Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Even heel snel...

Smokey, de 10e is mannetje jarig, dus dat is ook een mooie datum.. hihi Maar morgenvroeg/vannacht is ook prima, want dit weekend ben ik dus niet online.... Anders even wachten tot maandag, oke?;)

Marleen, leuke spam!!
    En hoe voel je je nu? Doe je wel echt rustig aan??
    Groot gelijk, nog even lekker genieten van Jens voordat je moet werken.

Sam, Yarno nog in maatje 56? Esmee zit al ruim in 62...
    Maar super dat hij zo goed groeit... En de 3e prikjes al gehad. Dan is hij er nu even vanaf, toch?
    Esmee moet dinsdag voor de 2e keer. Ben ook erg benieuwd hoe groot ze is...

Ele, wat klink je super!
    Lekker genieten van de vakantie!! En anders mannetje per ongeluk wakker maken, hihi

Marianne, jij bent echt onze encyclopedie, haha. Je zoekt altijd alles meteen op, super fijn!!
    Het 2e tandje wil maar niet komen, jammer hoor. En vooral vervelend voor Melissa...

Meiden, ik weet niet of ik morgen nog online kom. Anders 'spreek' ik jullie maandagmiddag (als ik tenminste niet verdrink in de was).

Liefs

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: Heel erg veel plezier!!! Lekker genieten.:D:D

Marleen: Wat een gave spam!:D
    Echt mooi mannetje.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

hier aan de wijn geweest hihihi.. zijn lekker gaan uiteten :D
    ons internet deed het vandaag niet.. dan merk je opeens weer hoe afhankelijk je van het internet kunt zijn.. ik miste jullie gelijk! gek he en ik ken jullie niet eens in het echt! :D gelukkig duurde dat niet lang.. we hebben ook wel eens een paar dagen zonder gezeten, ik zag de bui alweer hangen zeg! zou zomaar de bevalling van smokey missen! :) smokey de 17e mag ook dan is mijn mannetje jarig ahhaha.. we hebben dus een maand met veel feestdagen!
    klopt nijn, marianne is onze encoclopedie :D echt super lief :D
    samantha nu pas uit maatje 56.. jeetje we zitten al weken in 62 en zelfs al sinds vorige week vaak 68. alleen omdat hij zo smal is, zijn buikomtrek en benen dan :) passen heel veel broeken niet.. heb nu al 2 spijkerbroekjes van noppies, een spijkrbroekjes van name it en 2 jonggingbroekjes van lief kunnen wegdoen.. buiten de andere goedkopere broekjes.. en ik moet echt zeggen ik vind het zonde van het geld! ze zijn alleen een keer gewassen om te neutraliseren.. ik zat er al over te denken om ze via marktplaats ofzo te verkopen.. nu kijk ik bij kleding ook alleen nog maar naar de smalte.. en sommige noppies vallen weer wel goed.. hebben jullie daar niet ook heel veel last van? want ik bedoel, mijn mannetje is niet mager zeg maar.. :D gewoon normaal denk ik..
    pff genoeg over de kleding, ik vind het gelijk weer zonde :)

smokey het is dus stilte voor de storm? :D
    *stuurt een nieuwe lading ontsluiting en weeen*

en ik zit te wachten op de foto! :p

sam jeetje yarno is ook flink gegroeid! mijn mannetje was 64 cm 4 weken geleden.. toen was het bij het cb 63,5 en zh 64.. dan is herbie nog net iets groter.. ik zit wel even te twijfelen hoeveel hij toen woog.. ik heb echt het idee dat elke cm die ze groeien echt zichtbaar is jullie ook? terwijl als je nagaat wat is nu een cm?? ik heb nog steeds niet op hyves gekeken omdat internet eruit was..

merken jullie goed dat ik gedronken heb?
    Dus als ik stomme dingen "zeg" ( ik moet nu aan nijn denken) dan alvast sorry ahhahaha

marleen *dikke knuffel*

nijn ik had je al veel plezier gewenst, toch? begin nu te twijfelen.. dus ik doe het nog eens! heel veel plezier met z'n allen! :D en vooral met esmee en het 1e keer zwemmen moment! :D

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Hier gisteren heerlijk wezen winkelen met mijn moeder was echt leuk:)
    Nog wat leuke truitjes enzo bij de benetton gekocht en een rokje, oh moet echt niks meer kopen nu hoor haha:)
    Gisteravond wel behoorlijk steken gerommel in buik harde buik maar dat zal wel komen omdat ik de hele dag in de weer ben geweest. Nu alles weer rustig op het front is trouwens vaak zo dat ik savonds van alles voel en dan is het de volgende dag weer weg.
    Wat een heerlijk weer vandaag, zo eerst even bij vriendinnetje langs en vanmiddag weet ik nog niet, vanavond waarschijnlijk bij mijn ouders bbq-en

Ele ahaha lekker aan de wijn gezeten, denk als ik er weer 1 neem dat ik meteen dronken ben, lijkt me heerlijk glaasje rose....hmmmm En met die stomme dingen zeggen dat valt wel mee hoor hihi

Marleentje wat een super leuke foto's van je kereltje:)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    nog even een snel berichtje....

