Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk, dus mocht je weer zwanger zijn, krijg je dan automatisch weer een ks?Ik mocht bij melissa kiezen, omdat esther ook met ks is geboren.
    Maar stel dat de 2e kleiner is dan Erin, moet je dan alsnog een ks?

Samantha:ik heb bij esther een ks gehad en nu dus een normale bevalling en moet zeggen dat je qua je "onderste" beter een ks kunt hebben....hahaha, ik heb er nu nog last van.
    Met een ks geen last gehad, ook wel logisch natuurlijk.
    Moet wel zeggen dat het herstel natuurlijk veel langer is en ook kun je een tijd lang niet hoesten, lachen, niezen noem maar op.
    Erg he Anouk dat dat niet kan, doet zo'n pijn.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gatsie, klinkt best eng hoor hahaha..
    doet het zelfs nu nog zeer marianne? dat is toch ook best lang niet?
    trouwens dat rompertje die jullie hebben, is zoo leuk.. :) echt een meiden ding! :)

3. butterfly1984

Ele: ja heb er nog best last van, vooral als je naar de wc gaat of als je langer staat.Maar voel het nu ook met zitten, maar zal komen omdat ik net esther heb getild en aangezien zij 13 kilo is.......
    Leuk rompertje he?Heb ik gekregen van een nichtje.........echt meisje meisje rompertje.Echt super leuk.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje, waar was ik met mijn hoofd toen ik zwanger werd? toen zag ik nog alles roze in! :) nu lijkt schijn te gaan bedriegen! :) hihi
    niet fijn dus voor je dat je er zelfs nu nog last van hebt, lijkt me sowieso echt moeilijk hoor 2 kids, waarvan je een nog vaak moet tillen.. ik zou niet weten hoe je het doet :)

hier heb ik de hele dag al last van steken onderin.. nou ja niet bij mijn muts maar onderin mijn buik, waar de bol van buik ophoudt zeg maar.. echt felle steken? ik heb de ha gebeld voor een afspraak, die liet me liever de poly van het zh bellen en die verbonden me door met de verloskamers.. ze zei zolang het om het uur is is het niet erg.. ik weet ook niet wat het is..
    weten jullie nog dat ik dacht misschien een schimmelinfectie te hebben, waarbij ik gyno daktarin kreeg voorgeschreven, ik was toen denk ik 24w.. ik heb die kuur dus nooit afgemaakt omdat het zo'n pijn deed.. maar ook nooit ergens last van gehad, op die afscheiding na dan.. en ik vond zelf dat die afscheiding iets erger was geworden... misschien dat dat in verband staat met elkaar? ik moet iig woensdag voor een kweek naar het zh.. mijn eigen gyno heeft vakantie en zie er als een berg tegenop.. mijn mannetje kan dan ook nog niet mee.. en vind het best eng dat ik die steken heb.. kan dat ook al indalen ofzo zijn? of iets anders? maak me aub nog niet banger dan ik al ben :) de paniekvogel zit echt op het randje van :(

sorry voor ego bericht..

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

Elegance wat vervelend zeg dat je zo pijnlijke steken hebt, zelf heb ik last van steken die boven het schaambot beginnen en door de vagina gaan. Dit had ik ook bij Damian, ook begon dit toen ik net 27 weken was, heb even dagboek nagelezen.
    Soms zijn die steken zo pijnlijk en onverwachts dat ik uit de stoel/bank rechtovereind spring, automatische reactie.
    Dit is bij mij één van de tekenen dat het kindje gaat indalen, al zegt dit nog niets, Damian is pas bij 35 weken zwangerschap pas blijven liggen zoals het moest, lag voor die tijd nog alle kanten op.

Misschien heeft het wel te maken met die kuur die je niet hebt afgemaakt, zulke kuurtjes moet je altijd afmaken omdat je klacht misschien wel weg is, maar de bacterie/schimmel nog niet gedood is.
    Maar daar is nu niets meer aan te doen, fijn dat je al wel woensdag mag komen.

Probeer anders wat ademhalingsoefeningen te doen vanuit de buik, dit kan echt helpen om de steken beter te kunnen dragen.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik heb alles heel snel gelezen... sorry, ben deze week echt weinig hier.... Nog 3 dagen en dan haal ik alle schade in!! Beloofd!! :)

Ele, wat vervelend dat je je zo rot voelt en dan ook nog die steken er bij.... Wel fijn dat je woensdag al terecht bij de gyn. en indalen, wow dan klink je echt al ver!!

