Wat spannend smokey, er moet toch een keer een begin komen, dus wie weet word het erger en zet het om in echte weeen. Echt wel spannend hoor..........bel de visite maar vast af! Ik duim heel erg hard voor je! Het is echt rustig hier he?! Mis ele en sam, ze zijn al even niet geweest.
hallo meiden, net even snel alles gelezen, maar geen tijd om te reageren.. we hebben het druk zijn de tuin aan het renoveren.. alle klinkers eruit, schuttingingen eruit, aarde weg, boel verlagen, zand erin.. kruiwagen hier en daar nieuwe trap vanuit het balkon naar de tuin morgen naar breda naar mijn lieve vriendinnetje! Dus te druk om even rustig voor de pc te zitten.. ebn nu even snel om te zeggen dat ik er morgenoverdag ook niet ben.. smokey, ik hoop zoooo dat het doorzet! dikke knuff meiss.. ik hoop voor je dat ze vanacht idd geboren wordt! oh ja en meiden ik las net jullie reacties.. ben daar helemaal emo van zeg! wat lief.. ik zal er zeker nog meer op ingaan de volgedne keer.. dank jullie! knuffel voor iedereen!
hoi, Hier is het verschrikkelijk in huize gerritsen, yarno krijst alles bij elkaar. Ben even naar beneden gegaan zodat ik het zo kan overnemen. Yarno heeft 39 gr koorts. Ben zo onrustig zeg. Heb huisartsenpost gebeld en zij bellen me zo terug of langs moet komen of niet. Maar wat voel ik me nu naar zeg. Damian is gelukkig nog niet wakker geworden. pfff
Morgen Meiden, Nou gister naar bed gegaan en toen zakte het eigenlijk af, en heb redelijk goed geslapen, dus vandaag gewoon een huis vol visite en niks aan het handje. Sam wat balen zeg dat Yarno zon koorts heeft is de ha nog langs geweest, of is de koorts al gezakt? Kan me voorstellen dat je in de rats zit. Ele jij bent gewoon heerlijk bezig leuk hoor zon nieuwe tuin! En vandaag lekker naar je vriendinnetje het wordt mooi weer, dus geniet er van veel plezier Marianne hoe gaat het met Melissa? Heeft ze ook nog verhoging of gaat het al wat beter. Nou ga zo oven douchen en bloemetjes halen en boodschappen doen, tot later.
ele: Dus lekker druk druk en nog eens druk! het resultaat mag er straks vast zijn. Sam: Jeetje zeg, wat erg! Hoe is het nu met hem? Smokey: Ga eens bevallen jij!!! Marleen: Hoe gaat het met Jens en jou? De dametjes liggen op bed, eindelijk even rust. Ben de laatste tijd zo giga moe, niet normaal. Begint me wel beetje op te breken, ben niet bepaald de vrolijkste meer, ben erg prikkelbaar en kan soms echt niets hebben.
hoi meiden, Smokey, balen dat het niet heeft doorgezet... Nu een huis vol visite. Kun je niet 'faken' dat je je niet goed voelt en dan lekker boven tv gaat kijken of zo? Heb je er misschien minder last van... Sam, wat erg dat Yarno zo'n koorts heeft en zo krijst... Ben benieuwd wat de ha zegt/heeft gezegd. Ele, lekker aan het knutselen in de tuin en vandaag lekker naar breda. Lekker genieten meid!! Marianne, misschien eens even je hb laten prikken? Dat was bij jou toch ook wat aan de lage kant? Ik word ook altijd vele prikkelbaarder als ik moe ben... All, nu even erg druk... Moet de wc's en badkamer nog even poetsen. Mannetje is in de tuin bezig en dan om 16.00u al eten, want ik moet om 17.30u tennissen. Ik denk niet dat ik vandaag nog online kom. Alleen misschien via mn telefoon om Smokey in de gaten te houden. Ik kan dan alleen geen berichten plaatsen (ik weet iig niet hoe dat moet, haha, het word tijd voor een nieuwe telefoon...) Liefs, Nijn
Nijn: Klopt de mijne was ook aan lage kant. Na de bevalling 4. nog wat en een tijd later 6. nog wat, dat was nog niet perfect, maar het was al wel beter. Misschien ook een tip voor jou, ik ga het nu ook weer halen denk ik, dat is Floradix en dan moet je de tabletvorm hebben. Vorige keer had ik het drankje en was echt goor, maar van dat spul schiet je hb wel omhoog! Was een tip van de kraamzorg toen.
