Hay guys, Kreeg net een hyves bericht dat het begonnen was bij Smokey, dus kom meteen ff loeren, spannend joh. Succes, sterkte en alles wat erbij hoort! Kan niet echt tips geven, vond rug weeen ook verre van prettig, maar kon zelf niet doushen omdat ik aan allerlei draden lag, leek me idd wel lekker, gewoon plastic stoel onder doush zetten, dat deed een vriendin van me en dat hielp bij haar. En ik vind wel dat je met je mobiele telefoon in de hand moet bevallen, we hebben er lang genoeg op gewacht hihihi nee zonder gekheid lekker je eigen moment nemen! Ben hier lang niet geweest, heb de meeste wel via hyves kunnen volgen, qua fotos enzo. Maar als je hier lang niet geweest bent moet je zo veel teruglezen en daar haak ik dan soms op af, maar ben nog steeds nieuwsgierig en geïnteresseerd in iedereen! Hier gaat alles lekker, ze kruipt de hele kamer rond en eergister stond ze in de box, geen handen vrij mee dus, maar wel heel gezellig! Eten gaat goed en is geen probleem meer. Als iedereen ff update van zichzelf kan geven dan kan ik weer een beetje instromen Had gehoord dat Herbie flink ziek was, en ook Melissa heeft griep achter de rug, en met Esmee ging het allemaal goed. Hoe is het met Jens en Yarno? Of zijn er nog andere belangrijke dingen die ik gemist heb. nou liefs voor iedereen en extra voor Smokey die nog heel wat werk te verzetten heeft vandaag!
Anouk: Hahaha, denk direct een mailtje naar jou toe, had ik beloofd. ZO zeg, Erin gaat echt heel super snel!Vind je het niet té snel gaan? Smokey: idd lekker warme douche op een stoel. Sam: dank je voor je hulp, dat met vlees deden we al, misschien toch een stickerbeloning proberen, want ze is dol op stickers. Dank je wel! Ga snel naar boven, melissa is wakker en esther is al bij oma.
Ben zo blij voor Smokey!! Zit nog steeds helemaal te stuiteren hier.... Smokey wordt gewoon heel snel mama nu!! Komt er al wat regelmaat in Smokey?
regelmaat geen idee hou het niet echt bij eigenlijk, heb continu pijn in mijn rug en als er een wee komt nog even wat erger. Maar beetje rondlopen en zitten gaat het best zodra ik ga liggen is het foute boel. We gaan met 20 min weg na zh, dus whish me luck. Laat snel wat horen!
Heel veel succes Smokey!! En waarschijnlijk kom je pas thuis met jullie meisje in je armen!!! Nog heeeel even met zn 2-en.... Liefs
Beide dames liggen hier weer in bed en hoop zo dat ze even lekker 2 uurtjes slapen! Gister was esther om kwart over 1 al weer beneden, ze had toen 3 kwartier geslapen. melissa deed het wel goed gister, dus hoop vandaag ook weer. Sam: Heb je misschien een rooster/schema hoe jij het deed met Damian toen hij zo oud was als Melissa? Zit een beetje te dubben hoe ik het moet doen. Dit heeft ze nu: - 06:00- 06:30: 1e fles. - 08:15 - 08:30: fruit. - 11:00 - 11:30: 2e fles - 15:00 - 15:30: groente en daarna drinken. - 19:00 - 19:30: 3e fles. Nu mist er dus het tussendoortje, maar het cb zegt dat ik die moet geven rond de tijd van de groente en haar daarna nog even weer naar bed moet brengen en dan tegen 17:30-18:00 de groente moet geven, dan tegen 19:00 ongeveer de laatste fles. Dit gister geprobeerd maar was geen succes, ze had honger en wou dus niet gaan slapen.En de laatste fles heeft ze maar de helft gedronken. Ze slaapt van 07:00 - 08:00 (08:30), van 12:45 tot ongeveer 14:30a15:00, van 16:30 tot 18:00 ongeveer.
