei eigenlijk al wat ik al wist.. dat zijn voorkeurshouding een dwangstand is geworden en dat het een heel prikkelbaar kind is die heel rustig benaderd moet worden.. verder lijk hij heel gezond en reageert hij goed op alles.. dat had ik me ook wel gedacht.. over anderhalve maand weer terug en als hij dan nog steeds zo is, gaan ze toch aan een helmpje denken en gaan ze proberen om op die manier ook de overstrekking en dwangstand eruit te krijgen.. tot die tijd osteo en fysio.. nou het balletje rolt in iedergeval.. en daar ben ik blij om dat als het over anderhalve maand niet goed is hij wel gelijk geholpen kan worden.. verder heb ik het idee dat schoonmoeder hier meeleest.. weet niet waarom misschien mijn paranoia maar momenteel loopt het echt niet lekker, wordt alleen maar erger.. zoals ik verteld had begrijpen ze niet dat wij een prikkelbaar kind hebben.. ze roepen dan wel altijd dat ze alles voor hem doen.. maar waarom begrijpen ze dan niet als ik zeg, kijk maar niet naar hem, dan valt hij in slaap.. is toch logisch.. ze hebben het zo niet begrepen dat ze de keer erna een uur niks tegen mannetje gezegd hebben.. tot ik hem aan smoeder gaf.. toen kon ook opeens opa wat tegen hem zeggen... hoe kinderartisch.. en dan zeggen ze dat ze dat in de mom van we wachten maar af doen.. pff.f... moe word ik ervan.. toen we maandag op de verjaardag waren en mijn mannetje een scherpe nagel had wilde ik die vijlen.. maar mannetje was zo druk dat ik geen zin heb om hem weer zo over te toeren te maken, want dat wordt hij uiteindelijk weer als ik hem dwing zijn nagel nu te vijlen.. dat ik dacht lama.. dat doe ik bij de laatste fles wel als hij half slaapt.. maar nee smoeder staat op pakt de vijl die ik vlak daarvoor al gepakt had en begint hem te vijlen.. ze doet het wel even.. pfff... ik word er echt gek van.. ben ik dan te achterlijk om mijn eigen kind zijn nagel te vijlen?? neeeeeeeeeeeeeee maar ik doe het bewust niet.. en die draad pakken ze echt niet op... en dan zegt ze ook nog dat ik had gezegd dat ze hem alleen een kusje op de hand mocht geven.. euheuh.. in welke context ik dat gezegd zou hebben weet ik echt niet.. maar ik blijf bij mijn standpunt dan ze hem een kusje kunnen geven als we komen en gaan.. en als het zo uitkomt ook tussendoor met niet meer zo als svader hem als een lolly gebruikte... maar om te zeggen dat ze hem alleen een kusje op de hand mogen geven???? belachelijk toch... ik heb er gisteren voor het eerst ruzie om gehad met mijn man.. hji geeft me helemaal gelijk, alleen belde smoeder om te vragen hoe het bij de neuroloog was en ik had daar echt even geen zin in.. ik ben bang dat omdat ik zo irri ben echt niet leuk kan doen.. en het alleen maar erger wordt.. tot de tijd dat er een goed gesprek is zeg maar.. maar mijin man vond die reactie van mij niet ok.. snap ik ook wel.. maar had echt zoeits van ik ga gewoon zo kortaf zitten doen dat ik het alleen maar erger kan maken.. gelukkig wisten mijn man en ik al snel dat we allebei irri over dit zijn.. maar het speelt hier dus behoorlijk.. en mijn man is nu zelfs zover dat hij zoiets heeft van als ze niet normaal gaan doen gaan ze en geen oppas opa en oma worden en gaan we ook niet meer langs.. dan bekijken ze het maar.. het schijnt dus, dat wordt voor mij steeds duidelijker dat mijn man hier vroeger ook al altijd problemen mee had.. dat dit een van de redenen is geweest dat hij vroeg uit huis is gegaan.. en dat hij dus weet dat ze niet willen of kunnen veranderen.. en hij ziet de bui dus ook echt hangen dat dit alleen maar meer escaleert.. ik denk daarentegen nog wel positiever, ik weet ook dat mijn man bang is dat het escaleert.. pff het wordt weer een heel verhaal.. bleh..