Smokey, ik had je nog niet gefeliciteerd met je 38 weken!!! Dus bij deze... Dit weekend even niks he?? haha

Ele, hoezo moest je aan mij denken bij het 'zeggen' van stomme dingen?? Maar super dat je weer een leuke avond gehad hebt.

Sam, leuke foto's op hyves van disney! Jullie hebben echt genoten! En wat een mooi vuurwerk voor mijn verjaardag ;)

Marianne, alvast een hele fijne verjaardag morgen!!!

Marleen, hoe is het nu met je? Bijna weekend!

All, ik ben er nu echt vandoor. America here we come!!! haha

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Het is hier lekker rustig zeg.

Vandaag weinig gedaan, heerlijk uitgeslapen tot half 11.
    Harry heeft Yarno vanochtend de fles gegeven en weer in bed gelegd en daarna Damian naar peuteropvang gebracht en zelf naar het werk gegaan. Dus ik kon blijven liggen, was ook echt moe en yarno sliep dus tot half 11.

Verder kwam mannetje om 15:00 uur al thuis, als verrassing en hebben toen alle boodschappen in huis gehaald en gelijk vlees meegebracht voor de bbq. Daarna gaan bbqen.

Heb 6 pakken pampers gehaald xxl verpakking, 3 stuks voor € 25,99
    Dus kan weer een tijdje vooruit. Yarno had vandaag alweer 4 beste poepluiers, het schiet er echt gewoon uit, echt heel zielig want hij schrikt er echt van en moet dan zo huilen. In de winkel begon het te stinken en jahoor weer een poepbroek. Zo zuur ruiken dus ik ben met hem naar de auto gegaan en daar even verschoont voor hij luieruitslag ervan krijgt. Maar oh wat vond ik het sneu.

Ik ga jullie zo nog even pben, voor iets wat ik hier niet op het forum wil zetten.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sam ik heb al gereageerd op je pb! :D

Smokey, ik hoop dat je nu mij achterna gaat want dan zouden vanavond je vliezen zijn gebroken! :D en zou je meisje morgen geb oren worden! je bent echt zo dichtbij he!!! eindelijk he! ik stuur je weer weeen en ontsluiting toe! :D

nijn ik moest aan jou denkenomdat je ook iets zei over het typen dat net praten lijkt :) en je dat ook tussen aanhalingstekens zette en toevallig maakte ik ook zo'n zin en moest ik eraan denken :)
    Ben heel benieuwd hoe jullie het hebben! heel veel plezier! :D

marianne marleen en anouk alles goed? :D

wij zijn vandaag naar de beekse bergen geweest! :D zo leuk! met de auto door het park met herbie op mijn schoot!hij zat echt alles te bekijken.. dan besef je weer even wat gaat het snel allemaal... vorige maand verbaasde het me dat hij echt rondkeek en nu lijkt hij al echt mee te kijken..
    daarna door het park gelopen, hij heeft echt super lang in de baby bjorn gehangen.. hij wilde maar niet slapen in de kinderwagen.. net 3 minuten voor we de uitgang bereikten viel hij in slaap en kon ik hem slapend in de maxi cosie leggen en konden we naar huis. dat komt niet vaak voor, meestal wordt hij wakker van alles :)
    thuis heeft hij zijn eerste papfles gehad! :D die dronk hij wel heel snel leeg zeg :D ook vandaag een half potje banaan gegeten in het park! :D hij lijkt tot nu toe ehct alles lekker te vinden.. banaan, peer, ananas, meloen, bloemkool..

morgen zal ik nieuwe foto's op hyves zetten :D

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen!

Marianne: lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria!!!!!!!!!!!
    Hartelijk gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

Ele: super zeg dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!
    We gaan eind deze maand naar de dierentuin in overloon ben benieuwd hoe Jens reageert! Je had het over fruit smaken ananas en meloen heb je die ook in potjes? Heb ze namelijk nog nooit gezien maar lijkt me erg lekker voor Jens. Welk merk is dat of maak je dat zelf?

