Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Kijk mij banner nou eens:$:):$:):$:):$:$:$

Vanmorgen ook mijn nieuwe waardes weer binnen gekregen en ze zijn al weer een stuk gedaald dus op de goeie weg weer pff:)

Vanmiddag om half 2 ben ik aan de beurt zenuwachtig verschikkelijk vriendinnetje gaat mee gelukkig maar:)
    Laat zo snel mogelijk hier wat weten.

Vanavond lees ik even bij.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joepieeeeee!!! smokey gefeliciteerd!!!
    hier alvast de repetitie van mijn dansje! :)
    succes vanmiddag al zal dat helemaal loslopen! :)

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Joepie!!!!!! 12 weken!!!:D:D:D
    Van harte gefeliciteerd!:)
    Wat fijn dat je waardes gedaald zijn, dat is wel heel fijn om te horen:)

Ele: Dat van cyber schoot me ook totaal in verkeerde keelgat, ze zit hier dus echt verkeerd!!!:x
    Het deed me echt pijn!:(

Ele: wat fijn dat de zw.yoga zo goed bevalt.:D
    Het bedje hebben we bij haar hoofdje al wat verhoogd, al een paar weken, maar helpt helaas ook niet.:(
    Reflux, ik weet niet of dat het is, lijkt me dan dat je iedere keer wel spuugt.Maandag naar cb en zal er eens naar vragen.

Nijn:Je laatste werkdag is aangebroken ;):D:D
    Hoelang heb je nu vakantie?8)

Marleen: lekker aan het genieten met jullie 3en.

Ik heb Anouk even gesmsd om te vragen hoe het daar ging:
    Ze liggen in het ziekenhuis:$, ik schrok me rot.
    Erin wil niet goed de fles drinken, ze deden een uur over 70cc.
    Ze moet daar nu even ter observatie blijven.
    Het gaat nu beter nu ze is over gestapt op een andere fles.
    De kinderarts kwam zo langs en ze hoopt snel weer naar huis te kunnen.

Anouk: Heel veel sterkte meid!Een hele dikke knuffel!

Samantha: Wat een mooie buik zeg.........wauwie;):D

Vanacht een mooie klus gehad!
    Haalde melissa om kwart over 3 uit bed en ik voelde dat haar broek helemaal nat was, het sopte gewoon:$:$
    Ze had alles er helemaal onder gepoept, het was net water.
    Het zat echt tot aan de enkels:$:(.
    Ook bed zat eronder, dus kon lekker alles verschonen.
    Vond het zo zielig voor haar!:(

(Denk ik gebruik ook eens even smileys....:D:D:D:D)

4. butterfly1984

O ja, zal nog even foto's plaatsen.

5. butterfly1984

En nog 1tje, hier ligt ze in de box

6. butterfly1984

vind deze ook zo leuk, alleen de schaduw van spiraal zit in de weg!

7. butterfly1984

En nog 1 van onze esther

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even snel alles was goed helemaal super:):):)

Kom vanavond terug.

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: gefliciteerd met je 12 weken toch een bijzondere mijlpaal vind ik altijd!

Cyber: ik ben het eerlijk gezegd ook met de andere meiden eens. Ik weet dat je het moeilijk hebt en je mag je verhaal en gevoel hier zeker delen. Maar het komt voor ons allemaal erg hard aan als je het hebt over stel dat je zwanger bent dat je dan een abortus overweegt! Iedereen is hier bekend met een miskraam en evt moeilijk zwanger raken en dan kotm het hard aan als iemand het over een abortus heeft!!!

butterfly: volgens mij loop je heel de dag met je fototoestel rond haha met al die mooie foto's die je hier plaatst

anouk: schrikken zeg! hopen dat het snel beter gaat en dat ze snel naar huis mogen

nijn: hoe gaat het daar?

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

smokey ik ben heeeel benieuwd meid!

heb ik iets gemist van anouk? :S
    kan het niet terugvinden als ik zoek

kwam wel het bericht van cyber tegen, haar naam is weg en er staat nu
    kidz24
    Niet meer actief
    Ik bedoel, dat zegt ook alweer iets.. maar goed..

super mooie foto's marianne! ben het helemaal met marleen eens, volgens mij loop je idd met het fototoestel rond hahaha :) wat een wimpers heeft melissa op die ene foto!!! poeh zeg, en of ik heb al heeel lang geen foto vas esther gezien maar vind haar heerl erg gegroeid! echt een grote meid al!