Zal straks even voor je het dagboek pakken. Melissa is nu ruim 7 maanden. Dan kijk ik het even na en zet ik het erop. Zal wel fijn zijn als ze even lekker gaan slapen. Hier giet het, wilde nog even naar tunte toe ( kinderkledingwinkel) maar ik heb geen zin om te fietsen door de regen en met de auto doe ik het niet want je kunt daar hopeloos niet parkeren.
hoezo te hard? ze ontwikkelen zich zoals ze zich ontwikkelen toch? en op het moment dat ze helemaal baby af is, begin ik aan de volgende Wat een vervelend weer zeg, we zouden gaan tennissen maar dat zit er niet in ben ik bang Marianne, dit is mijn rooster (misschien heb je er wat aan), net een dag om gegooid omdat ze steeds zo vroeg wakker werd en ik denk dat het komt door trek. 7.00 1e fles 9.30/10.00 fruit 11.00 2e fles hier tussen broodkorstje (of dus tussendoortje) 14.00 klein flesje 120/4scheppen 16.30 groente/vlees 19.30-20.00 papfles De laatste fles dronk ze gisteren 240 en ze heeft vanochtend tot 7.30 geslapen, ik was tevreden.
Anouk: is niet aanvallend bedoeld hoor, natuurlijk ontwikkeld ieder kind zich zoals ze zich ontwikkelen, maar ik vind dat ze heel erg snel gaat hoor.Vind het heel knap. En op cb zeiden ze toch ook dat ze al zo sterk is als 1tje van 9 maanden?Wees er lekker trots op dat ze zo lekker snel is. Wat super dat jullie ook voor een 2e willen gaan, hoop dat het dan snel raak is. Kunnen ze lekker met elkaar spelen. Bedankt voor je schema. Wanneer moet jij weer naar het cb? Sam: Dank je wel! Ja hier regent het ook echt enorm, komt met bakken uit de lucht! Tuunte is wel een mooie winkel he?
leuke fotos! Ja ze gaat idd hard, niks aan te doen en wel leuk, maar idd af en toe niet bij te houden want ze kruipt nu ongeveer 1,5 week goed en nu wil ze weer overal op klauteren, dat je denkt, rustig aan kind je hebt nog alle tijd. Wij gaan nu nog niet voor een tweede hoor, mag ook nog niet ivm keizersnede, maar ben nu 32 dus volgend jaar zomer waarschijnlijk wel weer, was vorige x heel snel zwanger maar dat geeft natuurlijk geen garantie, dus wel lekker de tijd voor nemen. Ik moet 2 sept weer naar cb
Leuke foto's Marianne!! En wat een oranje mond. Jammer dat het WK voorbij is, haha Anouk, mag jij nog niet voor een tweede? Ik moest 6 maanden wachten en die zijn bij jou al voorbij. Wel merk ik dat er veel verschillende adviezen zijn door gyns... Regen, hier nog steeds...
Ben heel erg benieuwd naar smokey, nog niets gehoord hier. Anouk, jeetje zeg, al lekker aan het klauteren! Idd, overal andere adviezen wat betreft een ks. Ik moest iig een jaar wachten, maar dat had ik niet gedaan, maar was ook niet erg. Nijn: Hoe gaat het met Esmee? Gaan de flessen er nog steeds goed in?Ben weer benieuwd naar jouw nieuwe spam. Hahaha, idd een beetje laat met haar oranje mond.
JIPPIE JEE yarno heeft een tandje. Rechts onder is het doorgebroken. Heb hem vanmiddag om half drie bij mijn moeder opgehaald, hij bleef maar huilen en mijn moeder kreeg hem gewoon niet stil. Toen was mama er en het was gelijk over. Sneu voor mijn moeder,maar yarno had me dus gewoon nodig. Half 4 was ik thuis heb hem de fles gegeven en in bed gelegd en werd kwart over 6 wakker. Keek in zijn mondje ivm knalrode wangen en daar was i.
Sam: Joepie, het 1e tandje!!! Is hij er mooi snel bij zeg! Dat is dan toch wel super om te zien dat hij je echt nodig heeft, wel sneu voor je moeder. Denk dat smokey toch écht aan bevallen is en dat ze in zh moest blijven. Zet hem op smokey!!!! Misschien is ze er al wel en zijn ze lekker aan het genieten.