Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jippiee, Yarno's eerste tandje!!
    Vandaar misschien ook de spuitluiers vorige week...
    En leuk om te zien dat Yarno graag bij mama wilde zijn ipv bij oma...

Smokey, zal idd aan het bevallen zijn, want anders had ze al wel gepost.
    Ik denk niet dat ze bevalt met de telefoon in haar hand...
    Smokey, lekker genieten!!!

Zo duurt een dag wel lang vind ik hoor.... steeds maar wachtend op nieuws....

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ga offline....
    Hopelijk morgenvroeg een heel mooi bericht hier...

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi ele alles goed met je?
    Je hebt wat gemist vandaag, hihhi smokey is waarschijnlijk al bevallen.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ben er een dagje niet.. en check al die pagina´s!
    ik ga niet meer op jullie allemaal reageren, want voel me brak en moe.. en echt uitgeput... heb net wel alles gelezen en ben zoooooo blij voor smokey!!!
    smokey meid zet hem op! girlpower!!!! :D:D ben zo benieuwd naar de naam en naar je ervaringen hahaah nu al!!! :D
    ook ik verheug me om morgenvroeg hier te kijken en het mooie bericht te lezen!!!! :D you go girl!!! eindelijk gaat het jou tijd worden om ook te mogen genieten en eindelijk mee te praten over flesjes, poepluiers, spuitjes en schema's :)
    * stuurt alle energie op die ik nog heb*

hier was mijn man dus jarig en aangezien hij al geen vaderdag heeft gehad, ik was toen echt aan het einde van mijn latijn zoals jullie weten wilde ik dat hij koste wat koste toch een leuke verjaardag zou krijgen.. ik heb nog steeds koorts maar heb mezelf zo vol gestopt met paracetamol dat ik kon blijven lopen en dingen doen.. echt gezellig was ik niet, maar heb het op zijn minst geprobeerd en hij zei net dat hij het heel gezellig vond.. hij heeft dus niet gemerkt dat ik me echt klote voelde :)
    buiten dat ik me zo voel is ons mannetje ook nog steeds ziek.. zojuist had hij een temp van 36,1... laag dus.. terwijl hij een dubbele broek, sokken, romper met lange mouwen, truitje, slaapzak en lakentje met dekentje op en aan heeft.. hij heeft wel alle flessen goed leeggedronken.. extra 5 flessen gegeven ivp 4 omdat ik denk dat hij wel wat extra's kan gebruiken nu..
    om 24 uur gaan we nog eens de temp opmeten.. hij klinkt als hij net wakker is ook heel schor, nu weet ik wat je bedoelde marianne.. maar hij hoest er nog niet bij en in het zh zeiden ze deze week dat de keel in orde leek evenals zijn oren en hij grijpt met een handje voortdurend naar een oortje..
    zenuwslopend vind ik het,.. en ik ben echt moe moe moe..
    en moet dus weer tempen vanacht.. de nightcare zei gisteren dat we het "gewoon" in de gaten moesten houden.. maar geen mutsje of iets opzetten.. is ondertemp bij jullie bekend?

ben nu even mijn ogen dichtdoen.. sorry voor ego en klaagbericht..

maar ik ben zooooo blij voor smokey!! en ik hoop morgen weer wat meer tijd te hebben om even met rust op iedereen te reageren..

dag lieve meiden!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey ik vraag me af of je je meisje al in je armen hebt!!! :D:D

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ik was ook al heel nieuwschierig, maar nog geen nieuws hier!:D

Ele: Onderkoorts is ook niet goed, dat kun je ook zien als een te hoge koorts.Als het aanblijft even weer aan de bel trekken.
    Aan oortje zitten kan ook zijn dat hij moe is, maar kan ook pijn zijn, wie weet krijgt hij ook wel een tandje.
    Hoe is het nu met jullie?

Ga er nu snel weer vandoor, want heb beide dames beneden en papa slaapt nog.
    Wou even snel checken naar nieuws.

O ja ele, had dat oranje mondje nog gespamd van Melissa:D:D

7. Gerritsen

Maud is geboren

8. Gerritsen

hoi ik leef nog ! Maud is geboren om 11:46 en wwegt 3715 gr. Bevalling was een hel. Ingeknipt. Maud doet het geweldig! kan nog niet plassen. hoop dat het snel lukt dan mag ik rond 1 uur naar huis.

9. Gerritsen

Dit is haar sms van vanochtend.

Smokey gefeliciteerd en een prachtige naam hebben jullie haar gegeven. Genieten is begonnen.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, super gefeliciteerd met Maud!! Leuke naam!!!