Hoe is het met jou marleen? een fijne dag gehad met jens alleen? hoe gaat het met jou? begin je langzaam te beseffen dat dat kleintje voor altijd bij je blijft of is het nog een beetje wennen?
    ik denk dat ik de eerste tijd echt nodig heb om te beseffen dat dat kleintje bij mij hoort en van mij is :) wel heb ik voor het eerst opruimkriebels gevoeld. niet heel heftig, maar toch, de kasten moeten netjes etc :)

Samantha wat een mooie buik heb jij!!! jeetje en je bent al voor de 2de keer zwanger! hoe doe je dat! :):) ik smeer overigens elke dag en soms zelfs 2 keer mijn buik in.. zal wel niet helpen, maar weet nu iig dat ik mijn best gedaan heb..
    hoe gaat het met je knie? heb je een relax dagje gehad? want damian was naar oma vandaag toch?

ik ben nu een dutje doen :) tot laters, kom ik weer even spieken hoe het met smokey is :)

en nijn als jij dit leest heb je denk ik vakantie!!!!! :)

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo daar was ik dan.

Jeetje wat een opluchting, en wat mooi om te zien weer:):)
    Hij/zij was continu aan het bewegen handjes en voetjes vlogen in de rondte daarom kreeg ze niet de juiste positie te pakken. Dus moesten we later naar een ander beter echo apparaat en daar kon je alles helemaal mooi op zien:) heb totaal wel 20 min naar de kleine kunnen kijken:) de dikte lag om en naar bij de 1 mm nu gaan ze dit samen met mijn bloed en leeftijd etc berekenen en krijgen daar hoop ik volgende week woensdag de uitslag van, maar i.i.g. geen verdikte nekplooi op de echo gezien dus dat is fijn:)
    Hij/zij was +/- 6 cm groot al!! hard gegroeid de laatste 2 weken.

Nu ben ik toch wel behoorlijk opgelucht eindelijk de mijlpaal van 12 weken:):) en iedereen mag het nu ook weten dat is alleen al super fijn:)
    Heb 2 echo foto's dus zal vanavond aan manlief weer vragen of ie wil proberen te scannen maar dat gaat hier allemaal nog niet zo makkelijk, we doen ons best.

Oh ja moet nu toch ook kraamzorg gaan regelen ga ik morgen over bellen vk had al gezegd dat ik dat op tijd moest doen ivm drukke maand en vakantie periode dat ik waarschijnlijk ook al minder dagen zorg kreeg maar ja dat zien we dan wel. Wanneer hebben jullie kraamzorg geregeld, of is dat nu nog wat vroeg?

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, wat super dat het helemaal goed was met mini Smokey!!!
    En dat groeien gaat hard he?
    Ik heb kraamzorg met ongeveer 8 weken aangevraagd. Vond het wel al heel vroeg, maar deze keer voelde de zw gewoon goed (al heb ik toch wel last van mn onzekerheden gehad).

Ele, fijn dat de yoga weer super was.
    Weer helemaal ontspannen??

Anouk, wat laat je ons schrikken...
    Fijn Marianne dat je even een sms gestuurd hebt en ons op de hoogte houdt.
    Wat een mooie meiden heb je toch!!!

Marleen, de eerste daagjes alleen met Jens zitten er op. Hoe is het gegaan??

Samantha, wij doen ook de zwangerschapsgym met z'n 2-en. Mannetje wordt er dan ook echt bij betrokken en weet dan ook overal van. Wij hebben op 23 februari onze eerste bijeenkomst. Ik ben benieuwd...

All, VAKANTIE t/m 24 februari!!!
    Het zegt idd genoeg dat cyber nu ineens anders heet en niet meer actief is....

De komende dagen/weken mogen jullie weer lekker veel kletsen. Ik doe dan gezellig mee!! haha

Fijne avond!!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    huh,wat is er dan met anouk meiden? ik ben echt stom denk ik maar ik kan niks terug vinden...

