nu voelt het ook gewoon geweldig als ik naar de foto's kijk omdat hij echt nu zoveel lacht en het geen moment opnames meer zijn! Sinds vandaag kan hij echt heel goed iets aannemen, als ik iets voor hem hou dan pakt hij het heel duidelijk.. vooral spuugdoekjes zijn favoriet, dat vindt hij echt heerlijk om vast te houden en verfrommelt hij ook helemaal echt zo leuk om te zien! ook het rollen gaat steeds beter, het is zo goed dat hij dat zo leuk vindt.. Hij heeft nu niet eens door dat hij goed met zijn hoofdje omhoog kan liggen op zijn buik.. ik moet hem wel nog ondersteunen bij zijn ellebogen, maar heel soms kijkt hij dan ook naar links... heel kort, maar hij doet het! dat kon hij begin deze week helemaal niet, zelfs niet als we zijn ellebogen vasthielden.. dan viel zijn hoofd echt rechtsomlaag... dus ben eigenlijk meer dan happy.. wel maken we ons heeel veel zorgen over het spugen.. dat doet hij nog steeds.. en ook in grote maten.. van de 4 flessen zijn er 3 waarbij hij ladingen spuugt.. maar ja de kinderarts zei het was niet erg.. en dan lees ik hier op de site dat verhaal van dat babytje die overleden is dan denk ik weer slik.... en de osteo zei ook al, leuk die nutriton, maar als een baby spuugt heeft dat vaak een achterliggende oorzaak en als je overal nutriton indoet tegen het spugen worden sommige kwalen niet ontdekt.. daar moet ik hem helemaal gelijk in geven.. hij vond het ook raar dat hij na zijn eerste bezoek zo is gaan spugen.. hij gaf de oorzaak dat zijn maagje zo gespannen was dat het zelfs niet eens goed functioneerde.. hetzelfde als dat wij een hele stressvolle situatie hebben.. bv overlijden van iemand, de kans dat je dan ziek wordt is heel klein.. maar de kans dat je ziek wordt vlak na de begrafenis als je rust krijgt is heel groot.. daar dacht hij dus aan, dat zijn maagje nu pas kan aangeven dat het niet goed gaat daar.. en zelf dacht hij aan een nog sterkere koemelk allergie.. en dat de voeding die we nu hebben wellicht nog niet goed is.. hetzelfde verhaal als bij samantha dus.. nou ja maandag misschien toch nog eens naar het cb bellen of de ha.. wat zouden jullie doen? even kijken voor nog meer spam!
de yfke foto hier zie je echt goed dat hij gegroeid is, we hebben maken deze foto om de zoveel weken en dat is zo leuk om zijn gezichtje steeds meer te zien groeien
hoi meiden, even snel een berichtje vanuit france. heenreis super verlopen net yarno heeft niet gehuild alleen toen we een keer het water niet op tijd warm hadden/ hij is precies van de tijd. hahah verder lekker weer en genieten enorm/ sorry voor de tikfouten, toetsenbord is heel anders en kost veel geld ik mis jullie gezellige praat ben dus echt verslaafd aan het kletsen met jullie ik ga tijd is bijna om, tot volgende keer
hey sam! leuk iets van je te horen! je zal het wel niet teruglezen, maar wat super dat alles zo goed gaat en de reis ook zo goed verlopen is! gelukkig dat jullie gewoon gegaan zijn! geniet van de vakantie en elkaar! hier nog een spam van deze week
zo onschuldig als hij kijkt op de vorige foto... 2 seconde later, tong uit de mond en hopla spetteren en spatteren!
Morgen meiden, Ele wat een super leuke spam echt een leuk kereltje en wat groeit hij hard zeg!! Sam wat leuk dat je even komt spieken haha lekker verslafend super dat het allemaal zo fijn gegaan is met de reis enzo, nog veel plezier. Gisteren met behulp van die man toch nog een hele leuke band gevonden waar we nu een optie op hebben, gelukkig maar. Ga zo douchen omkleden en dan gaan we naar souders mijn svader is jarig, dus lange reis heen en terug voor de boeg, hoop dat ik het een beetje vol hou vandaag zonder mijn middagdutje heb ook nog super slecht geslapen natuurlijk, erg last van mijn handen weer, maar ja hoort erbij. Ik ben er vandaag niet meer dus een fijne zondag en tot morgen!