Nijntje wauw wat slaapt de kleine goed zeg, kan me voorstellen dat jullie hier blij mee zijn heb je het leuk gehad gisteren? Ele fijn dat het met herbie zo goed gaat, zou bijna al een schommelstoel gaan aanschaffen Weet je smoeder dan dat je op zp zit? Waardeloos en je gaat je er steeds meer aan irriteren, gelukkig staat mannetje wel achter je anders zouden jullie er ook nog elke keer ruzie om krijgen. Smokey is gestopt met de regendans hoor vanmiddag om kw over 12 naar de vk ben weer benieuwd, en idd het wordt nu toch wel spannend vind ik hoor, maar als ik denk dat het ook nog 5 a 7 weken kan duren denk ik pff zo lang nog...
Ele, wat vervelend van je souders.... Maar wel erg fijn dat je mannetje het begrijpt. Hier loopt het net zo (gelukkig (nog) niet zo erg). Zoals jullie misschien weten ben ik super bang van onweer. Al erg lang, belde smoeder afgelopen maandag op om te vragen hoe het ging en of ze even langs moest komen.... Hoefde nog niet, want ik moet er tenslotte mee om leren gaan. 10 minuten later staat ze toch ineens binnen... "En ja, ik moest er echt iets aan doen, waarschijnlijk heb ik het van ons pap en mam." onzin, want die zijn niet bang van onweer... Ik heb al bij het CB geïnformeerd hoe ik er het beste mee om kan gaan met Esmee, dus kortom ik ben er al mee bezig. Ook gaat het wel vooruit, heb zelfs al geprobeerd de flitsen te fotograferen. Dat had ik 3 jaar geleden echt niet gedurfd. Ook maak ik mannetje pas wakker als het echt hard gaat... Wanneer het eerder onweerde, informeerde smoeder echt niet hoe het ging.... Sorry, ik ben nu te veel over mezelf aan het kletsen...hihi Ele, wat fijn dat het balletje nu aan het rollen is. Als Herbie dus geholpen moet worden, gaat dat dus nu allemaal snel. Goed gedaan hoor! Jij bent ook weer wat meer ontspannen, het gaat helemaal goed komen! Mannetje moet volgende week nog werken of niet? En dan lekker vakantie met z'n 3-en. Spannend met Jimmy, maar het lijkt mij als hij al wat dikker wordt, dat het beter gaat toch?
Smokey, die weken zijn zo voorbij... Spannend toch weer even naar de vk. Ben benieuwd... Ik heb mijn verjaardag gister niet echt gevierd, mannetje is nl 10 augustus jarig en dan vieren we het samen. Wel ben ik flink verwend; pandora ketting van mannetje, bloemetje van Esmee, horloge van mijn mama en ook het "oei, ik groei-boek" van mijn mama gekregen.\ Esmee slaapt trouwens niet altijd zo goed hoor... Maar deze keer is in iede rgeval meegenomen... Misschien gaan we vandaag wel naar 5 flessen, want tot op heden wilde mevrouw dat nog niet, haha
Nijntje wauw wat slaapt de kleine goed zeg, kan me voorstellen dat jullie hier blij mee zijn heb je het leuk gehad gisteren? Ele fijn dat het met herbie zo goed gaat, zou bijna al een schommelstoel gaan aanschaffen Weet je smoeder dan dat je op zp zit? Waardeloos en je gaat je er steeds meer aan irriteren, gelukkig staat mannetje wel achter je anders zouden jullie er ook nog elke keer ruzie om krijgen. Smokey is gestopt met de regendans hoor vanmiddag om kw over 12 naar de vk ben weer benieuwd, en idd het wordt nu toch wel spannend vind ik hoor, maar als ik denk dat het ook nog 5 a 7 weken kan duren denk ik pff zo lang nog...
