Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje leuk dat de fam dag geslaagd was! En wat goed dat je met tenissen meteen weer gewonnen hebt:) Heb je lekker geshoped vandaag??

Marianne hoe gaat het met de ziekenboeg thuis?? Hoop dat iedereen een beetje aan het opknappen is bij jou thuis.

Ele Wat super dat het met Jimmy zo goed gaat helemaal geweldig toch??:) Ik had toevallig gisteren alles een beetje van jullie terug gelezen of er wat bekende dingen tussen stonden;) Dat gevoel tussen navel en schaambot heb ik toevallig vandaag behoorlijk:) ongi krampen weer wat minder.
    Kan me voorstellen dat dat raar/emo is om weer te lezen. Maar wat super om te lezen dat het met jou en Herbie zo goed gaat, en dat het nu zijn vruchten gaat afwerpen. Dat is je ook echt gegunt.

Hier vanochtend eerst bij paardje wezen kijken die maakt het super gelukkig. Daarna met moeder de stad ingeweest wou nog een bh hebben en heb nog leuk pakje bij h&m gekocht kon ik niet laten:D
    Morgen naar de vk bespreken over de bevalling ben benieuwd! Vannacht heef manlief allebei mijn handen en polsen ingeswachteld en waarempel het hielp weer, werdt vannacht iig niet wakker van de handen!!:) Dus hoop dat dat zo blijft want als ik iets beter slaap dan ben ik overdag ook nog behoorlijk fit. Bij de aug mama's gaat het nu hard trouwens de 1e 4 zijn al geboren.

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi Ollie is het weer spannend om mee te lezen....???

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Smokey: Wat ollie hier weer te vinden? Erg vaag niet????
    Wat fijn om te horen dat je handen inzwachtelen helpt.
    Spannend moment morgen............heel veel succes.
    Hoe laat moet je er zijn?

Ele: Wat een goed nieuws allemaal zeg!:D:D
    Werd er helemaal happy van toen ik het las.:D
    En wat een wonder dat zijn lever helemaal genezen is, echt waar.Wat een enorme vechtlust heeft hij.
    Ben zoooo blij om te horen dat het nu super gaat met Herbie.
    Het is jullie ook zo enorm gegund, echt waar.:D
    Wat leuk dat zijn haartjes terug komen, super leuk.
    Je hoort dat ze schor is doordat ze geluidjes maakt of huilt.
    Soms schreeuwt ze van plezier, maar nu komt er nauwelijks geluid uit.

Nijn: wat goed zeg, gewonnen met tennis..........ga zo door!!!:D

Sam: Je was ook weer terug van vakantie????
    Hebben jullie goed weer gehad en is alles goed gegaan met de kindjes?En natuurlijk hoe was de vakantie?

Melissa zat bij me op schoot vanmorgen,ze was wat aan mopperen want ze was moe, zegt ze tussen mopperen door MAMA!!!!:D:D:D
    Echt super!!!!!!!:D:D:D:D

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hmm vreemd hier vanavond, kleine is volgens mijn een stuk ingedaald voel het in 1x stuk lager. Moest vanavond wel 10x na de wc niet normaal:( verder beetje rommelig stekerig in de buik, dacht eerst dat ik wat vruchtwater verloren was maar dat zal wel niet, weet het ook niet. Zo maar slapen en morgen maar weer eens kijken of het dan rustig is.

5. butterfly1984

Spannend spannend............:D:D:D
    Hoe is het nu?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Spannend Smokey....
    Vandaag naar de vk, ben benieuwd... ja, het gaat nu echt serieus worden en opschieten!!

Ele, wat geweldig dat het zo goed gaat met Jimmy!!
    En natuurlijk ook dat het zo goed gaat met jullie.

Marianne, super zeg dat Melissa 'mama' zei!! Leuk!! Nu maar snel leren dat ze papa zegt, want anders ben je altijd de pineut ;)

All, vanavond weer tennissen, hopelijk winnen we weer en staan we in de halve finale!
    Verder ga ik zo even het cb bellen. Esmee huilt elke keer als haar fles leeg is... Honger? denken we van niet, want ze doet het ook om 22.30u en dan is de fles niet altijd leeg.
    Verder huilt ze 's avonds echt heel veel... wordt er soms een beetje gek van, maar gelukkig is mannetje thuis, hihi

Geshopt, ik werd er niet vrolijk van.... niks past... en ik heb dus maar 2 shirtjes gekocht... Binnenkort ga ik maar met mn zusje winkelen....