Hallo meiden, even smokey checken, wil graag op iedereen reageren maar hier ook niet heel erg best.. mannetje vanacht aan het huilen.. paar keer gaan kijken maar viel ook ieder keer zo weer in slaap.. vanmorgen uit bed gehaald en voelde hij heel warm.. getempt en toen was het 37.9 flesje gegeven en nog eens getempt omdat ik dacht dat de slaapzak misschien wat warm was ofzo.. maar toen was het 38.8 zetpil gegeven en uur gewacht toen was het weer 37.4 toch maar naar breda gegaan omdat we dachten dat hij zoals hij de laatste tijd doet gewoon slaapt overal.. en we zouden niet veel doen.. beetje wandelen en over hun vakantie kletsen.. in de auto ging het redelijk op de heen weg, hij was best gezellig, ook toen we daar waren was hij nog even aan het lachen.. na de fles voelde hij zich echt beroerd.. heeft best veel teruggespuugd, en ging heel de tijd jengelen.. na een rondje wandelen was hij in slaap gevallen maar toen we terug waren en ik hem in de hoek zette was hij weer wakker tot 10 min geleden.. alleen maar huilen en jengelen zo zielig.. de temp was toen we thuis kwamen 39.4 toen weer zetpil gegeven en zojiust was hij 38.7.. ook nog eens aan de diarree.. hij is eindelijk in slaap gevallen tussen ons in in bed.. hij wilde echt niet alleen in zijn bedje liggen.. we weten ook eigenlijk niet zo goed wat we kunnen of moeten doen.. we kleden hem niet te warm, zijn flessen heeft hij goed leeggedronken, wel veel gespuugd, maar het meeste bleef toch binnen.. en we willen hem rond half 11 de laatste fles geven, zodat we nog even de temp kunnen meten, laatste zetpil geven.. dat was het geloof ik.. maar voor ons als nieuwe ouders dus echt even heel onwennig.. ik merk dat ik me echt zorgen maak, ook al zegt mijn verstand me dat het normaal is dat kindjes verhoging kunnen krijgen is het toch niet fijn.. mijn man zei het net ook al, hij voelt zich er ook heel raar door.. ben benieuwd wat de nacht ons brengt.. was dus helaas geen succes in breda we zijn al voor 5 uur weer naar huis gereden.. echt jammer had me er echt op verheugd.. en smokey ik ben heel benieuwd hoe het was vandaag! stiekem denk ik dat je omdat je je druk gemaakt hebt, nu gewoon aan het bevallen bent!
Even snel, ben kapot en niet aan het bevallen hoop ook niet dat het vannacht gebeurt moet echt even uitrusten, maar heb vandaag weer overleefd. Ga lekker slapen nu morgen klets ik weer verder.
Ele: wat sneu zeg! Heeft hij ook prikjes gehad of is het zomaar uit niets? Melissa heeft van de week ook gehad, maar ze werd dus verkouden. Jammer dat je dagje eigenlijk in duigen is gevallen. Maar als ik heel eerlijk ben, zou ik niet weg zijn gegaan als hij koorts had.Zelf doe ik het echt nooit. Zelfs niet als het van de tandjes komt, dan mogen ze eventueel wel naar buiten. Hoop dat hij snel weer beter is. Houd in ieder geval de luiers goed in de gaten, als hij voldoende plasluiers heeft is hij nog niet uitgedroogd. Sneu he dat ze zo spugen en ook nog eens aan de diaree zijn. Misschien in tussen tijd beetje water/thee/diksap geven. Hele dikke knuffel voor jullie! Melissa vandaag voor eerst potje spaghetti gegeven, zaten stukjes in.Ging heel goed, het ging haar niet snel genoeg. Ze zat dus echt te smullen Ook vandaag heel broodje op. Alleen vandaag 2 volle flessen gehad, omdat ze die om 11:00 niet wou, ze weigerde echt en werd boos en wou gaan huilen, ze had daarvan nog 70ml gedronken. Vandaar heel broodje gegeven, met wat diksap na.
