Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Dat is dan zeker wel wennen dat je nu geen sieraden meer omhebt, heb er zelf helemaal geen last van gehad, al had ik wel vocht in mijn voeten, enkels en onderbenen.
    8-8 zeker mooie datum............kom op kleine meid, laat je eens zien aan je papa en mama.

Ele: Eerst lekker genieten van jullie kleine vent, als de tijd er is voor een 2e voel je dat vanzelf wel aan.:D
    Las op je hyves dat je een vakantietje hebt geboekt.......wat goed zeg!:D Herbie zal het vast en zeker heel goed doen.
    Wanneer gaan jullie?
    En die foto's: WOW!!! echt geweldig.
    Wat zielig dat hij zo moest huilen, gelukkig was hij daarna weer lekker vrolijk.

Melissa is niet meer vervelend.hahahaha.
    Ze heeft niet lang meer geslapen, van 09:15 tot 10:15, maar heeft het daarna best lang volgehouden, we hebben de kids samen om 13:00 naar bed gebracht.Hoop dat ze nu sowieso tot 15:00 slapen, heeft mama lekker rust.Papa is ook aan werk, dus rijk even lekker alleen.
    Melissa heeft gister 3 flessen gehad ipv 4.
    Ze kreeg smiddags een broodje en heeft dit keurig opgegeten, daarna een fles gegeven, wist niet hoeveel ze opkon dus gewoon 200ml gemaakt en dit heeft ze zowaar allemaal opgedronken.Daarna tegen een uur of 16:15 een heel potje groente gehad, tijdje later diksap gedronken en om 19:30 de laatste fles van 230ml.

2. butterfly1984

Ik had nog maar net dit berichtje geplaatst of Melissa was alweer wakker en lag alweer te huilen.
    Dus ook Esther wakker!!!
    Bij Melissa wezen kijken en niets aan de hand.
    Esther eruit gehaald en Melissa huilt nog steeds, dus haal haar er straks uit.

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Smokey nog niet bevallen. Wat heb je voor leuks uiteindelijk gedaan?

Marianne wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, heb je veel gekregen?

Elegance: je hebt een heftige zwangerschap en bevalling gehad. Dat moet een plekje krijgen. Als je straks een tweede wil, dan merk je dat vanzelf. Het gaat kriebelen en de wil om dan een tweede te krijgen overheerst dan over je gevoelens die je nu hebt.
    Maar het kan ook best dat je niet meer wilt, dan is het ook goed.
    Als je plannen hebt om nog veel te gaan reizen dan wordt het wat lastigere omdat je dan langer thuis wilt blijven bij je kroost. Dan zou ik ervoor kiezen om niet al te lang te wachten voor een tweede, MAAR JE GEVOEL MOET GOED ZIJN, GA DAAR NIET OVERHEEN WALSEN.
    Ja wat een geur he die luiers, haha echte stinkers.

Nijntje: het weer is wisselend he, ben benieuwd naar je ervaringen met eerste tripje en zwemervaring.

Anouk: je bent terug, kom je nog lekker kletsen, willen spam en verhalen horen.

Marleen: en? Sorry ben nieuwsgierig.

Hier vanochtend mijn broertje ( 18) en zijn 3 vrienden naar harlingen gebracht, daar moesten ze opstappen om naar Terschelling te gaan.Ze gaan een week naar een jongeren camping waar alleen maar gezopen en geslapen wordt. Dit is zijn 3e jaar alweer.
    Moest dus ruim anderhalf uur heen rijden en toen nog terug. Heen ging wel snel omdat je kunt kletsen maar terug zat ik helemaal alleen. :(

4. butterfly1984

Het is hier best rustig geweest vandaag!:D

Sam: Dat is minder he als je dan ineens alleen in de auto zit, dan duurt het idd lang.
    Wij hebben weleens mijn vader weggebracht naar den helder, is ook zo'n 1.5 uur rijden vanaf hier, als mannetje dan hem wegbracht ging ik mee, omdat dat toch leuker is dan als hij alleen is.Is al paar jaartjes geleden, nu hoeft hij er niet meer heen.

Nijn: Ben ook heel erg benieuwd hoe je 1e vakantie was met esmee en naar je 1e zwemervaring met haar.

Smokey: Nog iets leuks gedaan vandaag?
    Was het weer wel goed bij jullie?
    Erg he dat afwachten?:D

Ele: Hoe vaak moet je nog met herbie naar de osteopaat?
    Moet je ook nog naar de ka of is dat nu afgesloten?