Nijn: alsnog een heel fijn weekend geniet ervan!

Smokey: houd je het nog een beetje vol?

Sam: ik heb gisteren avond ook meteen gereageerd op je pb! Helemaal leuk!!!

Anouk: waar ben je??? Gaat alles goed met jullie?

Hier voel ik me langzaam aan iets beter heb wel nog veel druk op de borst en blaasontsteking maar de andere kwalen zijn weg gelukkig!
    Morgen zou ik als mijn lichaam het weer oppikt ongi moeten worden! Dus ben benieuwd of het zich aandient.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Marianne Gefeliciteerd en een hele gezellige dag met je mannetje en de meiden!!!

Samantha wat lekker ook onverwachts bbq-en, wij zijn gister bij mijn ouders geweest voor ook een bbq erg lekker:)

Ele wat leuk de beekse bergen en Herbie al mee op schoot rond kijken, jeetje de tijd gaat echt snel, nou ja bij jullie dan hier niet echt voor mijn gevoel:( ga jou helaas niet achterna vliezen zijn nog niet gebroken. Gister overdag wel beetje onrustig in buik, maar dat trok met het eten weer weg.

Marleentje wat super dat je je nu wat beter voelt:) heerlijk moet dat zijn. En wie weet morgen wel ongi!

Verder weet ik vandaag weer niet wat ik allemaal moet gaan doen,pff ben er klaar mee... kleintje kom nou maar!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hartelijk gefeliciteerd marianne!! :D:D:D
    Ben je al flink geknuffelt vandaag? :D maak er een leuke fijne dag van met z'n allen! ook een dikke knuffel vanaf hier! :D

Marleen, die smaken heb ik zelf gemaakt, we waren bij mijn ouders en mijn moeder had verse meloen en ananas :D en deze week bij het uiteten was er oo weer verse meloen en ananas :) de laatste keer dat ik een ananas gekocht en gegeten heb was de dag voor de bevalling hihihi :D
    smokey, misschien toch eens proberen? :) ik heb de dag ervoor bitter lemon gedronken, ook al vond ik het echt zooo vies en ananas hart gegeten :D

gelukkig voel je je weer wat richting betere kan marianne, al moet je lees ik nog steeds rustig aan doen en jezelf ook een beetje laten verwennen he! :D
    Ben ook benieuwd hoe het verder met je is!

SMokey ik heb zo'n schitterend idee wat je kunt doen vandaag!!! hihihi.. een nieuwe buikfoto maken en vooral plaatsen! ik stop toch niet met zeuren hoor voor ik hem gezien heb hihihi :D

vandaag gaan we weer wat klussen in huis, of beter in de tuind, we krijgen een trap vanuit het balkon naar beneden.. zo relaxed lijkt me dat :D zoals jullie weten wonen wij op de 1e etage en is beneden wasruimte etc.. nu kunnen we dus vanuit de kunnen naar beneden lopen.. eerst was er dan alleen balkon en konden we de tuin via de waskelder bereiken.. het is wel een hele irri tuin.. hij is maar 2,20m breed maar wel weer 12m lang.. altijd beter dan niks toch :) en we willen nog steeds zo graag verhuizen.. maar in deze tijd krijgen wij ons huis echt niet kwijt..
    nijn zijn jullie je huis al kwijt.. ik ben het helemaal vergeten eigenlijk.. sorry he :)

nou ik ben ervandoor! mannetje is er met broodjes :D

11. Gerritsen

marianne: Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van. Ben je al goed verwent?

Elegance: wat leuk dat jullie naar beekse bergen zijn geweest. Vind ik zelf een mooi park. Herbie vind het dus ook allemaal lekker?
    Wat fijn allemaal zo te horen dat het goed gaat bij jullie, daar word ik ook vrolijk van. Trap plaatsen ideaal voor jullie dus, geweldig dan kan herbie straks als jullie daar dan nog wonen ook lekker de tuin in.

Smokey: ik hoop zo dat je gauw bevalt, want niet alleen jij bent nieuwsgierig, wij ook, hihih.
    Enne ik ben het met elegance eens, vandaag maar eens buikfoto's maken en plaatsen. Verder misschien even lekker ananas in huis halen en bitter lemon. Bloemkool eten schijnt ook te helpen.
    Probeer gewoon nog even genieten van het feit dat jullie met z'n tweeen nog zijn, want aankomende tijd ben je gewoon druk.
    Verder misschien een idee als je dat al niet hebt gedaan een begin maken van een foto album. Alle foto's inplakken van je buik, zwangerschapstest etc. Zelf heb ik ook een welkomskaart in geplakt met een heel verhaal vanaf het begin.