Hopelijk gaat ze snel plassen en dan mogen jullie lekker naar huis!!
    Jippieee!! We zijn allemaal mama!!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hmm nog geen nieuws... spannend hoor...

marianne wat een leuke foto! heerlijk he! hoe heeft ze erop gereageerd? nog krampjes oid gehad? ze is echt groot geworden he ze zit gewoon naast esther op de stoel!

yarno eerste tandje!!! jeetje hij is er snel bij he? wat leuk! en we willen nu spam zien he! :D wat leuk leuk leuk! heeft hij verder nog last van zijn mondje? hij heeft dus niet zoveel last gehad als ik wel eens lees toch? wat gaat de tijd toch snel he.. het idee at herbie nu ook tandjes zou kunnen krijgen.. pff.. dan gaat het baby zijn er zo vanaf.. ik heb gisteren in zijn mond gevoeld en gekeken, maar zag nog niks.. hoop ehct dat je zijn tandje op de foto krijgt! :D

Anouk! wat leuk om je hier te zien! je hoeft neit alles bij te lezen als je soms even komt spieken hier hoor! :D het is al leuk dat je er soms bent!! :D:D
    of er verder nog nieuws is, weet ik zo ook even niet :S ben zelf een paar dagen niet helemaal aanwezig :D
    ( ik klaag meer hihihi)

nijn, is esmee al een beetje eenkennig aan het worden? :D ik ben ook wel benieuwd naar nieuwe spam trouwens :D:D ben ik erg? :D vind het gewoon super om te zien hoe alle kindjes groeien en hoe snel het allemaal gaat!
    jammer dat ze niet meer om heeft durven rollen he.. maar zoals je zegt, ze is weer goed op weg! :D Zal dan misschien niet meer lang duren :)

marleen hoe is het bij jullie? hoe is het op je werk?

hier heeft herbie nog steeds niet alleen zichzelf omgerold, gaat wel steeds vaker zitten en soms zit hij een beetje alleen.. niet lang dan kukelt hij naar voren :) en moeten we hem helpen om goed op zijn buik te komen :) hij wordt ook steeds drukker op schoot, willen staan en lopen, wat hij absoluut nog niet kan natuurlijk, maar hij probeerd het wel :)
    vanmorgen had hij weer een temp van 36,9 goed dus gelukkig.. dronk ook goed zijn fles leeg en is meteeen weer in slaap gevallen.. maar hij klinkt zo schor.. echt zielig..

ben zo benieuwd naar smokey en wat kan het toch lang duren als je zo aan het wachten bent :D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaa!!!! terwijl ik aan het typen was!!!! waren jullie hier al heel erg druk!!! :D

SMOKEY gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een mooie en leuke naam, maud!

wat gaaf allemaal mama!!!! eindelijk mag je genieten meid!!! ben erg benieuwd naar je verhaal een hel bevalling :( jammer dat het niet meegevallen is.. maar gelukkig dat jullie nu wel mogen gaan geneiten!! :D:D:D
    ik hoop dat je snel kunt plassen!! laat jullie maar goed verwennen!!! :D

wat gaaf dit he.. hebben jullie dat ook dat je je dan zo emo voelt? zo blij? die euforie.. geweldig he...

13. Gerritsen

ele: ik denk dat Yarno daar het doorkomen van het tandje zo'n koorts heeft gehad. Verder kwijlde hij bij het leven en de vele spuitluiers en knalrode wangen. Hij huilde ook veel meer dan anders.

14. Gerritsen

Gaaf he dat ze is bevallen. Werd helemaal hyper de piep ervan.
    Toen we vanochtend beneden waren en nog niets eens gegeten hadden zat ik al achter de pc. hihih was zo nieuwsgierig. Want ik had mobiel meegenomen naar boven voor de nacht maar niets tot vanochtend. MAAR WE ZIJN NU ALLEMAAL MAMA. Tijd voor een andere naam voor ons topchiq.

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    het zijn inderdaad allemaal symptomen he sam, maar ik zou het nu ook nog niet verwachten denk ik.. wel gaaf hoor :D:D ben ook echt benieuwd hoe het uitziet! :D

wat gaaf van smokey he! allemaal zijn we nu mama.. wat heeft ze toch een geduld moeten hebben... dat leek me voor haar soms echt moeilijk... maar wat heeft ze het toch goed gedaan, ze heeft elke keer al onze baby verhalen aangehoord :) en zelf alleen maar geduld moeten hebben! wat zal ze al veel weten hahaha.. :D:D
    smokey ben echt zo blij voor je! :D

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja psies!!! zullen we stemmen en allemaal een par ideen geven? vind wel dat we het in overleg moeten doen toch?
    en ik ga gelijk even denken :)

De mama's van, na de 2de echo geen kloppend hartje meer..

of

Eindelijk allemaal mama!

zoiets?

ik hoor graag jullie ideeen! :D

17. Gerritsen

ja ze zal al best veel weten, hihi. Maar als ze het straks het even niet weet, heeft ze 6 personen tot haar beschikking die haar allemaal advies kan geven.

Zij heeft lang moet wachten, maar wij ook. pff wat ben ik nieuwsgierig naar dat meisje. Hoop dat we snel spam krijgen.

Nou ik ga eens proberen wat in huis doen, al heb ik totaal geen zin.

18. Gerritsen

Zal eens mijn gedachten erover laten gaan. Als ik iets heb plaats ik het.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ben ook zo blij voor Smokey.
    En idd ze heeft er lang op moeten wachten (net als wij op haar meisje), maar het is gelukt!!

Esmee ligt nu naast me op de grond te spelen (wil weer eens niet slapen, slaapt soms maar een uurtje per dag...) en zal eens een zwemfoto spammen...

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lekker languit op de bank

Deel Deze Pagina