nog even snel... Esmee kwam over 2 weken en 2 dagen.... Maar goed dat je er geen rekening mee houdt, want dan valt het alleen maar tegen... Lekker genieten nu Smokey!!!
Zo nu even rust. Net nog even huisje schoongemaakt, maar ga morgen verder. Melissa heeft veel last van haar mondje, ze heeft hele dunne ontlasting (dus gebruik al paar daagjes geen lactulose), vaak vieze luiers en veel huilen in bed overdag.(vooral na de groenten en fles smiddags). Dacht ook wel aan buikpijn, maar haar buikje klinkt wel rustig, ze heeft ook geen verhoging. Ze was vanavond ook heel erg stil.Zo ken ik haar niet. Hoop dat morgen weer beter gaat, want morgen komen er vrienden uit limburg helemaal hierheen en dan gaan we gezellig dagje of naar een grote speeltuin of naar plopsa-indoor. Melissa blijft thuis, mijn moeder past op. Ga haar geen hele dag op sleeptouw nemen, stel je voor dat ze vervelend word, moeten we allemaal terug. En Melissa doe je er echt geen plezier mee en ze is nu ook niet echt lekker. Sorry voor het ego berichtje, maar ben zoooooooo moe, heb even geen puf meer.Sorry.
Hallo meiden, tenminste de niet vakantie gangers hahaa... het is aardig stil zeg marianne wat vervelend voor melissa dat ze zich zo voelt.. hoe ging het vandaag? veel plezier gehad met esther? lief van je moeder dat ze wilde oppassen en groot gelijk heb je om melissa niet mee te nemen, vooral als ze niet helemaal lekker is.. hier aan de wii! mario kart, silent hill, sports resort ook de wii motion er maar bij gekocht vandaag hihih echt leuk!
Ele: Het is hier echt aardig stil. Heb nog niet gehoord hoe het is gegaan gister met Jimmy, vertel..........Ben echt heel benieuwd, leef altijd zo met diertjes mee, vind het altijd zo sneu. Met jullie voor de rest ook alles goed? Hoe gaat het met de andere meiden? Vanmorgen tegen 11 uur kwamen onze vrienden uit Limburg. melissa was daarna ook uit bed, dus dat vonden ze erg leuk. Hier een broodje gegeteven en tegen half 1 zijn we weggegaan naar een overdekte en gedeeltelijk buiten speeltuin gegaan. Je had daar zo'n aparte ruimte speciaal voor kindjes van 1 tot 4 jaar, daar zijn we het meeste geweest. Hun dochtertje is een half jaar jonger dan esther. Deze 2 dametjes hebben zich uitstekend vermaakt, ze vonden het echt geweldig. Vlak voordat we wouden eten gebeurde het dan........... Mannetje kwam verkeerd terecht met zijn teen toen hij tegen een balletje wou trappen. Wond aan de grote teen en deze knapte 2 maal erg hard. Dus weggegaan en daarna is hij met A naar de hap geweest. Foto's gemaakt, zat een scheur in het voorste kootje van zijn grote teen, was nét niet doormidden gescheurd. Helemaal geweldig dus..............NOT! Eerst was hij al week ziek in zijn vakantie en nu dit nog eens. Dit duurt 8 weken!!! Melissa is ook nog niet lekker, ze is schor en heeft koorts. Ze is heel rustig en nog steeds aan de diaree. Ben echt trots op Esther, ze heeft het uitstekend gedaan vandaag en was erg lief, ook heel lief voor dat meisje. Ze slaapt normaal smiddags altijd en nu kon dat dus niet. Zal vanacht wel heeeeeeel goed slapen.
Wat een super leuke foto's weer!! Even korte reactie, heb zon last van mijn handen helemaal met typen dus ben er niet veel sorry. Vandaag weer wat ongi krampen en beetje steken onderin bij schaambot elke keer. Weet ook niet zal wel horen. Hoop morgen weer wat meer te reageren sorry.