Nijntje: je bent heerlijk weg, geniet ervan.

Anouk: ben je al weer thuis of ben je nog in Italie.

Marleen: ik hoop eigenlijk dat je niet ongesteld wordt, zal toch mooi zijn als er een brusje komt. Duurde het lang voor je van Jens zwanger was? Fijn dat je al iets beter voelt, is altijd vervelend als je zo naar voelt.

Heeft er iemand nog welleens iets van Yaraah gehoord?

Vanacht hebben we feest gehad met Yarno, hij wilde toch niet slapen. Was om 23:15 uur wakker om 2:00 om 3:00 en om half 5.
    Daarbij ook weer twee poepluiers vol en vanochtend weer één. Snap niet hoe dat komt dat hij zoveel poept.

Vandaag even wat opruimen en willen nog even naar de groentetuin toe. Ook een beetje bijkomen van vanacht.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    samantha: Met Jens hebben we er inderdaad lang over gedaan ruim 2,5 jaar. Dus vandaar dat we ook meteen door willen voor een 2e want als het weer zo lang duurt.
    Nu maar hopen dat we snel zwanger zullen zijn en dat die ellende van maanden wachten ons bespaart blijft.
    Maar weet ook niet zeker of mijn cyclus weer op peil is. Ik vermoed wel dat ik vorige week donderdag veel vruchtbaar slijm heb gehad dus wie weet!!

13. Gerritsen

marleen: ik zal voor je duimen.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ananas heb ik al zoveel op vorige week en deze week vind dat echt heerlijk:D alleen geen bitter lemon mannetje is net weg boodschappen doen. Sex ook al gedaan, ondanks dat ik daar totaal geen zin in had haha:)

Heb net foto's gemaakt ben alleen thuis dus zijn geen mooie foto's even wachten op mannetje toestel ligt klaar;)

Heb een stapel werk op gehaald en ga thuis maar wat op de comp werken, doe ik iig wat nuttigs. Eind van de dag nog verjaardag bij de buurtjes eigenlijk niet zon zin aan maar toch maar even gezicht laten zien.

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Foto van een opgeblazen teletubie...:D

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    En nog 1, beter laat dan nooit;)

17. Gerritsen

mooie buik hoor, geniet er nog maar heel even van.

18. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Zo daar ben ik weer eens!:D:D

Dames, heel erg bedankt voor jullie felicitaties.
    Heel erg lief.
    Was een zeer geslaagde dag.
    We hadden de tent opgezet buiten en was maar goed ook, want vanaf 15:30 was het alleen maar regenen.

Sam: Zal als ik tijd heb straks even reageren op je pb, had je iig al even gesmst gister.
    Wat vervelend zeg zoveel poepluiers, je zou toch echt zweren dat er een tandje aan zou komen niet?
    Melissa hier ook zure hele dunne poepluiers, pffffff wat stinken zeg!:$

Ele: Beeksebergen, wat lijkt me dat gaaf zeg!
    Echt heel leuk dat herbie ook zo aan genieten was.
    Je klinkt nu ook echt heel vrolijk en super gelukkig:D:D
    En daar word ik ook weer happy van.Super!!!

Marleen: Zal ook voor je duimen.
    Ook wij hebben er met Esther heel lang overgedaan om zwanger te worden, met een aantal miskramen ervoor.
    Gelukkig ging met Melissa sneller, dat wens ik jullie ook zeer zeker toe.

Smokey: Mooie buikfoto:D:D
    En jeetje, sorry dat ik het zeg, maar je lijkt echt opgezwollen zeg, is het echt zo erg?Veel last van?

Anouk is er al weer, had een reactie laatst gehad op mijn www op hyves.:D:D
    Erin zei tijdens de vakantie papa.:D:D

Ga melissa eruit halen ze is weer wakker.
    Ze was best vervelend vanmorgen.Ach ja kan gebeuren.:D:D

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Hier nog niks aan het handje hmmmm net even lekker schoongemaak, ja ikke die zegt lekker schoongemaakt haha:D voel me behoorlijk goed vandaag eigenlijk dus dat is lekker.
    Vind 08-08-2010 zon mooie datum, kleintje mag wel komen maar dan moet ze wel opschieten hier verder niks aan het handje.

Ele ik zag je foto's op de hyves wat een leuke foto's en beekse bergen lijkt me echt super leuk ben er nog nooit geweest.

Marianne ja het vocht in handen enzo is best wel erg, kan ook al maanden geen horloge armband etc meer om en ik ben echt een bling bling verslaafde ga kaal door het leven nu;) Melissa nog steeds vervelend of is haar bui al weer weg?

