Hey meiden, Even snel geen puf om te reageren, weer warm... Op de handen na nog steeds alles goed hier. Heb wel alles gelezen maar weet het niet meer Vanavond partneravond bij de yoga. Laatste weekje werken gelukkig en dan lekker niks doen haha Oh ja ik heb alleen het adres/nummer van Samantha. Tot morgen.
Vandaag weer met de hond van mijn (oma) oom en tante naar de da geweest.Hij bloedde heel erg, blijkt een baarmoederontsteking te zijn, dus ze moest per direct worden geopereerd, alle andere operaties die gepland waren, werden afgebeld. Ze bellen morgenmiddag of ze naar huis mag of niet.
Goedemorgen! Smokey, heel veel succes vandaag en morgen... Marianne, balen van die hond.... Het zit niet echt mee he?? All, ik kom even klagen... Jullie kennen het verhaal van smoeder. Nou word ik ook al gek van szus... Leuk dat ze enthousiast is, maar nu wordt het een beetje te. Belde ze gister om te vragen of ze bij de em-te luiers mee moest nemen, omdat ze in de aanbieding zijn... hoezo kunnen wij zelf toch ook? Maar dat is nog niet alles.. gister heb ik weer foto's op hyves gezet. heeft ze een foto van esmee als profiel foto... En het gaat bij de sfamilie altijd over, ze lijkt wel op papa, ze heeft een echt r....(achternaam) hoofdje... ze lijkt echt op tante j.... enz... Wat maakt het uit? Esmee lijkt op zichzelf... Of vinden jullie dat ik nu een beetje overdrijf (eerlijk zeggen he) Ik het gister besproken met mannetje en hij vindt dat ik me niet zo druk moet maken... he, daar is ie weer... Maar nou hebben we zaterdag familiedag met zijn familie. ik wil dus echt niet (en dat gaat dus niet gebeuren anders ga ik naar huis) dat Esmee van hand tot hand gaat. Waarschijnlijk is ze al helemaal uit haar ritme.... en wie kan er met een huilend kind thuis gaan zitten?? juist wij.... Meiden, ik ga nu gezellig naar de stad... even wat dingetje halen en dan voor de warmte weer thuis, denk ik... Liefs
nijn veel plezier in de stad! jajajaja smokey! laatste les yoga! ik had die met 36 weken en ik weet nog dat het daarna echt snel is gegaan met bevallen! 2 weken later heb je het gevoel er iets aan gehad te hebben? bah marianne, krijg weer helemaal kippevel.. wat eng. hoe is het nu met haar? vanmiddag krijgt ze dus te horen of ze naar hius mag? pff.. was ze al oud? moeilijk moeilijk als er iets is met je hond.. hoop dat ze een taaie is en weer snel aan ehet rondkwispelen is! hier best een leuke verjaardag gehad al zag ik dat helemelaal niet zitten vooraf.. jullie weten wel waarom toch blij dat het weer voorbij is.. herbie was na de middag weer ontroostbaar.. ik denk door het weer en dat het gewoon te warm is op zijn kamertje ondanks de airco.. volgende week heb ik de eeste keuring van het uwv.. ik voel me soms heel schuldig dat ik nog niet werk, maar ik weet gewoon dat ik het nog niet kan.. ook omdat ik me nog af en toe heel negatief voel.. maar ook vanwege mijn bekken.. zometeen weer naar de osteo.. het duurt met soms echt allemaal te lang.. maar de pijn blijft.. ook heb ik het idee dat ik steeds minder begrip krijg van de mensen om me heen.. alsof ik het zou verzinnen.. mijn man ziet gelukkig dat het soms echt gewoon niet gaat, als we boodschappen gaan halen of naar de stad gaan, loop ik echt te sloffen na een tijdje omdat ik dan gewoon mijn voeten niet krijg opgetild en ik mijn lichaam moet voorduwen.. en ik zou zooo graag weer willen fietsen.. maar dat doet echt nog heel veel pijn.. zodra ik kan fietsen, mag ik een nieuwe fiets uitzoeken.. als coadeau voor de bevalling.. dat heeft mijn man altijd gezegd al hoefde ik geen cadeau.. toch stiekem wel leuk en vandaag de wii ophalen! we zagen gisteren al dat bijna alle spellen te downloaden zijn! zou wel erg leuk zijn! smokey, nog maar 1 dag! en dan kun je chillen in veel koeler weer! hopelijk heb je vanacht nog wat geslapen! en voor de rest van demeiden, geniet van het warme weer, hopelijk hebben jullie kleintjes het niet te warm!
