Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

2. Gerritsen

3. Gerritsen

4. Gerritsen

laatste, Damian viel omver en toen kwam er net een golf. Lach echt helemaal dubbel, hij niet

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    leuke foto's joh! volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!

6. Gerritsen

Zo dat was even een spam of niet. Op hyves zet ik nog meer, maar dan ook van de omgeving en camping. Zal Disneyland en eerste fruitmoment vanavond of morgen spammen. Heb even geen zin meer. Smokey van jou heb ik geen hyves, heb je deze? Zoja mag ik je dan toevoegen aan mijn vriendengroep?

7. Gerritsen

hoi Surf, ja echt een heerlijke vakantie. Hoe is het met jou en de kinderen ?

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Sam: echt geweldige foto's.
    Vind die ene laatste ook erg lief!
    En die laatste hahahaha:D:D
    Maar wat een schattige foto's van yarno allemaal zeg, het is echt een super vrolijk manneke.:D

9. butterfly1984

even weer spieken of smokey al wat geschreven had hier, maar helaas.
    zag je wel online begin de middag.:D:D
    Hoop dat alles goed was.

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi

Sam wat een super leuke foto's!!
    Even snel want heb last van mijn handen en dan gaat tikken niet echt top.Alles was prima in orde dus tja afwachten maar:) geen gerommel helemaal niks vandaag.

Waar is ele eigenlijk die heb ik al een poos niet online gezien.

11. Gerritsen

joehoe Yarno kan omrollen van buik naar rug. Hij heeft er lol in zeg. Harry en ik hebben met verbazing gekeken hoe hij het doet.
    Hij zet met zijn tenen af en trekt ze omhoog en rolt dan om. Hele vreemde manier, maar hij heeft het netjes bewaard tot zijn vader thuis was.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!

ik heb niet heel veel tijd, we zijn net thuis en gaan nu pitten :) ben echt zoo moe :) ik dacht dat vakantie tijd was om bij te komen hihihi.. we zijn echt zo druk met zoveel dingen ;):) heb dus echt weinig tijd gehad om online te komen en bij anderen wil ik zp niet openen.. you never know he.. :D

maar allereerst wat een geweldig mooie foto's sam! echt schitterend! het ziet er ook heel romantisch en gezellig uit met z'n allen! en wat is yarno ook al groot!! ik zie zijn dubbele kin niet :) ik zie wel dat hij een stoer mannetje is :):) Ik heb het idee dat hij van jullie alle 2 iets weg heeft, klopt dat ook? ene moment zie ik harry het andere jou. en er komt nog meer spam leuk leuk leuk :):)

smokey! wat fijn dat alles goed was bij de gyno, wel balen dat je zoveel last hebt van allerlei kwaaltjes.. ik hoop echt voor jou dat je snel mag bevallen... en het klinkt als nesteldrang hihihi :):)

nijn! FERDORIE! goed aan jezelf denken he! vergeet niet dat je pas bevallen bent! ook al lijkt het misschien al een tijdje, je lichaam is nog volop aan het herstellen en jou lichaam heeft ook de tijd nodig! goed dat je even tijd ertussen nu hebt :p
    zo! :p:p en nu een dikke knuffel voor je omdat je er even doorheen zat! hoe is het nu met je?

marleen heel veel beterschap!

marianne wat balen dat je mannetje weer werken is.. wat is het snel gegaan he! hoe ging het vandaag met melissa?

surf wat leuk dat je even kwam buurten! Hoe is het met jou?

anouk al terug van vakantie?

zo nu ga ik pitten! ik probeer morgen even tijd te maken als we nog thuis zijn! :D en smokey HIGH FIVE! :)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,

Sam, wat een geweldige spam!! Ik ben benieuwd naar de volgende...
    Ik moest wel erg lachen om die foto met de complete uitzet in het tentje, haha

Smokey, super dat alles goed was bij de gyn!! Vandaag alleen nog niet online... Gister stilte voor de storm?? Ben zo benieuwd....

Ele, lekker druk. En vakantie om uit te rusten? Hier niet hoor... haha
    Lekker genieten met zn 3-en, de vakantie is zo weer voorbij...

Marianne, hoe doet Melissa het vandaag?
    En de vakantie van mannetje gaat altijd veel te snel voorbij, vind je niet?

Marleen, hard aan het werk, maar hopelijk voel je je weer beter.