Samantha en inmiddels al bijgekomen, vannacht een iets betere nacht gehad of nog steeds vele poepluiers??

Marleentje voel je je inmiddels al weer een stuk beter??

Verder wil ik wat leuks gaan doen vandaag maar weet nog niet wat, zal zo even met mannetje overleggen, tot later..

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Smokey wat een mooie buik!! echt heel mooi, zo bijzonder dat je kleine meisje daarin zit! geniet er nog maar even van! :D jaja ik weet het, je wil haar nu ook ontmoeten! :D hopelijk duurt het echt niet meer lang nu zeg! maar buiten dat, mag je echt trots zijn op je buik! ik heb ook maanden geen bling bling omgehad! :D pas sinds kort weer af en toe en dan nog niet alles.. mijn trouwring bijvoorbeeld past nog steeds niet.. :S

Marianne wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt! :D En regen, hier pas vanmorgen de eerste regen... dan wel ineens heel veel! met bakken kwam het eruit, nu is het ook weer koud en bewolkt.. waar blijft de zomer nu?
    melissa vervelend hihihi..

hier merken we steeds meer dat mannetje moeilijk gaat doen als we hem in bed leggen.. dan is er niks aan de hand tot het moment hij merkt van ohjee ik moet gaan slapen ik lig in bed.. we gaan er dan ook zo weinig mogelijk op in.. maar duidelijk wel uitproberen zeg! :D

smokey jaaa 8-8 is leuke datum! wij hebben 4-4 en is best grappig als ik het moet opschrijven! ook zijngewicht vond ik wel grappig 3330 :D we zaten midden in de nacht stiekem te hopen op 4:44 uur maar dat is niet gelukt :D

Thuiswerken?? je bent gek geworden! hihihi.. dit is jou tijd om te genieten! al ga je je nagels 100 keer lakken en met een masker in bad! en ga je nog eens alle foto's bekijken die er gemaakt zijn van je in je leven! en foto's inplakken van vakanties.. whatever, maar ik verbeid je om te werken hoor! deze tijd komt echt nooit meer terug en na de bevalling zul j ehet druk genoeg hebben! :p

marleen, ik hoop ook zo voor je dat het snel raak zal zijn! je weet het natuurlijk nooit hoe het loopt..
    toevallig dat mijn man en ik gesproken hebben over een 2de toen we op weg waren naar de beekse bergen.. mijn man zu wel een 2de willen mits ik dat wil.. wil ik niet ook goed, want we hebben een gezonde boy.. ik sta er zo dubbel in.. liever niet dat wel.. al zou ik het wel jammer vinden het allemaal nooit meer mee te maken.. maar als ik dan weer nadenk.. wat.. ben ik zo bang om het allemaal weer mee te maken.. het enige bijzondere wat me echt aantrekt is het weer voelen van je baby en er meer van kunnen genieten dan bij herbie.. toen was ik alleen maar bezig met wat kan er nog meer fout gaan..
    en ik weet ook niet of ik wel 2 kids zou willen.. ik wil nog zoveel zien van de wereld.. en mij lijkt dat we dat mer 2 kids nooit kunnen betalen.. en met een is dat wel een stuk makkelijker.. ook het huis waar we nu in wonen is dan veel te klein.. en we krijgen het echt niet verkocht.. dus praktisch is het ook best lastig.. maar ook mijn gevoel..pff krijg het er al warm van.. eest maar even lekker genieten van dit mannetje.... eindelijk! :D
    dus marleen mijn duimen draaien overuren dat je niet ongi wordt! :D

mannetje heeft gisteren een liga met banaan en sinaasappel gegeten.. (alles geprakt dan) daarna heeft hij zoveel gepoept.. toen ik hem een schone luier gaf ging hij gewoon een paar keer verder! jeetje zeg! sam jij zit ook flink in de poepluiers las ik! wat kunnen die vies ruiken zeg nu hij niet alleen meer melk krijgt!
    een paar uur later begon hij opeens met schreeuwen.. jeetje... een uur lang, toen kwam er een miniboer en heel veel scheetjes en viel hij zo in mijn armen in slaap.. dat was lang geleden dat hij zo gehuild heeft.. toen ik hem in bed wilde leggen werd hij wakker en was hij zo vrolijk, alsof hij was opgelucht.. en was hij zoveel aan het vertellen! echt zo lief!

mannetje wordt wakker! zo relaxedde fles om 7 terug naar bed en nu pas wordt hij weer wakker! :D

Deel Deze Pagina