Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jaaaaa, Smokey is 36 weken en morgen met verlof!!!
    En dan ook meer op zp, al moet je echt genieten meid en niet de hele dag zp-en!! hihi Al zouden wij dat niet erg vinden :D

Ele, Herbie nu al een tv-verslaafde, of misschien nog erger, een laptop verslaafde. Maar Nijntje is natuurlijk ook erg leuk ;)
    En super dta hij het zo lang volhield op zijn buik. Dadelijk wil Herbie niet meer anders, haha

Het lachen van Esmee is idd geen trekje meer, ze lacht echt zo veel. Het is echt een vrolijke meid! En dan die geluidjes... haha
    Wel vervelend voor mannetje. Als hij thuis komt van het werk, ligt esmee op bed, krijgt ze de fles rond 19.00u en dan is het huilen geblazen... hij ziet haar dus bijna alleen maar huilend... Maar ja, de komende 3 weken kan hij haar ook overdag, lekker vrolijk zien.
    O ja, Esmee heeft al heel wat dagen geslapen tot 7.15u!! Goed he?

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey gefeliciteerd!!!! 36 weken joh dat gaat snel!! :)
    ben jij trouwens niet uitgeteld rond te tijd dat je vorig jaar posi teste?
    en na morgen dus een lange lange vakantie! :) joehoe
    en ik verheug me ook op de tijd dat je ook met allerlei vragen komt over flesjestijd en luiers :p

nijn wat goed!!! kun jij ook rustig slapen!! :)
    hoelaat krijgt ze de laatste fles? en ze zit dus nu toch op de 5 voedingen he? :)
    ben je ook zowat de uren aan het aftellen tot je mannie vakantie heeft?? het lijkt zelfs nu nog lang te duren! :)

marianne volgens mij roeg jij dat en nu nijn het over tijden had herinner ik me je vraag weer :) jij vroeg of hij nog steeds op 4 veodingen zit toch?
    nou het gaat goed, al is hij niet meer om 8 uur wakker smorhgens maar half 7/ 7 uur.. op het einde lijkt hij iets onrustiger te slapen.. ook is het soms lastig, zoals gisteren komt de fysio om 19 uur en hij zou de laatste fles rond half 8 8 uur krijgen, maar omdat we hem dan wakker moeten houden, heeft hij eerder hongen en is hij ontrostbaar, dus geven we hem al om half 7.. wij vinden het dan te lang voor hem ook omdat we maar een flesje van 150 hebben gegeven, anders zou hij weer te kort op die andere zijn van 180.. en omdat hij zoveel spuugt.. zou hij te weinig krijgen.. dan geen we hem rond half 11 de laatste fles.. maar als het geowon normale temperatuur is, geen bezoek, slaapt hij rond 20 uur en maken we hem wakker voor die laatste fles van 20 uur en slaapt hij weer verder.. dan is hij ook rustiger :) dus al met al gaat het goed! :)enik heb ook stiekem het idee dat hij nu niet zo heel snel dik wordt, want het ging vrij snel ineens 5 flessen van 200 :D

terwijl ik nu zit te typen zit meneer onder mijn neus te poepen.. smokey,, dat is zoo leuk ahhahaha.. nee grapje..

dit weekend waren we boodschappen doen en min man liep achter de kinderwagen ineens zegt ie zie hem gaan joh.. hij duwen. en rood dat hij werd.. wij lachen.. tot we zagen dat langs zijn been werd geduwd :D in de maxi cosi.. hij had een korte broek aan dus je zag het goed.... wij niet meer lachen ahhaha.. je had ons moeen zien ik stond met geel groene vingers in de supermarkt en natuurlijk omdat we toch alleen brood moesten hadden we de luiertas in de auto. :D

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O Ele, ik zie het al helemaal voor me, haha
    Potje piccallily (of hoe je het schrijft...)laten vallen in de maxi cosi?? haha

Esmee zit inderdaad nu op 5 flessen. Dat mocht ze al begin juli, maar toen wilde mevrouw nog niet. Nu slaapt ze 's nachts door en kunnen we de 5 flessen wel halen.

Esmee had vanochtend ook iets 'grappigs'... terwijl ik haar aan het wassen was, lag ze zonder luier, op het aankleedkussen. We waren wat aan het spelen, dus ik hing een beetje over haar heen... begint ze te plassen, maar dat had ik dus niet meteen in de gaten... Dus ik kon mezelf weer gaan verkleden vandaag...