Smokey, al bijna 12 weken!!
    Hier is de onzekerheid soms nog ontzettend aanwezig... Het zal er denk ik toch wel wat bijhoren... Maar kun je het niet aangeven bij de vk en dat je dan misschien iets vaker mag komen om bijv het hartje te luisteren?

Marleen, Marianne en Anouk, wat geweldig die wondertjes van jullie!! Ik kan niet wachten totdat ik er ook eentje in mn armen heb. Al kan ik me er toch nog niet heel vele bij voorstellen....

Samantha, jij ook fotograferen?? Leuk, ik ook!
    En hoe is het met je knie?

All, de eerste werkdag zit er op. Nog 3 te gaan!!
    Vandaag wel erg veel last van mn rug... Ben benieuwd wat de fysio woensdag gaat zeggen.
    Verder heb ik net mn rijbewijs opgehaald (moest het al weer verlengen, dan voel je je ineens toch wel oud), kwam ik er achter dat het spekglad was. Moest ook even naar de AH, maar die parkeerplaats was helemaal een spiegel...
    Gelukkig hoeven we vanavond niet meer weg....

Tot morgenavond!!
    En netjes dat jullie niet te veel gekletst hebben, zo is het gemakkelijk bij te houden ;)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank je voor de tip samantha, ik ben in bad gegaan en heb daar aardig een tijdje ingedobberd.. daarna eten gemaakt en nu ga ik alweer naar bed! hihihi.. daalde damian bij jou al zo vroeg in? jeetje, dat zo idd betekenen dat dat bij mij ook zou kunnen he..
    ik ben iig blij dat ik woensdag even langs kan gaan, ook al is het voor een kweek en gaan ze met zo'n eendending aan de slag :S

nijn! jajaja nog maar 3 te gaan! :) kijk jij ook even uit met het weer buiten? het is echt naar weer he? mijn mannetje is mijn ouders van het vliegveld halen, ben er zelf nietecht gerust op met dit weer en zo'n afstand :(

samantha, heb jij je deze week ziek gemeld op het werk? en hoe is het nu met je knie? doet het nog erg veel pijn?

kom er net achter dat er heel veel zenders het niet doen, rtl4,5 sbs 6 etc die liggen er allemaal uit :(

hopelijk doen ze het zo, vanavond is het tv avondje met de pfaffs, next top model etc :)

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha ik heb me niet ziek gemeld, dat doe ik maar zo niet:) als ik half dood op de grond lig ga ik nog naar mijn werk:) bij wijze van;) Wat leuk dat je zo fanatiek bent met foto's maken, ikke niet heb nog geen 1 buikfoto gemaakt en ik denk al 3 weken dat ik dat moet doen:)

ks of gewone bevalling het lijkt me allebei niks whahah:)

Ele wat balen dat je die pijn hebt,maar waarsschijnlijk zoals samantha al zegt is de kleine al langzaam aan het indalen:( niet dat ik er verstand van heb:) maar zulke kuurtjes moet je idd altijd afmaken anders kan het 'probleem' terug komen goed dat je er even naar laat kijken (met zon eendending altijd leuk)

Nijntje nog maar 3 dagen dan heb je je werkweek er al weer op zitten:) ik heb er wel aangedacht om vk te bellen maar ik heb geduld en wacht het af, na donderdag mag ikk volgende week woensdag al weer!

Dacht er eerst nog aan om zo'n angelsound (ofzoiets) te kopen maar ik zou helemaal in de stres raken als ik het hartje niet kan vinden en dat is echt wat voor mij zon actie:) dus doe het niet:)

leuk he ele pfaffs en next top model, hier doet de tv het wel maar voetbal international is vervroegd :( dat is zwaar balen dus. Maar ga lekker naar boven nu vroeg slapen goed rusten dan gaat mijn verkoudheid misschien eens weg.

Meiden tot morgen.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly dat rompertje is inderdaad harstikke leuk:) het is echt een madameke op de foto hoor leuk:):)

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Nijn, voor welk groep sta je precies groep 1 of 2, dacht tenminste dat het kleuters waren.
    Hopelijk gaat het na woensdag beter met je rug.

Smokey, je moet nu echt aan jezelf denken hoor, je bent nu echt kwetsbaar.Zwanger zijn is niet iets vanzelfsprekend, al denken mensen dat vaak wel of het wordt verwacht. Als jouw lichaam signalen afgeeft dan moet je je rust pakken.