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Denk dat beepje gisteravond gewoon flink aan het indalen was ofzo weet ook niet. Vruchtwater denk ik toch niet toen ik naar bed ging werdt het wat minder wel nog steeds veel slijmverlies/afscheiding. En vannacht paar keer wakker geworden van krampen en steken, zal wel een beetje voorwerk zijn. Heb al gelezen dat dit ook wel 2 weken kan duren dus we wachten maar rustig af, ben benieuwd wat de vk zegt vanmiddag moet er om kw over 2 zijn.

Nijntje wat balen dat Esmee nu huilt na de fles idd even cb bellen je weet nooit of ze daar nog een handige tip of iets hebben.
    Lekker weer tennissen veel plezier, en winnen!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow spanned smokey! nog 1 dag en dan zit je officieel op het wachtbankje! :):) wel fijn dat je ondanks het inbinden van je handen toch goed kunt slapen.. dat heb je ook wel nodig nu zeg.. het is niet alleen de bevalling, ook de slapeloze nachten die erna komen waar je goed uitgerust voor moet zijn! :)
    en wat klinkt het spannend als je niet zeker weet of het wel of niet vruchtwater is.. ik had in een keer heel veel water.. en kon toen 2 keer naar de wc rennen, daarna leek het "over".. :)

marianne, hoe is het met de ziekenboeg? zielig voor melissa dat ze zich zo voelt ook.. hopelijk is ze ook weer snel beter! :)
    geniet je een beetje van de vakantie?

Nijn, hier is het shoppen ook niet echt gelukt.. ik heb wel een broek en vestje gekocht.. nou klinkt dat goed he? niet als je je bedenkt dat ik ze gekocht heb bij de zwangerschapskleding van miss etam.. 1 miss etam was NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT mijn winkel.. en 2 NU NOG ZW KLEDING KOPEN! dat is pas erg toch? ok het was niet duur, een linnen beige broek was maar 5 euro.. en hij zit echt super, op dat lap stop na wat er bovenop zit :) en een zwart vestje met muts voor 12 euro.. de pijzen waren wel ok :) maar het idee,.. ik wil zo graag gaan sporten.. ik kan mijn buik wel al beter inhouden, maar als ik loslaat heb ik meteen weer een hele dikke ronde buik, het ligt dus ook aan de spieren die ik nu niet heb :) en ik moet nog even wachten tot ik klaar ben bij de osteo en het si gewricht recht staat en ook stabiel is :) natuurlijk wel voor herbie geshopt! ;) maat 74... zelfs maat 68 zit nu al goed.. de 62 is toch echt al aan de krappe kant.. ik vind dan ook dat hij enorm snel gaat... de kids van de bbyoga waren ronde de 60 cm met 4 maanden.. en hij zal nu toch echt al 65 zijn.. hij doet het overigens echt echt goed.. gisteren op bezoel bij vrienden geweest waar hij om 7 de laatste fles kreeg.. toen heeft hij tot 11 uur in de kinderwagenbak naast me gelegen.. wel zijn handje vastgehouden, dat leke hij fijn te vinden.. maar geen kick.. en toen we thuis kwamen twijfelden we of we em nog een fles moesten geven.. hij was immers nog steeds wakker.. toch maar in bed gelegd en vanmorgen kwam hij pwas weer om 7.... en alles zonder te huilen!!!! :D

we willen dan ook heel snel gaan beginnen met fruit of groente :) al weet ik niet meer, ik heb het geweten :p, een zeef he :p , waarom je eerst met fruit begint..
    en welk schema krijg je dan? marianne ik denk dat jij dat weet :)
    hij zit nu op 4 flessen van 200 en dat gaat goed met de medicatie tegen de reflux.. en ergens tussendoor willen we dus wat hapjes geven :)

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sammie ik zie je online!!!! ben ook heel benieuwd hoe je vakantie was! :)

