Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Marianne, beterschap voor Melissa!!

Sam, super dat Damian weer beter aan het worden is. Hij wil weer eten en zal zo opgeknapt zijn. En wat fijn dat hij met plezier naar de tandarts gaat!! Hoe was het daar?

Net terug van de ha en de ondergrens bij onze ha-praktijk wat betreft hb is 7,1. Na de ks had ik 6,4 en nu is het weer 6,9. Het krabbelt dus heel langzaam omhoog (normaal is het bij mij altijd 7,2). ik mocht kiezen voor pilletjes, maar dat toch maar niet gedaan. Ik heb wat tips gekregen en begin volg week moet het beter gaan, anders moet ik terug...
    Ben dus benieuwd....

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

supersnelle update:

melissa heeft 38.6 graden!

3. butterfly1984

ze had voor het slapen gaan 39.1 graden koorts.
    zetpil gegeven en daarna lekker naar bed.
    Ze heeft 140ml melk gedronken.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden van de zieke kids..

Ik moet het even kort houden aangezien mijn mannetje huilt.. ik keimoe ben, al vanaf half 4 wakker? hij heeft echt last van de spuitjes dit keer.. en huilde vaker vanacht waar ik wakker van werd..
    en heb ik net mijn verhaal getypt hier op het forum om het hopelijk voor eens en altijd af te sluiten en steeds minder vaak terug te kijken.. ik hoop het dan :)

maar dat heeft zoveel tijd in beslag genomen dat ik geen tijd meer heb om nu te reageren..

dus bij deze ik ben er strakkies weer!

Knuff voor iedereen! :D

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    en smokey waiting for your . (POINT)

En hopelijk zet je die vandaag achter je zwangerschap! :D

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou ele hier is mijn point. wat een waardelooze nacht echt elk uur moeten plassen. Mijn handen vallen er nog net niet af en verder valt het wel mee, ben er zo klaar mee.
    Balen dat Herbie last heeft van de prikjes.
    Die Point achter de zwangerschap vind ik een goeie vandaag tenslotte al weer 39 weken!!

Sorry dat ik verder niet reageer op iedereen misschien vanmiddag, mannetje gaat mee helpen verhuizen met broer en ik ga naar mijn moeder.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Hier even kort. Ben zojuist met Jens naar het cb geweest. En de arts was erg tevreden. Ze zei dat jens een vrolijk en elert mannetje was wat voor loopr in zijn ontwikkeling!! Dus dat is wel erg lekker om te horen als moeder zijnde.
    Lengte: 74 cm
    Gewicht: 8950 gram

Dus erg netjes allemaal!

ik ga Jens nu fruit geven en probeer straks nog even op iedereen te reageren!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Smokey, gefeliciteerd met je 39 weken, maar nu is het wel genoeg. *Mini Smokey, het is tijd om kennis te maken met je papa en mama!!*

Marianne, hoe gaat het nu met Melissa??? Hopelijk is de koorts gezakt en heeft ze lekker geslapen.

Ele, ik zal zo je verhaal eens gaan lezen. Maar goed dat je het opgeschreven hebt!! En hopelijk was dat een hele opluchting en kun je nu vooruit kijken!!
    Wat vervelend dat Herbie zo veel last van de spuitjes gehad heeft. Gelukkig was hij eerder lekker vrolijk, dus nu even flink knuffelen en dan is hij zo weer de oude, hoop ik.

Marleen, idd fijn om te horen!
    Maar al bijna 9 kilo en 74 cm!! Groot zeg!! Echt super!!

All, Esmee had deze keer ook wat meer last van de prikjes. Nou ja, Esmee zelf niet, maar ze had wat verhoging. Verder huilde ze veel minder, dus hopelijk de volgende keer nog minder...
    Vanmiddag hebben we weer een verjaardag en vanavond krijgen we kraamvisite. Net als morgenavond en volgende week donderdag...
    Verder heb ik minder last van mn duizeligheid, maar ik roep niet te hard (deed ik van de week en toen kwam het weer terug...).

Fijne dag allemaal!!

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    gvd gvd even mijn gal spugen, zaterdag komen mijn zwager vrouw en kleine langs hartstikke leuk, die zien we eigenlijk niet zo vaak. Nou zegt net manlief, mijn ouders komen waarschijnlijk ook langs, nou heb ik dus zaterdag hier het hele hok vol zitten daar zit ik toch niet op te wachten!!:( heb er helemaal geen zin meer aan, en wat nou als het dan begint lekker dan heb al gezegd als het begint moeten ze allemaal oprotten. Baal als een stekker vind dit niet leuk, snappen die mensen nou niet dat ik daar nu even niet op zit te wachten, vriendlief snapt dat ook niet en is altijd van hoe meer zielen hoe meer vreugd is ook wel zo maar nu even niet!! Is dit nou weer raar gedacht van mij? gvd gvd

Nijntje wel ook een beetje rustig doen met je duizeligheid he!!

