Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het nieuwe speelkleed eens goed aan het bekijken...

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Mooie foto's van Esmee zie ik langskomen. Wat is ze al groot geworden zeg. pff en ze is alweer 3 maanden. Wat vliegt de tijd toch om.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey en Smokeyman, gefeliciteerd met jullie dochter Maud.

Wat een geweldige mooie naam!:D
    En ook een super mooi gewicht.

Hopelijk kun je snel plassen en mag je daarna snel naar huis met jullie prachtige dochter!!!

Kan nu al niet wachten op de spam!:D:D:D

4. butterfly1984

Nu zijn we allemaal mama!!!
    Deze vonden er meerdere leuk dacht ik.

Nijn: wat word ze groot:$
    Erg leuke foto's.

Ele: Gelukkig gaat nu de betere kant op met Herbie.
    Hopen dat het zo blijft gaan.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx voor de reacties, maar ze wordt idd groot... :( Het gaat zo snel...

Door al het goede nieuws van Smokey, vergeet ik helemaal op Ele te reageren...
    Ele, super dat het beter gaat met Herbie. Ondertemp is idd ook wel opletten geblazen, maar gelukkig gaat de temp weer omhoog.

6. butterfly1984

Hier regent het alweer de hele tijd, zelfs de hele nacht.
    Het is dan ook best wel afgekoeld, in huis nog 21.5 graden.
    Heb bij de meiden nu weer het dekentje erop gedaan, ze lagen nog steeds alleen onder een laken, wel in een slaapzak en dan romper lange mouw.

Vind maud echt een superleuke naam zeg, moet er de hele tijd aan denken.:D:D
    Maar 11:46 is zeker dan 23:46 toch?

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier is het gelukkig droog. Gisteravond heeft het wel nog flink geregend...
    Esmee ligt overdag in haar kleertjes onder een lakentje en 's nachts in haar pyama in een slaapzak onder het lakentje.
    Op haar kamertje is het nog steeds 24 graden, bij ons binnen nog 25... We krijgen de warmte er niet uit. En dan wordt het dit weekend weer warm, eindelijk....

8. Gerritsen

marianne: ik heb de sms overgenomen maar ik denk ook gisteravond.

Hier ligt Yarno onder een laken en deken en dan gewoon zijn pyama aan, maar het is hier ook maar 19 gr in huis.
    Het wordt hier ook nooit warm in huis, we hebben screens op alle ramen en overal dan ook raamdecoratie ervoor. Als het warm is dan heb ik alles potdicht en pas als het koeler is gooi ik het open.
    Verder hebben we ventilatoren in huis, die zijn inmiddels wel opgeruimd, maar wordt het echt heet dan pak ik ze.

Damian wil helemaal geen pyama aan, die slaapt in zijn ondergoed en dan ook een laken en deken. Dit is nieuw sinds de vakantie in Frankrijk. Heeft denk ik wat gezien van zijn broers, die slapen ook alleen in boxer. Bij Damian heb ik gelukkig nog wel zijn hemd aan kunnen houden.

9. Gerritsen

07:30 uur fles 210 cc/7
    ging toen langzamerhand over op pap 180 cc/6
    10:00 uur soepstengel/liga etc
    11:30 uur boterham met smeerkaas en fles 120 cc/4
    afhankelijk hoe laat hij wakker werd ong 15:00 uur fruit
    17:30 at met de pot mee en dan gepureerd.
    19:30 fles 210 cc/7 en dan naar bed.

Dronk over dag dan ook nog zo'n 60 a 80 cc diksap

Dit is het schema van toen hij bijna 8 maanden was.

10. butterfly1984

Dank je wel sam.:D
    En sliep hij dan ook na het tussendoortje van 15:00?
    En dan werd hij om 17:30 weer wakker en dan tot 19:30?

11. Gerritsen

s'ochtends was het een hazeslaapje van een half uurtje. Na brood en fles sliep hij tot 15:00 /15:30 uur en dan was hij wakker tot 19:30 uur. Viel soms wel heel even in slaap maar niet lang. Hij is net als Yarno zo trouw aan zijn vader dat als papa thuiskwam gewoon wakker is en blijft.