Butterfly, wordt welleens gezegd dat als je een ks hebt gehad dat je niet weet wat bevallen is, nou ik denk er wel anders over. Lijkt mij zo pijnlijk en je bent voor veel langere tijd bezig met herstellen, terwijl vaak de man toch al gauw naar het werk moet, kraamhulp ook niet altijd zo lang blijft als je zou willen. Als ik ergens bang voor ben is het een ks krijgen, wil echt weer bevallen op de natuurlijke manier, simpel weg omdat Damian echt snel en vrijwel pijnloos was, alleen die rot been weeen zorgde ervoor dat ik druk had op de anus ipv vagina, daardoor vond ik het persen lastig. Maar als het goed gaat gaat dat sneller bij een tweede.

Ele: Goed dat je even hebt ontspannen, neem lekker de tijd voor jezelf. Nu kan het nog, straks heb je een kleintje en bij een tweede zwangerschap heb je een kindje lopen en dan gaat dat niet zo makkelijk en snel. Moet zeggen dat deze zwangerschap lekker gaat, op de eerste weken van misselijkheid na dan, maar merk wel dat ik niet alla minute kan gaan rusten, zoals bij de eerste zwangerschap. Nu moet ik echt mijn rustmomenten pakken als hij in bed ligt en doe het dan ook echt. Niet altijd echt slapen, maar vaak even lezen.

Anouk: fijn zeg dat de wond zich goed geneest. Hoe is verder je kraamdagen verlopen? Had je een goede kraamhulp gehad?

Marleen en cyber waar zijn jullie alles goed ?

Heb weer iets meer last van de knie, toch iets teveel gedaan. Die wasmand gaat helaas ook niet vanzelf leeg.
    Morgen ga ik lekker thuiswerken? Damian gaat gewoon naar Oma zoals altijd op dinsdag. Daar heb ik dan geen omkijken aan, verder heeft mijn man net even het bed verschoont, doe ik altijd op maandag, maar dat lukte me gewoon echt niet. Verder heeft hij me vandaag wel 10 x gebeld of het wel ging of hij niet thuis moest komen. Heel lief maar ik red me wel en als er echt nood is dan kan ik altijd de buurvrouw of een vriendin bellen. ( heeft sleutel)
    Ben niet gauw uit het veld geslagen, hahah

Hier doet overigens alle tv zenders het gewoon.

Nou meiden trusten voor zo. Kruip zo lekker het bed in.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Hier nog steeds verkouden, slecht geslapen:( het zit gewoon muurvast komt niet los........grrrr chagerijnig word ik er van.

Verder vind ik dit een onzekere week, de misselijkheid word elke dag wat minder wat wel prettig is natuurlijk maar maak me daar ook weer zorgen om, vanmorgen werd ik wakker lag ik op mijn rug is mijn buik zo plat als een pannekoek, maar ja als ik dan weer even op ben lijkt wel of ie weer begint te groeien:) heb verder weinig ergens last van deze week dat maakt het zo onzeker.

Samantha lieve vriend(man) heb je:) is altijd wel fijn dan als mannetje zo bezorgt is vind je ook niet?
    Toch wat rustiger aan proberen te doen met knie, maar snap dat dat niet mee valt.

Tot later

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Hier gaat alles goed. Vandaag alweer de laatste dag van de kraamzorg. Wat gaat dat snel zeg en dan had ik nog 2 dagen verlenging.

Jens heeft super goed geslapen vanacht gisteren om 23.00 laatste fles gehad en toen om 04.00 en daarna om 08.00 uur. Dus zo kunnen we de nachten wel hebben. Hij valt dan ook direct na of onder de fles al in slaap. Dus dat is erg prettig.

Afgelopen zaterdag zijn we al lekker even het dorp in gelopen even een frisse neus en er even tussenuit. Dat was erg lekker.

Van jeroen heb ik trouwens hele mooie wit gouden oorbellen gerkegen met diamantjes erin omdat ik zo'n zware zwangerschap en bevalling heb gehad lief he!!! En van Jens heb ik een bedeltje gekregen van een jongetje voor aan mijn pandora armband. Zo lief. En ja dan barsten de kraamtranen eruit.

Ik voel me verder prima veel beter dan tijdens de zwangerschap! Maar moet zeggen vind deze tijd veel te snel gaan Jens is al ruim 1 week oud en is al zoveel veranderd.

Aanstaande maandag krijgt hij de gehoortest. Maar dat zit wel goed hij reageert overal op.