hoi heb alles wel gelezen maar ik weet eigenlijk niet meer precies meer. We hoefden vanacht niet te komen op de huisartsenpost en moesten kijken hoe hij tegen de ochtend was. Nou toen was de koorts iets gezakt, namelijk 38,7. Wilde vanmorgen niets drinken en goddank vanmiddag wel. Want anders had hij opgenomen moeten worden omdat hij al niets meer had gedronken vanaf gistermiddag. Was dus echt mega ongerust. Uit mijn bezorgdheid mochten we wel komen en is hij even helemaal gecheckt door een kinderarts en wat onderzoekjes gehad. Klinkt stom maar ik ben zo bang voor hersenvliesontsteking omdat een buurtjongentje op de leeftijd van 10 mnd is overleden. Moet natuurlijk niet alles betrekken op ons gezin, maar je bent niet meer geheel onbevlekt. Maar zijn koorts is nu redelijk gezakt al kijkt hij als een kleine chineesje uit zijn ogen. Zo klein en zo moe. Zo sneu. Hij zit nu rond de 38,3 en ik hoop dat het snel over is. Morgen moeten we weer contact opnemen met huisartsenpost over hoe hij is. Vind het zo erg, heb ook echt even van me af zitten janken. Damian is vandaag voor het eerst echt een dagje en nachtje bij mijn zus en haar vriend. Ze zijn naar een dierentuin geweest en hij heeft even gebeld en ging toen slapen. Morgen zie ik mijn lieve grote jongen weer. Vind het nu wel even fijn dat we nu alleen Yarno hebben, zo kunnen we beide 100% voor hem er zijn en hoeven we even geen rekening te houden met Damian. Ik ga nu gauw naar bed zodat Harry nu bij Yarno is en ik hem straks kan overnemen als het nodig is, zo pakken we beide wat slaap. Want we durven eigenlijk niet tegelijk gaan slapen omdat we hem even niet alleen willen laten. Dit is voor ons helemaal nieuw, want damian is als baby nooit echt ziek geweest. Had af en toe iets koorts maar nooit hoger dan 38,5. Pfff.
Hey meiden, Ele en Samantha wat balen dat jullie kleintjes koorts hebben, is het al weer zakkende? Dikke knuffel voor jullie. Nijn hoe is het met je tennis toernooi gegaan weer gewonnen Marianne lekker dat Melissa zo heeft zittem smullen van de spaghettie, lekker met een oranje toet Hier nog steeds rustig, alhoewel gisteravond wel in 1x veel sit vloeibaar slijmverlies wat dat nou was geen idee had daarvoor ook wat krampen. We wachten maar rustig verder af. Mannetje heeft vanmorgen een voetbaltoernooi uurtje hier van huis weg, dus heb even heerlijk het rijk alleen Ben nog wat kleertjes en dingetjes aan het wassen die ga ik zo strijken. Gister begon sfamilie weer te zeuren over wanneer te bellen met de bevalling, kan er zo kwaad om worden hebben al wel 10x aangegeven dat we bellen als de kleine er is en wanneer wij dat willen. Zij willen nog steeds gebeld worden als ik begin met weeen nou echt niet dus he, dan heb ik de hele fam aan het bed staan als de kleine er nog geen 5 min uit is dat wil ik echt niet. Kon er weer zo kwaad om worden, kon wel janken. Volgens mijn zijn ze er het liefst bij als ik de kleine eruit pers. Kan nog wel een heel blad vol klagen maar laat ik dat maar niet doen, want ik ga me er steeds meer aan irriteren voornamelijk aan smoeder. Svader is een super lieve man en die snapt het gelukkig allemaal wel, smoeder is ook erg lief hoor maar wil soms te veel op mijn lip zitten zeg maar en alles samen doen en dat heb ik absoluut niet. Moet je nagaan ze wonen zelfs bijna 200 km hiervandaan nog niet eens in de buurt. Ze hebben het beste met me voor en het is allemaal alleen maar goed bedoel maar ik kan er vaak niet zo goed tegen. Nou ik ben klaar met klagen haha Ga even mijn haar doen en de was, is hier trouwens wel rustig hoor.
Goedemorgen meiden, Smokey, wat is dat toch met smoeders..... Maar heel goed dat jullie duidelijk aangeven pas te bellen als jullie er aan toe zijn. Hebben wij ook gedaan. Morgen dan een mooie dag? Kun je vandaag alles lekker wassen, even rusten enz... Ik heb echt het gevoel dat het niet meer lang gaat duren.... Ele en Sam, wat vervelend die zieke kindjes... Het lijkt wel besmettelijk. Van de week Melissa en nu Herbie en Yarno.... Heel veel beterschap!! Marianne, lekkere spaghetti en wat smokey zei, wij willen foto's van dat oranje (WK0 smoeltje, haha Tennis, gister idd weer gewonnen met 6-1 6-3. Het ging helemaal niet, maar bij de tegenstander nog minder, haha Vandaag moeten we weer om 17.30u. Ben benieuwd. Vorig jaar hebben we net van hen verloren, maar toen tennisten wij net 3/4 maanden. Vandaag moeten we dus revanche kunnen nemen Tot morgen!!
