oh wat leuk, lief ziet dat uit he, al moest ik even goed kijken! Als je de foto hebt stuur je hem maar naar mijn hotmail en als het kan 3 verschillende foto's soms is een foto niet leuk als je hem bewerkt waar haal je foto's weg dan als je hier niet eens meer foto's kunt plaatsen? ik kan toch geen foto's van een jaar geleden verwijderen of moet ik mijn album gaan schrappen? ik heb trouwens een album gemaakt afgelopen weekend, met iedere keer een paar weken ertussen en zie je echt goed hoe herbie groeit.. maar volgens mij moet ik die dus ook weer verwijderen/ wat fijn dat melissa zich nu beter redt in bed.. hier is het echt peumes.. hij slaapt nu eindelijk in de pucka.. maar was dus weer wakker vanaf 3 uur vanmiddag.. heb de wii weer terug! joehoe! wel super overal zijn spellen de downloaden! en daar zat ook mario en mario karts bij! en eigenlijk zo'nn beetje alle spellen die me leuk leken nijn wat een mooie foto's van esmee op hyves, maar ik schrok ook wel een beetje dat ze ook ineens zo groot lijkt! vooral in de kinderwagen ik vergelijk haar dan even met mannetje maar zo lijken ze even lang! maar ja wat zijn dat nu een paar cm he ze ziet er ook zo liefjes uit, echt een poppetje.. je ziet nu ook al goed dat ze een meisje is mooi hoor goed geknutseld!
Hey meiden, Smokey, gefeliciteerd met jullie 3 jaar en 1 dag samen zijn!! Gister lekker gegeten?? En lekker uitgebuikt, haha Ele, dat gekrijs als een varken... hier ook een dame die dat kan... Wij moeten er dan altijd maar om lachen.... Been tussen de spijlen, hier ook af en toe... Esmee komt er dan weer zelf tussenuit, maar het ziet er wel grappig uit. Balen dat Herbie zo wiebelig is.... en knap van Herbie dat hij zijn speen al weer zelf terug kan stoppen!! Marianne, wat leuk dat tandje. Ik moest ook goed kijken (ons scherm is niet helemaal goed), maar op de zwart witte foto zie je het goed. Leuk!! Tweede tandje ook al in zicht?? All, gister een flink stuk gewandeld met de reiswieg, legt mevrouw haar been ineens bovenop de reiswieg, was echt grappig om te zien!! Gister kreeg ik via hyves ook een berichtje van mn zusje over de profielfoto van mijn szus. "als dat van een tante verwacht wordt, haak ik af". Nou ik stuurde dus meteen terug dat dat zeker niet verwacht wordt.... Meiden, ik ga zo even de badkamer poetsen (heb al gestreken), dus ben er even niet.... O ja, wat wel vervelend is, is dat Esmee na de fles van 19.00u heel veel huilt. Het meest l*llige is dan dat we dan de visite plannen, gezellig!! Morgen gaan we op kraamvisite en dan gaan we maar wandelend, hopen dat ze dan slaapt als we daar zijn, haha
o ja, Ele, ik heb ook echt geen tijd voor de zon... Ik krijg zelfs reacties dat ik nog zo wit ben... Gister ook de hele ochtend in de zon gelopen, verkleurd? Nee hoor.... Veel plezier met de wii!!!
haha nijn grappig dat je zus het meteen opvalt! ik zag net even tussen je vrienden te kijken op hyves, maar weet niet wie je szusje is :S gelukkig ook maar dat er mensen zijn die het ook echt opvalt!
