Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    kan iemand mij vertellen waarom mij zulke dingen gewoon altijd irriteren.. ik me kan opwinden terwijl ik weet dat het onzin is en het niks opschiet?
    ben ik dan zo'n mongool vraag ik me af die zo som is om zich er oo kvoor te irriteren.. ik heb altijjd iets te klagen.. nu is mannetje rustig is het dit weer.. gooien anderen dit dan zzo naast zich neer ofzo? of ben ik echt de ongelukkige die ook eidere keer zulk gezeik meemaakt? daar twijfel ik nu echt aan stom of niet..

ik voel me verder best vrolijk :):) maar iedere keer is er gewoon iets.. dat irriteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, veel succes met pakken!!

Ele, het zit je ook echt niet mee. Bel je netjes om iets te vragen, krijg je de wind van voren... En die poort, grondverf is toch ook verf? ;)
    Jullie verhuizen? Wij hebben nog wel een huisje te koop, haha T is wel in Berghem... ben je wel van souders af, haha

Voor mijn gevoel krijgt Esmee nu echt veel minder binnen, maar ze accepteert het...
    Op haar buik liggen vindt ze niet zo leuk. Ze wil vooruit en dat kan ze nog niet, haha Ze wordt dan erg boos... We houden haar veel tegen onze borst en dan houdt ze haar hoofdje redelijk goed stabiel en kijkt ze goed rond. Ze traint haar nekspieren dus toch wel. En bij het cb doet ze het steeds hartstikke goed wanneer ze haar daar op haar buik leggen, dus wij maken ons er niet zo druk om, haha

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, ik ken het. Ik kan me ook overal druk om maken. Mannetje is juist heel relaxed en daar kan ik me dan zelfs aan irriteren... Uiteindelijk denk ik dat het een karaktertrekje is... en je er dus niet veel aan kunt doen...

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    grrrrrrrrrrrrrr :p:p

denk je echt dat ik er niks aan kan doen hahaha vind het echt irri! :)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik probeer, met de nadruk op PROBEER, me ook minder druk te maken om dingen, maar ja, dat is toch wel erg lastig... En hoe meer ik het probeer, hoe minder het lukt....
    Maar onze computer is bijv heel langzaam en loopt regelmatig vast. In het begin ergerde ik me dood en gooide ik hem het liefst uit het raam. Nu zet ik 's morgens de computer aan en sla continu alles op...

Ergeren aan bepaalde mensen... tja, mezelf er proberen bij neer te leggen dat zij zo zijn...
    Het is heel moeilijk, maar ik merk wel dat het wat beter gaat...

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje heerlijk lekker pakken, hoe lang ga je eigenlijk weg?

Ele irriteren nou dat kan ik als de beste hoor, als ik zon vent aan de telf heb kan ik mezelf niet inhouden en ga ik helemaal door het lint wat ook niet goed is haha mijn mannetje is ook veel rustiger daarin, zal wel vrouwelijk trekje zijn;) dat irriteren. Herbie die al bijna kan draaien goed hoor en wat super dat je je wat beter voelt heerlijk toch:)

Nijntje Esmee op 5 flessen hartstikke goed joh, je krijgt steeds wat meer rust tussendoor. Het lijkt me zo leuk om ze op den duur fruithapje te mogen gaan geven. (jeetje wat een rare zin)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    En echt Smokey, dat duurt helemaal niet lang meer...

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    over 2 weken al... slik... in de vakantie van mannetje, kunnen we ook gelijk hem samen alles leren, ik heb er zin in! :)

toevallig he nijn dat jij ook sinds gisteren het rollen ontdekt hebt.. nou ja niet jij esmee :p
    ik had hier eerder ook niet door dat hij dat zou willen, ik wijdde het echt aan de overstrekking en zijn scheve houding.. maar nu komt die dus positief van pas, want mannetje vindt het echt geweldig! zojuist een paar keer geoefend en voor het eerst gilt hij het niet uit als hij op zijn buik ligt.. ik moet hem wel helpen omhoogkomen en zijn ellebogen onder zijn lichaam houden, de fysio heeft ons dat geleerd.. maar dat wilde hij eerst echt helemaal niet en nu lijkt het alsof hij begrijpt wat buikliggen is en helemaal niet zo eng is :):) hopelijk zet hij dit door nu hij wat positieve ervaringen kan opdoen! :)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het gaat echt helemaal goed bij jullie Ele!!
    En Herbie moet gewoon wat positieve ervaringen opdoen... Esmee vindt op haar buik liggen ook helemaal niet leuk... Dus misschien is dat ook gewoon niet leuk...

Ik heb trouwens weer lach-spam... Deze is van vanmiddag...

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier nog even een berichtje van mij

Hier een grote bak haha hahahahhahhahahahahahahahha
    Let op jullie zullen het niet geloven ahhahahah

Ik vertelde van de week toch ook dat we naar het meer van annecy zouden gaan hadden daar een leuke camping gezien.
    We op internet speuren bij welke touroperator het het goedkoopste zou zijn (ja echt hollanders haha)
    En zaten we zojuist de papieren door te kijken jeroen was de route aan het voor bereiden wat denk je hebben we een andere camping geboekt dan de bedoeling was haha had dezlefde naam alleen ander gebied. We moeten nu dus 125 km verder rijden haha

Is toch ook wat he denk je ergens heen te gaan blijk je toch gewoon iets anders geboekt te hebben haha zelfde camping naam en de foto's leken ook sprekend op elkaar alleen in een andere plaats.
    We zijn dus benieuwd wat het gaat worden.......
    Belooft veel goeds in ieder geval.