nijn, ahum.. lol.. ik begreep het vroeger niet.. als mensen zich druk maakten om souders of sfamilie.. dan dacht ik altijde de mijne zijn zo leuk.. ook bij mijn ex waren ze leuk... maar nu.. nu lees ik je stuk en denk al meteen.. ja herkenbaar.. ja niet doen.. oh wat overdreven.. dat gaat er door me heen.. natuurlijk zijn wij ook veranderd, wij zijn beschermend en stiekem ook wel wat bezitterig.. want het is toch ONS kind.. maar aan de andere kant, mensen gaan echt over grenzen heen.. ze zien hun kleinkind, hun nichtje als bezit.. het is toch MIJN kleinkind.. het is toch MIJN nichtje.. en ik denk dat mensen echt denken dat ze dan ALLES mogen want tja familie he... en dat is wat mij ook zo enorm irriteert.. gisterenavond zo ook weer.. niemand heeft herbie vastgehad.. ik heb hem in de schommelstoel gezet en hij heeft alle tijd geslapen en aan het eidne heb ik de fles gegeven.. en toen hopla naar bed en iedereen ging naar hius hahaha... maar hoevaak ik gisteren weer heb gehoord dat smoeder zei, precies de broer van mijn man.. dat deed die ook.. ik maakte de opmerking, hij heeft nu graag doekjes vast.. liever dan de speeltjes die hij nu heeft.. en ja hoor daar komt de opmerking.. dat deed mijn man en de broer van mijn man K. ook.. zucht.. ik dacht.. ik vroeger ook, dat doen kinderen.. en dat gaat zo echt bij zoveel dingen.. hij wilde overdag dus niet slapen, veel te warm.. maar nee hoor dat heeft hij van de broer van mijn man k. want die sliep ook NOOOIt overdag.. zucht.. heel herkenbaar he? ze zijn allemaal zo onzeker als de pest.. zo zielig.. door hun eigen bekrompenheid geven ze het kind nu al een stempel.. mijn man maakt vaker opmerkingen tegen souders.. maar zoals je weet.. dat lijken ze niet te snappen.. jammer dat jou man niet de voor ons ernst van de zaak ziet ik zou haar sowieso niet van arm tot arm laten gaan en gewoon duidelijk zeggen dat je dat niet wil omdat het anders te veel voor haar is.. jammer dan.. gisteren kreeg ik ook weer scheve gezichten.. mijn broer kwam binnen en zei geef hem maar hier hoor.. toen hij nog net niet sliep.. nee want hij gaat slapen en als jij hem krijgt willen anderen hem ook, souders waren er toen nog niet.. en dat is te druk voor hem en hij gaat nu slapen.. 5 min later sliep hij.. ik blij dat ik voor mezelf gekozen had.. voorheen had ik hem toch weer gegeven met het hele verhaal dat hij ........... maar ondertussen ging hij toch van arm tot arm en iedereen die naar mijn verhaal luisterde maar niemand die dan zei.. hier leg hem in de shommelstoel dat is wat hij nodig heeft.. nee hoor.. iedereen wilde wel even knuffelen.. en toch roepen ze allemaal wij willen het beste... dus nijn, niet irriteren dat doe ik al ok?
Morgen meiden, Butterfly jeetje wat sneu hoe is de operatie gegeaan weet je dat al? Nijntje, pff sfam het is altijd moeilijk, maar je moet doen wat je zelf het fijnst vind, en als je niet wilt dat Esmee van hand naar hand gaat gewoon niet doen!!! Want wat je zelf al zegt jij zit savonds met een huilend kind, dan maar kwaade gezichten. probeer je er niet te veel van aan te trekken wat ze zeggen, maar ja ik weet dat dat makkelijk gezegd is, ik zou mezelf ook opvreten. Mijn souders zitten nu elke x dat hun andere kleinkind zoooooo lief is en nooit wat verkeerd doet en dit zegt ze dan 100x in een half uur, elke keer weer. Ja hallooooo weet ik nu ook wel. Dus ben benieuwd hoe het er straks bij ons aan toe gaat, zal ook zo nu en dan wel gek worden. Souders zijn toch altijd anders dan je echte ouders, ondanks dat het schatten van mensen kunnen zijn. Ele ja ik vond de yoga wel fijn gisteravond was ook even heel informatief ook voor mannetje weeet die ook een beetje wat hij te wachten staat Kan me niet voorstellen dat ik over 14 dagen al kan bevallen, maar wie weet weet je het lijkt me heerlijk als ik dat achter de rug heb en lekker net als jullie over flesjes huibuien kan kletsen. Maar ja nog even geduld. Hier niet echt lekker geslapen laat erin en redelijk vroeg weer wakker, nu op het werk denk een kort dagje vandaag want heb geen zin
smokey het is heerlijk als het achter de rug is.. zwanger worden/zijn bevalling, kraamtijd.. maar ook even wennen vond ik.. de tijd dat je zwanger bent vind ik achteraf pas speciaal.. toen was het zo normaal dat er een baby in mijn buik zat.. nou ja niet normaal, het is niet anders.. en nu.. nu zou ik het me niet meer kunnen voorstellen.. ik kan je daarom echt niet vaak genoeg zeggen.. geniet ervan.. hoe zat je het ook bent.. en hoe veel je ook naar je meisje verlangt.. neem de mooie momenten die je nu hebt.. en sla ze echt goed op en stiekem ook zo leuk dat er nog een zwangere is van ons clubje kan me voor jou helemaal voorstellen dat je ook eindelijk over die andere dingen wil meepraten! je hebt dan wel veel goeroes he! vanmiddag ga je relaxen in het badje? ik zit ook te twijfelen om het badje op te zetten, maar mijn man is pas rond half 7 thuis.. en mannetje vind het soms maar 10 min leuk in het badje.. en ikzelf ben weer de halve dag bezig met hem.. dus of het dan zin heeft al doe moeite hmmm....