Hey niet-vakantiegangers!! Smokey, lekker uitrusten en als het typen niet gaat, niet doen. Die ongi krampen had ik ook wel, dus het zal er inderdaad wel bijhoren. Ik vind echt dat je heel rustig over komt, goed hoor! Ele, lekker aan de wii. Is sports resort leuk? Dat spel lijkt me nl wel erg leuk... Ben ook wel erg benieuwd naar jimmy... Marianne, wat klungelig van mannetje en wat niet handig van hem tijdens de vakantie... hadden jullie nog veel plannen?? Super dat Esther het zo goed gedaan heeft. En heeft ze lekker geslapen? Balen van Melissa.... heel veel beterschap.... All, de familiedag was wel leuk. Ik heb duidelijk mijn grenzen aangegeven ookal was niet iedereen daar even blij mee... Esmee wilde gister (thuis ook al niet) niet slapen. Ze heeft na de fles van 11.00u een kwartiertje geslapen en een uurtje tijdens de speurtocht... Het was zelfs zo dat ik haar op bed gelegd had, niks zei, naar haar rug toe (ze kon me dus niet zien) een uur naast haar gezeten heb. En o wee, als ik weg wilde gaan... dan begon ze meteen te huilen... Vannacht heeft ze dus super geslapen (22.30u-8.00u), we hebben haar zelfs wakker gemaakt... Meiden een hele fijne dag allemaal!! Mannetje heeft nu trouwens vakantie, dus ik zal wat minder hier zijn. O ja, en morgen mijn eerste tenniswedstrijd weer... Ben benieuwd...
hoi, Hier gaat alles goed, wel last van mijn handen. Daarom wat minder hier moet ze even laten rusten. Snachts doet mannetje ze verbinden in de hoop dat het minder wordt.
Smokey, ik vind het wel spannend worden nu hoor.... Heeft het verbinden van je handen geholpen vannacht?? Ele is druk aan het wii-en... Marianne, is druk vakantie aan het vieren. Hoe is het trouwens met Melissa en je mannetje? Anouk, Samantha en Marleen zijn op vakantie... En ik heb vanochtend lekker uitgeslapen met mannetje. Ik was erg moe en heb heerlijk geslapen... Vanavond weer mijn eerste wedstrijd tennissen... ben benieuwd...
Nijn veel suc6 vanavond!! Vind ook spannend maar laat maar komen, heb er zin aan en ben er klaar voor
Het is echt heeeeeeel rustig! Ele: Lekker aan het wii-en? Hoe gaat het met herbie? Nijn: Nog leuke vakantieplannen? Heb je mijn spam gezien? Smokey: Elke dag is nu aftellen, nog heel even en dan ben je mama!Echt heel spannend. Hier gaat alles goed, nou ja goed: - Mannetje zit met zwaar gekneusde voet (dus helemaal giga dik en blauw) en dus een flinke scheur in botje van grote teen. - Melissa heeft al dagen diaree, af en toe verhoging en ze heeft bijna geen stem meer, is heel erg schor. - Esther heeft vanavond haar pink tussen de deur gekregen en die is nu dik en blauw plus een flinke snee in de pink. Allemaal pech lijkt het wel. O ja en gister zelf van de trap geflikkerd, dik onderbeen met blauwe plek en overal spierpijn.
marianne, jeetje wat sneu voor je man en dat ook nog eens in de vakantie... hoe gaat het nu met hem, heeft hij ook pijn? Melissa is schor zei je, hoor je dat al aan babytjes? ik ben weer heel benieuwd wat ik op die leeftijd kan verwachten hihi, ze zegt toch nog geen woordjes he? En lief van esther zeg, je ziet wel vaker dat kinderen met broertjes en zusjes in het begin ook liever voor vriendjes en vriendinnetjes zijn omdat ze gewend zijn om te moeten delen.. maar melissa is nog zo klein, dus echt super goed van esther dat ze zo lief is geweest zonder slaap ook nog! wat een mooie foto's weer! esther wordt ook groot he! jeetje, heb je nog eens een foto an een jaar geleden? toen zag ik voor het eerst foto''s van esther en daar kwam ze echt nog klein op me over maar nu al een echte dame! smokey, ik kan me de ongi krampen niet meer herinneren.. erg he.. misschien moet ik eens teruglezen hier op het forum, daar zou ik het wel opgeschreven hebben.. ik ben sowieso nog eens benieuwd om de laatste week voor de bevalling terug te lezen het is zo ver weg in mijn hoofd en als je niet kunt typen ook niet doen hoor! alleen aan jezelf denken! echt vervelend dat je het zo aan je handen hebt.. maar echt niet lang meer hoor! ik was ook wel erg druk dit weekend, met