nijn dat zou wel heel fijn zijn naar 5 flessen kunnen overstappen! wat is je schema nu? en hoeveel geef je nu per fles en hoeveel ga je geven als je over zou stappen naar 5? hier is het dus dag 2 met 4 flessen.. het gaan mwa mwa, vanacht om 4 uur was hij weer wakker.. ik denk ook dat hij het koud had, want hij lag alleen in zijn luier in de puckababy met zijn armpjes eruit.. ik heb weinig gemerkt dat hij last had van het spuitje.. hij sliep niet meer of minder en ook niet veel meer gehuild.. wel wat gejengeld.. en ook geen verhoging.. vanacht om 4 tot 5 de speen blijven brengen en daarna heeft hij geslapen tot 8! hijkrijgt nu bij elke voeding 180+6 ook 2 scheppen nutriton zodat de ttijd wat gerekt kan worden en hij minder spuugt.. dat lijkt een beetje te helpen.. en de laatste fles doen we altijd 210+7 maar op de een of andere manier voelt dat niet ok, alsof het zoveel is.. Smokey, over de schommelstoel, mocht je een huilbeeb krijgen zeg ik jaaaa doen! ik ga er vanuit dat je met 38w gaat bevallen hoor! dus nog 3 weken te gaan succes bij de vk zometeen! nijn wat goed dat je er zo mee bezig bent nu en er iets mee doet.. bij jou loopt het dus ook nog niet helemaal soepel.. als ik jou verhaal lees komt het ook op mij over alsof ze heel bemoeierig is klopt dat? en dan denk ik, wat doet een kleinkind met smoeders?? denken ze opeens dat ze iets te zeggen hebben omdat ze al zoveel ervaring hebben ofzo? ohtgrrr ik moet mijn mond houden hahaha.. ik ga gewoon weer verder waarom ik denk dat mijn smoeder hier meeleest, mijn man en ik hebben een forum waar we alle foto's op plaatsen van afgelopen tijd, vakanties, bruiloft mannetje katten etc etc.. daar komen ze dus ook vaker en mijn man is ook goed in websites en forums bijhouden.. en heeft als link ook zwpagina daarheen gezet.. en ik had dat niet gezien.. tot pas geleden en toen bleek die link er al heel te staan.. en met smooeder heb ik het er wel eens over gehad dat ik op een forum al mijn vragen stel en ik echt veel lees.. als we weer eens een meningsverschil hadden over hoe jeiets moet aanpakken...en ja 1 en 1 is natuurlijk 2... en als je hier op zoeken drukt en de naam van mijn mannetje die jullie wel weten.. kom je hier uit, omdat ik me dus wel eens vertypt heb... enmijn kat heb ik ook bij zijn naam genoemd.. en dan nog de foto's... ik ben dus wel op te sporen zeg maar.. soms dnek ik dan ook, ik wil een andere naam aanmaken, maar ja zodra ik hier dan weer zou schrijven zou ze me toch weer herkennen.. en ik wil niet wegblijven om op een ander forum te gaan, want het voelt zo nostalgisch hier hier heb ik wel alles meegemaakt
Vervelend Ele... Maar ook niet echt handig van je mannetje om de link van zp op jullie site te plaatsen... Mijn smoeder is inderdaad best bemoeierig... Ik had daar nooit zo'n last van, maar nu begint dat wel een beetje te komen. Ik ben nu dus ook minder open naar ze en een beetje afstandelijk. Dat is niet de oplossing, maar ik hoop dat dat een hint is (waarschijnlijk niet). Vorige week dronk Esmee 6 x 120+4. We mochten van het cb overstappen naar 5 flessen. Wel mochten we al 150+5 aan gaan bieden. Ze mag 6 x 150+5 hebben, maar ik vind dat wel erg veel. Wij varieerden dus ongeveer met 3x120+4 en 3x150+5. De tijden in de ochtend waren nog wat verschillend omdat Esmee soms om 3.00u kwam en soms om 5.00u... Wel kwamen we voor de 3e fles uit op 15.30u-16.00u en dan om 19.00u-19.30u en dan de laatste om 22.30u. Vandaag ziet het schema er nog zo uit: 8.00u 150+5 12.00u 150+5 15.30u-16.00u 150+5 19.30u 150 + 5 22.30u 150+5 Hopelijk gaat dat werken vandaag, maar dat is geen garantie dat het morgen weer 5 flessen worden... misschien dan wel weer 6. Het is dus een beetje natte vinger werk... maar mijn gevoel zegt dat 6 x 150+5 te veel is, al drinkt ze dat gemakkelijk allemaal op en is het volgens het cb niet te veel.
