Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Marleen, ik ben benieuwd... Het klinkt niet echt goed zeg...
    Heel veel beterschap!!

Marianne, al lekker veel gedaan vanmorgen. Ik zag staan gestofzogen. Ik weet wat je bedoelt, maar weet nooit hoe ik met opschrijven
    gestofzuigd, gestofzogen, stofgezogen, lastig werkwoord dat stofzuigen

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn wat leuk je denkt stiekem alweer aan een 2e:)

Marianne huisje weer helemaal aan kant?

Marleentje jeetje meid denk je een beetje aan jezelf! En als je niet kan werken moet je niet gaan hoor!! Ben benieuwd wat de ha zegt. Dikke knuffel.

Hier heb ik lekker broodjes gehaald bij supermarkt 1 broodje gezond gemaakt en 1 uit de oven hawaii lekker, dit hier heerlijkk te schransen gewoon:D ben echt aan het vreten snoepen de laatste tijd, was iets van 12 kilo aangekomen maar moet de laatste weken niet te erg worden;)
    Vanmorgen huisje stof gezogen vloer gedweild:$:$ ja jullie lezen het goed ikke die nooit wat in huis doet, heel raar hoor:)
    Ben nu wel beetje moe en last van mijn rug dus ga zo weer een dvd tje opzetten, ben film verslaafd aan het worden, heerlijk:) heb dvd's van zwager gehad denk wel 30 stuks dus kan even vooruit;)

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hihi ik heb stof gezogen, moest er even over nadenken ook, maar denk idd aan elkaar dan:)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: hahahaha ik weet ook niet hoe je het goed schrijft.
    Iig weten jullie wat ik bedoel.:D:D

Smokey: Lekker!!!!!:D:D
    Geniet nog maar even van je heerlijke rust.:D

marleen: Misschien een te hoge bloeddruk?
    Zeg ook maar wat................
    Hopelijk valt het allemaal wel mee.

Een nicht van mij die zwanger was van een 2ling is bevallen.
    Ze was 30 weekjes ver.
    Eentje weeg 1610gr en de ander 1620 gram
    1 ligt aan de beademing en de ander heeft iets gekregen zodat zijn longetjes niet inklappen.

Melissa is vandaag ook helemaal raar bezig.
    Vaak wakker, krijsen in bed en dus ook snel weer moe.
    Dus ik modder maar wat aan vandaag met voeding.:D:D

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Marleen hoop dat de huisarts het antwoord weet, kan het te maken hebben met te druk zijn afgelopen weken met werken dan misschien toch onbewuste onrust betreft je menstruatie en zwanger willen worden, dat het allemaal even iets teveel is voor je lichaam.
    Sterkte.

Marianne pff een drukke morgen achter de rug en melissa die even niet mee werkt, petje af.

Smokey: eet maar lekker hoor, nu kan het. haha we kennen het allemaal denk ik wel, nesteldrang,hihiihihi. Heb je alles klaar voor de bevalling? Gelijk heb je dat je dvdtjes kijkt straks heb je daar in het begin gewoon weinig tijd voor. Maar echt waar straks weet je niet beter hoe het reilt en zeilt met zo'n kleintje erbij. Alles went en is heel natuurlijk.

Nijntje: balen dat je de finale hebt verloren, maar je bent wel heel ver gekomen en dat is toch ook al heel mooi.
    Hoe ben je conditioneel? Wil het allemaal. Hoe is je liteken eingelijk geworden, is het netjes?

Elegance: waar ben je? Hoe is het met je?

Hier lekker bezig in huis, wel raar hoor dat Harry weer aan het werk is. Gisteravond de foto's uitgezocht en ben langzamerhand al begonnen met het eerste plakwerk.

6. butterfly1984

Samantha: Hier is mannetje ook weer voor eerst na 3 weken weer aan hetwerk, wat gaan de weken dan hard he als ze vakantie hebben?
    Ik ben echt slordig met foto's, ik maar er genoeg, maar staan nog bijna allemaal op de laptop.
    Zal de foto's naar jou toesturen met album, kun je ze voor me inplakken.hahahahaha:D:D
    Ben benieuwd naar de foto's van de vakantie.