vanalles en nog wat.. allemaal leuke dingen gedaan ivm trouwdag en vakantie en het goede nieuws van jimmy.... nu ik dit type zit ik gelijk met tranen in mijn ogen.. maar dan omdat ik zo intens gelukkig ben.. jimmy zijn lever is genezen.. de da vond het een wonder.. hij had het ook nooit meer gedacht omdat hij er echt heel erg aantoe was.. ook op de echo zagen we hoe slecht zijn lever eraantoe was.. maar dat is helemaal genezen!!! hij is zelfs te veel bijgekomen.. oeps nu moet hij dus echt niet dikker worden! ik sta dus paf.. ben zo trots op mijn bikkel.. nu moeten we langzaam weer de schoonheidsfoutjes die erin geslopen zijn eruit halen.. hij poept namelijk sinds hij ziek is naast de bak.. echt heeeeel vies.. nooit gedacht dat ik het zelfs durfde te typen hier.... maar we wilden hem niet meer straffen als hij toch zou doodgaan.. hij poept gelukkig maar een keer per dag en altijd snachts dus smorgens gelijk even opruimen en dweilen en het is schoon.. maar toch.. maar nu we weten dat hij misschien nog wel lang mag blijven accepteren we dat natuurlijk niet meer... dus werk aan de winkel.. en tja een kat gaan we dan toch echt wegdoen.. de siamees.. hoe erg ik het ook vind.. hij maakt niet alleen jimmy maar een heel huis gek wel blijft jimmy suiker houden en 2 keer per dag een insuline spuit nodig hebben.. helaas, maar daar kan hij oud mee worden.. moeren wel wat meer regelen als we weg willen.. maar heel eerlijk ik ben zo blij dat hij er nog is.. sorry at ik jullie dit ook niet gelijk verteld heb, jullie zo super lief meeleven en ik niet vertellen.. maar mijn man en ik zaten er ook wel goed doorheen zo moe.. en toch even helemaal niks.. eindelijk vakantie.. dus al een leuk relaxed weekend gehad! vandaag gekeurd door het uwv, ik moest toch nog maar even rustig aandoen en niet alles tegelijk willen.. gelukkig nu proberen echt tot rust te komen.. scheelt ook een hele berg nu mijn man thuis is! nijn je eerste wedstrijd zit er dus weer op! goed goed zeg! hoe ging het? Smokey, ik vind het ook wel heel erg spannend worden! en je weet het he, over een paar dagen heb je meldplicht! ook al kun je niet meer typen dan type je maar een punt en dan enter meiden, ik ben er nu ook niet zo heel vaak, omdat mannetje vakantie heeft, maar ook omdat we problemen hebben met het internet.. als we spellen van de wii downloaden dan vliegen we er heel vaak uit.. mijn man had nog geen zin om ernaar te kijken.. groot gelijk heeft hij :0 even niks moeten, dat komt wel weer we zijn beide zoooo moe.. morgen en donderdag moet hij nog werken als vrijwilliger voor de kids van zijn school.. en dan is het echt chill.. vorig jaar gingen we vandaag op vakantie.. de 26 en was mannetje al verwekt hihihih raar idee wel hoor! ik probeer nog even wat nieuwe foto's op hyves te zetten en dan is het hier bedtijd! doei thuisblijvers! en voor de vakantiegangers, have fun!
hoi meiden, Ele, wat een geweldig nieuws van Jimmy!!! De schoonheidsfoutjes idd maar even wegwerken.... Echt super!! En weer hele mooie foto's op hyves, en lekker vakantie!! Wat wil je nog meer??? Marianne, het gaat lekker bij jullie zeg... en dat in de vakantie.... Hopelijk knappen jullie snel allemaal op! Had ik nog niet gereageerd op je foto's? Sorry... die meiden van jullie worden echt groot en al echt meiden!! Smokey, idd wat Ele zegt. dan maar alleen een . en dan enter, hihi Maar aan de meldplict moet je voldoen, hihi All, gister de eerste wedstrijd weer getennist en het ging super goed!! 6-0 6-2 gewonnen!! We staan al in de kwartfinale en als we morgen winnen al in de halve finale. We zijn trouwens eerste geplaatst bij dit toernooi, iedereen is dus bang voor ons, haha Ik kreeg trouwens nog complimenten dat ik 10 weken (gister was Esmee precies 10 weken oud) na de keizersnee al weer wedstrijden tenniste, haha Dadelijk komt een collega op kraamvisite en daarna gaan we met z'n 3-en winkelen. Ik kan echt bijna niks meer aan en wordt er een beetje mopperig van... dus mannetje zei: dan gaan we toch winkelen? Prima.... Dus tot morgen!!