Ele: Super mooie spam zeg! Heel knap mannetje. Ben blij dat het nu al vele malen beter gaat, op het spugen na dan. Als moeder zijne zit je dan toch ook al direct weer beter in je vel en ben je direct weer opgewekter. Ik zou idd de ha even bellen. En wat zijn de foto's mooi bewerkt zeg!!! Misschien kun je ook een keer wat foto's van esther en melissa bewerken als je zin heb?? Nijn: Gefeliciteerd, 2 maand alweer! Gaat echt heeeeeeeeeel snel zeg! Smokey: Gelukkig een band gevonden, weer een zorg minder. Balen dat je toch nog last van je handen hebt. Nog even............... Sam: Fijn iets van je te horen en blij dat alles goed gaat. Marleen had gistermorgen een sms gestuurd, maar kreeg het pas laat aan in de avond..............erg vreemd allemaal, vond marleen ook al. Maar iig, de heenweg is heel goed verlopen, Jens heeft bijna hele weg geslapen.Vanacht is het slapen ook goed gegaan met Jens.Jullie krijgen de zonnige groetjes uit Frankrijk. Melissa was gisteren best vervelend, bijna niet slapen en vaak huilen in bed.Beneden ook snel weer moe omdat ze weinig sliep. Ook wat groente er weer uitgespuugd. Ze rolt alle kanten op hier in huis, gister lag ze ineens onder de salontafel. Ook in box en bed gaat ze alle kanten op, ze rolt dus ook weer terug in bed, dat wou ze eerst nog niet, ondanks dat ze het wel kon. Ze heeft ook weer last van haar mond, dus ben benieuwd. Esther is best lang idd, 92% is korter dan haar.Ze zit 5 cm boven het gemiddelde.
Het spijt me dat ik hier niet zo vaak ben op moment. Zoals jullie weten heeft mannetje vakantie en net nu is hij ziek. Al een aantal daagjes en vandaag ook nog steeds. Dus een beetje extra druk. Ga nog wel vandaag proberen te spammen, heb een paar leuke foto's van een zittende Melissa.
hoi meiden, Het is vakantietijd, haha.... Ele, wat een geweldige spam!! En wat leuk dat herbie zo onschuldig kan kijken, maar ondertussen, haha Ik zou idd de ha even bellen over het spugen. Zeker omdat het nu weer warmer wordt en vocht enorm belangrijk is!! Sam en Marleen, fijn dat de reizen zo goed gegaan zijn. Lekker genieten daar in Frankrijk!! Marianne, balen voor mannetje dat hij ziek is nu hij vakantie heeft... Smokey, en hoe is het gister gegaan? En vannacht?? Balen voor jou dat het weer heet gaat worden, maar gelukkig maar 2 daagjes, toch?? Bijna 36 weken..... All, Esmee is duidelijk in sprongetje 2 aangekomen... Gister was niks goed, alleen maar huilen, huilen, huilen en niet slapen... Vannacht heeft ze wel super goed geslapen, dus dat is dan wel fijn. Ze heeft van 23.00u tot 7.45u geslapen... Fijne dag allemaal!
goedemorgen! ik zie je ook al online nijn! marianne, wat maakt het uit als je er even wat minder bent! geen sorry zeggen hoor! dat hoeft hier niet! wat leuk dat melissa nu zo kan rollen! sinds wanneer rolt ze eigenlijk van rug naar buik? ik vraag me namelijk af wat is gemiddeld dat babys dat doen.. hier kan mannetje het echt bijna, maar hij blijft nu al een paar dagen hangen net voordat hij de omslag maakt zeg maar.. misschien ben ik te vroeg aan het hopen en is het pas normaal bij 4 maanden ofzo.. weet ik ook veel is je mannetje al wat aan de betere kant? en ik wacht geduldig op spam! wat betreft de foto, het is best veel werk, maar als je me er een stuurt, zal ik kijken wat ik kan doen.. al is het niet vandaag.. zometeen vla halen en net doen alsof ik het leuk vindt dat ik ouder wordt... smokey, wat leuk! dat je toch nog een goede band gevonden hebt! die stress heb je ook weer achter je gelukkig! gelukkig gaat voor jou het weer iets af deze week en is het nu al niet meer zo warm! laatste week werken toch? het gaat echt snel he? nijn, leuk weekend gehad? weer lekker gesport? jouw mannetje moet ook nog 1 week werken he? ik ga vandaag de wii laten ombouwen ik koop echt nooit spellen omdat ik ze gewoon te duur vind en als ik ze dan speel denk ik weer foute keus stom spel net als harry potter mij lijkt de sims leuk, dat speelde ik voorheen vaker op de pc jullie speelden mario brothers he?