All, ik heb zo'n zin in het weekend. Dan gaan we met mijn ouders, broertje en zusje een weekendje weg. Lekker de eerste vakantie van Esmee. Gaan we zwemmen, ben benieuwd wat ze er van vindt.
    Vandaag rustig aan, alleen een beetje dweilen en een vrijgezellenfeest uitwerken en doormailen en morgenavond weer even tennissen. En dan vrijdag lekker weg!!!

14. butterfly1984

Nijn: Wow, dat klinkt helemaal geweldig een gezellig weekendje weg!Wat zal Esmee genieten van het zwemmen.:D
    Is dit haar allereerste keer?
    Ja vakantie ging het heel snel voorbij, vooral omdat hij op in de eerste week ziek werd en 2e week ook nog ziek was en eind de 2e week zat hij met zijn voet.
    Zelfs mijn moeder zei van moet hij nu al weer werken, zijn de 3 weken nu alweer voorbij? Ja, helaas wel.
    Maar gelukkig is hij nu ook zaterdag vrij op mijn verjaardag!:D
    Melissa heeft goed geslapen, mag niet klagen vandaag, hopelijk blijft ze het zo goed doen.

Smokey: Hoe gaat het?

Ele: Dus lekker druk? Heerlijk zeg!
    Geniet ervan!:D
    Verwacht wel spam:D:D:D:D

Sam: Heb je je moeder al gesproken?Ze zou deze week komen toch?

Anouk: where are you? Alweer thuis?

Ging net met Esther naar mijn ouders toe, maar ze gingen naar de winkel.
    Esther is nu met ze mee gegaan, autostoeltje stond toch nog daar in de auto.:D
    Dus onverwacht even lekker tijd voor mezelf.:D

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Sam wat super dat Yarno al kan omrollen, lijkt me mooi om te zien:)

Ele je bent lekker druk in je vakantie heerlijk toch, als het allemaal maar leuke dingen zijn om te doen? Gaat alles met Herbie goed?

Nijn lekker een weekendje weg heerlijk ben jaloers. En nee helaas geenm stilte voor de storm haha:)

Marianne heerlijk even lekker tijd voor je zelf:), speciale leuke dingen aan het doen?

Hier wel goed geslapen, alleen een chagerijnige dag vandaag zeg pff, vanmorgen even bij paardje gekeken die maakt het gelukkig super.
    Mannetje is beneden met de plinten aan de gang die is ook lekker vrolijk niet dus, dus een lekkere g**f sweer hier in huis, pff echt een klote dag maar ja. Ga denk ik tussen het getimmer door maar een dvd tje kijken gezellig:( voor de verandering.

16. butterfly1984

Smokey: Hoe gaat het nu? Ben je al in een betere bui?
    Is het je mannetje gelukt met de plinten?

Vanmiddag even met Esther en Melissa naar mijn ouders geweest.
    Melissa zat bij mijn moeder op schoot en werd wat moe en mopperig en ik zat naast haar op de bank.
    Strekt Melissa haar armen uit naar mij en roept: MAMA!!!:$:$
    Zo trots op onze slimme meid.hahahaha
    Wel bleef ze daarna wat mopperig en alleen Esther kon haar opvrolijken, toen was het weer keihard lachen met elkaar.:D:D

17. butterfly1984

Vanavond de krant gelezen en kwam weer zo'n verdrietig bericht tegen.
    mensen zijn voor de 4e keer hun kindje verloren.:$
    Ze hebben er 2, maar eigenlijk dus 6.
    echt vreselijk!!!Word er zo verdrietig van.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!

gisteren nog een bijeenkomst gehad van de zwyoga met alle kindjes! Zo leuk om te zien en wat was herbie weer lief.. hij is echt zo geggroeid afgelopen weken.. hij was de grootste baby.. maar ze zeiden ook de wijste :) hij keek rond en was aan het vertellen.. ik was zo verleifd op hem.. :D er stond ook een weegschaal en meetbak, dus hem daar dan ook opgelegd aangezien iedereen wel benieuwd was hoe groot hij dan is.. nou.. 66 cm.. en met kleding aan 7.1 kg... slik.. hij ziet er nog steeds niet dik uit vind ik.. al is hij wel nu aan de stevige kant..
    maar lang he! ik zie bij jou marianne dat melissa 1 juli 67 cm is..
    Het fruithapje gaat echt super goed al krijg ik er soms geen hoogte van wat hij nu wil.. soms begint hij een beetje te jengelen.. en ik vraag me dan af, heeft hij dan genoeg of moet het sneller.. gisteren heeft hij zelfs al bloemkool gehad.. we willen nml niet alleen fruit geven, nu kan hij ook wennen aan de smaken van groente :)
    nu ligt hij in bed en is hij aan het vertellen, ook voor het eerst dat hij dat op die manier doet.. en is hij ook aan het lachen tussendoor.. zit ook naar het scherm te kijken :) hij zal dan ook zo wel komen voor de fles..