7. Gerritsen

hahah ik moet al 6 albums plakken en dan doe ik ook nog elk jaar die van mijn moeder. Omdat ze zelf totaal niet crea is. Maar omdat ik zoveel albums heb te doen, houd ik het heel goed bij dan kost het me niet zoveel tijd en daarbij het is echt een hobby van mij geworden.

Idd de tijd vliegt voorbij als ze bij huis zijn. Maar ik moet zeggen vind het ook wel weer lekker. Bepaalde dingen doe ik toch liever op mijn manier, hihih.

Zal vanavond even proberen te spammen, mannetje gaat weer tennissen en Yarno is de laatste twee avonden niet al te gezellig bezig. Hij heeft constant spuitluiers en drinkt zijn flessen niet leeg, fruit daarentegen wil hij alleen maar meer van hebben. Heeft vanmiddag een halve geprakte banaan naar binnen gewerkt, toen vond ik het wel genoeg. Was wel een kinderbanaan dus die zijn niet zo heel groot ten opzichte van de andere bananen.

8. butterfly1984

Sam: Ik ben ook totaal niet crea, jammer dat je niet in de buurt woont.hahahaha:D:D
    Ja daar heb je wel weer gelijk in, sommige dingen doe je toch liever op je eigen manier.
    Wat super dat hij zo van fruit houd.Ik herken het wel het slecht drinken van de fles.Maar nu al spuitluiers, zullen er nu al tandjes aan komen?Daar kunnen ze ook slecht van drinken.
    Daar weet jij natuurlijk ook alles van.:D:D

Melissa is vandaag erg fijn bezig, dit is haar schema van vandaag, nou ja schema kun je het totaal niet noemen.

05:48: wakker en de fles.
    06:20: moe dus weer naar bed.
    07:40: wakker, dus eruit.
    08:00:fruit.
    09:00 naar bed.
    10:10: wakker en huilen.
    10:30: maar uit bed gehaald.
    10:45: de fles. (90ml laten staan)
    11:30: moe, dus weer naar bed, daarna nog half uur gehuild.
    13:00: weer wakker, keihard krijsen dus er weer uit.
    13:15: fles aangeboden en daarvan 130ml gedronken.
    14:15: moe, dus naar bed, direct gaan slapen.
    15:50: wakker, daarna potje groente gehad.
    16:30: even wat diksap gedronken.
    17:15: moe, naar bed toe.
    17:50: weer wakker en alleen maar krijsen tot aan nu.
    Ben al boven geweest, maar er is echt niets aan de hand.

In tussen tijd ook nog eens esther vermaken en eten maken.
    Esther heeft nu ook een periode dat ze erg tegendraads is en je de bloed onder de nagels weghaald.

Papa mag blij zijn dat hij vandaag weer mag werken.hahaha

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo kom even verslag doen!

Ben dus bij de huisarts geweest. En gelukkig is het niet ernstigs. Alles is nagekeken van longen luisteren, tot keel, oren en bloeddruk enz enz. Maar een heb een virus onder de lede. Waarschijnlijk opgelopen in Frankrijk. Kunnen ze niets aan doen kan alleen maar heel goed uitrusten en uitzieken. (schiet niet op deze week dus 's avonds vroeg naar bed)

Wat denk ik je sinds vanmiddag tijdens het werk denk ik he wat een ellenidge buik en ja hoor blaasontsteking. Moet elke 5 minuten naar de wc voor 2 druppels. Dus morgen vroeg voor het werken een plasje wegbrengen.
    En sinds ik thuis ben weer flink aan de diarree.

Ik ga zo lekker naar mijn bedje want voel me echt ellendig.
    Sorry dames het komt er dus niet van om terug te lezen. Zal volgende week wel worden dat ik weer alles bij kan houden en gezellig op iedereen kan reageren.