Marleentje super fijn dat alles zo goed gaat met Jens, en dat ze tevreden waren:)

Ele heb je nog een uurtje rust kunnen pakken? En is Herbie al minder huilerig?

Marianne hoe gaat het bij jou vandaag? Nog steeds koorts?

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: hoe gaat het nu met de ziekenboeg? Hoop dat de nacht goed verlopen is en dat melissa zich nu wat beter voelt!

Ele: goed dat je je verhaal uitgebreid hebt opgeschreven! En wat super dat je ook eindelijk de roze wolk bereikt hebt! Zo heerlijk om mama te zijn!

smokey: begrijp je helemaal hoor meid! Zou daar ook niet op zitten te wachten hoor! Als je zo op het einde loopt dan wil je gewoon rust lekker samen zijn en meer niet zowiezo geen huis vol bezoek. Ik zou het gewoon aangeven hoor. Dat je het leuk vind als ze een uurtje of zo langskomen maar dat je dat meer dan genoeg vind nu.

Nijn: hoop dat je je steeds beter gaat voelen en dat je hb snel weer helemaal op peil zit. En ben je nog gaan tenissen van de week?

Jens heeft ook bij de 2e prikjes meer last gehad toen hebben we zelfs nog bij de HA post gezeten omdat hij zo'n lage temp had.

11. butterfly1984

Ele: Wat goed van je dat je het hele verhaal hebt opgeschreven, als ik tijd heb zal ik ook daarop reageren.
    Heb het al wel gelezen en hoop dat je het nu ook echt kan afsluiten.
    maar weet je echt zeker dat je alles hebt afgesloten?
    bedoel het echt niet lullig, maar het valt me op dat je nog steeds niet over zijn operatie hebt gepraat.
    Heb je dat gedeelte ook goed afgesloten?Praat je er wel goed met mannetje over?
    Gelukkig zit je nu echt op de roze wolk, nou ja blauw:D:D en is het genieten nu echt begonnen.:D:D
    Ik wens je echt alle geluk toe lieve ele.:D:D

marleen: dat ging dus super goed bij cb.
    Wij mogen maandag weer heen.

Smokey: gefeliciteerd met je 39 weken, het word nu echt spannend.Kan me goed voorstellen dat je er nu niet op zit te wachten, geef je groot gelijk.Jammer dat je mannetje het niet in ziet.

Nijn: Gelukkig huilde ze niet zoveel, dat scheelt alweer.
    Nog leuke plannen van het weekend?

Melissa nog steeds ziek, drinkt de flessen niet leeg, laat zo'n 90ml staan van de 200ml.
    Ze ligt nu te slapen en durf het bijna niet te typen omdat ze de vorige keer daarna wakker was, maar hoop echt dat ze nog sowieso een uur slaapt.
    ze was om 23:30 wakker, om 01:00, om 02:15 en daarna om 05:30 wakker, toen heb ik haar de fles maar gegeven.
    Ze sliep overigens toen ze wakker was vanacht naar aantal keer huilen wel weer door.
    Had nu de camera meegenomen naar boven zodat ik daarop kon kijken, dus dat was wel fijn.
    Mannetje heeft 4 nachten, dus hij was er niet.

Straks bbqen bij ons achterthuis, we hebben zo'n tent staan en mijn moeder vroeg of ze dus hier mochten bbqen, mijn broertje is jarig , vandaar de bbq.
    Komt me op zich wel goed uit dat hier word gevierd, want dan kan ik goed op melissa letten en heb ik alles bij de hand.

12. butterfly1984

Wat is het rustig hier!:D:D

Sam en nijn bedankt voor jullie reactie op mijn spam van laatst.
    Wat vonden de andere meiden ervan?
    Heb zojuist ook weer een leuke foto gemaakt van esther en melissa samen, die zal ik later nog keer spammen.

Melissa was net niet te genieten, een ochtend humeurtje?:D:D

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: mooie spam!!!
    Hoe was de bbq gisteren? En is Melissa weer wat opgeknapt?