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Vanochtend zijn we om half 7 thuis gekomen. Hadden 2 nachten erbij gekregen. We moesten vandaag om 10 uur uit de stacaravan, maar gisteravond nadat we de hele dag in Parijs waren geweest hadden we zo'n zin om naar huis te gaan. We zijn vanacht om 00:30 uur vertrokken van de camping en zijn naar huis gereden. Damian en Yarno hebben de hele reis geslapen. Thuis aangekomen allemaal naar bed gegaan. Half 10 werd Yarno wakker en fles gegeven en daarna weer doorgeslapen tot 11 uur. De jongens hebben we wakker gemaakt nadat wij alles uit de auto hadden gehaald.

De vakantie was heerlijk, maar ook is er iets vervelends gebeurt.Zoals jullie weten was mijn moeder mijn zus en haar vriend mee. Mijn moede hielp de eerste dagen mee zoals eten klaarmaken, afruimen etc. Mijn zus en haar vriend helemaal niets. Wij moesten elke morgen brood halen, tafeldekken afwassen, boodschappen doen, was doen etc echt alles moesten we zelf doen. Ik heb op dag 7 gevraagd of mijn zus en haar vriend de afwas wilden doen omdat wij in overleg hadden besloten dat wij die avond alleen met ons gezin naar het strand wilden om foto's te maken. Dat was goed, maar toen we terug kwamen was alles bij ons in de caravan gedropt en moesten alles nog opruimen. Heb ik op een nette wijze wat van gezegd en alles was in orde, maar je hebt dan al wel een bepaalde gevoel van onvree. Volgende avond was Joël met het eten aan het klooien, naar 3 waarschuwingen heb ik hem straf gegeven. Joël weet heel goed wat onze grenzen zijn en wij geven ook in de vakantie gewoon straf ook al is het vakantie. Hij heeft het nodig ivm met zijn autisme, dan kunnen we niet anders. Maar mijn moeder werd boos op mij, terwijl we voor de vakantie duidelijke afspraken hadden gemaakt met hen dat zij niet met de opvoeding zouden bemoeien en nu gebeurde het toch en joel was helemaal de kluts kwijt dankzij mijn moeder. Ik zei we daarover afspraken hebben en dat ik het niet leuk vond omdat wij nu met de gebakken peren zitten om joel weer rustig te krijgen. Ze heeft me genegeerd tot de terugweg naar parijs voor disneyland. Tijdens een stop vroeg ik of ze kon ophouden met negeren en toen begon ze me uit te schelden voor trut en dat ik een hele slechte moeder ben en zo kwam er van alles uit. Nou toen zei ik dat ik dat niet hoefde te nemen. Ik ben naar harry gelopen en het gezegd en toen heeft Harry mijn moeder verzocht om weg te gaan en niet meer mee te gaan naar de andere camping en toen begon mijn moeder weer te schreeuwen en wilde ons nooit meer zien etc.
    Harry zei nog tegen haar van ik ga niet met jou praten als je zo schreeuwt en wij gaan nu naar de andere camping en daarop heeft mijn moeder Denzel uit haar auto gezet en zijn tas en is weggereden met mijn zus en haar vriend naar nederland. Echt is was echt met stomheid verslagen. Daar stonden we dan met 5 kinderen op de parkeerplaats. Hebben de auto leeggehaald en alles opnieuw ingepakt en gelukkig kregen we alles mee en veilig en zijn naar de camping gereden. Mijn zus belde later even dat zij alleen mee is gegaan naar nederland omdat ze mijn moeder veilig thuis wilde afleveren en niet tussen ons in wilde zitten. Prima.

Een heel gedoe dus en ik heb tot nu toe niets van haar gehoord. We hadden nu dus een stacarvan over. Maar dat was ook snel opgelost, we kregen geen geld terug, ( had ik ook niet betaald, haha) maar we mochten twee nachten gratis langer blijven en dat hebben we aangepakt. We hebben zaterdag disney bezocht. Wat super is gegaan ondanks dat Yarno nu ook mee moest en zondag hebben we niets gedaan, maandag weer naar disney geweest en ook weer super gegaan en gister zijn we parijs in geweest en dat ging ook super.