10. Gerritsen

hhahah idd hij mag blij zijn. Zeg ik hier ook welleens. Je mag blij zijn dat je op je werk was want hier was het echt niet gezellig.
    Ja de leeftijd van 2 is echt wel rot met ook echt hele leuke periodes.
    Ik zeg altijd namens Damian: ik ben twee en zeg nee.
    Ken het heel goed, nu gaat het gelukkig weer heel goed.

Wat een schema zeg, ben je niet doodop?Hoop dat ze vanavond lekker op tijd voor je slapen dan kun jij even lekker bijkomen.
    Hij heeft wel een hele witte rand op de kaaklijn, maar nu al een tandje is wel heel vlot al hoewel Damian was precies 5 maanden toen er twee doorkwamen. Ik weet het niet, heb vandaag hem al 6 schonen broeken moeten aandoen. Blijf wassen zeg pfff

Vandaag heb ik Damian zijn gegevens geleerd.
    Hij zegt nu ik heet Damian Beau Gerritsen en ik woon aan de ....... hoeve + huisnr in Apeldoorn.

Trouwens hij kan heel goed spelen op de playstation zeg, hij speelt de gemakkelijke versie van Mario helemaal uit. Knap he.
    Leert hij van zijn broers hoor, ikzelf kan het wel maar gun me er geen tijd voor.

11. butterfly1984

Sam: Hahahaha, dan hebben mannen het soms toch een stuk makkelijker he als ze zijn werken?:D
    Maar jeetje zeg wat knap dat hij mario al uit kan spelen, dat is echt al heel erg vroeg.
    Weet dat mijn broertje er op die leeftijd ook al achterzat en die kon ook van alles en nu hij 12 is, is hij nog steeds computerverslaafd.hahahaha:D:D
    Wat je zegt, ik ben echt wel doodop en ga straks ook lekker naar bed toe.Melissa is al 3 dagen erg vroeg wakker en esther slaapt er normaal wel doorheen, maar nu dus niet meer.
    Dus het is al 3 dagen lang vroeg feest.:D
    Hoop dat er nu betere dagen aankomen.
    Ze zijn overigens om 20:15 naar bed gegaan en zijn direct in slaap gevallen.
    Esther is nu ook echt heel erg, echt enorm tegendraads, maar ook momenten dat ze super lief is hoor!:D
    Vanavond toen ik haar naar bed bracht ook, ze luisterde heel goed en was heel lief.
    Dat maakt de dag toch wel weer goed als ze direct slapen.:D
    dan was Damian ook wel vroeg hoor met zijn tandjes, dus kan heel goed dat ze er bij yarno ook aankomen.
    denk bij melissa ook steeds dat er 1 doorkomt omdat het tandvlees zo wit is, zoals jij zegt, maar nog steeds niets, wel steeds vieze dunne luiers en last van de mond, maar geen tandje.

Marleen: balen zeg! voor de rest heeft er niemand last van?
    beterschap gewenst en doe rustig aan.

12. butterfly1984

goedemorgen dames,

Smokey: Hoe is het daar? Nog steeds aan het rommelen?

Ele: Waar ben je?

Nijn: Kun je alweer stemmen op de blijste baby?
    Had je mailtje op hyves wel 4 keer gehad.:D:D

Sam: Hoelang heeft Damian nog vakantie?
    Gaat hij na de vakantie vaker heen of blijft dat hetzelfde?
    wanneer word hij 3?