Ervan genieten hmm zal er aan denken, maar begint goed zat te worden. En heb je het badje al opgezet of toch maar niet? Vind weer zo benauwd, de zon schijnt hier trouwens niet continu. Ga zo maar even slapen en verder weet ik het niet beetje hangen
Hallo meiden, Ele: Heb je nog steeds zoveel pijn aan je bekken? Wat erg zeg! Dan heeft Marleen toch wel heel veel geluk, daar was het spontaan over gegaan en die had ook tijden zw.schap gigantisch veel last. Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat, dit is toch ook niets. Wat lief dat je dan een fiets uit mag zoeken, heb je al iets in gedachten? Hoe gaat het met de flessen, nog steeds op 4? Nijn: Ik zou haar sowieso niet over laten gaan van arm tot arm, hun beseffen niet dat jullie daarna met een overprikkelend kindje thuis zitten. Wij gaan dus niet met sfamilie om en dat is prima zo. Maar mijn familieleden zeggen (niet allemaal) vaak ooooooooo het is precies Bobbie, heeft niets van jou weg! Daar baal ik wel van! maar als iemand een foto zou hebben van esther of melissa, dat zou ik zelf niet erg vinden. maar goed, als ze zo bemoeierig zijn, kun je sowieso al minder van ze hebben. Smokey: Het komt nu echt heel dichtbij. Heb je je tas ook al ingepakt, je bed op klossen gezet en je bedje opgemaakt volgens de regeltjes? De hond mogen we tegen 17:00 ophalen. De infuus was net af, maar de wond lekte nog, dus daarom moet ze nog even blijven. Ze is ongeveer een jaar of 9. Melissa zit weer in een sprongetje of last van haar tandjes. Om 03:05 huilen, maar was met 5 minuten weer stil. Om 05:15 huilen, maar ook zo weer stil, daarna wakker om 06:30. Wij zitten hier vlakbij bij de ha en ook souders zitten daarbij. Laatst leerde ik Esther fietsen voor het huis en liep dus langs de hapraktijk. Stapte net svader in de auto en zag ons aan komen lopen. Gooit meneer zo zijn auto ervoor......... Bij zijn eigen kleindochter!!!!! Gelukkig zag ik het wel en liet esther stoppen, maar jeetje zeg wat een eikel. En hoe hij keek.....................vol afschuw!
O ja vergeet ik helemaal. Gister met anouk gesproken op Hyves. Het gaat goed daar en ze gaan zaterdag voor 11 dagen naar Italie. Ze was met Erin naar cb geweest en ze was een sterk kindje, zo sterk als 1 van 9 maanden. Ze woog 7 kg en was 66cm lang.