Smokey, bereid je dus maar voor!! haha

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn wat een schattige foto's trouwens weer.
    Wat heerlijk zon vrolijke meid, wil ik ook wel...:);)

Ele klopt ja vorig jaar teste ik voordat ik op vakantie ging, weet dat nog goed, en moet je nu zien een jaar later, volgens mijn ging het zelfs toen mis tijdens mijn uitgerekende datum nu.
    Haha leuk zon supermarkt tavereel, lekker poepen:)
    Nijntje ook al onder geplast haha gaat goed.

Hier op het werk alles klaar, wat een heerlijk gevoel, morgenochtend nog heel even tot half 11, vanavond om 5 uur nog bbq op het werk en daarna weer naar de yoga, maandag de laatste les dan heb ik dat ook weer gehad.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja ja, Smokey is alles aan het afronden en dan kan de kleine meid komen...

Net kreeg ik onverwachts visite van een vriendinnetje, vertelde zij dat ze zwanger is van de tweede!! Kei leuk!! Ik ben de eerste die het weet. Ben echt blij voor haar, want de eerste zwangerschap was ongepland en de vader heeft haar zoontje toen niet erkend... Nu is ze helemaal gelukkig getrouwd... Leuk dus!!

Vanavond gaan we trouwens op kraamvisite. Die kleine is tijdens DE finale geboren, haha
    Kunnen we zien hoe groot onze meid al is....

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe!
    een jaar getrouwd vandaag.. raar he.. het is echt snel gegaan! ik kan het me niet voorstellen dat er echt een jaar voorbij is....
    het is dus nu ook een jaar geleden dat we geklust hebben vandaag hihihi.. en dat we dus een positief resultaat hebben :p:p
    wat gaaf het snel.. het ergste is... mijn man en ik hebben er beide niet aan gedacht... hij is gewoon gaan werken en ik heb ook niks gezegd en zojuist bedacht ik me... laatste schooldag waren we vorig jaar 1 dag getrouwd.. en toen viel het kwartje pas :) zijn we erg?

Nijn wat leuk voor die vriendin van jou! leuk is dat he om zo weer met zwanger zijn bezig te zijn vind je niet?
    Klein zijn de kleintjes die pas geboren zijn he? zag je goed verschil?

Laatste dagje werken smokey!!!!!! joehoe!!!!!! ziew je dat, het duurde even... maar je bent er!!! :):) hierna echt heerlijk relaxen! en zul je zien hoe snel de tijd zal gaan!!! :):)

mannetje heeft de laatste fles om 19:20 gekregen, kon hem voor geen mogelijkheid uitstellen.. ik twijfelde even of ik hem toch niet nog een late fles zou geven, maar toen ik ging kijken was hij zo lekker aan het slapen.. vanmorgen werd hij pas om half 7 wakker! :) ook omdat wij denk ik al wakker waren.. mijn man gaat dan de deur uit :):) ik vind het echt super knap van hem!

vanmiddag weer met jmmmy naar de da... ik heb volop zenuwen merk ik, al probeer ik ze te onderdrukken.... maar nu is het echt erop of eronder... zucht...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    GEFELICITEERD ELE, MET JULLIE 1-JARIG JUBILEUM!!!
    En dan vanavond maar even samen een wijntje drinken of zo om het te vieren, haha

Spannend zeg, vanmiddag met Jimmy naar de DA... Moet hij nu weer bloedprikken? Of krijg je de uitslag?

En wat knap van herbie!! En goed van jou om hem toch te laten slapen gisteravond!!

Smokey, nog een half dagje..... en dan RELAXEN!!

Esmee heeft vanochtend ook geslapen tot 7.40u en dat vanaf 22.30u, dus dat gaat ook zeker de goede kant op.
    En wat was die kleine klein zeg... ik kan me niet voorstellen dat Esmee ook zo klein was... En wat gaat het dan snel....

Mannetje krijgt vandaag lekker vakantie. Om 14.00u stopt hij met werken en dan gaan ze bbq-en. Vanavond naar een dorp hier in de buurt en daar hebben ze feest van een aannemer waar Rene Schuurmans komt, maar belangrijker... gratis bier is... Ik ben dus benieuwd hoe laat hij thuis is... en dan vooral HOE... haha
    Morgen ben ik niet online, want dan hebben we dus familiedag...