Anouk en Marianne: merken jullie ook dat het bezoek een beetje wegblijft zo de eerste 2 weken? Ze hebben allemaal zoiets van eerst familie en zo en dan komen wij wel terwijl zij allebei zoiets hebben van kom maar dan hebben we het gehad en nu is jeroen deze week vrij volgende week sta ik er alleen voor.
    Vanaf nu probeer ik het hier weer bij te houden met lezen.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Smokey: vervelend zeg die verkoudheid hoop dat je er snel vanaf bent!
    Kan me indenken dat je weer wat onzekerder word als je symptomen minder worden maar dat kan wel rond die termijn natuurlijk. En wie weet ben je morgen weer super misselijk!

Samantha: vervelend van je knie! Hopenlijk heb je er snel minder last van!

Hier komt de kraam binnen dus ga even aan de koffie ik reageer straks nog even!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Samantha wat fijn dat je zo'n fijne bevalling van damian hebt gehad.. duurde het ook kort of viel dat wel mee?
    wat lief dat je mannetje zo bezorgd om je is :) maar balend at het nog zo'n pijn doet, neem goed je rust vandaag.. even een dagje voor jezelf :) geniet ervan :)

Smokey, de angelsound heeft hier wonderen gedaan.. ik heb altijd het het hartje kunnen vinden, zolang je maar helemaal onderin zoekt, vind je hem altijd :) en zelfs nu luister ik nog vaak als ik hem even niet voel als ik wakker word of ga slapen :)
    het is ook altijd even speciaal om hem te horen :)
    Ik was in het begin ook bang dat ik niets zou horen, gelukkig dus niet :)
    nog maar 2 dagen en ben je weer van de onzekerheid af voor een tijdje :) wat ik vaak voor ogen hield deze zwangerschap als ik onzeker was, was dat ik dacht dat als ik onzeker was ik twijfelde aan het doorzettingsvermogen van mijn kleintje en dat ik hem dan teleurstelde.. ik wilde kunnen zeggen dat ik altijd in mijn kindje geloofd heb, dat hielp wel eens om mezelf te overtuigen :)
    En je moet je rust nemen als je lichaam dat aangeeft, bijvoorbeeld zoals nu :) ziek is ziek he, en je lichaam zal jou minder beschermen dan het mini beschermd dus je bent veel vatbaarder maar ook wordt je minder snel beter.. en dan is wat extra rust echt niet verkeerd :)

Marleen je klinkt nog steeds super gelukkig :) en zoals je zelgt idd veel beter dan tijdens de zwangerschap! :) ( je geeft weer hoop) :)
    Wat lief van jeroen en jens :) zo attend dat hij daaraan gedacht heeft! :) laat je ook maar goed verwennen, je hebt het dubbel en dik verdiend! :)
    Geniet nog van de kraamzorg en denk eraan, nu mag jij verwend worden! :):) ( nu kan het nog hihihi) ;)

marianne en anouk, als jullie je vervelen he :) spam is altijd leuk hihih :) marleen overigens ook! :)
    trouwens anouk op de fot's ziet erin er helemaal niet uit alsof ze zo zwaar is.. en ze is helemaal niet zo groot.. waar zit dat gewicht dan? :)

Zometeen weer naar schoonmoeder om het boxkleed af te maken, dan komt ook een foto! :) en de gordijnen :) heb maar weer weinig geslapen.. pfffffff.. vanacht was hier iemand die de stoep moest gaan schoonmaken in de straat om 3 uur! terwijl er nauwelijks iets lag, wat nu alweer allemaal weg is.. leek me nogal een bizarre actie.. :) kon alleen niet zien wie! :)

nijn werk ze! als je dit leest... zit je alweer op de helft van de week! ;)

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lol ik type altijd met smiley's :)

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele waar heb jij die angelsound besteld? En was die snel binnen?
    Mijn vertrouwen is echt weer weg vandaag, ben in staat om vk te bellen en vragen of ik langs mag komen.

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb hem bij babyplanet gekocht, die ligt toevallig hier in de buurt.. koop hem nooit van de kijkshop... die is bagger en doet het hoogstwaarschijnlijk niet :) (daar kon je ook geen gel bij gebruiken)
    smokey, gewoon bellen meid, je bent echt geen aansteller, we zijn zwanger er gebeurd zoveel met je.. en laten we eerlijk zijn er is ook al heel veel met je gebeurd en dat was niet allemaal positief.. mijn gyn zegt altijd dat ik moet bellen zodra ik ook maar een beetje twijfel..

ik ga eerst even een dutje doen., ben zoooooo moe, en dan maak ik een foto van het boxkleed of als ik echt te moe blijf wordt het morgen... maar hij is echt gaaaaff!!! nooit gedacht dat ie zo mooi zou worden! :):):)

18. butterfly1984

angelsound:heb de mijne destijd wel bij kijkshop gekocht en nooit geen problemen mee gehad, ik gebruikte er ook gel bij.
    Deze heeft het altijd zeer goed gedaan en heb altijd hartje kunnen vinden.Heb deze na de zw.schap van esther doorverkocht.Dus deze zw.schap had ik er geen 1.