Morgen meiden, Jullie waren er al weer vroeg bij Gisteren hebben we heerlijk gegeten het was erg gezellig. Vannacht zo slecht geslapen om uur wakker, toen werdt ik weer van krampen wakker 3 kwartier achter elkaar denk ik ongeveer om de paar minuten hmm, net na wc geweest en bruin/rose slijmverlies. Nu is me maandag verteld dat dit het verliesen van de slijmprop kan zijn, en er niks aan de hand is nog, dus daar gaan we dan maar vanuit toch???? Klinkt jullie dit nog bekend of zijn jullie alles vergeten inmiddels....hahah reageer vanmiddag even op jullie, nu nog even wat op werk doen
ik herken het niet smokey, maar heb het al wel vaker gehoord.. jaja, de laatste loodjes he.. brengen sowieso rare dingen met zich mee en als je het niet vertrouwd zou ik sowieso de vk bellen, ik zou het doen alleen al omdat ik nog geen 37 zou zijn.. maar ik ben ook overbezorgd en denk altijd dat extra bellen toch geen kwaad kan ohhh ik vergeet je bijna ook weer te feliciteren he! gefeliciteerd met jullie 3 jaar! we hebben opeens een mierenplaag??? nog nooit last van gehad nu lopen ze van de ene op andere dag overal???? op de gang beneden bij de voordeur, op de wc??? en wat ik echt vies vind in de keuken..... echt overal!!! en durf geen vergif te strooien ivm katten :S
Smokey, ik had het ook niet, maar wat Ele zegt, als je het niet vertrouwt... gewoon even de vk bellen. Bijna 36 weekjes.... Ele, mieren, misschien een lokdoos? Kan dat kwaad voor de katten? Maar wij hadden er in april/mei ineens super veel last van. Twee lokdozen later, zijn ze verdwenen. Mijn szusje is Joyce.... Met een vriendin (die een zoontje heeft) vergeleek ze ze al met Wesley en Yolanthe, maar dan mooier... Hallo, ze is pas 9,5 week!! O ja, Smokey, jullie hadden nu een andere band toch? Dat was geregeld met het fijne boekingskantoor, toch?
Ele mieren bah en idd helemaal in de keuken, je kan ook van die doosjes plaatsen daar kunnen de katten niet bij, kan je bij welkoop ofzo kopen.. Nijntje ja gelukkig de band is geregeld, was een beter bureau als die hiervoor die man heeft helemaal niks meer laten horen na dat ene mailtje he, dat is toch raar. Bellen nou nee maak me er nog niet echt druk om eigenlijk, zal er wel bijhoren, ben daar wel redelijk nuchter in volgens mijn. Maar ik bel ook niet zo snel dan hoor, ja als het echt te erg wordt wel natuurlijk. Vandaag tot 2 uur werken nog even wat laatste dingen weg werken, dan morgen nog tot 12 en vrijdag misschien helemaal niet, aftellen!!! joepiee
haha nijn ik heb even gekeken, kan me ook voorstellen dat het je irriteert.. je kind gaat zonder je toestemming op internet rond.. maar heel stiekem zie ik het wel vaker, zo ook bij een oude vriendin van mij.. ik dacht laatst ow ze is moeder en toen ik ging kijken was het het kind van haar broer... idem dus.. ik zou het ook niet doen.. maar ja aan gebrek aan beter moeten ze foto´s gebruiken van leuke mensen met leuke kinderen! is wel een uber compliment he! ze mogen haar toch niet vasthouden zaterdagavond hahaha.. nee geintje he )
Jaaa, Smokey is bijna met verlof!! En dan gaat het echt snel.... Net met mannetje gehad over de profiel-foto en hij ziet mijn probleem niet... Hij zegt dat ik gewoon trots moet zijn op onze meid. Ik huilen, hij zegt we moeten het er wel over hebben. Zeg ik: "nee, want we hebben een meningsverschil en daar komen we niet uit.." Gesprek was nog niet afgelopen, want hij kreeg telefoon met de mededeling dat er een envelop met geld klaarligt voor hem op zn werk. Toen weer verder gekletst over het nieuwe huis. Ik heb iig gezegd wat ik vind en dat weet hij nu....
