Nijn: mooi schema hoop dat ze het vol gaat houden! Maar dat zal wel goedkomen. Smokey: super dat alle controles weer goed waren! Toch altijd een prettig gevoel! Wie weet ben je al wel mama als ik terug ben van vakantie!! Mocht dat zo zijn wil ik je alvast veel succes met de bevalling wensen en daarna super genieten! Butterfly: melissa al lekker aan de klets! Heerlijk he dat kletsen. Hier lijken er af en toe ook al woordjes/ klanken tussen te zitten. Maar moet wel goed luisteren haha En al lekker aan het brood! Leuk lijkt me dat! Beginnen we hier pas na onze vakantie aan want vind stokbrood geven wel te ver gaan haha Hoe gaat het met groente en fruit bij Melissa ik begreep geloof ik dat ze dat nu wel krijgt? Ele: ik vind het super dat je zo opgewekt bent de laatste dagen! Wat een schommelstoel al niet kan doeen he. Hoop zo dat je nu ook veel meer kunt gaan genieten. Hoe is het vandaag gegaan met de 4 flessen? Anouk: hoe gaat het met jou? Hier vandaag de laatste dingen afgerond voor mijn werk bij het gastouderbureau. Morgen dus echt pakken en nog wat kleine boodschappen doen en dan 's avonds lekker op weg naar spanje!!!
Vergeet ik nog even iets leuks te vertellen. Ben vanmorgen met Jens naar de kapper geweest! een stukje van zijn stekeltjes af ze werden te lang en bleven niet mooi meer staan. Jens had de grootste schik met een kam en de spiegel dus de kapster kon hem makkelijk knippen en was zo klaar. Zo leuk om te zien zo'n ukkie bij de kapper haha
Marleen: Jazeker krijgt ze fruit en groente, al een tijdje hoor! Groente nog niet optimaal, maar daar zijn we mee bezig. Tuurlijk maakt Melissa verschillende geluidjes/klankjes, maar dit is echt anders, wel heel erg leuk Smokey: Wat fijn dat het allemaal goed was en de kleine bijna is ingedaald.Ja, nog even en dan is het echt zover. Gaat echt snel zeg!!! Ele: Hoe is het gegaan bij de osteo? Nijn: Wij hebben geen 2 fototoestellen. Melissa heeft vandaag zo'n pyamapapje gehad, zat in zo'n gratis babydoos.Ze vond het erg lekker. Dames, jullie vroegen om spam, dan krijg je spam......hahahaha
wat een leuke spam! en ze is weer gegroeid zeg! ook esther groeit als kool! maar haar ogen blijven echt de opvallandste! leuk he zo'n meidenbende.. dat getut lijkt me echt leuk.. Marleen, we want spam! wil ook het nieuwe kapsel en oude ook van jens zien he! jullie beebs zijn nu al een half jaar en ben zoooo benieuwd hoe ze groeien he! ik was laatst ook ehct geschrokken van jens bij de laatste spam! hij is ook echt al een groot mannetje! vandaag dus op vakantie, lijkt me ook heel spannend met de kleine! waar precies gaan jullie? en in een huisje hotel camping? mocht ik je niet meer spreken vandaag, een hele fijne vakantie met je gezinnetje en geniet van elkaar! smokey wat fijn dat je weer bent goedgekeurd! moet je vanaf nu elke week? kun je het je al een beetje voorstellen dat je nu echt bijna aan de beurt bent? nu komt het echt dichtbij he hoe heb je geslapen vanacht? hoe gaat het lopen en bewegen enzo nu Nijn! we want spam he! als je kleine meisje draait ik vind het echt heel bijzonder dat ze dat al zo vroeg kan! leuk hoor! geniet ervan! vandaag nog leuke plannen? sam, ook al lees je dit niet, have fun! en wat fijn dat het zo goed gaat met de boys en dat ze zich zo goed vermaken! Hier ging het gisteren goed met de 4 flessen! hij is nog steeds heel relaxed! huh nu weet ik niet meer of ik deze week al had gezegd dat mannie zich bijna kan draaien? ik denk wel dat het aangestuurd word door zijn sterke voorkeurshouding, hij overstrekt zijn rug aan een kant ( wat we dus moeten proberen te voorkomen) en kijkt dan ook die kant op zeg maar en met heel hard duwen komt hij steeds verder.. nu weet ik niet zo goed of ik het moet stimuleren of niet.. hij kan namelijk