Sam: Dat heeft zeker wel een grote impact op je als je kleine ziek is.Wat voel je je dan machteloos. Heel goed dat Damian ergens anders kon slapen, zo konden jullie om de beurt op Yarno letten. Hoe gaat het nu dan? Smokey: Heel goed van je! Ze moeten jullie mening gewoon respecteren. Het is nu nog echt heel even en dan ben je mama, ook al duurt dat even voor je gevoel mega lang. Nijn: Joepie gewonnen!!!Vanavond weer he? Hoe gaat het verder met jullie? En natuurlijk spam ik foto's van dat oranje smoeltje! Had er natuurlijk direct foto's van gemaakt. Hier tijgert Meliss heel de tijd door, ook probeert ze op haar manier vanuit liggend op de buik te gaan zitten, het gaat al aardig goed, 1 arm blijft tot nu toe nog op de grond. Ze is nu wat hangerig, dacht dat het beter ging, maar vandaag gaat weer wat slechter. Ele: Hoe gaat het nu met Herbie?Nog steeds koorts? Marleen: Hoe is het in huize Marleen? Lekker gewerkt?
hoi even snel koorts is gezakt naar 38 precies. Verder heeft hij goed geslapen en werd wakker om 7 uur voor de fles en daarna weer geslapen tot half 11. Wij hebben ook goed kunnen slapen. Hij is nog wel erg prikkelbaar en er kan bijna geen lachje vanaf, maar hij drinkt nu wel weer zijn flesjes leeg.
Sam: nou dat is zeker goed nieuws dat hij zijn flesjes leegdrinkt, dat is toch het belangrijkste. Gelukkig heeft ie ook goed geslapen en jullie dus ook. Hopen dat de koorts naarmate de dag vordert niet verder omhoog gaat. Heel veel beterschap!
goedemorgen! jeetje he sam jij ook al.. wat voelt dat ves he= zo machteloos en ik heb sowieso al het gevoel dat ik een achterstand heb wat betreft de bindng tussen mj en mijn kind.. ik voel dat nog steeds niet als 100 % en nu is hij zelfs rustiger bij papa dan bj mij.. voelt zo vies.. Verder wilde hij gisterenavond niet meer drinken.. nou ja wilde niet.. na de zoveelste verslikpoging omdat het hem echt niet lukte , kwam dat wat erin zat allemaal eruit.. ook dat nog.. hij werd daarna helemaal hysterisch.. niks hielp meer.. hij hij zweette zo erg dat hij de driuppeltjes op zijn voorhoofd had staan.. ook de temp bleef maar stijgen.. die was voor het drinken al 39 maar die liep steeds meer op.. toen de nightcare gebeld.. die vrouw hoorde hem huilen en vroeg eigenlijk niet heel ze vond het huilen al veel te hysterisch dat we meteen moesten komen en we zouden meteen door kunnen lopen ivp op afspraak of moeten wachten.. dus daar zaten we dan vanacht om precies 12 uur.. om kwart voor 1 weer thuis.. natuurlijk was hij door het autoritje iets rustiger maar nog steeds heel druk en warm.. ze sloten een paar dingen uit zoals nekstijfheid, vlekjes, uitdroging etc etc.. en voor de rest dus afwachten en elk uur bij hem kijken hoe het met hem gaat.. hij heeft voor het eerst sinds de dag dat hij uit het ziekenhuis kwam tussen ons in gelegen.. ik kan niet zeggen slapen.. want het hysterische huilen ging de hele nacht door behalve tussen half 6 en half 8.. toen zijn mijn man en ik ook beide in slaap gevallen.. hebben toen dus met z´n 3en geslapen.. we schrokken wakker omdat uit het niks het hysterische huilen weer begon.. dat is een ander huilen als dat krijsen waar ik het vaker over had.. vanacht heb ik hem om 3 uur een beetje laten drinken, dat lukte weer niet, maar het kwam niet terug.. was maar 50 ml en om 5 uur 100 ml.. en sinds half 8 is hij weer wakker.. helemaal kapot.. hij ziet er uit zoals samantha yarno beschrijft.. ik heb dat ook nog nooit gezien.. zo´n klein hupke en zo ziek.. z´n rode ogen.. zo bleek... en zo´n waterige ogen.. om 11 uur hebben we eindelijk iets erin gekregen een half potje banaan.. een flesje lukt toaal niet.. dus we waren blij dat hij wat at.. wel met heel veel moeite.. ook tussendoor de fles geprobeerd, maar geen succes.. zojuist op het aankleedkussen keek hij naar me en zag ik een hele kleine lach op zijn mondje.. dat was zo ontroerend om te zien.. hij ziet er echt niet uit.. hier dus ook een potje gejankt.. vooral toen we naar het zh reden vanacht.. ik werd gewoon bang dat je gewoon