O ja, Esmee heeft nu een dag niet gepoept en ze moet wel, maar het lukt niet echt volgens mij... Ze drukt heel erg en krijgt dan ook een flink rood hoofd... Iemand nog tips?

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

GEFELICITEERD ELE MET JULLIE 1 JARIG HUWELIJK!!!!:d:d
    Heel veel succes vanmiddag bij de da.

Nijn: Zou nog even wachten om actie te ondernemen, zolang ze geen pijn ervan heeft.
    Anders zou je eventueel een lepeltje olie door de fles kunnen doen of eerst even 10ml extra water aan de fles toe kunnen voegen.

Smokey: Bijna verlof!!!!! En dan gaat het snel hoor!!!

Heb geen tijd om meer te kletsen.

maar wilde nog wel eventjes kwijt over hoe we melissa gistermorgen in bed vonden..............
    OP handen en knieen!!!:D:D:D
    Dus bedje gaat omlaag!Je weet maar nooit.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Op handen en knieën in bed, haha
    Zo heeft mijn zusje ook heel veel geslapen... totdat ze een jaar of 4 was....

Thnx voor de tip.... Iets meer water ga ik eens proberen...

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja raar he nijn, dat ze zo klein waren.. ik zag van de week in het dorp een mini liggen in de maxi :) toen moest ik toch ook even slikken toen ik weer naar mijn mannetje keek.. ik kan het me ook nu al nauwelijks meer herineren.. dat ondanks ik alijd dacht, dit vergeet ik nooooit meer! ik ben blij dat we geregeld gefilmd hebben en we zo kunnen zien hoe hij groeit.. anders was ik het echt al kwijt.. :(

mijn mannie belde al om me te feliciteren.. hihi.. hij wilde vanavond uit eten gaan en mannetje wegbrengen.. slik.. komt toch wel erg snel dichtbij.. :S volgende week vrijdag doen we dat ook al, dan voor het eerst naar mijn ouders.. omdat we vip kaarten hebben voor de wielerronde in limburg.. ( daar waar jean marie pfaff ook vaak te vinden is, alleen al daarom wil ik gaan hihihi) vind dat al heel spannend. maar krijg wel langzaam rust bij het idee dat mijn moeder oppast, het helpt best wel dat ze deze week ook heeft opgepast toen ik thuis was en het huis heb gepoetst en aan school wilde werken, wat niet gelukt is.. maar dan zie ik toch hoe ze alles doet etc etc..
    met souders heb ik dat dus echt nog niet.. op mijn verjaardag ging het wel, maar ik merk dat ik niet spontaan kan doen.. en omdat mannetje zoveel sliep komt er ook geen moment van spanning zeg maar.. zal me wel anders voelen als we de volgende keer weer langsgaan.. ik zal wel losser worden, maar me heel erg concentreren op momenten als herbie huilt.. dat ik het niet zomaar goed vind als opa met hem weggaat.. de touwtjes probeer ik dus toch echt zelf te houden..

jimmy krijgt en bloed afgenomen en we krijgen dan ook de uitslag.. ik vind het echt doodeng.. dat omdat we de laatste keer zagen dat zijn leverwaardes verslechterd waren.. en het toen stiekem al beter had moeten gaan.. ik kan me ook soms niet goed voorstellen dat hij zo ziek is.. ondanks de medictaie is hij gewoon weer jimmy.. ik ben wel heel erg oplettend of hij eet.. logisch ook lijkt me.. ben daarom ook wel bang, dat ik mezelf al die tijd voor de gek heb lopen houden en hij straks ineens heel snel achteruit gaat..

ik ben er dus na vanmiddag ook niet meer, we gaan denk ik uiteten met mannetje.. ik denk dat ik het aandurf omdat hij de laatste tijd niet meer zo heel veel huilt..
    ik heb wel medicatie gekregen tegen het spugen, dat was wat vanmorgen, een tablet eerst doormidden.. dan kleinmaken tussen 2 lepels en dat voor de melkfles geven.. ja psies hoe?????
    ik heb maar wat diksap erdoor gedaan met wat water.. maar toen hij aan de fles zoog zat die al snel verstopt.. dus mar de 123 speen erop.. daarna pas kon hij aan de melkfles beginnen.. vind het maar een gedoe zeg.. kan dat niet makkelijker? iemand ook tips?