hoi hoi, Lekker gewinkeld en bijgekletst net met mn vriendinnetje en haar zoontje van 3. Verder ook mn moeder even gebeld om te vragen hoe ik er mee om moet gaan... gewoon proberen te negeren, zegt ze. Ik ga mn best doen. Dus zo ook de reacties van szus bij de foto's even verwijderen en daar dan niks van zeggen... hihi Maar Ele, wat je zegt, ik dacht van te voren, volgens mij heb ik dat zelfs nog gezegd hier, dat mijn souders oke waren... uhmmm... dat is al een tijd geleden Smokey, echt genieten nog van je zwschap!! Ik mis het nu al... al is het wel balen met die warmte... Hier is het trouwens ook bewolkt. Heel de ochtend buiten gelopen, niks verkleurd... Ele, super dat je verjaardag gister toch nog erg leuk was. En goed van je dat je duidelijk aangaf wat je wel en wat je niet goed vond wat betreft Herbie!! Marianne, vanavond de hond weer mee. Hopelijk gaat het dan goed met hem. Anouk, als je dit nog leest... en hele fijne vakantie!! Meiden, ik ben er weer vantussen. Even MIJN meisje de fles geven, haha en haar dan op bed proberen te leggen... Vanavond weer kraamvisite, en dan morgen weer een beetje poetsen.... bleh... maar ja, hoort er bij.... * ik merk dat ik de zeur-stand aan heb staan vandaag, sorry....*
Marianne fijn dat je de hond zo weer kan halen. Ik heb je envelopje al geschreven voor geb kaartje en mob nr in mijn telf gezet dus komt goed! Jij hebt ook een lekkere svader dan zeg pff jeetje. Tas is al ingepakt, gisteren klossen gekregen deze moeten we van de week nog even onder het bed gooien bedje opgemaakt volgens de regels weet ik niet, wat zijn de regels?? Anouk 11 dagen Italie heerlijk lekker genieten meid, ben beetje jaloers op alle vakantie gangers Nijntje heerlijk is dat he met vriendinnetje lekker bijkletsen. Denk idd dat wat je moeder zegt de beste oplossing is maar proberen te negeren hoe moeilijk dat het soms ook is. Vandaag zijn mannetje en ik 3 jaar samen we gaan vanavond even lekker uit eten met zijn 2-en heb een mooie bos bloemen gehad erg lief Verder vind ik het bloedheet te warm en ik ben te lui met dit weer maar gelukkig verandert dit van de week.
Nijn goed zo en het lukt je hoor! dat negeren! wedden dat je een nieuw talent gaat ontdekken! Smokey, ik heb echt met je te doen! en jaloers op vakantiegangers jup!!! ik ben zelfs jaloers op mensen die 2 uur op een stretcher kunnen liggen in de zon! ik heb nog niet gezeten vandaag! meneer is sinds gisteren weer in de ik wil alleen maar huilen mood.. en het spijt me echt dat ik het zeg, maar ik wordt er zo kwaad van lijkt het.. vanbinnen voel ik het koken.. is toch ook niet normaal lijkt me.. ik zou mijn mannetje nooit iets aandoen.. maar ik heb dan ook echt geen zin om hem te troosten.. dan zeg ik maar dingen als we hebben het allemaal warm hoor.. en ik ben ook nog eens de hele dag aan het rennen.. en dan zit hij weer met zijn voeten tussen de spijlen vast.. zucht.. of hij gooit zijn speen op de grond.. er is altijd wat of meneer krijst het uit en ik weet niet waarom... nu ligt hij in de box omdat het op zijn kamer te warm is en dan irriteer ik me aan dit huis.. ik voel me dus nog steeds niet optimaal.. op zo'n dag als vandaag denk ik hoezo voelde ik me de laatste tijd beter.. ik ben toch terug bij af.. erg negatief dus.. al denk ik dat het wel normaal is af en toe zo'n terugval.. maar vandaag bleh.. zit ok de uren af te tellen dat mijn man vakantie heeft.. ik voel me gewoon een babysit van mijn eigen kind.. zo nijn ik doe er nog een schep bovenop met zeuren.. gatver ik wil mezelf terug!!!!! vrolijke elegance! ekle dag was vroeger een feestje, zo zag ik het ook.. al was het een saaie dag, dan kookte ik iets aparts en maakte ik het zo gezellig.. en dat was dan ook een feestje.. nu ben ik blij als ik 5 min rustig aan tafel kan zitten zonder dat gekrijs.. dus jaloers op vakantiegangers.. ik ben denk ik jaloers op zelfs de overbuurvrouw van 80... oh ja meneer zit weer vast tussen de spijlers... en de speen ligt weer aan de andere kant van de box en ik sloop zometeen die mobiel eraf.. dat ene mongole liefdje.. ik denk dat als ze me ooit moeten opnemen ik dat de hele dag ga nurien.. bah nu klink ik toch wel heel erg hahahaa.. ok wat