Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Marianne wat leuk dat Melissa Mama roept geweldig toch!!:)

Ele jij klinkt zeker vrolijk, heerlijk.., en Herbie de wijste en grootste super leuk:) Veel plezier met shoppen vandaag:D als je mannetje mee krijgt;) nee stiekem bevallen was maar waar haha, en ik heb nr van Marianne en Samantha dus ik zal die als ik in staat ben altijd smsen.

Hier vandaag gelukkig wat vrolijker, de plinten zitten zo goed als tegen de muur;) en verder niks geen gerommel (in de buik) helaas, wel veel harde buiken doet niet pijn maar wel lastig soms, staat er dat je rustiger aan moet doen nou minder als dit kan niet want dan moetik 24 uur slapen:D verveel me te pletter de laatste dagen pff.
    Maar wel weer 38 weken vandaag:) wil de 40 niet halen maar heb zon gevoel dat ik er overheen ga.

Meeting lijkt mij wel een keer een leuk idee, maar eerst even bevallen nog:)

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Elegance: wat leuk dat Herbie het zo goed doet, heerlijk voor jullie allen, ben je ook al wat uitgeruster? Ik zou zeggen ga lekker shoppen en diertjes bekijken. Hij is echt al lekker groot, ik moet over een half uurtje bij CB zijn, ben erg benieuwd.

Marianne: Jij komt dus af en toe een paar handen tekort, pff gelukkig ik dacht dat ik zo'n beetje de enige was die dat gevoel had.
    Gisteren huilde Yarno veel en ik voelde me zwaar klote omdat ik Damian even niet de juiste aandacht kon geven die ik wilde omdat zijn kleine broer steeds huilde. Ga het vanmiddag met hem goed maken, gaan naar kids playground.

Een derde kindje is heel mooi als het lukt en idd 1 naar school scheelt een hoop. Zelf vind ik twee nu genoeg al kriebelt het toch wel, maar mannetje is geholpen dus tja ...

Nijntje alles goed, heb gisteravond je foto's op hyves bekeken. Erg leuk.

Smokey je gaat niet over de 40 weken heen, wij willen volgende week spam zien van de kleine. Ik zal even proberen weeen te sturen. hahah.

Marleen voel je je al beter?

Nu Yarno kan rollen, is hij daar ontzettend druk mee. Erg leuk.
    Ik ga ervan door moet naar CB toe.

Oh voor de meeting zeg ik gelijk ja, lijkt mij erg leuk maar idd eerst even wachten op de laatste spruit

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Hier gaat het helaas even wat minder! Voel me nog steeds ellendig en dus ook nog een blaasontsteking erbij. Verder gaat het ook even wat minder hier maar dat spreek ik liever hier niet uit op het forum.

Daarnaast is het spannend want zou zondag ongi moeten worden als mijn lichaam het weer opgepakt heeft. Liever niet natuurlijk haha ik zie liever een positieve test!!!
    Maar dat is dus nog afwachten.

Ele: heerlijk zeg om je vakantie verhalen te lezen! Lekker toch zo op pad!
    Hier had Jens ook nutriton in de fles. En heb dat toen gewoon vervangen voor rijstebloem! Dus dat ipv nutriton. Het dikt ook erg in dus het spugen is dan veel minder. Alleen Jens lust geen pap nog steeds niet trouwens dus is hier niet meer van toepassing.

Nijn: heerlijk zeg zo op vakantie! Geniet ervan!
    Hoe was trouwens het tenissen gegaan van het weekend? Heb er denk ik overheen gelezen! sorry

Sam: lief dat je regelmatig vraagt hoe het met me gaat! Zoals je bovenaan kunt lezen dus niet optimaal!
    Kan het me goed voorstellen dat je het niet meer ziet zitten om zo met de jongens op vakantie te gaan als ze zo erg harry op eisen! Hoop dat jullie volgend jaar een rustigere vakantie zullen krijgen waarin jullie meer kunnen genieten en tot rust kunnen komen.

Butterfly: Hoe gaat het met jullie dames? Leuk zeg dat Melissa al echt mama zegt!! Weer een bijzondere mijlpaal!

Smokey: tjee alweer 38 weken wat vliegt het voorbij (voor mij tenminste haha) Hoop voor je dat je de 40 weken niet haalt! Op het einde ben je het ook zo zat en nieuwsgierig!!

Meeting: leuk ik ben van de partij!!

Hier gaat het met Jens super goed. Hij eet nu ook brood en ook dat kan niet snel genoeg in zijn mondje verdwijnen.