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    zag al ff iets op hyves voorbij komen via Ele, en ja hoor de laatste mama is een feit door de geboorte van dochter Maud

Smokey van harte gefeliciteerd!

Ook ik vind Maud echt een super mooie naam!!! Hoop dat ondanks de pijnlijke bevalling je toch snel kan genieten en dat de pijn snel minder wordt. En hopelijk kom je ons snel vergezellen met je verhalen en ontdekkingen, maar lekker op je eigen tijd hoor, no pressure.

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Mijn lieve dochter heeft mij vanmorgen in mn oog gegrepen, moest naar de dokter omdat ik na een uur nog wazig zag, heb ik een schaafwond op mn oog zitten :( tot over mn pupil vandaar dat ik niet goed zag. Nu antibioticacreme en afgeplakt pijnlijk oog.
    Mag niet autorijden, fietsen, zwemmen grrrrrrr en vrijdag weer op controle. Mijn ouders hebben Erin maar ff paar uurtjes opgehaald.

(fruithap erin met een oog was ook wel een uitdaging kan ik vertellen)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Anouk, dat heeft Erin lekker gedaan dan...
    Wel balen zeg... en met één oog is alles veel lastiger in te schatten qua diepte...
    Hopelijk helpt de creme goed en mag je vrijdag weer piraat-loos door het leven

15. Gerritsen

Elegance: nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Doe je wel een beetje rustig aan, kan die koort te maken hebben met die ontsteking van onderen? Heb zojuist je filmpje van herbie bekeken, zo leuk en wat een emo muziek.
    Heeft je man nog lang vakantie en waar gaan jullie een aantal daagjes heen?

Marleen: hoe is het nu met jou? Als je je gevoel niet hier op het forum wil zetten je mag altijd pb hoor.
    Heb je een lekker dagje gehad in zeeland?
    De foto's van laatst waren ook erg mooi, hij wordt al echt een mannetje of niet soms. Hoe gaat het met zijn bult?

Nijntje: Alweer gewonnen dus, wat een tijden trouwens zeg, pff. Een normaal mens maakt zich dan bijna klaar om naar bed te gaan.
    Esmee is echt een mooi dametje, ik was bijna vergeten dat ik ook zo'n speelkleed had, heb hem gauw tevoorschijn getoverd van zolder. Hoe is het verder met jullie verhuisplannen en de nieuwe woning, nog druk dingen aan het uitzoeken?

Marianne: wou je nog even zeggen als Esther niet wil eten. Haar niet moet straffen, want dat asseseert ze dat eten niet leuk en gezellig is. Terwijl dat straks echt een moment is dat iedereen even tijd voor elkaar heeft en naar elkaar luistert wat die gene die dag heeft meegemaakt. Als Damian het eten niet opeet of sloom eet dan pak ik een zandlopertje en zet ik die erbij. Is de zandloper klaar dan gaat het eten weg en heb je je eten niet op dan krijg je niets meer. Dus geen koekjes of chipjes. Wel geven wij gewoon toetje. Dat is bij ons de afsluiting van het eten en dat gaat er bijna altijd wel in.
    Nou een paar keer heeft hij het geweten en dat was huilen bij het leven, maar dan is het moment om vol te houden. Nu na een aantal keer weet hij het precies. Daarbij niet eten hoort bij haar levensfase waar ze nu in zit. Voor jou moet het ook gezellig blijven omdat je toch veel de opvoeding zelf alleen doet ivm werk man. Dan is het veel leuker voor je dat het gezellig is en niet dat jij vol strijd zit en s'avond helemaal kapot ben en niet leuk kan terug kijken op de dag.
    Ze gaat echt weer normaal eten.
    Sorry voor mijn mega verhaal, maar ik vind het rot als jij je niet goed voelt en dan ook nog eens een strijd moet leveren. Dus kom op en je bent een fantastisch moeder, ook al ken ik je niet persoonlijk, maar dat geloof ik echt.

Smokey ik hoop dat jij inmiddels lekker in je eigen bedje ligt en aan het genieten bent van je dochter. Hoop ook voor je dat je familie jullie de tijd heeft gegeven waar je zo graag naar verlangde.