anders.. vakantie.. anouk.. IK WIL OOK!we zouden toch samen gaan? je bent me toch niet vergeten he? ik sta zometeen klaar aan de deur met de koffers! mocht je me wel vergeten zijn, heel veel plezier!!! geniet ervan en ik ben wel bnieuwd waar je naartoe gaat in italie! marianne, wat een rotte streek van je svader.. dat klinkt pas zielig zeg.. Gelukkig dat esther het nog niet echt meekrijgt.. gelukkig dat jij gelukkig bent met hun zoon en kleinkinderen.. hun missen dus iets, jij niet! en wat fijn van de hond zeg! ook nog met dit warme weer.. hoe gaat het nu met haar? en hoe kon het eigenlijk dat ze dat gekregen heeft? ANOUK, waar blijf je nou? zie je al een 2de tandje bij melissa? heb je al een foto van de eerste? oh ja en heb je al een foto die je graag bewerkt zou willen hebben? hier heeft de hele dag de zon geschenen.. pas nu komen er wat wolkjes "aandrijven"... nijn ik heb er wel natuurlijk weer overna gedacht, maar hier doet smoeder het ook nog steeds hoor.. gisterenavond alweer.. mannetje heeft zijn donshaartjes die hij in het begin had al snel verloren en nu komen er weer wat donshaartjes.. ze lijken niet echt blond beetje donkerblond met rooie gloed.. oh jee, heb altijd gezeg krijg een mannetje met rood haar! voor meiden vind ik dat echt super maar voor jongens een no go.. maar goed en dat zeg ik dus tegen smoeder.. en wat denk je? ja bij 1 keer raden zit je al goed.. ze zegt... precies papa.... ik dacht WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hou je mond! echt serieusshit.. en nog een paar keer heb ik het gehoord... mijn man zal de volgende keer echt weer aangeven dat mannetje mannetje is en hij niet continu hoeft te worden vergeleken.. want als ik smoeder moet geloven... is hij 100 % van mijn man.. oh nee de oogopslag heeft hij van mij... heb ik ooit gehoord.. niet te ogen.. niet de kleur, nee de opslag... gelukkig toch nog iets van mij poeh poeh.. begon te twijfelen of het ook wel mijn kind is.. ofdat mijn man niet is vreemd geweest... lol... ik heb een zonnesteek van in het niet zitten in de zon!
lol en weer.. is daar een oplossing voor? of ben ik de enige moeder met dit probleem om de 5 minuten?
ok en dan nog iets.. heb ik al verteld dat hij sinds gisteren zijn speen niet alleen eruit maar ook erin kan stoppen? apetrots is deze mama!!.. alleen.. hij trekt hem er nu al meteen weer uit als hij in zijn mond zit.. niet echt handig bij een fopspeen.. het nut verdwijnt dan een beetje op de achtergrond..
dus ik kan weer opstaan omdat meneer vastzit tussen de spijlen en omdat ik gewoon wil dat die speen het krijsen onderdrukt.. oh ja en doet soms als een varken... kennen jullie dat als je moet lachen zo'n varkens geluid? soms doet hij dat van het huilen.. en dan lijkt hij er zo van te schrikken dat hij nog eens wat extra volume geeft aan het huilen.. leuk mannetje heb ik toch he!
Ele: Wat balen dat het weer huilen met de pet op is. Daar word je idd niet vrolijk van en kan me goed voorstellen dat je de mooie periode van de laatste tijd dan weer "vergeet". Wij deden ze in een slaapzak als ze zover waren dat ze het bed doorgingen.Maar nu is het wel erg warm voor een slaapzak. Heb Melissa nu ook uit de slaapzak, maar die red zichzelf nu wel in bed. En wat ongelooflijk knap dat hij zijn eigen speen in zijn mondje kan doen., echt super! Foto ga ik nog even maken, heb zo'n mooi rompertje! Over de hond: Ze heeft het gekregen doordat ze niet is gesteriliseerd.Als ze dan loops is staat de baarmoedermond open en zo kan er een infectie naar binnenkomen en dat is dus gebeurd.Ze is nu weer lekker thuis, wond bloed nog wel, maar zit drukverband om en ze draagt zo'n kap op.Moet 10 dagen om blijven zitten die kap. Smokey: Niet echt regels, maar bedoel meer de spulletjes uit kraampakket of je die al op bed hebt. Nijn: Wat vervelend allemaal met je sfamilie. Trek je eigen lijn en laat hun niet de baas spelen. Wees duidelijk wat jullie wel en niet willen. Heb trouwens wel foto's van 1e tandje, wel niet zo duidelijk. Maar wou ze plaatsen, maar er zit dus limiet op, heb al erg veel verwijderd, maar heb nog steeds te veel, dus moet nog meer verwijderen. Vandaag was Esther niet te genieten zeg! Zal wel door de warmte komen dan.