Het is hier zeker rustig!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Smokey: niet stiekem bevallen he! Je hebt meldplicht:D:D

Hier gaat het goed. Jens is vanmorgen lekker in bad geweest. Zat heerlijk te spetteren in zijn badzitje! Is echt een handig ding!
    En ligt nu lekker te slapen. Vanmiddag mag ik weer werken van 12.30-18.30 en dan morgen middag weer. En dan volgende week wo middag donderdag heel de dag en vrijdag middag. Dinsdag moet ik even aan het werk voor het gastouderbureau naar een gastouder in zeeland (is nieuwe regio voor mij die ik erbij krijg) en dan is jeroen ook lekker thuis en plakken we er een dagje strand bij! Nu al zin in!

14. butterfly1984

Marleen: Hopen dat het mooi weer word om aan strand te zijn.
    Bbq, niet echt heel veel van meegekregen, omdat Melissa ziek was en zij dus niet naar buiten mocht.Mannetje had nacht gehad dus hij sliep, maar kwam wel eerder uit bed dan normaal, dus is hij bij de visite buiten gaan zitten.
    Toen Melissa op bed lag en ik erbij kon zitten, waren er al een aantal weer weg.
    Ook begon het keihard te regenen en te waaien, maar gelukkig zaten we onder de grote tent en zaten de zijwanden eraan.:D
    Melissa heeft nog iets verhoging en is ook nog erg snotterig, net was ze behoorlijk chaggie, hoop dat straks beter is.

15. butterfly1984

Oja, had smokey al online gezien, dus nog niet stiekem aan het bevallen (helaas:D:D).

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Balen Marianne dat je weinig hebt meegekregen van de bbq. Ik merk dat ik tijdens verjaardagen/familiedag enz ook minde rmeekrijg, omdat ik dan met Esmee bezig ben...

Marleen, hopelijk een lekker dagje strand. Maar poeh, Zeeland is wel een eind rijden, zeg... Ik dacht al aan het dorpje, hihi

Smokey, ik zou er ook niet op zitten te wachten. Ik kan sowieso slecht tegen drukte en dan helemaal als je bijna uitgerekend bent...

All, plannen voor het weekend. Zaterdag en zondag om 17.30u tennissen. Het volgende toernooi.
    Verder lekker genieten met z'n 3-en, want het is al weer het laatste weekendje vakantie van mannetje...
    Vanavond krijgen we een aantal mensen van zijn voetbalteam op kraamvisite, dus dat is wel gezellig!

17. butterfly1984

Hallo doortje,hoe gaat het met jullie?
    met de kleine (grote) meid ook alles goed?

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi Meiden,

@Marleentje lekker naar het strand heerlijk duimen voor mooi weer, en heerlijk dat het zo goed gaat bij je thuis!

@Nijntje van het weekend weer druk met tennis lijkt me heerlijk om weer bezig te zijn met sporten.:)

@Marianne balen dat Melissa nog niet de oude is, en jammer dat je niet echt van de bbq hebt kunnen genieten.

@Ele heb je verhaal gelezen super dat je het zo van je "aftikt"Hoop dat het ook echt van je af valt nu. En dat je nu kunt gaan genieten van een heerlijke tijd:)

@Anouk hoe gaat het bij jou, druk druk?

Nee helaas nog niet aan het bevallen haha:) Wat duurt wachten toch lang, en die krampjes en steken die ik heb daar trek ik me ook maar niks meer van aan want dat heb ik nu al wel 14 dagen. Er moet toch iemand over de 40 weken gaan tja waarom ik dan niet:(
    Ben benieuwd of souders morgen nog komen, grappige is ook nog wij hebben ze niet eens uitgenodigd! Zei zeggen gewoon tegen broertje van mijn mannetje oh kan wel wezen dat wij dan ook komen, vind het echt zo raar, wel aan mannetje aangegeven dat ik het dan wel erg druk vind maar ja weinig reactie, heb verder nog niks gehoord maar kan jullie op een briefje geven dat ze komen. hmmmpppff dan maar vannacht/morgenochtend bevallen:D

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: ik was helaas ook over de 40 weken heen. Zat op 40 weken en 6 dagen maar liefst! Maar hoop voor je dat je nog lekker voor de 40 weken bevalt!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    het rommelt vanmiddag/vanavond wel behoorlijk moet ik zeggen, niet dat het doorzet maar het is niet rustig in de buik. Ga je mee maken morgen huis vol visite en dan begint het ofzo of ik loop de hele tijd met krampen gezellig dan.

Jeetje wat rustig vandaag, meiden waar zijn jullie?

Deel Deze Pagina