Ondanks de ruzie is de vakantie echt super geweest en ik raad het echt aan om zo'n wieg te huren. Yarno heeft heen en terugreis eigenlijk alleen maar geslapen en niet gehuild. Daarbij hebben we zoveel mogelijk structuur aangehouden voor hem en op de juiste momenten de rust gepakt en dat werkte perfect.
    We hebben ook net besloten om in september of oktober nog een reisje te boeken met het vliegtuig.

Oh en heb toch leuke foto van yarno met mickey mouse.

Als ik een beetje bij ben van het opruimen en alles wassen en strijken ga ik de foto's uitzoeken en zal dan later wel wat spammen.

Maar wat heb ik zp gemist zeg. Probeer later nog even alles terug te lezen.

Smokey ik ben er hoor om je door de laatste weekjes te slepen met de rest van de meiden, morgen mag je officieel bevallen. Vind het zo spannenend en leuk.

Tot later ga nu tweede was wegwassen, heb nog 5 wassen liggen.
    Weet je wat balen is dat het ook nog gestreken moet worden.
    Wie biedt zich vrijwillig aan, ;)

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje sam, je hebt het wel super gehad lees ik, ik ben heel benieuwd naar de foto van mickey en de rest van de foto's :):)
    maar wat balen dat het zo'n einde heeft moeten hebben.. je moeder lijkt zoals je het zo omschrijft als een blad aan de boom omgeslagen of was ze al vaker zo? hoe voel je je zelf eronder? weet je al of je er iets mee gaat doen of laat je het hierbij?
    gelukkig dat jullie er wel 2 dagen bijkregen, ondanks de andere stress toch 2 dagen langer ontspannen :)

Hoe heef yarno het gedaan ondanks de warmte en andere omgeving? hij zal de afgelopen 2 weken ook wel weer gegroeid zijn.. ben dus erg benieuwd naar nog meer verhalen! :)

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele wat super dat Herbie zo goed gaat!! Helemaal lekker toch?:) en dan al aan de fruithapjes leuk leuk.

Samantha wat goed om te lezen dat je het zo fijn gehad hebt, maar balen met dat gedoe van je moeder, niet echt leuk zo maar fijn dat jullie toch nog hebben kunnen genieten:) denk je dat je moeder wel vandaag of morgen belt om sorry te zeggen??
    Ben reuze benieuwd naar je foto's?

Ga nu na de vk tot zo.

13. Gerritsen

elegance: we hadden voor het slapen een campingbedje mee met een matras. Slapen ging heel goed. Het was niet heel warm, het was rond de 28 graden met een paar dagen die over de 30 graden uitkwam. Maar er stond telkens ook een aangename bries. De caravan had luiken en die hielden we dicht en deden dan een uur voor het slapen de airco aan en als hij naar bed ging was het heerlijk koel. De warmte kon hij goed hebben, had alleen geen kleertjes mee hoeven te nemen, hahah. Heeft veel in romper gelegen en ook lekker bloot. Drinken ging ook goed, maakte alleen het water niet echt warm maar lauw. Dat vond hij lekkerdere, tenminste dan dronk hij wel de flessen leeg. Verder tussendoor afgekoelde thee tussendoor gegeven.

Mijn moeder is heel koppig en dit heb ik maar 1 keer eerder meegemaakt toen ik een jaar of 16 was. Maar ze heeft nu wel zoveel verschrikkelijke dingen gezegd dat ik ook even geen behoefte aan haar heb. Raar maar waar ik heb echt even geen gevoel erover.
    Zij zal moeten komen en dan nog weet ik niet wat ik ermee ga doen.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha kan me voorstellen dat je even niet weet wat je hier mee aan moet.

Net bij de vk geweest en we mogen toch niet hier in het zh bevallen moeten in het zh blijven waar ik ook alle tijd onder behandelijk ben, ok prima. Dinsdag hebben we afspraak bij de gyn in het zh. Kleine was idd mooi ingedaald, bloeddruk prima in orde dus eigenlijk alles prima!
    Nu maar wachten..:)

15. Gerritsen

smokey wat fijn dat alles goed is. Omdat je in het ziekenhuis bevalt, heb je dan een datum voor inleiding of als je vliezen gebroken zijn/weeen hebt moet je dan naar het ziekenhuis? Je laatste weekje (s) met zn tweeen.