Anouk: je hebt dus nu al een rebelse dochter, hihih. Maar wel erg vervelend van je oog. Hoop dat er snel verbetering in komt.
    Zag pas net je mailtje via hyves over de tentoonstelling. Heb ook gespiekt op je website. Erg leuk allemaal. Heb het inmiddels ook allemaal doorverstuurd. Hoop dat het een mega succes wordt.
    Hoe is het verder met jullie als gezin, loopt en reilt alles lekker?
    Ze wordt ook al echt groot en ze gaat als een speer, geniet er maar lekker van want ze lopen heel snel en dan moet je af en toe echt erachter aan vliegen.

Yarno heeft om half 12 de fles gehad en daarna naar bed gebracht. Hij sliep al tijdens de fles, maar hij slaapt nu nog en ik wil nog even lekker naar buiten toe en heb huis helemaal aan kant, was weggewassen en gestreken, beddengoed weer lekker schoon op bed gegooit en tuin gedaan. Pff wat is dan wachten op een slapend kind lang. hiihi.

Heb ook al gekleid en geschilderd met Damian. Maar hij slaapt ook. pfff wat is het hier saai.

16. Gerritsen

yoepie de vaatwasser is klaar, heb weer wat te doen. doei

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Sam, ik heb hier nog een huis wat gepoetst moet worden. Dus als je je verveelt....
    Daar ga ik morgen mee beginnen en dan hebben we zaterdag niks en kunnen we naar een vriendin op de camping. We hebben beloofd deze zomer langs te komen, maar ja, het weer....

Die tijden zijn echt belachelijk, en als het dan ook nog uitloopt...maar ja... Bij de volgende toernooien ga ik die late tijden opgeven als verhindering, maar dat was ik nu vergeten...

Verhuisplannen, het bouwbedrijf begint maandag weer en dan zullen we snel iets horen denk ik (anders ga ik mailen). Dan wordt het huis ongeveer volgend jaar zomer opgeleverd. Ons huis gaan we ongeveer in januari in de verkoop doen. We willen nl meteen van dit huis naar het nieuwe huis en niet nog ergens anders wonen. Als we ons huis nu zouden verkopen, moeten de toekomstige bewoners nog 1,5 jaar wachten en dat zullen ze niet doen. Daarnaast vallen we nog onder de €250.000,- en tot die prijs loopt de huizenmarkt nog wel, zei de makelaar. We weten toch pas achteraf of we de juiste beslissing genomen hebben, dus we nemen de gok om het niet meteen te koop te zetten.

Hopelijk is Smokey lekker naar huis en wordt ze nu lekker vertroeteld... door sfamilie, haha

Nou meiden, ik ga Esmee de fles geven, lasagna maken en dan vaanvond weer tennissen. Ook als we vanavond verliezen, maar daar gaan we niet van uit, spelen we zondag de finale. Tegen dezelfde meiden als vanavond. We krijgen de zwaarste tegenstand dus vanavond, zij hebben ook nog niks verloren... spannend dus, maar zondag gaat echt pas tellen...

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: wow meid!!!!! Eindelijk ben je ook mama!!! Super gefeliciteerd!!! En wat een leuke naam (hadden we ook als Jens een meisje zou zijn haha) Ben heel benieuwd naar je verhaal! Maar geniet nu eerst maar van het kleine wondertje!!!!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    o sorry, Marleen, ben je vergeten te sms'en gister.... Had niet bedacht dat je moest werken....

Nog nieuws van Smokey? Is ze al thuis?
    Ben zo benieuwd naar haar meisje....

All, gisteravond weer gewonnen met tennis. Het was de lastigste wedstrijd, maar dat maakt niet uit 6-4 6-4. Zondag moeten we ook tegen die dames de finale, dus wie weet zit onze eerste toernooi overwinning er wel in...
    Vandaag een dagje poetsen, dus zal regelamtig hier te vinden zijn, haha

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    gefeliciteerd Nijn met de overwinning, wordt dus heel spannend zondag.

Ze hebben mij aangeraden om een jaar niet zwanger te worden, maar op zn minst 9 mnd niet te proberen. Vreemd dat daar zulke verschillende adviezen over gegeven worden, want het ging om het litteken en het weefsel dat dat tijd nodig had om te helen, maar een half jaar verschil vind ik nogal wat in advies.

Hoe zou het met mama smokey en kleine maud zijn??

Deel Deze Pagina