Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja sorry ben dr nog gewoon hoor, maar zere handjes dus heb geen zin om te typen. Ga straks naar de vk toe.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: he bah wat naar!
    Veel succes bij de vk.

marleen: 29dagen, netjes zeg!
    wat een toeval dat jij en ollie elkaar herkennen.:D

Ele: Hoelang heeft je mannetje nog vakantie?
    Hoe is nu met huilen van herbie?

Sam: Lekker rustig dagje............
    Nog wat leuks gedaan?

Nijn: Ga je nog foto's spammen?

Hier vanmiddag zwemmen, Melissa blijft bij mijn ouders en mijn zusje gaat mee.
    Melissa haar 2e tandje is er door!!!HOERA!!!:D:D:D
    o ja, bloeden is nu 2 dagen gestopt!

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Hier een rot nacht achter de rug, damian is echt megaziek.
    Hele nacht overgegeven en huilen. Als hij sliep waren wij alles aan het opruimen. pfff.

Yarno is naar mijn moeder geweest, Damian werd kwart voor negen wakker en het ging beter.
    Lekker gedoucht en zetpil erin gedaan, nou we waren amper beneden en jahoor weer overgeven.
    Tegen 11 uur wilde hij iets eten, dus een kaal beschuitje gegeven en slappe thee.
    Uurtje later alles eruit.Ondertussen 40 gr koorts.
    Dokter gebeld omdat Damian klaagde over hoofdpijn en last van de nek. Ik ben dan ongerust. Dokter is geweest. Moet hem even in de gaten houden, koorts mag niet stijgen anders moet ik naar de eerst hulp. Verder zetpil om de 5 uur erin en een paar keer koel douchen om de koorts te laten zakken. Maar hij blijft spugen, niets blijft erin.
    Hij slaapt nu op de bank, maar heel onrustig.
    Pfff wat een dag zeg, gelukkig is harry met een kwartiertje thuis, want ik ben bekaf en door alle kotsgeur kreeg ik niets naar binnen, dus ik heb nog niets gegeten vandaag. Ben ook echt tollerig.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah bah samantha wat zielig! en ook zielig voor jou hoor.. helaas hoort het erbij en krijgen wij hiermee ook te maken over een tijdje.. maar ik en kots.. het is samen met spuiten mijn fobie... dus toen ik je verhaal las.. brrr.
    hoe is het nu met hem? ik vind het wel echt zielig voor hem.. begrijpt hij al een beetje wat ziek zijn is en dat het ook weer snel overgaat? ik geef je dan ook alleen een virtuele knuffel.. ben zo bang dat ik ook iets ruik :C Gelukkig kon yarno bij je moeder blijven vandaag.. hoe is het trouwens met je moeder? hebben jullie nog gesproken?

smokey, bah wat rot dat je weer zo'n last hebt.. ik wil je wel nog even zeggen dat ik echt respect voor je heb meid! jij bent toch de laatste van ons clubje en hebt zolang moeten wachten.. al die verhalen van ons en het enige dat jij moest hebben was geduld.. ik vind het daarom extra leuk dat je nu echt bijna aan de beurt bent!!! ik stuur weer weeen en ontsluiting naar je toe? en ik ben ook heel benieuwd wat de vk heeft gezegd.. zullen we afspreken dat je een . zet als alles goed is en een , als het minder is? :p

marianne het huilen ging een stuk beter.. hij is zoooo vrolijk.. echt zooo een ander baby.. hij wil ook alleen nog maar zitten en zitten en zitten :D hij zit bekant alleen.. terwijl hij nog moeite heeft om op zijn buik te liggen.. dat vind hij niet fijn.. rollen kan hij ook nog steeeds niet alleen hihihi.. maar zitten... vanuit lig/hangtoestand spant hij zo zijn buikspieren aan dat hij zichzelf helemaal inzittoestand optrekt.. een echt sixpack! :p nee maar ben nu zwaar verliefd op hem! vandaag ook zijn hele kleerkast opgeruimd.. vind het heel jammer, maar hij is opeens zoveel gegroeid.. fysiek ook dat ik wel zin had in een nieuwe lading kleding.. maar het blijft jammer want we hebben echt veel niet of maar keer aangedaan...

wat fijn dat het bloeden gestopt is! eindelijk zeg... hoelang heeft het geduurd?
    en joehoe!!! wat leuk het 2de tandje! heb je een foto?? :D:D:D:D

marleen wat goed 29 dagen!!! :D spannende tijden gaan nu aanbreken voor je he! :D