-------------------------------------------------------------

smokey joepie de poepie!!!! eindelijk he!!!!! al 6 cm, vind ik best ook al groot klinken! :) en ik lees ook echt een opluchting in je bericht! ik hoop echt dat je vanafnu met de neus de positieve kant op kunt kijken en eindelijk kunt genieten! :) het is je zoooo gegunt!

ik heb kraamzorg geregeld rond de 10e week meen ik, na de echo van 9.5w :)

14. butterfly1984

Anouk ligt in zh met Erin,omdat drinken niet goed ging.
    nu heeft ze een andere fles en dat ging beter.

15. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

heb een druk dagje gehad: gewerkt, intratuin geweest, kapper geweest en vanavond bij mijn moeder gegeten.
    Ben eigenlijk net thuis.
    Knie gaat echt al stukken beter.

Nijn: vakantie, heerlijk genieten he. Maandag komt het kamertje, dan kun je helemaal los gaan. Nog veel napijn gehad?

Smokey: gefeliciteerd met de 12 weken en die 1 mm nekplooi is echt geweldig. Ben super blij voor jullie. 6 cm alweer en al echt een mensje, zo bijzonder. Klim maar gauw op die roze wolk en laat je er niet meer vanaf stoten, je waardes ook al veel beter, zie je het komt echt goed.

Butterfly: Wil je niet zo veel foto's plaatsen, ben echt jaloers.
    Als ik die foto's zie, dan smelt ik helemaal.

Anouk: hoop dat het gauw goed gaat met het drinken. Sterkte

Ele: damian gaat op de dinsdag naar oma, hebben verder nooit opvang nodig, maar Damian is heel vlot met van alles, dus hebben hem aangemeld voor de peuteropvang. Deze is vanaf 2 jaar en de peuterspeelzaal vonden we nog te lang duren, deze is namelijk vanad 2,5 jaar. Damian gaat nu dus elke donderdagmorgen naar de opvang.

Ik smeer mijn buik bijna nooit in, alleen als ik met de angelsound bezig ben geweest. Borsten smeer ik daarentegen wel weer braaf in.

Heb nu lekker weekend, morgen alleen naar de arbo toe en verder lekker niksen.

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: heerlijk dat je nu echt kunt gaan genieten!!!

Nisa en yaraah: hoe gaat het met jullie?

Butterfly: nog steeds lekker met je meiden aan het genieten?
    Even een brutale vraag haha Zouden jullie evt nog een derde willen?

Samantha: hoe gaat het nu met je knie?

Nijn: heerlijk zeg vakantie tm 24 februari (dan ben ik jarig haha)! Geniet ervan!
    De eerste dagen zijn super gegaan! Echt genieten hier.

Morgen vroeg komen ze al op thuisintake van het consultatiebureau ben benieuwd!

Aanstaande maandag krijgt Jens de gehoortest!

Vanmiddag zijn we lekker op pad geweest even bij mijn moeder op de koffie.

Anouk: hopen dat het drinken nu beter gaat!

17. butterfly1984

Marleen: een derde?........we willen wel, maar dan over een aantal jaar, dit is me druk zat nu en wil graag alle aandacht aan ze spenderen.
    Ze zijn snel he van het cb?alleen hadden wij eerst wel de gehoortest, die kreeg melissa toen ze 6 dagen was.
    Dus al snel weer een jaartje ouder, lekker verjaardag vieren voor eerst met jullie 3en.
    En nu nog lekker genieten met jullie 3en, want jeroen is heel de week vrij geweest toch?

Nijn, nog even en je babykamer is binnen............joepie!

Samantha: fijn dat het beter gaat met je knie.

Smokey :lekker aan genieten op je roze wolk?

Ele: hoe ver ben je met je scriptie?

Esther is gister gevallen.......tegen de tafel aan......precies onder haar oog........dik en paars/rood nu!
    Echt sneu!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Samantha, ik voel nog steeds een soort blauwe plek waar het gemasseerd is. en volgens mij is het ook een beetje blauw. maar het valt allemaal wel mee. Nou heb ik weer meer last van mn andere kant....
    Fijn dat het met je knie al weer een stuk beter gaat. En wat een drukke dag gister zeg! Doe je wel rustig aan???

