wat doe je hier smokey? je zou nu aan het bevallen moeten zijn * ele stuurt nu alle weeen en ontsluiting die ze nog had naar smokey* als dat niet genoeg is smokey roep ik de andere meiden op om ook te gaan sturen! *luister eens minismokey, misschien vind je het wel heel prettig bij mama in de buik, maar buiten is het ook heel fijn.. daar wachten heel veel lieve mensen op je.. mama en papa zijn ook heel nieuwsgierig naar je en zouden je heel graag in je armen willen sluiten en willen knuffelen.. je kamertje is ook al helemaal klaar! die is zo mooi!! mama heeft een heel lief paardje en hondje en als jij groter bent kun je daar ook mee spelen.. mama wil jou heel graag voorstellen aan iedereen!!!! word je nu al een beetje nieuwsgierig?? hihi.. dan kleine spruit, kom er eindelijk eens uit! *
een uurtje geleden werd mannetje wakker.. hij heetf 180 ml gedronken en leek best helder als was hij nog erg met zijn oogjes aan het draaien.. daarna in bed gelegd en viel hij ook weer gelijk in slaap.. doet me echt goed zeg.. dat was gisteren wel anders... ik dacht nog in het zh, gatver heb ik op het forum een heel topic geplaatst hoe ik eindelijk geniet, hebben we straks weer gezeik.. doet me wel even beseffen hoe veel je al van hem houdt zeg...
Hahaha ele ik hoop dat mini smokey naar je luisterd ze is nu al eigenwijs, komt helemaal goed Wat goed om te lezen dat Herbie weer wat gedronken heeft en weer lekker aan het slapen is dat moet een hele geruststelling zijn. Hier geen gerommel helemaal niks, maar mijn buik is zo laag dat ze er bijna zo uit gaat vallen volgens mijn, mijn vel is soms ook zo gespannen dat ik denk ik knap uit mijn buik man, oh ja en mijn handjes doen weer extra pijn, mini smokey moet er nu echt eens uitkomen, luisteren naar Ele
Hoi meiden, Ele, wat een verhaal, maar gelukkig hoefde Herbie niet opgenomen te worden en knapt hij nu weer een beetje op. Hoe is de nacht gegaan?? Sam, hoe gaat het nu met Yarno? De koorts nog verder gezakt?? Smokey, ik stuur ook alle ontsluiting en weeën richting jou. Ik heb niks gehad, dus ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeellll veel over, hihi Het is nu toch slecht weer, dus je hebt toch nikst e doen dan bevallen, hihi Marianne, leuk dat Melissa al zo snel gaat zeg... Lekker genieten! Hoe gaat het nu met Melissa? Is ze weer helemaal opgeknapt?? All, gister weer gewonnen met tennis (6-0 6-2) en als we vanavond winnen staan we in de finale!! Vanavond moeten we alleen pas om 22.00u dus dat is wel erg laat. Duizeligheid, het is een heel stuk minder, maar nog niet echt over. Maar het gaat beter, dus het komt goed. Omrollen, Esmee is er toen zo van geschrokken dat ze het niet meer gedaan heeft. Ze begint nu wel weer een beginnetje te maken, dus ik ben benieuwd... Ze is ook zo beweeglijk. Als zij op het speelkleed ligt, ligt ze vrij snel 90 graden gedraaid. Echt leuk om te zien... Vanmiddag ga ik iemand even leren hoe je een digitaal fotoboek moet maken en vanavond dus weer tennissen... Tussendoor moet mannetje souders even ophalen van het station en dan zit de maandag er al weer op....
Morgen meiden, Kom me even melden verder weinig te vertellen Het rommelt niet eigenlijk gebeurt er vrij weinig, wel veel plassen kleine beetjes en urineverlies of soms denk ik vruchtwater maar weet het ook niet. Misschien zo nog even de haren laten kleuren bij de kapper.
Wie weet Smokey is het stilte voor de storm.... Ik stuur iig alles wat ik heb naar je toe!! Veel plezier bij de kapper!! Laat alleen geen gekke dingen doen. Hoogzwangere vrouwen willen wel eens iets met hun haar en na de bevalling hebben ze er dan spijt van... Niet meer mooi of het haar is ingestort, haha Een kleurtje kan dus nog wel!!
Nijntje wat goed dat je weer gewonnen hebt!! Welke klasse speel je eigenlijk? Fijn dat duizeligheid minder wordt Lijkt me leuk om al die kleine dingetjes als omdraaien enzo te zien Nee doe geen gekke dingen heb alleen een behoorlijke uitgroei dus laat er wat lichtere plukjes bij zetten.
nijn wat goed dat jullie weer gewonnen hebben!! en dat na zo'n lange pauze! smokey! staat wel niet zo mooi op foto's als je het zilverpapier nog in je haren hebt en je aan het bevallen bent! ik hou het even kort, we gaan huis poetsen, boodschappen halen en vanmiddag komen souders.. morgen is mannetje jarig.. druk dus tot dan doeiii!!!