Daarnaast zit Jens zo goed als helemaal los!! En wil dus ook alleen nog maar zitten haha Hij heeft echt een grote inhaalslag gemaakt de fysio was zo trots op hem en stond helemaal versteld dat hij zijn achterstand had ingehaald. Hij loopt nu zelfs voor op schema!

Ik weet niet of ik het hier al verteld had maar Jens had precies met 6 maanden zijn 2e tand. Heeft hier totaal geen last van gehad ineens zat hij er. Erg leuk om te zien zo die 2 voortandjes haha

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bedankt marianne voor de info, ik ga het zo lezen, ik ben benieuwd.. ik kon daar niks over vinden :D
    kan me goed voorstellen dat je man er angst aan overgehouden heeft de laatste keer.. maar jullie hebben het er wel over gehad dus? :D en het was niet gelijk een nee :D

balen smokey dat je je zo verveelt.. en vandaag 38 weken! joehoe gefeliciteerd! :D ik wil echt een buikfoto zien hoor! :D:D vergeet hem niet te maken he, de bevalling begint zomaar plotseling en dan heb je ook vaak geen zin tijd meer... :( en ik ben zooooooo benieuwd! :D:D als je mij gata nadoen ga je over 2 dagen bevallen :D:D sowieso gok ik op deze week! :D
    vind je nu zelf ook niet dat de laatste weken vanaf 30w snel zijn gegaan?

marianne lijkt me een heel leuk idee om met z'n allen op kraamvisite bij smokey te gaan! :D:D:D hihi... ik nodig mezelf gewoon uit! :D nee grapje he smokey :) maar nu gaat het hier ook weer wat beter en al zou ik niet weten of ik dat hele stuk al zou kunnen rijden.. maar lijkt me wel een echt leuk idee vooral nu we allemaal een beeb meebrengen :) en dat van bij jou thuis was een grapje he smokey :)

ik lees dat je nieuwe foto's op hyves hebt nijn, ga ik zo ook even kijken..
    en ik ga zo ook even bij jou kijken sam.. ben wel benieuwd naar de eurodisney foto's :):)
    is het gelukt om de weeen te sturen sam? want dan doe ik ook een poging met het sturen van ontsluiting :)
    succes bij het cb, ben ook wel benieuwd hoe groot en zwaar yarno is aangezien je deze week zei dat hij ook een grote jongen geworden is.. ik kon me zo niet meer voorstellen dat die kindjes gewoon nog in maat 56 paste gisteren! en die huilden allemaal nog zo heel lief... daarentegen brult de onze wel zeg! :D
    die heeft natuurlijk afgelopen tijd geoefend :)

marleen wat rot dat je je zo voelt.. en helemaal als het ook niet helemaal top gaat.. je weet me te vinden he mocht je even je ei kwijt willen.. :)
    ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar spam van de 2de tand en hoe groot jens nu is! hoe groot is hij eigenlijk en hoe zwaar? zit hij nu defnitief in maat 74 ofzo?
    spannend hoor dat je misschien wel posi test dit weekend.. zou ene zijn.. smokey nog net niet bevallen en jij weer zwanger! :D maar zoals je zegt, zou ook al fijn zijn als je lichaam het gewoon alweer goed oppakt en je gewoon ongi wordt.. dan heb je volgende maand weer iets te doen :):)

jeeetje mijn man slaapt nog steeds! is voor het eerst sinds de bevalling dat hij uitslaapt! :D en ik wil op pad! :D

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Sam heel veel suc6 bij het cb!

Marleentje wat balen dat het nog steeds minder gaat bij je. Maar wel fijn dat Jens zo goed gaat en al los zitten brood eten gaat echt hard:)
    Volgens mijn had ik al wel gelezen dat Jens zijn 2e tandje door was, maar kan ook zijn 1e zijn;)

Net moeders even gebeld gaan vanmiddag even de stad in weet anders ook niet wat ik moet doen, en stad is altijd goed:D zonnetje schijnt hier dus is wel even gezellig:)

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Gefeliciteerd met je 38 weken!!!
    De 40 weken ga je niet halen, we sturen met ons allen zoals Sam het voorbeeld gaf allemaal virituele weeen.:D:D

Marleen: Dat is niet fijn dat het even niet lekker gaat en dan ook nog eens een blaasontsteking.
    Hoop dat je snel weer opknapt.
    Super dat hij nu 2 tandjes heeft, melissa nog steeds 1, maar ze heeft wel veel last van haar mondje, maar zie nog niets.
    En wat een goed nieuws dat hij een inhaalslag heeft gedaan.
    Dus met Jens gaat het gelukkig wel super goed, nu jij nog meid!
    Als er wat is hoor ik het wel!