Is ook echt iets voor ons haha

Nou meiden ik wil jullie 2 fijne weken wensen en dan ben ik erweer!

Smokey: ik ben benieuwd of je dan al mama geworden bent maar dan zal ik vast wel een sms van iemand krijgen hier!!!!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, een hele fijne vakantie!!
    T is maar goed dat jullie de papieren nog een keer goed doorgekeken hebben, haha

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje whaaaa jeetje wat een bak zeg:D maar goed dat jullie nog even keken haha een hele fijne vakantie geniet er van.

Nijntje wat een mooie spam weer:)

Nou donderdag mail gehad dat de band niet wou optreden, denk je dat ik uberhaupt nog een reactie retour heb gekregen van dat bureau? Nou helemaal niks ben echt over de zeik. Heb ook een mail gestuurd dat ie niet meer hoeft te zoeken voor ons. Dit is toch belachelijk?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    het is inderdaad belachelijk Smokey.... Ik hoorde al vaker dat Frenk het een beetje hoog in zijn bol aan het krijgen is.... en dat blijkt nu dus ook...

Een andere leuke band is Q5 (voorheen Lime).

14. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Dank je meiden voor de comlimenten.:D:D
    Ja ze worden echt groot, gaat zo snel.
    Melissa word steeds dikker...........hihihihi:D:D
    Viel jullie dat ook op?

Nijn: Mooie foto hoor!!!:D:D
    echt super lief.

Marleen: Je leest het niet meer maar idd wat een bak zeg!
    Heel veel plezier met jullie 3en.

Smokey: Jeetje dat is echt te belachelijk voor woorden zeg!
    Hoop dat je nog een andere vind.

Ele: Hoe was het gegaan gister bij de osteo?
    Had er nog niets over gelezen volgens mij.

Gister met Esther naar cb geweest, madam woog 13.6kg en was 94.5cm:$ lang!

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Bedankt voor de tip nijntje maar deze is op 20-05 al bezet zoals zoveel bands, had nog wel een paar leuke maar allemaal bezet op die datum. Dan denk je ruim een jaar mooi op tijd te zijn, en heb je nu dit. Wij hadden hun via een evenementen bureau geboekt, en dat bureau laat dus ook niks meer horen.

Butter Esther groeit goed!!:)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik kom zo reageren, de nieuwe laptop is binnen! :)

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele jippie je nieuwe laptop doet ie het goed?

Hier vanmorgen contact gehad met ander bureau voor een band hele aardige kerel, maar hij vroeg ook meteen naar locatier trappen, we hadden weer een band uit gekozen en dat gaat hij nou aan de bandleden vragen, hoop het maar.
    We kunnen de feestavond ook niet meer annuleren om dat ergens anders te doen, anders wisten we nog wel een leuke locatie voor het feest maar helaas.

net al boodschappen gedaan, nu even opruimen ouders komen vanmiddag langs weet niet hoe laat maar blijven denk ik eten dus ben er vanavond pas weer.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sodeju wat is esther groot! ik dacht even huh... wat is melissa groot ineens!! maar ja scheef gekeken :D
    ze heeft dus lang maatje 80-86 gehad denk ik he? veel langer dan wij nu maat 62 68 hebben he? tenminste ik wist dat de kleintjes snel uit de eerste maatjes zouden zijn, maar ik dacht bij maat 62-68 gaat het al een stuk langzamer.. :D

smokey bah wat irri dat je nu nog op zoek kunt gaan naar een nieuwe band.. dat hadden wij met de taart, we hadden een hele speciale, zie foto's hyves :) en een week van te voren moest hij terug naar america omdat zijn visum niet verlengt werd.. gelukkig vonden we nog iemand anders, maar die kon niet al onze ideeen in die korte tijd afkrijgen.. dus moesten we helaas genoegen nemen met minder.. kweet dus hoe irri het voelt, en dan is een band nog belangrijker.. hey maar wat leuk dat we met dit clubje allemaal op je bruiloft komen! GRAPHJUH! :):)

moet nog echt wennen aan de nieuwe laptop!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb even zin om te gaan spammen! :)
    smokey ook al spam je niet :p maar vergeet geen foto van je buik te maken he? mijn laatste is met 37w en dat was echt een verschil als met 38.2 toen ik dus plots ging bevallen.. omdat ik dacht toch ingeleid te worden en dus nog even tijd te hebben hadden we ook geen zin om die dag nog foto's te maken :) achteraf wel een beetje jammer :)

maar hier komt spam, van vanmorgen! :D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat is Herbie lief!! En al groot....

Smokey, fijn dat die man van het evenementenbureau goed meedenkt... hopelijk snel een oplossing, want muziek is echt belangrijk op je bruiloft

Marianne, wat is Esther groot!! Nou ja, niet heel verrassend als ik de foto's zie, maar wat gaat het allemaal snel...

Esmee vandaag ook al weer precies 2 maanden...
    Het eerste fotoboek is inmiddels in de maak (als het goed is)...

Morgen vroeg ga ik hardlopen, morgenmiddag wil mannetje even naar zijn ouders, dus ik denk maandag pas weer online....

Dus fijne zondag allemaal!!

Deel Deze Pagina