Hier dus een kdag achter de rug!
    Zei dat Melissa vanmorgen al vervelend was en dan bedoel ik dat ze steeds huilt.Dacht nadat we haar bijna 3 uurtjes op hadden gehouden dat ze moe genoeg zou zijn om even lekker te slapen, maar nee hoor, madam werd na een uur alweer wakker en zette het op het krijsen, dus zoals ik al had gezegd vanmiddag was Esther dus ook wakker.
    Maar goed, Melissa rond 14:50 uit bed gehaald en haar groente gegeven, dat ging wel goed, maar jeetje zeg wat had ze een slecht humeur, bah!
    Om 16:00 haar naar bed gebracht, maar ook weer krijsen en krijsen, dus weer naar boven, bleek dat ze even snel had gepoept!!Luier verschoond, nog wat diksap gegeven en om 16:15 lag ze weer in bed, wederom weer krijsen.
    Tegen 16:45 sliep ze dan eindelijk tot ik Esther om 17:05 eten gaf en zij niet in de kinderstoel wou en het dus op het keiharde gillen zette, toen was Melissa weer wakker en krijste alles weer bij elkaar.Aantal keer boven wezen kijken, maar op de arm was ze stil, dus telkens netjes weer terug gelegd.
    Ze heeft tot 18:30 toen ik haar uit bed haalde gehuild/gekrijst.
    En daarna was ze moe toen ze beneden was, duim in de mond en tegen me aanliggen, maar voor even, want haar slechte humeur overwon.
    Om 19:00 de fles gegeven en tegen 19:20 heb ik ze naar bed gebracht, eerst melissa daarna esther.
    melissa weer huilen en krijsen!!!Weer kijken en goed gelegd, maar niets hielp.
    Ben naar beneden gegaan om wat op te ruimen, maar ze bleef maar doorgaan en doorgaan.
    Dus weer naar boven haar eruit gehaald en even op de arm gehad, na 5 minuten weer naar bed en dus weer krijsen.
    Maar gelukkig na een minuut of 10 toch in slaap gevallen, toen was het inmiddels 20:00.
    En wat was ik blij......................

Denk dat ze zo'n last heeft van de mond of dat het nog van de 6 maanden sprong komt, deze kan 1 maand duren.
    Heb haar omdat ze echt wel last van haar mondje had een zetpil gegeven en dentinox op haar tandvlees gesmeerd.

Dit was me het dagje wel weer, ben kapot!!!
    Ga dus zo lekker naar bedje toe.
    Zulke dagen moet je niet tevaak hebben zeg.

Met dat gehuil komt alles direct weer naar boven hoe het met esther de eerste aantal weken was.
    Zij huilde ook alleen maar overdag, was totaal niet stil in bed.
    Snachts sliep ze wel goed, maar overdag was het echt drama, we hadden van alles geprobeerd, maar niets hielp.
    Van cb zijn ze toen nog een aantal keer geweest heb boekjes meegekregen en ze opperden zelfs al om haar op te laten nemen in het zh, zodat ik weer even op adem kon komen.
    Overdag zat ik gewoon met de koptelefoon op muziek te luisteren,zodat ik even niet naar het gehuil hoefde te luisteren.
    Wat een tijd was dat zeg! omdat ze klem had gezeten met haar hoofdje dachten ze dat ze daar nog steeds last van zou hebben gehad.
    Sorry meiden dat ik even loop te klagen, maar soms als er iets gebeurd denk je er direct weer aan terug.

5. Gerritsen

pfff wat een dagje zeg, is echt niet leuk. Je voelt je dan machteloos dan he. Hoop dat ze morgen gezelliger is. Ze kunnen inderdaad zichzelf heel dwars zitten en dan kan mama's of papa's geduld soms ook gewoon even op zijn. Idd je moet niet veel van deze dagen hebben.

Ga maar lekker naar bed en even bijtanken.

Knuffel en altijd je gevoel uiten. Dat lucht op.

6. Gerritsen

hoi allemaal,

Helaas is het weekend weer voorbij. Mannetje is aan het werk en ik ben hier met mijn twee knullen.
    Yarno heeft vanochtend een half potje peer gegeten ( niet zo'n groot potje hoor maar die kleintjes en daar dus de helft van)
    Was weer smullen.