Smokey: bij elke twijfel bellen, beter te vaak bellen dan te weinig.

Hoe gaat het met de rest?

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jaaaa, de werkweek is weer doormidden!!

Smokey, ik had hetzelfde met wel/geen angelsound kopen. Heb ook vaak op het punt gestaan om het wel te doen, maar uiteindelijk toch niet. Ik zou ook gaan stressen als ik het hartje niet kon vinden....
    Hoe gaat het nu met je?? VK nog gebeld?? Donderdag weet je in ieder geval meer, maar onthoudt dat rond deze tijd de kwaaltjes over het algemeen wat afnemen....

Ele, het viel me al op al die smiley's.... Ik word er zo vrolijk van, alleen vergeet ik ze altijd bij mn berichtjes te doen....
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar je boxkleed!!
    En je mannetje veilig teruggekeerd van het vliegveld? Schiphol is zeker een eind rijden, ik vind het al ver, dus laat staan vanuit jullie...

Samantha, ik heb dit schooljara groep 1-2, al is dat helemaal niet wat ik leuk vind. Ik ben meer van groep 7-8 of zo. Maar ach, nog maar 10 weken incl vakanties, dus dat komt wel goed.
    Wat een lieve man heb je zeg!! Laat je maar lekker verwennen nu en denk er aan, laat het goed genezen, want anders blijf je er mee lopen.....

Marleen, al weer de laatste dag kraamhulp. Hoe was dat nou om het eens van de andere kant mee te maken??
    De tijd gaat snel he? Zeker als je naar Jens kijkt. Dus genieten!!!
    Hoe is het trouwens met die sollicitatie??

Marianne, hoe gaat het met jou en de meiden? Al bloed geprikt??
    Anouk, hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van jullie meisje??
    En inderdaad, spammen mag!! ;)

All, hier gaat het eigenlijk best goed. Mii Nijn springt de hele dag op en neer, super leuk dus. Verder wel last van mn rug, maar ja, daar gaan we morgen voor naar de fysio.
    Vraagje: ik heb nu een dag of twee wat last van een plek midden op mn buik boven mn navel. Het doet niet echt zeer, maar het voelt net alsof ik het gestoten heb, herkenbaar voor iemand?
    Nog 2 dagen werken, waarvan een woensdag en dan is het vakantie!! A.s. maandag komt het kamertje, heb er helemaal zin in!!

Fijne avond!!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marianne, misschien dat ze ondertussen een andere angelsound verkopen, die ik had, kon je geeneens gel bij gebruiken.. dat was met een schuimpje.. die ik nu heb is met een plasticdop daar kun je dus wel gel bij gebruiken.. vandaar dat ik die van de kijkshop ook echt afkeur, ik lees het overigens ook vaker op de site :)

ik lig al in bed :( heb geen dutje meer gedaan.. maar kan gewoon niet zitten.. dus de foto wordt nu niks... ik beloof dat ik morgen een foto laat zien! hij is echt zo mooi, al zeg ik het zelf hihihi :)

de kwaaltjes namen bij mij zelfs, die paar die ik heel af en toe een beetje had, bij 9 weken al af.. bij 12 zul je zeker een verandering merken.. jajaja. smokey, geloof er maar in hoor, je gaat nu naar fase 2!!! bijna trimester 2 joehoe!!!!!!!!!

nijn, ik denk dat ik wel herken wat je zegt, bij mij kwam toen de BM totdaar en ik had het gevoel of de BM een blauwe plek in mijn buik duwde omdat er gewoon geen plek meer was! nu zot dat een stuk hoger, en dat is ook de pijn die ik nu voelwaarvan de gyno zei dat ik mechanisch geirriteerd ben :) ik moet er vooral opletten dat ik rechgter het liefst iets achterover ga zitten.. dat helpt wel een beetje.. misschien is dat bij jou ook zo?
    werk ze nog morgen nijn!!! en succes bij de fysio! :)

mama's nog nieuwe foto's gemaakt? :):)

Deel Deze Pagina