Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Smokey en Maud is... En hoe de eerste nachten gegaan zijn...

Advies na ks, het gata idd om het litteken... En zo veel verschillende adviezen vind ik ook erg vreemd... Ik heb zelfs gelezen dat iemand na 3 mnd al weer zwanger was en dat de gyn zei dat dat niet erg was, want tegen de tijd dat de bm op spanning staat is het litteken goed genezen...
    Ik denk dat iedereen gewoon haar verstand moet gebruiken en moet doen wat het beste voelt. Mannetje en ik zijn nu naar de praktische kant aan het kijken, bijv met de kinderwagen... Esmee zou dan nog niet zo groot zijn dat ze flink mee kan wandelen, dus dan moet er of ene plankje komen of een nieuwe kinderwagen...Maar ja, eerst dat half jaar eens afwachten en dan zien we wel weer verder....

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Sam: Bedankt voor de tips en je lieve woorden, dat doet me erg goed.
    Ja dat is ook zo, zo is het ook totaal niet gezellig aan tafel.
    Ze houd haar eten gewoon in haar mond en dat heeft ze nog steeds in haar mond als wij zijn uitgegeten.
    Toetje krijgt ze wel, dat had ik destijds al een keer gelezen dat je ze daar niet mee mocht straffen.Maar ze is er niet echt heel dol op.
    Hoe gaat het nu met yarno?

Nijn: zo zeg jullie doen het goed met tennis.:D
    Welk maatje heeft esmee nu?

Ele: Hoe voel je je nu?Met herbie ook al wat beter?

Marleen: Las op besloten forum wat er nu aan de hand is.
    Redden jullie het nog wel als het zover is?

Anouk: Welke maat heeft Erin nu in kleding?Heb je al veel ingeslagen voor herfst/winter?

Melissa was vanacht een aantal keer wakker, met gevolg dat ik haar om 02:10 de fles gaf.Om 02:45 weer naar bed.
    Om 06:15 wakker en weer een fles en daarna om 07:00 naar bed.
    Esther heeft tot 08:30 geslapen, doordat ze vanacht wakker was geworden door melissa.
    Melissa heeft nu al 4 vieze luiers gehad.:$
    Weer een tandje?????

Mannetje is naar dokter geweest omdat hij al weken zo benauwd was en vooral in bed, zelfs ik werd wakker van zijn gepiep.
    hij moest blazen in zo'n meter en die gaf aan dat hij te weinig lucht had zeg maar.weet niet precies hoe je het zegt.
    Nu dacht de dokter aan astma en heeft nu pretnison meegekregen voor een week, daarna moet hij weerkomen.
    Ook moet hij 2 maal daags in die blaasmeter blazen en dan de hoeveelheid noteren.
    Morgen is hij jarig, dus hij zegt al: mooi verjaardagskado!!!

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Spam!!!!!!!!!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden.

eindelijk spammen:D:D:D Ze doet het super goed en is erg tevreden.
    Ik ben gister om 1 uur thuisgekomen, mijn kraamhulp is top!
    Bevallingsverhaal

14.00 uur na ziekenhuis ze vonden nog niet genoeg weeen weer na huis douchen weeen werden erger 17.00 uur weer na zh met rugweeen van begin af aan.
    Daar weer douchen weeen nog heftigerom 20.00 uiurr 5 cm ontsluiting, wou graag een ruggenprik maar door de drukte kon datniet of ikmoest naar een ander zh :$met hevige rugweeen nou dat zag ik ook niet zitten dus dan maar zonder:( om 21.00 persweeen die moest ik weg puffen, om 22.00 uur mocht ik mee persen maar de weeen waren elke x net tekort, dus op het eind een fikse knip waardoor ze om 23.46 er eindelijk was.Heb echt wel 10x gedacht ga dood wat een hel, maar gelukkig het is voorbij.Nu lekker hechtingen en aambeien waardoor ik alles behalve mobiel ben:( maar ook ditgaat met de dag beter hoop ik.
    Nu weer even dutje doen.

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Yoehoe je bent lekker vlot met je eerste spam foto's.
    Wat is ze klein zeg in verhouding met onze dikkie dik.
    Hihih. Maar ondanks alles heb je de bevalling wel mooi vlot gedaan.
    Super. Enne die aambeien het is lastig maar helaas je blijft ze houden. Ze slinken wel. Heb ze ook gekregen na de bevalling van Damian en bij Yarno waren ze er weer. Ach hoe meer zielen hoe meer vreugd. Trouwens als het erg jeukt dan kun je neusspray erop doen, dat helpt tegen de jeuk en slinkt heel snel. Veel beter dan de zalf. Nou meis ga lekker genieten want dat heb je echt verdiend.