niet weet wat er is.. en dat je wel eens gelezen hebt dat mensen zo hun kindje verliezen omdat het heel snel heel hard achteruit kan gaan.. dus werd er ff spaans benauwd van.. marianne hij had idd een spuitje gehad maar die werkt eerder dan 4 dagen later, dat zeiden ze vanacht in het zh ook meteen.. na het fruithapje heeft hij niet meer zo gehuild, hij was zoo moe, rolde alleen maar met zijn ogen.. en toen vonden we het tijd om hem toch nog eens in bed te leggen.. en toen viel hij meteen in slaap.. hij slaapt nu eindelijk, al is het pas 15 minuten.. maar jeetje.. wat voel je je ellendig als je kindje ziek is zeg.. en ook voel ik een gemis.. dat ik voel dat hij meer aan zijn vader hangt dan aan mij.. ook al is hij graag bij mij hoor.. maar voelt toch anders.. alsof mijn kind me nooit nodig heeft.. en dat er door het begin toch echt een knak is.. ( in mijn buik trauma opgelopen en na de bevalling weg bij mama, papa ging toen wel mee) oh ja ik ben nog niet klaar.. mijn hechtingen hebben altijd nog pijn gedaan sinds de bevalling, vooral daar waar ik toen zijn pijn had omdat die knoop naar binnen was geschoten.. ik dacht dat ik er mee moest leren leven.. maar voorgisteren dacht ik dit doet echt pijn.. en zag ik dat er bloed uitkwam en heel veel etter.. zo vies.. sorry he... maar er kwam dus nog heel veel uit dat litteken.. toen heb ik dat ook gehad paar weken na de bevalling en dacht ik dat het eindelijk schoon was.. niet dus.. nu schijnt dat die ontsteking er al zat sinds die knoop teruggeschoten is.. en is hij eruit gegroeid net als een splinter.. echt vaag he? ik schrok er wel van.. ook vond ik het wel frapant dat ik mezelf een stuk beter voel, langzaam de bevalling een plekje kan geven en mijn lichaam ook schoonschip maakt ik ben weer op dreef met typen he.. ik ben ook moe.. heb maar 2 uur geslapen.. we gaan zo omdat mannetje nu slaapt ook proberen iets te slapen.. daarna moet hij echt gaan drinken anders moeten we weer bellen... smokey, jammer dat smoeder zo'n negatieve stempel legt op de bevalling he.. en ik snap het helemaal.. maar probeer het nu maar los te laten en geen belemmering zijn voor jullie mooiste vooruitzicht.. jullie bepalen toch.. makkelijk gezegd he.. maar probeer het zo te zien.. ik heb me er ook lang genoeg druk overgemaakt.. en uiteindelijk weten ze echt neit wanneer het bij jou begint en heeft mijn man zelfs tijdens de bevalling de telefoonopgenomen en zei hij dat hij druk aan het klussen was in huis whahahahahahha.. en ze geloofden het ook nog! en pas toen wij wilden hebben we gebeld dat ze opa en oma waren.. en terwijl ik me van te voren hier zo druk over heb gemaakt denk ik nu echt.. wat jammer, het koste me genoeg energie als je het maar eens bent met je man en dat hij neit uit enthousiasme jou wensen vergeet.. dat heb ik mijn mannetje echt zooo op het hart gedrukt en vond het voor hem een prestatie dat hij loog tegen zijn oduers.. dat zou hij anders nooit doen en.. ik heb ook het gevoel dat het neit meer lang duurt.. ik hoop het ook zo voor je.. marianne ik heb nog helemaal niet gereageerd op je foto's! beetje laat maar daarom nu! ik vind ze geweldig! en wat wordt ze groot! nou ja beide.. gezellige mooie meiden bende ik zat me een voorstelling te maken hoe ze op de bank van lig naar zit houding probeert te komen, dat kan ik me niet voorstellen hoe ze dat doen en zoals nijn zegt een oranje wk smoelje hihihi.. ben ook benieuwd naar die foto's!! marleen hoe is het met jullie? Nijn weer met tennis gewonnen! toe maar hoor! Je tennispartner zal toch wel heel bij zijn dat je weer terug bent lijkt me! hoe gaat het met het duizelig zijn? en hoe gaat het eigenlijk met esmee? ik vroeg me laatst af, je leest de verhalen van iedereen, denk je dan neit soms, oh dit gaat esmee binnenkort doen en dit? en ik vroeg me af of ze zich nog eens heeft omgerold omdat ze het toen op het aankleedkussen voor elkaar gekregen had? en spam is natuurlijk helemaal welkom haha.. oh wat ben ik moe zeg.. en meneer slaapt nog steeds.. gelukkig..