Inmiddels draait de wasmachine en heb ik alle beddengoed verschoont en de slaapkamers schoon. Nu nog even de badkamer en dan stofzuigen en de bovenverdieping/zolder is dan klaar.

Dan wil ik beneden ook nog fff doen, maar ik zie wel hoe ver ik kom.
    Gisteravond heb ik nog alle ramen aan de buitenkant gelapt.

Kortom heb weer veel gedaan, maar dan heb ik wel de vooruit zicht dat ik morgen helemaal alleen ben, kindjes naar oma en man aan het werk. Dus ik kan doen waar ik zin in heb en dan loop ik niet tegen de schoonmaak aan.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    wij zijn terug!!

Ga alles bijlezen, maar Esmee wordt ook wakker... weet dus niet of ik meteen kan reageren....

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier nog steeds niks noppes nada grrrr en iedereen maar vragen hoe lang nog, nou te lang!!

Samantha jij bent al lekker in de weer geweest vandaag met de was en huishouden:) een half potje fruit alweer leuk man en peer dat zullen de meeste kleintjes wel erg lekker vinden. Heb je toegevoegd op hyves!!

Nijntje hoe was het hebben jullie lekker genoten met de kleine meid?

Dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn nou nog geen zonnestraal gezien, uit verveling ben ik bezig met een eigen site te maken voor onze trouwerij erg leuk wel moet ik zeggen:) ga zo weer even een filmpje kijken ook al even niet gedaan. Gister had ik een middag dutje gedaan van 2 uur nou dat moet ik niet meer doen want dan slaap ik dus snachts slecht. Dus we blijven wakker tijdens de film haha

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik heb het allemaal gelezen, maar ben het al weer vergeten... ligt niet aan jullie maar aan mij....
    Ik ben nl al een week super duizelig en licht in mn hoofd... Ben echt niet fit, maar ja...

Smokey, lief dat je hebt gewacht met bevallen totdat ik weer terug ben, dus mini Smokey.....
    Ik snap dat je al die vragen beu bent. Je wilt je meisje leren kennen.... Nog even volhouden meid... knuffel!!
    Wel een hele mooie buik zeg!!!

Ele, lekker naar de Beekse Bergen geweest!! Leuk!! En wat een mooie foto´s op hyves!!

Sam, ik heb gereageerd op je pb.
    Verder weer vergeten, sorry...

Marianne, balen van het dagje van gister van Melissa. Hoe gaat het vandaag??

Marleen, en ongi geworden? Of een positieve test??

Anouk, leuke site van je toneelgroep!! Heel veel succes er mee!!

All, het weekendje was erg leuk. En ook erg druk...
    We hebben 2x gezwommen en Esmee vond het erg leuk. De tweede keer was ze al erg moe toen we gingen en heeft ze lekker in het water gedreven. Wel moesten we haar nog de hele tijd vasthouden, want in de gele zwemband kon ze haar hoofdje nog niet goed omhoog houden.
    Verder heeft ze wel enorm moeten wennen aan het slapen in het campingbed bij ons op de kamer (en wij moesten ook wennen) en de drukte. Maar ze heeft lekker veel gelachen, dus dat is een goed teken.
    Meiden, ik duik weer de bank op. Morgen is mannetje jarig en vieren we onze verjaardagen. Ik zal er dus weinig (tot niet) zijn...

Liefs

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, mijn cyclus lijkt weer helemaal op orde... 31 dagen duurde deze, net als voor de zwangerschap....

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Ik wilde even laten weten dat ik zojuist ongi ben geworden. 29 dagen dus mij lichaam heeft het weer opgepakt! Gelukkig maar dus op naar een brusje voor jens!!!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi ollie!!!!!

Ik zou zeggen klets lekker mee hier!

13. butterfly1984

zo daar was ik weer.:D:D

Vandaag ging het eigenlijk wel super goed met Melissa.:D
    Zie nu wel een 2e tandje zitten, dus die zal er morgen wel door zijn.Eindelijk!!!:D

Sam: Wat heb jij veel gedaan vandaag, maar dan wel weer lekker dat je morgen vrij af hebt.
    Is er bij yarno al iets van een tandje te zien?

Nijn: Klinkt erg gezellig!!!Wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt.Ging het op vakantie wel beter?