mooi schema hoor! zelf heb ik gemerkt, omdat wij het soms ook wat veel vonden dat mannetje het wel nodig had dat we meer zijn gaan geven.. ik bleef heel erg hangen in het 150+5 en merkte toen ik eindelijk 180+6 gaf wel meer rust.. dan huuild hij niet meer zo om een fles als het flesjes tijd was.. ik merk nu ook pas voor het eerst dat hij het volhoudt tot 12 uur, dat deed hij anders ook nooit, dan was het vaak om 10 of 11 uur al gillen misschien dat het door de nutriton komt.. moet zo eens kijken hoeveel marleen nu aan jens gaf, was dat ook 210 of 240.. ik weet het niet meer maar het voelt echt veel die 210 toch drinkt hij het leeg
dus jij ook dat gevoel van dat bemoeierige.. waarom dan vraag ik me af.. ik ga het vanaf nu gewoon ook niet meer pikken.. ik kon dan niet gelijk reageren met, ik wil dat niet, toen ze de vijl pakte en begon te vijlen.. maar ik kon in iedergeval uitbrengen, laat maar dat doe ik vanavond.. en toen kon ik weer gaan uitleggen waarom, omdat mannetje zo druk is en dan weer gaat huilen ec etc etc.. die link wordt gewoon niet gelegd nou ik ga mannetje in bad doen vanmiddag naar de osteo
Ik heb Esmee net in bad gedaan en ze vond het zoooo leuk, echt super om te zien. Normaal vindt ze badderen niet zo leuk. Ook toen ik haar op de badmat legde, bleef ze lachen ipv huilen van de kou. En toen ineens rolde ze van haar rug op haar zij (en weer terug), knap he? Ik vind haar ineens zo groot worden; maatje 62, rollen, lachen, echt kijken....
Ele: Oei dat is niet zo slim van mannetje om die link daar neer te zetten.Hoop echt dat je smoeder hier niet meeleest, al zou ze dan wel precies weten hoe herbie is en hoe je over ze denkt. Maar ja daar zal zij dan wel niets van leren, als ze eenmaal zo zijn als ze zijn is dat moelijk te veranderen. Je denkt dat je hier redelijk prive bent en als je denkt dat er iemand meeleest kan ik me voorstellen dat het niet meer prive voelt en dat je moett opletten wat je schrijft. Hoop dat ze het iig niet is voor je. Hoe is het gegaan bij de osteo? Smokey: Hoe was het bij de vk? Gefeliciteerd met je 35 weken!!! Nijn: Wat een mooi schema heb je nu zeg! Hopen dat het zo aanhoud. Met Melissa heb ik ook tijd op 6 flessen van 150+5 gezeten. Erg knap hoor van rug naar zij en weer terug. Ze gaat echt heel snel. Ele: Ik geef dus sinds kort 4 flessen omdat eerder dus echt niet ging ivm slecht drinken. Geef met de 1e en laatste fles 210+7, maar gaat nu eigenlijk nooit meer op. Als ik eerlijk ben is ze beetje in haar oude rol terug gevallen en drinkt ze weinig flessen meer leeg. 210+7 klinkt wel veel, maar aanbieden kan altijd, willen ze niet dan laten ze het gewoon staan. marleen: werd wakker van je sms gister.... Nu dus echt vakantie!Heerlijk zeg! Ook weer sms van Sam gehad. Alles ging heel goed, de boys waren erg tevreden. Sms plaats ik hier later, mannetje is even weg en heeft telefoon even mee. Hier liggen beide dames op bed. Melissa heeft 3/4 van 1 broodje met jam gehad. Ze vond het erg lekker en werd boos als ze niets meer in haar mondje had........hahahaha. Nijn: Dank je voor je reactie over het beginnende praten van Melissa, idd maar eens filmen. Maar je weet nooit wanneer ze het doet, dus is wel lastig.