Marianne, wat vervelend voor Esther... En dan nu een blauw oog... Vertroetel haar maar lekker.
    En een derde, wij denk ik wel...

Marleen, super om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!!

Anouk en Erin, gelukkig gaat het met de andere fles een stuk beter, knap maar weer snel op!

Ele, idd, hoe is het met je scriptie??
    Vandaag al weer 30 weken!! De laatste 10 weken zijn aangebroken!
    Denk je nog aan de foto? ;)

Smokey, heerlijk geslapen denk ik of niet?
    O meid, wat ben ik blij voor je!!

Vandaag lekker uitgeslapen en opgeruimd... al jaren had ik vanalles op mn nachtkastje, onder het bed enz liggen en vanochtend ging ik het ineens opruimen... nesteldrang?? Geen idee, heb mannetje gebeld met de mededeling dat ik ziek ben haha...
    Nu ga ik even de vissenkom verschonen, Elmo heeft al sinds kerst geen schoon water meer gehad en kan bijna niet meer naar buiten kijken.... Wat hou ik toch van dieren.... Had ook neit verwacht dat die vis zo lang zou leven....

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Butterfly wat sneu dat ze gevallen is moet je dr maar extra vertroetelen:)

Ele alweer 30 weken:$:$:$ begint echt op te schieten, word al een beetje weekjes aftellen voor jou:)

Nijntje nou ik heb waardeloos geslapen manlief verkouden en vreselijk snurken, gevolg van 1 tot half 5 wakker gelegen werd er niet goed van:)

Verder begin ik inderdaad een klein beetje op mijn rose wolk te klimmen:):)

20. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

Hier een verschrikkelijke nacht gehad, ik sliep zelf heerlijk totdat Damian dacht dat het wel genoeg was. Dit was 01:45 uur.Roepen, schreeuwen, krijsen etc. Op een gegeven moment heb ik hem maar bij ons in bed genomen. Dit doen wij dus nooit, omdat we bang zijn dat we dan elke nacht feest hebben. Maar hij sliep na 10 min, dus voorzichtig overgelegd in zijn bed en sliep door tot 04:00 uur en daarna heeft hij niet meer geslapen en wij dus ook niet.
    Ben wel heel consequent gebleven en op zijn kamertje gebleven. Niet naar onze kamer of naar beneden. Uiteindelijk zaten we om 06:00 uur beneden een boterham te smeren.
    Mijn man is gelukkig vandaag vrij en die heb ik laten slapen, kwam on 08:30 uur uit bed en heeft Damian meegenomen onder de douche zodat ik even rustig kon bijkomen. Om 10:00 uur zei meneer mama ik ben moe, dus die ligt in bed en slaapt nu al dus 2 uur lang.

11:00 uur moest ik bij de arbo zijn, deze was het niet eens met mijn idee om van 20 uur naar 12 uur werken te gaan, die zei je verlof gaat vandaag in. Zal wel hebben gedacht die ziet er brak en moe uit, hahah. Maar oke heb dus nu verlof, maak nu aankomende week even de werkzaamheden af waar ik mee bezig was en dan dus niets meer dan rustig aan doen.
    Ohja het bezoek heeft me € 51,23 gekost, kwam terug bij de auto en parkeerbon was 1 min verlopen, dus boete. Heb agent om zijn naam gevraagd en ik ga bezwaar tekenen. Duur bezoekje.

Nu ga even eten en dan ga ik slapen en mijn man neemt Damian zo even mee naar het park om de eendjes en ganzen te voeren, als hij wakker wil worden.

Butterfly: je zult wel geschrokken zijn door die valpartij van Esther, ook echt een rotplek. Hoop dat ze er niet al teveel last van heeft.

Smokey: je klinkt gelukkig al heel anders dan vorige week, geniet er maar van enne die babywinkels willen graag door jou en je man bezocht worden.

Nijn: balen dat je nog last van je rug hebt, heb je een pittenzak in huis, warmte wil vaak de pijn iets verlichten.

Nou als ik wakker ben dan kom ik nog even kijken.

P.S hoe is het met de rest?

Deel Deze Pagina