ook nog steeds niet po zijn buik liggen en zijn hoofd optillen ivm de pijn in zijn nek.. hij doet het dus niet met zijn voeten in de lucht en dan naar een kant gooien zodat de zwaartekracht meehelpt zeg maar.. hij werd vanmorgen wel vroeg wakker, 6 uur en ik kon tot half 7 de fles uitstellen.. even kijken hoe dat vandaag gaat.. of ik dat krijg rechtgetrokken anders diksap tussendoor? ik kan me ook niet voorstellen dat hij over 2 weken al potjes mag! ik wilde eerst altijd beginnen met groente, maar jullie zijn allemaal begonnen met fruit, waarom eigenlijk? op beide potjes staat +4 maanden.. vandaag zou mijn nieuwe laptop komen! ze zijn al eens aan de deur geweest, maar dat heb ik niet gehoord ben benieuwd! deze heb ik waarschijnlijk verkocht!
Morgen meiden, Butterfly wat een leuke spam zeg, echt 2 leuke meiden Ele super van de 4 flessen gisteren, helemaal geweldig, ben zo blij voor je dat het momenteel beter gaat met Herbie, kan jij ook echt gaan genieten Komen ze nou vandaag nog een x langs met je laptop? Marleentje een hele fijne vakantie, en tja wie weet klinkt wel raar hoor misschien al wel bevallen als je terug bent. Lopen gaat nog aardig alles gaat eigenlijk wel aardig op mijn handen na, soms wel even lekker liggen want dan kan ik mijn buik niet meer mee geseuld krijgen krijg dan ook last van mijn rug. Werken nog een weekje ben er dan ook klaar mee hoor pff doe ook niet veel meer hier beetje controleren verder weinig vandaag maar tot 12 uur weer dus dat is lekker. Vannacht wel redelijk geslapen wel vaak plassen maar ja dat doe ik al 2 maanden, en ja mijn handen af en toe behoorlijk irritant. Eigenlijk ben ik er wel klaar voor, laat maar komen!! Maar over 2, 3 weken dan, te vroeg lijkt me ook niet wat.
Goedemorgen!! Smokey, super dat alles weer goed was bij de vk!! En over twee weken de bevalling bespreken, spannend... Het komt nu echt dichtbij!! Ja, je bent er echt klaar voor (en misschien ook wel mee). Leuk... Ben zo benieuwd naar mini Smokey!! Marleen, lekker vandaag naar Spanje!! Blijven jullie in het noorden of gaan jullie door naar het zuiden?? Daar is het wel erg warm hoor... En wat goed dat Jens het zo goed deed bij de kapper!! Veel kids vinden dat niet echt leuk... en wat Ele zegt, we willen spam van voor en na de kapper... Hele fijne vakantie!! Ele, vandaag een nieuwe laptop en wat goed dat je die met het gat verkocht hebt!! Esmee schrok gister denk ik van het draaien, dus of ze het voorlopig weer gaat doen... Maar leuk was het wel... Gister hebben we het nog wel even geoefend met een speeltje. Ze volgde het, en lag een beetje schuin, en rolde toen weer op haar rug... Marianne, wat wordt Melissa groot!! En wat lijkt ze op Esther... Leuk hoor, twee van die meiden... Ik zei gister tegen mannetje dat ik denk dat ons volgende kindje (als alles goed gaat natuurlijk) ook een meisje zal worden. Geen idee waarom, maar dat is een gevoel... All, Esmee heeft het gister gered met 5 flessen!! En vandaag weer uitgeslapen tot 7.30u, dus wie weet vandaag weer 5 flessen... Verder krijg ik vanmiddag visite van een vriendinnetje dat nu 29 weken zwanger is. Leuk!! Verder morgenavond een feestje, maar ik ga niet. Mannetje misschien, hij gaat volgende week liever bouwvak vieren... Hij vindt zelf dat hij moet kiezen, prima... zit ik morgenavond niet alleen, haha
Kapper: was inderdaad erg goed van Jens. Heb helaas geen spam van zijn nieuwe coupe haha. Maar alleen aan de bovenkant is er 1,5 cm af. En heeft nu stekeletjes van 1 a 1,5 cm lang. We gaan op vakantie in Frankrijk bij het meer van Annecy ligt 50 km van Zwitserland Geneve af. En het is zo'n 920 km van hier vandaan. Nu dus druk met pakken. Ik probeer straks nog even hier te komen. We vertrekken vanavond laat zodat we de nacht rijden.