vandaag met het opruimen kwam mijn man polsen of ik de kleertjes wilde weggeven of bewaren.. hahaha.. pff.. moet zeggen.. als hij zo enthousiast is trekt dat wel.. hij zei al voor de grap volgend jaar maart dan zitten we met ongeveer dezelfde kleding voor de zomer hahahaa.. vanacht zal ik wel weer een nachtmerrie hebben dat ik weer zwanger ben.. dat heb ik trouwens vaker gehad.. en in die droom vind ik het echt zoooo erg om zwanger te zijn.. dan beleef ik alles weer opnieuw.. natuurlijk laat ik me niet dwingen hoor.. en zou ik pas ervoor kiezen als ik er klaar voor ben.. als ik dat ooit ben.. maar om het er zo over te hebben is voor mij wel belangrijk.. ik stop dan die dingen veel te ver weg en denk.. misschien ooit.. maar ondertussen kom ik er niet meer op terug :) zo is het bij de 1e zwangerschap ook gegaan :) als mijn man niet zo enthousiast was geweest was herbie er echt niet geweest :) en nu mijn mannetje zoooo leuk is.. begrijp ik pas wat mama zijn inhoudt en wat je voor liefde kunt voelen voor je kind.. het wordt voor mij steeds duidelijker hoe rot ik me afgelopen tijd/jaar gevoeld heb..
    ook zou ik me voornemen als ik ooit weer zwanger zou willen worden dat het niet utimaakt of ik niet meer zwanger word ofdat ik een mk zou krijgen.. ik blijf erij dat ik vind dat ik gezegend ben met een gezond jochie :) en dat ik dat belangrijker vind dan 2 kids.. en dat toen we nog geen kinderen hadden en ik 2 mk's had hoopte op maar 1 gezond kindje.. en die heb ik.. dus ik zal nooit meer klagen..
    pff.. wat ben ik allemaal aan het blaten he!

nijn waar blijft je spam!???
    je bent 2 keer gaan zwemmen he? hoe is dat gegaan?

5. butterfly1984

Ele: Je klinkt nu ook echt vrolijk en gelukkig vergeleken met eerst.heb je alles nu ook een plekje kunnen geven ook qua zijn operatie?Zonde he van al die kleertjes? Van esther heb ik alles bewaard en van Melissa ook, heb nog niets weggegeven.

Sam: bah wat een naar nieuws.
    wat zielig voor damian en dan helemaal niets binnen kunnen houden arm kind.
    Hele dikke knuffel voor julle beiden en heel veel beterschap.

Hier lekker aan zwemmen geweest, geweldig zeg!
    Daarna lekker patatje gegeten.
    Melissa had verhoging toen we weggingen, dus dat was niet echt fijn weggaan.
    Nu blijkt dat ze veel had gehuild en ze is na haar potje groenten weer naar bed gegaan, zal tegen 15:30 zijn geweest denk ik, veel te vroeg normaal gesproken, maar ze heeft heel de tijd geslapen tot 18:30 zei mijn moeder.Dus ze was echt niet lekker.
    Toen we thuis waren was ze echt giga enthousiast, zo leuk om te zien.
    Ze wou de fles eerst totaal niet hebben, daarna tijdje gewacht en afgeleid en zo de fles in de mond gedrukt, daarna vond ze het goed en heeft zo'n 160ml gedronken.
    Ze had nog verhoging, dus ook zetpil gegeven.
    Nog veel last van haar mondje blijkbaar.

Zal zo eens wat spammen!:D:D

6. butterfly1984

Deze was al van vorige maand:D

7. butterfly1984

8. butterfly1984

9. butterfly1984

10. butterfly1984

11. butterfly1984

12. butterfly1984

Lekker spelen.

13. butterfly1984

14. butterfly1984

15. butterfly1984

Dit is Esther, ongeveer 9.5 maand!

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Gister bij vk geweest alles was goed/prima:) kleine schatting van gewicht voor zover ze dat kon 3300-3500 gr kleine lag al ver met koppie naar beneden. Vannacht aardig goed geslapen alleen veel krampen gehad, dat was weer even geleden en ben tegenwoordig zo rond 5 uur zo misselijk als een hond dat is weer nieuw:(

Hoop dat het zonnetje zo hier nog door komt regent nu nog, ga even lekker douchen tot zo

17. Gerritsen

hoi meiden,

Smokey dat is een mooi gewicht voor een kleine. Fijn dat je lekker geslapen hebt. Het misselijk zijn is normaal hoor. Straks als je bevallen bent dan ben je nagenoeg alle kwaaltjes kwijt. Dat is heel vreemd omdat je het zolang alweer gewend bent zeg maar.

Elegance: ben blij dat je eindelijk kunt genieten van Herbie. ZO hoort het ook he. Ja die kleertjes opruimen is altijd weer zo'n apart gevoel.
    Maar als ik jou was zal ik ze even bewaren, je weet nooit.
    Wat ik doe met kleertjes die ik niet bewaar maak ik kledingsetjes van en zet ik te koop op marktplaats. Dus alle broekjes en shirtjes bij elkaar leggen en fotograferen. Ik ben ze tot nu toe nog altijd goed verkocht. Ook geef ik nog welleens wat weg aan een collega's dochter. Die is zwanger alleen hebben die het niet zo breed ivm onverwachtste faillisement werkgever.

Marianne: wat een leuke foto's weer van Melissa. Ze lijkt als baby best wel op Esther. Alleen melissa heeft donker haar.
    Zwemmen was dus helemaal geslaagd, heerlijk.
    Hoe is melissa nu? koortsvrij?

Nijntje: leuke verjaardag gehad en hoe is het gegaan op het CB?