Tennis, ik speel in de 8 (als je begint ben je een 9 en dat was ik dus vorig jaar) en volgend jaar moet ik door naar de 7. We gaan het volgende toernooi waarschijnlijk al meedoen in de DD (damesdubbel) 7 en in de DD8. Wel spannend, want volgens mij kan ik dat nog niet maar ja... De tegenstanders van gister vonden wel dat ik erg veel gegroeid was in een jaar. Haha, dan heb ik er ook nog eens een half jaar uitgelegen, kun je nagaan, haha Ele, druk druk druk en morgen feest!! Jippiee!! Smokey, veel plezier bij de kapper. Alleen bijkleuren is verstandig!! Tot morgen, denk ik!!
Hoi Dames, Zo eindelijk even tijd om te reageren. was al vaker online geweest gisteren en vandaag maar telkens kwam er iets tussne of heel mijn tekst werd gewist grrr Smokey: tjee ik dacht die is al wel bevallen maar helaas nog niet. Even doorbijten nog het eind is in zicht! Super die toespraak van ele! We zijn benieuwd naar mini smokey! Dus kom maar op kleine uk we wachten op je! Nijn: super zeg alweer zo snel helemaal topfit met Tennis! You go girl! Butterlfy en sam: hoe is het met de ziekeboeg? Iedereen weer een beetje opgeknapt? Ele: ik snap dat je weer even dacht nee he net nu het goed ging met herbie weer een stuk minder. Hoop dat hij zich nu een stuk beter voelt en dan zijn mama dus ook! Hier loopt het nog niet helemaal lekker! Maar over een tijdje zal de zon vast weer schijnen! Zojuist lekker met Jens het dorp ingeweest en even flink geshopt voor Jens nieuwe 2 broeken, 4 shirts, 3 blousjes en 10 rompers en 10 sokken en een winterjas en vestje. Jens was langzaam aan overal uitgegroeid. Hij heeft nu alweer maat 80!! Maat 74 gaat nog goed met shirts met korte mouwen maar trok hem gisteren een shirt met lange mouwen aan en die waren toch echt te kort. Broekjes heeft Jens wel nog maat 74 Dus even geshopt!
hoi sorry dat ik zo weinig aanwezig was. Heb alles gelezen en morgen ben ik alleen en ga dan op iedereen reageren. Nu ga ik even verder met huishouding. Yarno heeft vanaf vanmorgen nog helemaal niet geslapen en is wel heel lief, lekker aan het brabbelen en spelen in de box en wip stoel, daarentegen slaapt damian alweer een aantal weken niet in de middag, maar vandaag vroeg hij mag ik naar bed. Tuurlijk jongen ( graag zelfs, hihih) en dat was om 12 uur en meneer slaapt nog.Ga gauw weer verder want we moeten op tijd eten, hebben een verjaardag vanavond. Mijn moeder past op en wij gaan lekker met zijn tweeen erheen. Heb ik zin in. Doei en tot morgen
Nijntje jeetje die klasse's ken ik helemaal niet wel van D, D1 d2 C, of was dat van vroeger word echt al oud Ele zilverpapier is er inmiddels uit! haha het is best blond maar ja dat geeft niet nog lekker zomers zat wel in die stoel en moest nog even aan je denken haha marleentje lekker wezen shoppen voor Jens leuk en maatje 80 alweer dat gaat snel Samantha veel plezier op de verjaardag vanavond lekker genieten! Hier af en toe wel weer wat gerommel vandaag, maar nog niets dat doorzet Woensdag mag ze komen de dag dat mijn vader jarig is dat hopen we van het begin af aan al zou helemaal geweldig zijn maar ja heb zon gevoel de laatste tijd dat ik wel over de 40 weken heen ga, hoop het niet maar ja je hebt het niet voor het zeggen.
Hoi meiden, hier was ik weer! Hebben jullie me gemist.........hahahaha grapje! Ele: Wat een ongelooflijk verhaal!Kan er ook nog wel weer bij! Hoop nu écht dat het hierna alleen maar beter gaat. Kan me heel goed voorstellen dat je even weer terug dacht aan die tijd.Hoe gaat het nu? En wat een lieve foto's heb je weer geplaatst.En wat word hij al groot. Echt een super mooi manneke. Nijn: Joepie, lekker gewonnen! Hoe gaat het met Esmee? Marleen: Jammer dat het nog niet lekker loopt, het is niets ernstigs toch? Moet je veel werken deze week? Smokey: Lekker zeg, nog even voor de tijd naar de kapper. Dat zou dan wel heel mooi zijn als ze zich op die dag laat zien met Esther was ik op de 16e van april uitgerekend en mijn oma die kort ervoor overleden was, was jarig op 14 april, dus had gehoopt op die dag te bevallen, maar mijn voorgevoel had gelijk en beviel 4 dagen te laat.dus de 20e bevallen (ks) Zal heel veel voor je duimen dat het jou wel lukt Sam: Wat knap dat hij dat dan zelf aangeeft dat hij moe is en wil gaan slapen! Esther heeft vanaf gisteravond lichte koorts, 38.5 graden! Vandaag ook de hele dag, dus mocht ze een dagje niet naar buiten toe.Ze heeft er niet echt moelijk over gedaan. Melissa nog steeds snotterig, maar geen koorts meer. Vandaag met Melissa naar het CB geweest. Ze woog nu 8290 gram en was 69cm, qua gewicht zit ze bijna zelfde als Esther destijds alleen Esther was langer. Het maakt mij allemaal niet veel uit, als ze maar goed groeien en gezond zijn en dat zijn ze Gewicht ging niet mooi in lijn mee, maar schoot omhoog. Ze vond het niet leuk om te wegen en te meten, ze huilde echt en strekte haar armen naar mij uit.Zo sneu is dat dan, maar gelukkig gaat het snel. Volgens mij is meten daarom niet helemaal goed gegaan, ze lag niet helemaal recht en goed in de meetbak. Maar geeft niets, was allang blij dat ik haar weer mocht pakken.