Knuffels voor jullie

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ow super smokey spam!!!!!!!

ah wat is ze lief en klein, lijkt alweer zo lang geleden, krijg toch wel weer kriebels als ik dit zo zie.....
    Knap gedaan dame als ik het zo lees, geen pretje, fijn dat je goede kraamhulp hebt dat vond ik ook zo fijn, geniet ervan en probeer zo lang ze er is zoveel mogelijk rust te pakken!!!

Ze heeft maat 68/74 en ze heeft een te uitgebreide garderobe echt niet grappig meer, ging van de week alle nieuwe rompertjes maat 74 wassen en kwam er toen achter dat ik echt iets van 30 rompertjes heb.

Wij werden vandaag gebeld dat er een goede kennis is overleden, 29 jaar en een hartstilstand, we zijn echt in choq dat het zo voorbij kan zijn. Arme jongen zou in januari gaan trouwen.

Reageer later ff op iedereen...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Yeaaaahhhh, Smokey spam!!
    Leuk en idd wat is ze nog mini. Maar je hebt het super gedaan en nu lekker genieten. En dan ook nog een super kraamhulp, nou meid, echt genieten en als je hier even niet wilt zijn (of geen tijd hebt), maakt niet uit, wij begrijpen je helemaal!!

Anouk, wat erg! Gecondoleerd.
    Bij ons in het dorp is maandag een jongen van 30 overleden. 2 kindjes... Hij was wel al lang ziek, maar toch...

Marianne, al weer ene tandje? Zo dan gaat ze echt snel. Hoe is het de rest van de dag gegaan?

All, vanmiddag wat kleertjes gekocht. Esmee zit nu in maat 62, maar dat begint met shirtjes al wat klein te worden... Ik heb dus maat 68 gekocht... Gaan alle maten zo snel voorbij??

8. Gerritsen

ik zie allemaal maten voorbij komen dat ik denk unk.
    hahah. Yarno zit nu in 62 maar de broeken zijn nog allemaal wel iets te lang. klein dikkertje met korte pootjes. shirtjes ook in 62 en ook nog wel 56. enne het zit echt nog mooi, niet te kort of strak.

maar misschien komt het door meisjes en jongens kleding verschil of zo? Maar kan misschien ook door het wassen komen, doe niets in de droger maar op het droogrek,:):):)

9. Gerritsen

ga trouwens morgenavond met Terence naar circus Herman Renz in Amsterdam. ( Europaboulevard)
    Had hem een uitje beloofd omdat hij als enige van de drie zo goed heeft geluisterd in de vakantie en niet zeurde of piepte en zijn vader claimde. Hij weet niet waar we heen gaan, houd ik tot we er bijna zijn geheim. Gaan eerst ook nog even samen eten, wordt waarschijnlijk de Mac. Hij is net 9 jaar dus echt uit eten wordt hem niet. Schijnt een erg goed en leuke voorstelling te zijn.
    Heb er zin in.

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Wow Smokey: wat een beauty!!!! Echt een moppie! Eindelijk thuis dus nu kan het genieten beginnen na je zware bevalling! Fijn dat je zo'n prettige kraamzorg hebt scheelt een hele hoop. Nu lekker genieten van je meisje en gezinnetje! En de pijn qua hechtingen is volgende week een stuk beter. Aambeien kunnen helaas heel lang blijven zitten. Heb er zelf nu nog regelmatig last van. Maar meid geniet want de tijd vliegt!!!

Anouk: tjee wat een naar bericht kan me helemaal voorstellen dat je hier even van onderste boven bent. Sterkte!!

Nijn: lekker gepoetst vandaag?
    Hier ga ik zo maar eens wat doen in huis!

Marianne: begrijp je nu waarom ik dat liever niet hier op het open forum zeg want dat kan heel de wereld lezen en op dat andere forum niet omdat dat besloten is! We redden het nog wel hoor maar er moet wel snel iets veranderen anders word het erg moeilijk!!

Ik stuur zo de rest even een pb zodat iedereen weet wat er speelt en wat ik hier dus niet neer kan zetten.

Hoe gaat het met sam en ele?? Sorry heb alleen deze blz terug gelezen.