dat klinkt echt goed smokey! 2 -3 weken! en dit topic kennende 3 weken! dat is ook al heel snel! marleen succes met pakken! en dan houden we die spam wel tegoed na de vakantie he? hihihihi Nijn, wat leuk, ze is ook echt jong dat ze dat nu al kan zeg! hoe gaat het met haar en op haar buik liggen? kan ze dat ook al goed? ze wordt echt snel groot he? en de 5 flessen joehoe! fijn he! dat vond ik zo'n stuk prettiger! ik had toen ik naar 5 flessen ging niet meer het gevoel alleen maar van fles naar fles te leven en nu met 4 flessen helemaal! vraag me continu af of ik hem niet vergeet en of ik echt niet te weinig aanbied nu! hihihi veel plezier vanmiddag nijn! leuk om weer even met zw bezig te zijn vanmiddag! bah ik heb me net weer geirriteerd heb ik jullie verteld dat we ooit iemand hebben gehad die onder ons huis is gereden? dat was afgelopen september.. we hebben namelijk een onderdoorgang onder het huis naar een parkeerplaats... de rede waarom we willen verhuizen.. maargoed, dat terrein is van een makelaar en die is zoooo moeilijk.. ik moest net weer bellen en ik kreeg letterlijk de wind weer van voren waarom wij de poort van hem niet verven.. omdat 11 jaar geleden toen mijn man hier ging wonen de oude buurman die in de grondverf heeft gestopt en daarna nooit heeft afgemaakt.. maar die makelaar denkt nog steeds dat het mijn man was.. en die heeft echt altijd iets te zeiken.. en ik moest hem bellen dat we vanmiddag een keer gebruik moeten maken van de grote poort.. die mogen wij ABSOLUUT niet gebruiken.. belachelijk hoor, de knop zit gewoon aan ons huis vast waar de poort mee open gaat, een pport met spijlen.. maar omdat we onze auto niet op zijn terrein stallen mag het niet.. en nu krijgen wij een nieuwe trap vanuit het balkon naar de tuin.. en die moet dus onder de poort door.. en hij heeft ecjt 10 miniuten aan een stuk gepraat.. het enige dat ik kon uitbrengen was. jammer dat u nu zo negatief tel gesprek ervan maakt ik belde u zo positief.. oeps... toen kreeg ik een relaas waarom... whahhahaha.. ging natuurlijk nergens over, maar omdat we iedere keer weer te mmaken hebben met dei vent blijft het me ook irriteren.. het is een makelaar met zo'n snelle babbel de niet naar je verhaal luisterd alleen cijfers ziet en regels en afspraken.. hij is gescheiden en zijn zoons willen geen contact meer met hem.. rarara.. hoe kan dat he.. heel gelukkig zo iemand.. dat bedenk ik me ook steeds weer als ik zo'n relaas ove rme heen heb gekregen.. zo kleinerend.. bah..