pffff.. vandaag gingen weer niet alle flessen erin.. 2 keer de helft laten staan.. dat hebben we echt nog nooit gehad.. hij maakte nog een beetje een hangerige indruk.. ook moe, maar wilde totaal niet slapen.. zojuist de temp gemeten en die was 36,2... een dekentje over hem heen gelegd.. nu ligt hij in de slaapzak met deken en lakentje over hem heen.. vraag me af of dat dan weer niet te warm is.. pff.f.. om 12 uur meten we zijn temp nog eens.. dan is ook mijn man jarig en geloof het of niet.. ik lig ziek in bed.. had net 39 koorts.. misschien is het bijgeloof maar ik vraag me nu af hoe ik het in mijn hoof haalde om vorige week een topic te maken waarin ik vertel dat het goed met me gaat.. ik weet nu ook niet of we weer moeten bellen of niet.. nou ja even afwachten tot 12 uur..
Ja ja volgens mijn gaat er wat gebeuren binnen nu en 24 uur Hier vannacht veel krampen, vanmorgen om 6uur vliezen gebroken. Kon niet meer uithouden op bed last van mijn rug dus zit ik maar lekker beneden aan een kopje thee, manlief heeft nog niks meegekregen die laat ik nog maar lekker slapen, spannende dag vandaag moet zowieso om kw voor 3 in zh zijn benieuwd of ik die afspraak haal Ele hoe gaat het met Hebrbie en jezelf nu, en gefeliciteerd met mannetje. Hou jullie op de hoogte.
Joepie, geweldig nieuws smokey! Ik dacht al aan de tijd te zien van je berichtje dat er wat zou zijn en idd, je gaat nu heel snel bevallen. Zit gewoon met kippenvel op de bank hier! Zo spannend he?! Houd je me op de hoogte per sms mocht dat kunnen? oooooooooooooooo het gaat nu toch echt gebeuren. Ben helemaal hyper zeg!!! Smokey, zet hem op!!!! Nog heel even en jullie lieve mooie meid ligt echt in jullie armen.Hoop dat alles voorspoedig zal gaan. Heel veel geluk!
Whhaaaaahhh, Smokey gaat bevallen!! Nou meid, heel veel succes en zet m op. Ik hoop dat alles heel voorspoedig zal gaan en dat je de afspraak van vanmiddga niet meer haalt!!! Leuke datum, op de dag van Ele's mannetje!! Toch een dagje eerder dan je dacht, maar dat is niet erg toch?? Nogmaals super veel succes en het duurt nu echt niet meer lang voordat we allemaal mama zijn!!!
En dan nu de rest.... Ele, gefeliciteerd met je mannetje!! Hopelijk ben je weer aan het opknappen... Ik ben niet bijgelovig, maar zou ook ontzettend gaan twijfelen als ik vorige week zo'n topic geopeend zou hebben. Maar laten we het er op houden dat het gewoon erg toevallig is... Sam, leuke verjaardag gehad?? Vandaag een dagje zonder jongens?? Marianne, nu Esther aan de koorts... het gaat echt niet zo lekker... All, gister weer gewonnen met tennis. Weer erg gemakkelijk 6-0 6-2... Woensdag moeten we weer, maar we staan sowieso in de finale. Die andere categorieën die Smokey zei, heb ik wel eens gezien, maar heb geen idee wat ze betekenen... Dus dat zal dan misschien aan de regio of aan de club liggen... Met Esmee gata het goed. Ze ligt nu nog lekker te slapen... op dit moment wordt ze dus wakker... Ben dus de fles geven... Smokey, super, super, super!!!
Zit hier te stuiteren op mijn stoel van blijdschap. Smokey als je het nog leest, leg even dan aan je mannetje uit hoe deze zw werkt en wat hij moet doen om een foto te spammen enne veel succes en laat je daarna goed verwennen. Je haar zit tenminste goed, hahaha Heb mijn mobiel stand bye liggen, en ik zal je eventuele berichtjes direct plaatsen. ohoohhhh meiden het is nu definitief zo, dan zijn we allemaal na lang wachten mama ( of tweede keer)