De meiden hebben hier voor eerst in dagen weer netjes geslapen tot een mooie tijd gelukkig.
    Alleen nu zelf heel erg slecht geslapen.
    tegen 22:15 naar bed gegaan en slaap je bijna word je wakker van een mug.
    Zoeken, zoeken en nog een zoeken, kon hem niet vinden, hoorde hem wel maar zag hem niet.
    Dus tijd wakker gelegen in bed in de hoop dat ik hem alsnog zag, maar helaas.
    tegen de tijd dat ik net sliep kwam mannetje thuis tegen 00:20.
    En na de tijd kwam ik niet meer in slaap, wakker gelegen tot een uur of 02:00.Om 06:00 was ik alweer wakker, maar de dametjes sliepen nog.
    Pffffffff wat een nacht.
    Esther wakker net nadat Melissa op bed lag, ze was helemaal nat, luier had doorgelekt, dus hele voorkant doorweekt, ook de slaapzak.Dus haar direct gewassen en aangekleed.

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen,

Even snel moet zo weg naar de gyn.

Marleentje balen dat je je zo voelt, maar wel fijn dat het niks ergs is.

Hier gisteravond/middag alleen harde buiken veel geen krampen.

Tot strakjes

14. Gerritsen

hoi,

marianne: Damian is al vorige week weer naar peuteropvang geweest. Hij blijft twee keer gaan tot hij naar de basisschool gaat.
    Hij wordt 14 sept 3 jaar.

Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hier hebben we horren voor alle ramen, dat is echt mega. Nooit last van muggen.

De meiden dus ook lekker geslapen alleen werd je gelijk aan het werk gezet met het doorlekken van de luier. Is Esther nog geintresseerd in het potje of was het van korte duur.

Zag net aan mijn onderschrift dat ik aankomende donderdag naar CB moet met Yarno, gelukkig dit keer geen prikjes. Maar ik zal wel te horen krijgen dat het een reus is. Pff wat groeit hij hard met zijn drie dubbele onderkin. hihhih.

Smokey je bent inmiddels bij de gyn, spannend zo hoor het zal je laatste of één van je weinige bezoekjes nog zijn.

Hoe is het met de rest van de meiden?

15. butterfly1984

Smokey: heel erg benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan.

Sam: Hahaha, had ook al op je hyves gereageerd op de foto van jou met yarno en idd hij heeft een best onderkinnetje, hij groeit echt enorm hard zeg!
    Wat doe je door zijn eten?hahahaha.
    Wij hebben hier ook voor alle ramen horren, zelfs bij de achterdeur een hordeur.Esther is ook 3 keer geprikt en die mug heb ik wel gevonden en doodgemaakt.
    Soms gaat ze nog op potje, maar niet vaak.
    Ga haar ook niet teveel pushen, ben bang dat ze dan helemaal niet wil.En ach ze is nog maar 2 jaar.:D

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Smokey, veel succes bij de gyn. Ik ben benieuwd....

Marianne, sorry voor het brichtje dat 4x kwam... De computer liep steeds vast en ik stuurde het berichtje nog een keer. Wist ik veel dat hij die andere wel al gestuurd had... Ik zag het ineens bij mijn verzonden berichten, oeps... Stemmen lukt nog steeds niet... Ik heb het dus maar opgegeven....

Sam, hoe gaat het nu met Yarno, nog last van spuitluiers? Hij groeit idd heel erg hard zeg...
    Het litteken is op zich wel mooi. Het is wel nog erg rood, maar dat zal nog wel wegtrekken... Ach, en anders niemand ziet het...

Mrleen, beterschap en denk aan jezelf! Als je ziek bent, ben je ziek he?? Al herken ik mezelf erg in je...

Ele, waar ben je??
    Anouk, ben jij inmiddels al weer thuis of nog niet?

All, ik ben gister toch wel een beetje ingestort. Het 5x tennissen in de week was toch een beetje te veel denk ik... Ik was zondag al erg duizelig en dat was gister niet minder... Voelde me niet echt fit.
    Het volgende toernooi begint pas weer de 14e, dus ik heb weer even de tijd om te wennen....

17. Gerritsen

Daar komt mijn spam van frankrijk, heb heel veel foto's dus ik pak gewoon even wat

18. Gerritsen

binnenzwembad

19. Gerritsen

witte kadetjes

20. Gerritsen

lekker ijsje

Deel Deze Pagina