Marianne hoe is jullie vakantie, lekker aan het genieten van je gezin?
    Zag dat jij ook gespamt hebt, maar ik kan de foto's niet zien, vreemd he.

Marleen: las dat je ongie bent geworden, super zeg. Hopelijk is je lichaam gereset. Lekker met vakantie naar France, je moest alleen iets verder door rijden dan jullie dachten. Nou ja die 125 km maakt het dan ook niet meer uit.

Elegance: Fijn zeg dat die schommelstoel zo goed zijn werk doet. Trouwens hele mooie foto's zag ik van Herbie. Hij wordt ook al echt groot he.

Anouk hoe is het met jou, al lekker in Italie.

Heb nu 4 wassen gedraaid, heb er al drie van droog en harry is die nu aan het strijken. Laatste was hangt nog op de droogmolen. Heb iets meer was dan ik dacht. Heb nu een donkere was erin gedaan en heb daarna nog drie donker en daarna nog 4 kleur. Pfff wat een werk is het allemaal. Ben weer bijna aan vakantie toe. Het scheelt wel dat we de was buiten kunnen ophangen met het lekkere weer.

Ben net in de groente tuin geweest en heb zoveel groente rijp dat ik bijna een groentewinkel kan beginnen. Heb gepakt wat ik nodig heb voor aankomende dagen en de rest verdeeld over de buurtjes en schoonmoeder, schoonzus.

16. butterfly1984

Sam: Joepie je bent terug!
    Wat fijn te horen dat jullie super genoten hebben en dat de kindjes het super hebben gedaan.:D
    Wel naar te lezen dat het zo is gegaan met je moeder, dat zet de vakantie toch in een wat ander daglicht.
    Ik deed echt zo :$ toen ik las wat je moeder had gedaan, hem de auto uitzetten met de tassen.:$:$

Smokey: Wat fijn dat alles goed was!!!:D:D
    Morgen 37 weken!!!!Hoera!Je mag officieel bevallen.

Ele: Mannetje nog steeds met voetje omhoog.
    Gister nog weer naar de ha geweest, omdat de wond aan zijn teen niet dichtging, bleef maar bloeden.
    Melissa is nog steeds schor en Esther begint ook verkouden te worden.
    Wat fijn dat het zo goed gaat met herbie, echt heel fijn om te lezen!:D:D
    Fruit geef je eerst een paar hapjes tussen 2 voedingen door of voor een voeding, maakt niet veel uit, omdat toch maar paar hapjes zijn.
    Als ze meer op kunnen geef je het als tussendoortje tussen 2 voedingen in.Zelf doe ik het smorgens, tussen 1e en 2e fles, maar je kan ook voor smiddags kiezen.
    Je geeft hem gewoon wat hoe het het beste uitkomt, ze krijgen nu toch nog weinig fruit binnen.
    Als hij keer iets eerder wakker is en is nog te vroeg voor een fles, probeer je het dan.
    Zelf zit ik nu nog met groente te knooien omdat ze nog geen vol potje wil en dus is dat nog geen flesvervanger.
    Weet niet hoe ik dat moet oplossen,want het zal toch een keer moeten.

Vanavond hadden de meiden weer dikke schik met elkaar.:D:D
    Esther gek doen naar Melissa en zij keihard lachen en daardoor esther ook natuurlijk.
    Dat is echt genieten!!:D:D

17. butterfly1984

Sam: Had ook gespamd op blz 325, kun je die wel zien?

18. Gerritsen

marianne die van blz 325 kan ik wel zien, rest niet. Hoe het komt weet ik niet. Balen dat je in een ziekenboeg zit. Verder alles goed?

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey gefeliciteerd met je 37 weken meid!!!!

YOU DID IT!!!!!! :D:D:D

EIndelijk he! en vanaf nu meldplicht! :p
    gelukkig is sam weer thuis voor als je bevallen bent! :p:p
    Hoe voel je je nu?