jeetje wat ben ik even emo.. ik heb nog eens teruggelezen vanaf 22 maart tot 5 april de dag na de geboorte... als ik mijn stukken lees.. kan ik me weer helemaal inleven en lijkt het ook weer even alsof ik in die tijd stap.. en wat me overvalt is dat ik er echt nog niet klaar voor ben om te bevallen en dat ik er zelfs nog vanuit ga dat het vast wel mis zou gaan... dat gevoel, dat heeft echt veel bepaald wat betreft het besef na de bevalling en waarom ik me een tijdje ook zo depressief gevoeld heb.. dat wist ik wel, maar nu ik even terug in de tijd ging was het zo aanwezig.. zelfs in de middag op 3 april een paar uur voordat de vliezen braken schrijf ik nog een bericht en wist ik dat ik ingeleid zou worden en toch dacht ik zelfs toen dat er wat mis zou gaan.. gek he.. hoe ik door de miskramen heb gereageerd op deze zwangerschap.. smokey ik lees dat ik geregeld aangeef ongi krampen te hebben.. ook zeg ik heel vaak dat ik de beeb weinig voel.. maar een keer zeg ik dat hij heel druk was.. zelf denk ik ook dat die dag daty gebeurd is in mijn buik met herbie.. ook weer confronterend dus.. ik heb toen altijd gedacht, dat als hij zo de kont uitstak het hem toch ook pijn moest doen.. maar achteraf was dat dus ook zo en ik denk dat he dus een week voor de bevalling gebeurd is.. smokey ook beschrijf ik down under als bont en blauw, zo voelde het... achteraf waren dat dus waarschijnlijk voorweeen en was er misschien al ontsluiting. daar is immers nooit naar gekeken.. ik voelde veel steken tussen schaambot en navel in.. maar ook niet iedere dag.. stom he dit was ik allemaal vergeten.. en ik was altijd moe hhahahahahah.. ik sliep echt geen enkele nacht meer! Het gaat trouwens maar dat hebben jullie wel al gemerkt een stuk beter met me! gelukkig maar Het was ook best heftig allemaal als ik zo terug denk.. ook mijn bericht op 5 april als ik jullie vertel dat ik bevallen ben.... we hadden toen zoveel meegemaakt en ik was toen waren we zelfs nog in het ziekenhuis en lag mannetje nog aan allemaal aparaten.. en dat huilen!!!! dat vanaf week 6 echt begon.. dat is pas 3 weken geleden gestopt he! als hij nu huilt., huilt hij als een normale baby.. maar dat was echt niet normaal.. ook met zijn houding gaat het ietsje beter nu... hij is iets meer ontspannen.. zijn hoofdje is nog wel scheef, dat zie je trouwens als je op hyves naar zijn foto's kijkt op alle foto's.. hij houdt altijd zijn hoofd scheef met zijn linkeroor dichter bij zijn schouder.. maar de rest van zijn lichaam is minderscheef.. al is de dwangstand naar rechts nog aanwezig.. zijn benen bijvoorbeeld trekken nog altijd naar rechts.. de 4 flessen gaan ook super goed, hij slaapt vaak van 7 tot 7 rond 7 wordt hij dan wel echt wakker! Hij slaapt ook veel meer dan in het begin.. na elke fles even spelen en dan is hij echt moe.. terwijl dat toen echt anders was.. Maar ook omdat hij nu in een week zo geggroeid is! de fysio stond gisteren versteld van hem dat hij zo snel gaat nu.. hij was altijd zo gespannen en nu is dat zo goed als weg.. en reageert hij ook als een baby van 3-4 maanden.. maar een ding vind hij wel bijzonder hij kan al echte kiekeboe spelletjes doen en dat doen kinderen vaak pas vanaf 8 maanden.. ze lachen vaak wel al eerder zo legde hij uit, maar herbie leek er anders op in te gaan.. leuk om te horen toch alle moeite die we afgelopen tijd erin gestoken hebben komt er nu eindelijk een beetje uit.. wel is het zo goed als zeker dat hij een helmpje krijgt.. we kunnen hem absoluut niet op zijn zij leggen of op zijn buik te slapen.. en omdat zijn hoofd zo scheef staat valt hij nog altijd terug in het kommetje en wordt de afplatting alleen maar erger.. en wat ik heel leuk vind! hij krijgt weer zijn haartjes terug sinds vorige week.. toen zagen we innieminie dons haartjes op een echt kaal hoofd! zijn eerste haartjes zijn bij een week of 6 uitgevallen.. en deze week zien we die donshaartjes heel langzaam uitgroeien naar echte innieminie haartjes! hij vind het sinds vorige week ook geweldig om een doekje aan zijn speen te hebben! hij pakt het steeds duidelijker en legt het dan op zijn gezicht en knijpt erin enzo, zo lief om te zien.. wat me opvalt aan al die veranderingen, buikliggen, vastpakken, duidelijk contact maken en samen lachen.. is dat ik me dan nauwelijks nog kon voorstellen dat hij het 2 weken geleden niet deed of veel minder het is zo snel gewoon zeg maar.. het idee dat hij in het begin alleen een baby was die op zijn rug lag met zijn armen in de lucht.. die tijd is echt ver weg nu! maar ik heb denk ik wel genoeg gekletst he.. hihi.. ik ga zo met mijn moeder naar de stad!