Marleen: wel fijn om nu te weten dat je lichaam echt gereset is en dat het zelf nu heeft overgenomen. Maar vanaf nu hoop ik dat je snel een positive test in handen krijgt. Hoe is het verder met je? Nog veel werkdagen?

Hier is de koorts gezakt? Maar wel veel gehuild dat hij zich niet lekker voelde. Hij is gisteren om half acht in slaap gevallen. Heb hem gisteren wakker gemaakt toen wij naar boven toe zijn gegaan voor de nacht. Heb hem eerst laten plassen en toen nog een zetpil gegeven. Hij heeft heel de nacht doorgeslapen en werd om half negen vanmorgen wakker. Moest dus echt bijtanken.
    Hij heeft nu nog alleen verhoging van 38,2 gr. Wil nog niet eten, gelukkig wel drinken.

Verder hebben wij ook goed geslapen, Yarno lag ook om half acht in bed en die heeft doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen. Heerlijk.
    Rijstebloem helpt hier totaal niet en gisteren hebben wij een halve liga door de fles van 210 gemixt. Weet niet of dat het nu is maar vanavond doen we het nog een keer en kijken dan hoe hij dan slaapt. Want half 7 vind ik wel vroeg, hihih

Nou ik ga even strijken want ik moet om half twee met Damian bij de tandarts zijn. Alleen voor hem want ze hadden geen tijd meer voor ons allemaal. Ja over twee maanden een keer, dus nu gaan we allemaal op een andere datum. pfff

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, wat ontzettend balen dat je zo'n last van je handen hebt... Maar super dat het weer goed was bij de vk. Misschien was het wel het laatste bezoekje...

Ele, je klinkt super vrolijk, leuk!! En kleertjes weg doen... tja, jammer he? Maar wel een goed teken, Herbie groeit dus goed!!

Marianne, lekker gezwommen. En weer super foto's hier en op hyves!! En jippiiee het 2e tandje is er!!

Sam, hoe gaat het nu met Damian? Zielig lijkt me dat als hij zo ziek is... Ben ook wel benieuwd hoe het nu met je moeder is...

Marleen, gefeliciteerd met je laatste ongi!! Volgende maand een positieve test!!

All, spam... ik zal op hyves wat zetten (weet nog niet wanneer), want dat vind ik toch gemakkelijker dan hier...
    Esmee was super goed gegroeid; 61 cm en 5885 gram. De prikjes vond ze minder erg dan de vorige keer. Alleen heeft ze nu verhoging (38,3) en de vorige keer niet... Ze lijkt er geen last van te hebben.
    Verder ga ik vamiddag even mn hb laten prikken. De duizeligheid is echt erg... En ik zou het super erg vinden als ik een keer val of ergens tegenaanloop met Esmee in mijn handen...

Vanavond weer tennissen, denk ik... Maar dan moet ik wel opgeknapt zijn, want zo gaat dat niet lukken. Zaterdag start weer het volgende toernooi, dus dan moet ik fit zijn!!

Fijne dag allemaal! Ik weet ook niet of ik vandaga nog veel online ben....

19. butterfly1984

Melissa is ziek, vandaar dat ze verhoging heeft en gister zo was.
    ze lag net in bed te krijsen alsof haar leven er vanaf hing.
    Fles wou ze niet.
    heb zetpil gegeven en nu ligt ze net in bed en ze slaapt!
    Echt zo zielig, ze grijpt naar de oortjes, en alles loopt zo de neus uit.

20. Gerritsen

Mijn moeder heeft vorige week haar excuus gemaakt, al blijf ik op mijn reserve. Ze heeft wel uitgelegd hoe en zijn wat, maar dan nog had ze er niet mee mogen bemoeien. Wij voeden de kinderen op en niet zij.

Nijn: idd dat lijkt mij ook eng, doe rustig aan.
    Houd je hyves in de gaten voor de spam. Ben benieuwd.

Melissa dus ziek, heeft misschien wel last van haar oortjes. Zo sneu omdat ze nog niets kunnen aangeven.

Hier gaat het met Damian goed, hij speelt volop. Lijkt niets aan de hand. Heeft nog wel verhoging maar dat is niet erg. Hij heeft zelfs een boterham gegeten en daarna wilde hij er nog 1. Maar die heb ik pas een uurtje later gegeven. Niet teveel in één keer.
    Yarno ligt lekker te slapen en ik ben even met de foto's bezig.
    Alleen Damian was zo aardig ( hmhmh) om een foto door te snijden met de snijmachine. Gelukkig had ik deze ingescand, dus kon hem opnieuw uitprinten ( één foto van Disneyland Space Mountain)
    Dus weer een les geleerd, loop niet weg ook niet voor 20 sec want dan is het te laat.

Over een uurtje gaan we de auto in om naar de tandarts te gaan. Damian vind het allemaal spannend, het is nu zijn tweede bezoek en de vorige keer was hij helemaal enthousiast want hij mocht een speeltje uitzoeken en een tandenborstel. Dus ik ga zo zijn tanden nogmaals even heel goed poetsen, hahah

Deel Deze Pagina