Ele, ben je toevallig jarig vandaag? Heb op hyves niks kunnen ontdekken.... Wii, yep, Mario is hier favoriet, evenals Mario Kart... Sporten, gister idd weer hardgelopen en vanavond weer tennissen. Heb wel veel last van mn gewrichten, maar die zullen nog wel moeten wennen denk ik... Vakantie, mannetje moet idd nog één weekje werken. Dus vanaf volgende week zal ik hier een stuk minder zijn voor 3 weekjes...
het lijkt wel of ik blond ben... sorry voor de blonde damis in dit topic, hihi Ik roep al een hele week dat ik hitzone 54 wil downloaden, heb ik m net gedownload, blijk ik hem al veel eerder gedownload te hebben.... handig...
lol nijn! maar zo herkenbaar! ik heb het op mijn hyves gezet! niet dat het zo spannend is haha, want niemand zal reageren maar dan is het wel te vinden volgens mij heb ik namelijk die optie uit staan ofzo.. dan nog moet ik hyves ook vaker gaan gebruiken.. ik zet er wel foto's op, maar dat is het vaak.. nieuwe voornemen voor 34 meer hyven! om 10:20 bij de ha zijn.. ik voel me zo'n aansteller he.. zei ik ook tegen de ha assis, als er twijfels bestaan dat ik een overbezorgde moeder ben, laat het dan gewoon weten.. hebben jullie ook het verhaal gelezen van de vlindermama? pff.. met dat in mijn achterhoofd wil ik toch echt dat er gekeken wordt na het spugen.. ik zal er denk ik ook ietsje minder zijn, of juist niet bij dagen als we lekker thius chillen.. als mannetje vakantie heeft.. maar als smokey dan alleen overblijft zal ik er zeker zijn! dan doe ik wel wat meer mijn best smokey heb jij overigens iemand je tel nr gegeven om het hier door te geven mocht je bevallen zijn? maria kart is dus ook leuk! ik ben benieuwd of we zulke spellen ook kunnen krijgen als hij is omgebouwd.. is die van jullie omgebouwd?
LANG ZE ELE LEVEN, LANG ZAL ELE LEVEN, LANG ZAL ELE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLO-RI-A, IN DE GLO-RI-A! HIEPER DE PIEP HOERA!!!! onze wii is niet omgebouwd... Ik ben daar niet zo'n voorstander van en daarnaast gebruiken wij hem eigenlijk erg weinig. Ik wilde weer eens iets hebben in een opwelling... Ben benieuwd wat d eha zegt. Ik zal zo eens verder kijken op het forum, heb het verhaal van de vlindermama niet gelezen. Smokey, houden we natuurlijk allemaal in de gaten!!
ik kan je aanraden als je het nog niet gelezen hebt nijn, niet te lezen.. geld ook voor de andere dames overigens.. dat wekt denk ik nog meer nieuwsgierigheid.. het is in iedergeval wel weer iets als je het gelezen hebt om niet te lang bij stil te staan.. dank je wel voor de felicitatie op hyves hihi.. net bij de ha geweest.. dus toch reflux.. zucht.... ik ben er ook meteen weer vandoor krijg zo bezoek!
Ele: JOEHOE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! JE EERSTE ALS MOEDER ZIJNDE.:d:d:d Heb het verhaal idd laatst gelezen, echt te erg voor woorden.Haar moedergevoelens hadden helemaal gelijk, maar niemand nam het echt serieus, pas toen het te laat was. Heb een heel mooi rompertje en ga haar die aandoen en dan een foto maken. Dus toch reflux.............echt balen!Moet hij nu weer over op andere voeding? Zal straks eens kijken wanneer ze voor eerst van rug naar buik rolde. De richtlijn is meende ik pas met 8 maanden. Nijn: Hoe gaat het vandaag dan met Esmee? Nog huilerig? Smokey:Hoe gaat het met jou? Nog veel last van de handen? Kan nog geen foto's plaatsen, ze hebben er nu een limiet opgezet en nu moet ik eerst veel verwijderen. Esther is net gevallen, knie kapot. maar ze was erg dapper, huilde even en was toen over.
Ele, Herbie Reflux... had de osteopaat dus toch gelijk.... Balen, wat nu? Hoe nu verder? Wat stoer van Esther om bijna niet te huilen!! Een harde bikkel! Ik zag van de week ook ineens dat er een limiet op zit... Balen zeg... Esmee, heeft nu duidelijk weer last van haar sprongetje... Alleen maar huilen, behalve als ik met haar in mn armen ga wandelen. Ze houdt zich dan goed vast aan me (of aan mijn ketting haha of zal ze die gewoon erg mooi vinden?) Ze ligt nu in de box te jengelen terwijl ik boven ben... Ik wilde eens kijken hoe lang ze dat volhoudt, maar dat gaat goed... tot nu toe... Meiden, ik ben er vandoor voor vandaag. Dadelijk tour de france kijken en vanavond tennissen!