Smokey: Kan me ook goed voorstellen dat je er weleens zat van word dat iedereen het maar vraagt.
    Zou zeggen mini-smokey laat je zien, dan zullen ze je mama niet meer lastig vallen met deze vragen.:D (wel weer met andere vragen natuurlijk:D:D)

Marleen: super!!!Op naar de volgende ronde.:D:D
    Hoe voel je je voor de rest?

Ele: Hoe gaat het daar?Zie je online, dus zal het straks wel lezen.:D:D

Iemand al idee wie Ollie is?

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: super dat het beter gaat met melissa!

Ongi: heb alleen nog maar wat oud bruin bloed verloren dus nog geen echt ongi. Zojuist weer helemaal niets dus weet niet zeker of mijn ongi er echt al is!

Eenkennig: Jens is ineens super eenkennig. Wil alleen maar bij mij of jeroen zijn. Vanmorgen naar moeder geweest daar bleef Jens toen ik moest gaan werken en Jens zat even bij mijn moeder op schoot en ik liep naar de wc begint hij heel hard te huilen en ik kom terug en meteen een big smile op zijn gezichtje haha

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ollie: ik weet wie het is. Heb ze straks een prive bericht gestuurd en gevraagd waarom ze vaak mee leest en niet meeschrijft. En dat ze gewoon welkom is hier. Nu blijkt het een oud collega van mij te zijn uit de kinderopvang. Ze wist niet dat wij konden zien dat ze mee las en ze leest overal op zp mee om tips en ideeen te lezen. Dus ben benieuwd of ze hier ook een keer gaat posten.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, hopelijk zet je ongi door!!! Of niet natuurlijk.... Maar het is in ieder geval al iets...
    Ik ben vandaag ook ongi geworden. Cyclus van 31 dagen, precies zoals voor de zwangerschap...

Het raadsel van Ollie is opgelost, hihi Goed Marleen dat je een pb gestuurd had en wat toevallig dat het dan een oud collega blijkt te zijn. Wist zij dat jij het was of was het toevallig?

Marianne, hopelijk idd morgen het 2e tandje van Melissa.
    Morgen krijgt Esmee haar 2e ronde prikjes... ben benieuwd.

Meiden, welterusten en tot woensdag denk ik!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

even snel ons internet is weer eens niet best..
    ik had een heel verhaal getypt en toen ik wilde posten kwam ik erachter dat we weer geen internet hebben.. daarna geen tijd meer gehad om even snel te reageren.. Mannetje wilde niet slapen en lijkt de laatste dagen erg hongerig.. maar als we meer in de fles doen lijkt hij weer te spugen.. ook zijn we nu een paar dagen gestopt met de medicatie maar lijkt het spugen ook weer terug te komen.. morgen naar het cb en zal ik het eens vragen.. en dan krijgt hij ook ronde 3 spuitjes..

smokey, joehoe! jammer hoor dat je kleine meisje je zolang laat wachten.. ze wil er dus zelf ook helemaal klaar voor zijn als ze mama en papa gaat ontmoeten! :D nog even... ik weet het dat zegt iedereen... toch een dikke knuffel voor jou!

nijn wat fijn dat het zo super was! ik lees er graag nog meer over en spam natuurlijk!

marleen ben benieuwd of het je echte ongi is..

marianne gelukkig dat melissa weer gezellig is :) leuk een 2de tandje,... wij willen spam natuurlijk!

samantha, sjemienee!! wat ben jij druk geweest zeg! :D heel veel plezier morgen met mamadag! hihihi :)

ollie.. ik ken je oud collega niet, maar vind het wel raar dat ze zich niet eerder heeft voorgesteld als wij erom vroegen.. en ben ook wel heel benieuwd of ze je wel of niet herkent had.. het is niet aan mij natuurlijk :D gelukkig weten we nu we het is.. :D
    geen schoonouders dus joehoe! :D

nu ben ik echt kapot, morgen reageer ik wel weer met een langere versie!

doei meiden!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik wilde net typen..

smokey waar blijf je?
    en toen zag ik je online..

helaas...

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    maar komt goed.. :) nog maar max 2 weken he!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi hoi:

Ollie: ze gaf toe dat ze me kende! Dus vandaar dat ik wist hoe en wat. Wel jamme dat ze gewoon al die tijd mee leest en nooit gereageerd heeft!

Ongi: hier dus echt ongi geworden! Ben allang blij dat mijn lichaam het weer op pakt. Heb nu een cyclus van 29 dagen dus net als voor de zw van Jens

Deel Deze Pagina