maar ik heb een vraag voor de mama's :) ik zit dus op 4 flessen, soms krijgt hij, niet iedere dag een paar happen fruit/groente.. wanneer kan ik hem een papfles geven? s'avonds heeft hij nog altijd nutriton in de fles ivm spugen.. al doet hij dat nu nog maar heel weinig en heeft hij ook de medicatie nog.. we hebben van dat rijstebloem gekocht.. ik zal het dinsdag ook even vragen op het cb, maar misschien hebben jullie een goede tip :)

nijn heerlijk een weekendje weg! dat klinkt zooooo goed! heb ik zo'n zin in nu! voor het eerst dat esmee gaat zwemmen he? ik ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat! gaan jullie naar centerparcs?

smokey, waar ben je? :D:D:D
    hou je het nog vol of ben je stiekem aan het bevallen? :D

marianne, wat klinkt dat lief dat melissa je roept en de armpjes uitsteekt! lijkt me ook wel een heel bijzonder moment!
    hoe gaat het nu eigenlijk met je? zou je nu melissa weer wat groter aan het worden is geen 3de willen?
    vreselijk he wat sommige mensen moeten meemaken in hun leven voor een beetje geluk.. al mogen ze ook heel blij zijn met 2 kinderen.. maar dat is hoe ik het zie he :) he blijft wel afschuwelijk voor het hele gezin..

mijn mannetje slaapt bijna altijd in met zijn armpjes en hadnjes voor zijn ogen alsof hij het licht wil tegenhouden.. dat ziet er zooo lief uit.. ik zAl proberen er een foto van te maken.. gisteren ook hij de yoga had ik de kinderwagen meegenomen en meneer valt zo in slaap of hij legt een doekje voor zijn ogen.. hij slaapt dat ook alleen als het echt donker is op zijn kamer..

ik heb wel zin om te shoppen vandaag.. kijken of ik mijn man ook zo gek krijg.. of misschien wel naar de dierentuin :) echt zin om iets leuks te gaan doen! :D

19. butterfly1984

Ele:Wat klink je vrolijk en opgewekt!:D:D
    Super om te horen dat alles zo goed gaat.
    Dan ben je toch apetrots als ze zeggen dat je zoontje de grootste en de wijste is, helemaal top.
    Dan is hij zeker wel lang zeg!Klopt melissa was de laatste keer 67cm al had ik wel het idee dat ze niet helemaal correct hadden gemeten, ging zo snel, maar goed maakt niet uit.
    En 7.1 kg alweer, jeetje zeg!Huge baby!:D:D
    Dan weet je iig zeker dat hij niets tekort komt, hij is nu de schade aan het inhalen.Hoelang was hij bij de geboorte? 49cm toch?
    Nee, denk nu nog niet aan een derde, ik vind 2 meiden op dit moment genoeg, ze zijn nog zo jong en hebben beide veel aandacht nodig, kom soms al handen tekort.
    We denken pas aan een derde als er sowieso 1 naar school gaat.Mannetje vind het erg eng om aan een 3e te denken, omdat we 2 maal heel veel geluk hebben gehad en de laatste keer ikzelf ook.Hij wil ons niet verliezen zegt ie.
    Ik ben benieuwd naar je spam, ben nu wel heel benieuwd hoe Herbie er nu uit ziet.:D:D

20. butterfly1984

O ja, normaal kun je papfles geven vanaf 4 maanden, maar weet niet hoe dat zit icm nutriton en zijn medicatie, omdat je het met nutriton ook al verdikt en rijstebloem verdikt het ook.
    Idd even cb bellen, dan weet je zeker.
    Wil ook nog wel even voor je zoeken op google, als ik wat weet zet ik het hier wel neer.

Gaan we nog een keer een meeting doen met de meiden van hier?

Deel Deze Pagina