Sam: Hahaha nee hoor je bent niet de enige, hier ook regelmatig het gevoel handen te kort te hebben en vind het dan ook sneu voor esther als melissa wat heeft.Ga daarna ook altijd wat leuks met haar doen.

7. butterfly1984

Sam: en natuurlijk heel veel succes bij het cb, ben ook heel nieuwschierig hoe lang en groot hij is.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Kom maar op met die weeen.....ik wacht:) vond zelf 8 of 10 aug wel een mooie datum en anders de 18e op de verjaardag van mijn vader:)

Kraamvisite altijd gezellig, jullie zijn altijd welkom dat weet je!! Maar is misschien een beetje te druk haha:D

Ik vind juist dat het na de 33 weken zo ongeveer erg langzaam gaat, zit nu elke dag een beetje soort van "te wachten"

Zul je altijd zien wil je weg ligt mannetje nog te pitten, hier is mannetje al weer druk met de plinten aan het vechten;)

Nijn mocht ik je niet meer spreken hier, een heel fijn weekend alvast!!

Anouk hoe gaat ie eigenlijk met jou?

9. butterfly1984

Ele: Hij zou een 3 wel heel erg leuk vinden en hij zegt ook geen nee, maar hij heeft de schrik er gewoon heel erg inzitten en die angst, dat krijg je er vast niet zomaar uit.
    Wat dat betreft ben ik er wel heel makkelijk over, het is goed gegaan en dat is het belangrijkste.
    Maar ja hij ziet het van een andere kant als mij natuurlijk, hij ziet alles gebeuren.
    Laatst zei je ook dat de laatste weken herbie met zijn kont uitstak in je buik en dat hem dat pijn heeft moeten doen, dat is wel heel sneu zeg.Hoe kan dat hem dat zo'n pijn deed?
    Was vast ook een heel moelijk moment voor jou toen je dat te horen kreeg.

10. butterfly1984

Smokey: Hahaha de 7e mag ook hoor, dan ben ik jarig!hahaha

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ja ik lees over het zitten marleen, maar herbie zit ook sinds een paar dagen met een klein steuntje in zijn rug! het omrollen is nog steeds blijven hangen op het net niet.. maar hij is wel al een stuk beweeglijker en ook zijn hoofd is nu redelijk stabiel als hij rechtzit of op zijn buikligt.. hij is ook echt zijn buikspieren aan het oefenen als hij in de ligt, hij wil dan altijd voorover gaan.. echt grappig om te zien..
    maar omrollen.. dat duurt nu toch al een week of 2 dat het bijna lukt toch? :S

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ok haha dat is ook een mooie datum dan, dus 1 van die datum's gaat het worden!:)

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi ben weer thuis. Yarno is 64 cm lang en 6619 gram zwaar.
    Zijn hoofdomtrek zit op het gemiddelde en was weer goed, fontanel is niet kleiner geworden.Zijn lengte zat hij iets boven het gemiddelde en gewicht net iets eronder. Zelf had ik hem zwaarder verwacht.
    Maat 56 past hij grotendeels nog wel, al ga ik nu wel langzamerhand over op maat 62. Heeft voor de 3e keer zijn prikjes gehad en was weer krijssen, hoop dat hij deze keer niet ervan ziek wordt.
    Heb op het CB gelijk een zetpil erin gedrukt. Wil vanmiddag wel even weg met Damian. Verder viel ik stijl achterover van verbazing, kreeg maar zo het advies om te beginnen met bijvoeding omdat hij zo aan het sabbelen/kwijlen was en ik vertelde dat hij lang niet altijd tevreden is op de fles. Kreeg als advies om te beginnen met peer en abrikoos ivm met allergie, deze twee schijnen heel goed te zijn.
    Nou ik heb ze maar niet verteld dat ik een ligapapje had gemaakt en dat meneer een kwart ervan naar binnen heeft gesmuld :D

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik kom even spammen!

Hier kun je mijn mooie tandje zien!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lekker een liga aan het eten op vakantie!

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier ben ik zelf mijn fruit aan het eten. Mama of papa mogen me niet meer helpen ik wil alles zelf doen!

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Lekker zwemmen maar wat was het water koud!

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Aan het spelen bij het meer op mijn speelkleed samen met mijn vriendje guus.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik ga nu nog even van Jens genieten voordat ik weer mag gaan werken. ik lees vanavond even bij.

Deel Deze Pagina