nijn ik heb geen tip voor je, hier lijken de poepluiers vaak echt dun.. tot nu toe leek het niet hard.. die ene keer dat ik vermoedde dat hij niet goed kon poepen had hij de dag erna 3 luiers.. die er toen voor zijn doen normaal uitzagen.. marianne heeft het wel pas met esther gehad.. ze kreeg toen lactose, maar volgens mij doen ze dat pas na een paar dagen toch? of vergis ik me marianne?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    je had al gereageerd zie ik marianne :):) we liepen gelijk op :)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat grappig van melissa :):)
    en ook al kunnen zitten! jeetje! begint ze ook al bewegingen te maken die lijken op kruipen?
    hier lijkt mannetje ook al redelijk te kunnen zitten met een klein steuntje in de rug.. hij kiepert niet meer naar voren zoals voorheen en houdt zijn hoofd ook goed recht..
    wat betreft het rollen, gisteren bij de osteopaat rolde hij zo om! we stonden er zo versteld van, de osteo vond hem ook echt sterk omdat hij heel kwaad werd dat hij recht moest liggen en dus extra tegengas gaf om om te rollen.. helaas konden we hem niet laten rollen omdat hij anders van het bed kieperde :)
    maar hij kan het dus wel! :):) vanmorgen heeft hij weer zeverend en echt hard lachend naar nijntje op de laptop liggen kijken op zijn buik!!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuk dat Herbie zo leuk achter de laptop Nijntje kan kijken!!!

Heel veel plezier vanavond!!

En succes vanmiddag bij de da... heel spannend....

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hij ligt voor de laptop :p

nee grapje nijn, waar komt dat toch vandaan he, achter de pc zitten, terwijl iedereen ervoor zit! ik heb dat al vanaf het begin raar gevonden :) en ik zag het nu voor me dat herbie erachter lag en het zou hem niet eens opvallen :):)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nu je het zegt....
    T is me nooit opgevallen, maar zo zijn er wel meer opmerkingen...

"wij rijden nu aan."
    "te bed gaan."

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele en Nijn: Ik heb het zelf een paar weken aangekeken en ook extra water toegevoegd ook paar keer per dag olie erbij, maar niets hielp.
    Daarom toch naar ha gegaan en lactose gekregen, Esther had dat destijds ook

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ga he tnu gewoon even proberen met extra water.
    maar ze slaapt nog, dus ga haar zo even wakker maken, wassen en aankleden (vindt ze erg leuk, niet dus, haha).
    Tot zondag, denk ik!!

Fijne vrijdag en zaterdag!!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Joehoe verlof eindelijk:):D:):D lang op gewacht toch gekomen... heerlijk!!

Ele veel suc6 bij de da ben benieuwd hoe het gaat met hem. En van harte met je 1 jarige feestje:)

reageer vanavond even verder of anders morgen.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe!!!!!!!!!! geweldig smokey!!! :) je bent er!!! :)
    over 2 weken en 1 dag beviel ik al en samantha meen ik over 2 weken en 2 dagen.. en nijn ook ergens in die buurt! :) dus eeuh.. :D:D be prepaired :)

hoe voel je je verder? blij dat het iets is afgekoeld?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja zeker blij dat het is afgekoeld, heb wel dag en nacht last van mijn handen echt zwaar kl*te. Met slapen ben ik echt veel wakker plassen soms om het 1,5 uur nu gisteravond niet meer gedronken en ging vannacht iets beter volgens mijn. Maar vanaf nu ook geen wekker meer gelukkig:)
    Over 2 weken prima... ik ben er helemaal klaar voor, even paar nachtjes uitrusten en een paar dagen bijkomen dan mag ze van mij komen;) Maar probeer me er niet te veel op vast te houden dat het eerder kan komen, want dan valt het zo tegen als ik ruim over datum ga:D
    Maar aan de andere kant als je mijn buik ziet , anderen zeggen ook allemaal dat het goed laag zit, en is al beetje ingedaald af en toe krampen en wat steken dus wie weet haha

Deel Deze Pagina