Ik heb altijd de camera in de buurt staan. Evenals een fototoestel op haar slaapkamer en eentje in de box beneden... En dan nog mis ik momentjes.... Esmee slaapt super, dus ik denk dat de 5 flessen vandaag gaan lukken!! Maar ja, dan nog volhouden, hihi
so nijn! dan is ze er echt voreg bij! geweldig hoor! hier zit het pas ertegen aan of mannetje wel of niet gaat rollen stom he als je zelf opeens ziet dat ze groeien.. dat had ik hier dus ook afgelopen weekend.. de ha die hem vorige week dus ook nog gezien had zei het ook, hij gaat richting peuter, het baby is dan opeens zo ver weg.. wel leuk op zich maar het idee dat het nooit meer terugkomt vind ik toch best raar ik snap ook die moeder nu al beter die vaak hun kind als baby behandelen ahah die zijn gewoon blijven hangen bah zo geen zin om naar de osteo te gaan.. maar we moeten wel he en ook nog tanken van te voren, dat vind ik ook zo'n gedoe met een baby achterin.. ik neem hem altijd uit de maxi mee naar binnen.. ik laat hem echt niet zitten.. en met maxi is voor mijn bekken iedere keer zo slecht, het is altijd maar een stukje hier en daar
marianne, toch proberen hoor dat gebrabbel op te nemen! en ga je binnenkort weer spammen/ zo leuk om je meiden te zien groeien! melissa is nu 6 maanden he? ga je nu ook meer vaste voedingen geven aangezien ze de fles zo slecht drinkt? heb je foto's gemaakt van haar boterham met jam? oh ik moet echt weg, en heb zooo geen ziiiinnnnnnnnnnnnnnnn
Mijn moeder zei een tijdje terug al dat ze dacht dat Esmee vrij snel gaat omrollen, ze is zo beweeglijk en zo sterk... Ze wil ook al kruipen, maar dat kan ze niet en boos dat ze dan wordt, haha Balen dat je niet naar de Osteo zoekt te gaan, maar idd het is wel beter voor je... Tanken, bah daar heb ik ook al een hekel aan. Laat ik mannetje doen als hij naar de jumbo gaat. De pomp is er nl tegenover... Meiden, ik ga afsluiten vandaag. Ik ben een beetje moe, dus ga lekker op de bank de tour de france kijken... En hopen dat Esmee pas om 16.00u haar fles wil... En dan vanavond kraamvisite krijgen... Tot morgen
Veel gekletst allemaal over de voedingen, ziet er allemaal mooi uit maar zegt me niks Bij de vk was alles goed bloeddruk ook ok, ze is al mooi ingedaald licht nog niet vast met hoofdje maar wel met koppie naar beneden maar dat is al een paar weken Verder besproken dat ik toch hier in het zh wil bevallen, nou was helemaal super. Over kleine 2 weken bespreking over de bevalling, spannend, dan begint het erop te lijken Net even lekker op de bank tukkie gedaan daar knap je toch wel van op. Verder zit ik te denken of ik alles geregeld heb maar volgens mijn hoef ik niets meer te hebben. Moet alleen de spulletjes nog in de tas doen, maar alles ligt al wel klaar.