Sam, wat een was zeg! dat is inderdaad heel veel! En goed dat jullie het meteen wegwassen en strijken.. bij mij blijft de strijk het langst liggen :):) ( denk tot mijn moeder komt :D)
    Gezellig zo'n groentetuin! en wat goed dat er zoveel groente was! hier zie ik nog steeds geen tomaat aa de plant :( :)
    Ben ook wel heel benieuwd naar je spam! :)

marianne, wat leuk dat esther en melissa zo leuk op elkaar reageren! dat lijken me ook hele bijzondere momenten!zou je eigenlijk moeten kunnen filmen he!
    Bedankt voor je uitleg over het fruit, danzit ik toch goed, zoals ik het dacht. Ik had ook het CB gebeld en van hun kon ik het nu al geven .. Mijn man had dat gehoord en die zei gelijk gisteren ok geregeld! :D:D:D dus gisteren een paar lepeltjes gegeven! :)
    hij zat echt te smekken! hij gafook aan meer te willen.. zo lief en leuk om te zien! :D hij lijkt er ook goed op te reageren, want de rest van de middag was hij of aan het slapen of super vrolijk! :D
    De laatste fles heeft hij dan ook om half 7 gehad omdat hij de hele mdidag wakker was.. en vanmorgen om half8 moest ik hem wakker maken! :D ik vond het zo zielig om hem nog langer te laten liggen, dan zou er meer dan 13 uur tussen de fles zitten, likjkt me nu nog erg lang..

marianne, is het bloeden nu wel gestopt? heeft de ha er iets aan gedaan?
    wat zielig ook dat de meiden allebei verkouden zijn, het is ook echt verkoudsheidweer zeg.. herbie had het ook koud vanacht, hij was even wakker en toen ik zijn speen bracht, voelde hij heel koud, maar een broek onder zijn slaapzak aangetrokken en toen viel hij meteen weer een slaap.. was ook zo lief van hem :) zelfs toen hij wakker was huilde hij niet :) :) ik hoorde hem schoppen met ziojn benen en zag op de camera dat hij wakker wakker was :)
    hij heeft vanacht voor het eerst in een slaapzakje geslapen, de puckababy was nog niet droog toen hij ging slapen :)

oh ja en hij heeft weer iets nieuws, als hij tegen me aan zit dan wil hij zelf steeds naar voren en zelf zitten! dat gaat natuurlijk nog niet helemaal goed, maar hij kan het wel! ik sta er echt zo versteld van hoe snel het nu ineens gaat.. willen omrollen, zitten willen, hoofd goed houden, buik liggen en gisteren voor het eerst een keer op de buik geslapen... en hij praat ook steeds meer.. :)

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Waaauuuuuwwww 37 weken gehaald!!!! Wat een mijlpaal:):)

Sam nee geen datum, vanwege mijn dieet moet ik in het zh bevallen zodra de kleine er is gaat een kinderarts meteen onderzoek doen of de kleine ook de stofwisselingsziekte heeft, als dat zo is moet ik andere voeding gaan geven, en is belangrijk om zo vroeg mogelijk te ontdekken, de kinderspecialist loopt niet hier in het zh maar wel in het WKZ aan de ene kant vind ik het wel een super fijn idee, want het zh is echt super en je wordt er elke x weer top behandeld.

Marianne nog steeds in de ziekenboeg, is het bloeden inmiddels gestopt? Het is te hopen dat de verkoudheid bij esther niet door zet.

Ele wat super dat Herbie zo goed gaat nu, echt genieten toch nou?Leuk toch dat hij zelf wil gaan zitten enzo:D
    Ele je klinkt zo veel vrolijker, fijn om te lezen. Ik voel me eigenlijk prima heb het idee dat de handen iets minder worden door het schwachtelen!! dus helemaal top slaap ook nog wel redelijk dus mag niet klagen. Verder nergens last van gelukkig:) Ja soms voel je je lomp zwaar en kan ik me amper omdraaien maar ja haha

Ga zo even naar vriendin op visite.
    Gingen jullie de laatste weken nog ver van huis?? We willen zat avond na casino eten en gokje wagen, maar ja wat als... deden jullie zulke dingen nog wel gewoon.

Tot strakjes

Deel Deze Pagina