Ele: Ja dat is prima, dan stuur ik het naar je hotmail. Heb je nog leuke ideeen misschien voor een leuke foto? Het kan zijn dat we het gaan ophangen. Hoe gaat het vandaag met je mannetje?Nog steeds tussen de spijlen?O ja Melissa draaide zich iets voor de 4e maand nog op haar buik.(laatst vroeg je ernaar en was je dat antwoord nog schuldig) Smokey: Weet me nog te herinneren dat Anouk dat had volgens mij, ook zij was op tijd haar slijmprop verloren en had daarbij veel slijmverlies. Als je het niet vertrouwd echt bellen hoor, daar zijn ze voor. Maar wel erg spannend hoor! Nijn: Jammer dat je mannetje je probleem niet inziet, misschien komt dat nog.Wel een goede zet van je zus om een reactie te plaatsen. Zag ook de mooie foto's op je hyves en wat word ze al groot 2e tandje nog niet in zicht, maar wel veel last van de mond. Melissa ligt al een uurtje op bed en Esther ligt er net in. Melissa ligt op haar buik te slapen. Hebben jullie kindjes erg last van de warmte?
O ja Ele, je kunt al je foto's die je ooit geplaatst hebt in een topic verwijderen. Je gaat naar gebruikersinstellingen en dan links onderin staat bijlagen, daar moet je op klikken.
Zo'n kever had ik gister trouwens in de tuin... Ik meteen een foto gemaakt, want hij was apart, dacht ik.... Blijkt het helemaal niet zo'n aparte kever te zijn, haha En dat voor iemand met biologie in het eindexamen-pakket, haha
pssst is nijn weg? dan kan ik reageren nee grapje he nijn, maar was de fles aan het geven en dan is bijlezen altijd gezellig, maar typen is meestal zo'n fiasco dus daarom reageerde ik niet maar ik was er wel wat een leuke foto van esmee! ze kijkt ook echt al duidelijk naar de camera he! het lachen is dus overduidelijk geen trekje meer! leuk he! hier wordt het ook steeds leuker, vanmorgen heb ik weer zoiets geks meegemaakt.. zoals jullie weten moet ik oefenen op de buik.. en als hij zich overstrekt naar een kant rol ik hem snel om.. hij kan het nog steeds niet zelf.. maar nu lag hij weer op zijn buik op bed en ik dacht ook saai.. hij moet geprikkeld worden om het langer vol te houden op zijn buik.. dus ik youtube.. nijntje.. en hopla.. nijntje in fullscreen en hem op zijn buik gelegd voor de laptop! dit was echt de oplossing!! 10 min hield hij het vol ipv de 15-20 sec! en zeveren dat hij deed.. en lachen.. met geluid zelfs.. zo'n fun had hij.. en dat liedje van nijntje maar repeaten hahahaha.. na 10 minuten dacht ik toch echt nu moet ik ingrijpen hahaha. en ik rol hem weer op zijn rug.. en ja huilen hoor! niet normaal.. ook niet op mijn schoot.. en ik leg hem nog eens voor de laptop en meneer begint weer te lachen.. hebben we nu al een tv verslaafde van hem gemaakt? nijn die kever.. krijg er beetje de kriebels van haha.. vooral omdat we nog steeds niet van de mierenplaag af zijn.. ik vind ze maar niks die kleine diertjes.... marianne bedankt voor de tip van het verwijderen van foto's.. was wel heel leuk om al die foto's nog eens terug te zien.. vooral tijdens de zwangerschap en nu heb ik weer meer plek dus gelijk even spammen he! deze is van gisteren.. tijdens het oefenen op de buik!
Goedemorgen, Nijntje boycotten nee hoor haha vandaag nog tot 12 uur ongeveer en morgen tot half 11 joehoe... daarna kan ik ook meer op zp komen! Het gerommel is inmiddels opgehouden, en beepje is vandaag vrij rustig te rustig vind ik eigenlijk zelf maar komt misschien zo wel. Oh ja vandaag 36 weken... niet te geloven