Zo ele wat een verhaal zeg! Ook al met een heel ziek kindje, zit het in de lucht ofzo? Bij de januari mama's zijn er ook al een aantal ziek geweest of zijn nu nog ziek. ja je voelt je echt machteloos en zit dus ook echt met je handen in het haar als je kindje er zo aan toe is. Hij kan nog niet zeggen waar hij last van heeft, dus dat maakt het nog even net wat moelijker. Dus die knoop is er nu uit?Dat zal wel opluchten dan? Melissa ligt op de grond, dan draait ze op haar zij en trekt haar benen wat in zeg maar, dan steunt ze met haar arm op de grond en probeert zo te gaan zitten. Is wat moelijk uit te leggen, maar zal eens proberen een foto te maken. Jullie ook heel veel beterschap toegewenst en hopen dat hij weer snel opknapt. Wil hij trouwens geen water/thee/diksap?Dat is toch ook vocht?
dan ben ik heel benieuwd naar die foto!!! leuk klinkt dat als ze zo aan het proberen zijn! die fase lijkt me echt heel erg leuk.. dat merk ik nu al een beetje als hij iedere keer wil gaan zitten maar we komen net weer terug uit het zh.. toen ik mijn bericht op verzende drukte hoorde ik hem alweer huilen.. toen weer geprobeerd om drinken te geven maar er ging niks in, marianne ook geen diksap, water of rooibos.. ook niet via een lepeltje hij wilde gewoon niet slikken.. we hadden afgesproken met de nightcare dat we als hij niet zou drinken of als hij alles bleef terugspugen we vandaag contact zouden opnemen.. en dat hebben we dus gedaan en we moesten meteen weer komen.. alles nagekeken.. en de arts vond hem ook heel loom en sufjes dus we moesten door naar de kinderarts en dan zou hij worden opgenomen.. ik dacht echt dat ik gek werd.. toen moesten we even wachten op de papieren en ik zeg tegen mijn man dat ik omdat we ondertussen alweer 2 uur in het zh waren dat ik nog eens een flesje wilde proberen.. en meneer was gulzig! daarna nog een grote fles gemaakt en die wilde hij ook opdrinken!! we zijn gestop bij zijn normale hoeveelheid maar hij had eindelijk gedronken.. joepie!!! we waren zo blij we zaten met z'n 2tjes te huilen in de wachtkamer met nog andere mensen hihihi.. we waren zooooo blij! toch wilde de kinderarts hem nog even nakijken en even aanzien of hij dit flesje weer zou teruggeven of niet.. dat deed hij een beetje maar niet echt veel vond ik.. dat vond zij ook gelukkig! na nog een aantal onderzoeken mochten we dan toch echt na 4 uur weer naar huis!!! ik ben zo blij!!! en nu ligt meneer in zijn bedje sinds 15 minuten.. wat eng allemaal zeg..
Jeetje ele wat een verhaal kan me voorstellen dat jullie met zijn 2-en zaten te janken in de w8kamer. Hele dikke knuffel voor je, en ik hoop dat Herbie nu snel weer opknapt. Ik lees overal niet anders als zieke kindjes het heerst echt. Sam fijn dat de koorts gezakt is, hoop nu aan de beterende hand ook.