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey wat een mooi meisje!!
    wat klink je opgelucht en gelukkig en wat leuk dat je het ons nu al spam hebt laten zien!! echt helemaal top!!!
    en wat heftig allemaal zeg.. zonder ruggeprik dus.. lijkt me ook best shocking.. maar je hebt het echt goed gedaan zeg! dat zie ik aan wat voor mooi moppie er in jou maxi cosi ligt! :D:D:D
    laat je maar goed verwennen!! dikke knuffel!!!

die maten!!!! erin 68/74.. slik hahahha.. hier gaat hij toch echt naar maatje 74.... 68 past nog wel.. maar is soms echt te kort.. ik moet ook zo rekening houden met kleding die smal zit.. hij is echt lang en smal.. :D

ik ben afgelopen dagen weer wat meer ego sorry daarvoor.. voelde me ook niet echt goed zeg.. eerst mannetje zo ziek.. moest daar echt aan wennen zeg.. die bezorgdheid kon ik nog niet van mezelf.. moet dat echt leren reguleren.. en daarnaast natuurlijk veel te weinig geslapen.. en dat kan ik nog steeds niet goed hebben.. alsof ik dan meteen weer in een mega nega mood kom.. en ik ook nog eens ziek.. dat gaat weer langzaam wat beter.. maar nu heb ik mijn hele handen onder de uitslag.. heb ik nog nooit gehad.. wel op mijn voeten, maar dat was van de schoenen vorig jaar in zwitserland.. zo'n ademende schoenen voor in de bergen.. die stof kon ik dus niet tegen.. en deze week heb ik heel even handschoenen aangehad om een paar klinkers aan te geven en nu blijkt die stof ongeveer hetzelfde te zijn.. morgen even naar de ha, want het blijft maar erger en erger worden.. allemaal blaartjes aan de binnenkant en op mijn hand tussen mijn vingers etc etc.. als ik type jeuken mijn vingers maar doen ze ook meteen pijn..
    zo genoeg geklaagd weer! :D

Marleen jij krijgt gewoon een hele dikke knuffel!!!

Anouk wat een vies bericht zeg.. 29 jaar en gaan trouwen? pff.. wil je toch ook niet meemaken zeg.. die arme vriendin..
    ik vind het echt super gezellig dat je hier meeklets! ik heb je stiekem best gemist zeg!

marianne een 2de tandje!! leuk leuk leuk!! en natuurlijk spam spam spam hihihi! :D:D

sam wat een leuke beloning! :D dat is wel een super stimulans om het volgende keer weer zo goed te doen, al gaan jullie waarschijnlijk niet meer met z'n allen op vakantie.. maar het idee erachter vind ik echt super! :D
    heb je yarno zijn tandje al gespamd? sorry als ik het over het hoofd gezien heb.. maar ben zo benieuwd! :D zo lief he.. soms denk ik een wit knobbeltje te zien in herbie zijn mond, maar de keer erna zie ik weer niks :(

Nijn, als ik minismokey zie, GRAPJE, maud, dan denk ik iedere keer nog dat mininijn, hihi, esmee ook nog zo klein is.. dat komt denk ik omdat je in mijn hoofd na mij bevallen bent en esmee nog heel klein leek tov mijn mannetje toen ze geboren werd.. en nu zie ik maud en denk ik.. waar gaat de tijd naartoe..
    mannetje wil ook niet meer liggen op de arm, opeens is die tijd weg.. een week of 3 geleden is dat echt begonnen.. en nu is het echt nooit meer liggen.. gek he.. ik vind het daarom ook leuk als je over esmee schrijft, dan kijk ik in gedachte ook weer even terug en besef ik weer het gaat snel... :D
    je wordt nog echt een tenniskampioen he! :D dan krijgen we toch wel vip kaartjes he? hihihi..
    tegen mij zeiden ze dat na maat 62 een stuk langzamer gaat,.. ik wacht nog steeds op die dag.. allemaal winterkleertjes gekocht in maat 74.. en ook inmaat 68 omdat ik dacht tegen het einde van de zomer in maat 68 te zitten als ik zo het gemiddelde nam :) dus op je vraag kan ik ook nog geen antwoord geven :D
    ( mijn neefje van 3, is net uit maat 86.... kan me niet voorstellen dat herbie nu ,5 jaar maat 80/86 zou hebben)

marleen nogmaals een knuffel voor jou! :D

smokey! we want more! we want more! :D

ik ga zo nog wat nieuwe foto's op hyves plaatsen :)

ps zullen we nog eens brainstormen over een nieuwe naam? marleen ik vind wel dat jij hem moet openen hihih.. jullie ook? :D en misschien toch wel handig als we nog iets van deze titel behouden zodat niet opeens hele andere mensen gaan meekletsen en we ons clubje kwijtraken? of klink ik nu heel ego? :(

en wat ik ook vind, weet niet hoe jullie erover denken, maar soms zegt iemand sorry als diegene niet alle tijd heeft om alles terug te lezen, ik vind dat je je niet hoeft te excuseren.. ik bedoel.. we weten ondertussen wel dat sommige mensen drukker zijn ofdat het soms gewoon neit uitkomt.. en dan vind ik dat ook al zeg je gewoon haaaaaaaaaaaaaai :p je geen sorry hoeft te zeggen :) en het klinkt misschien gek, maar dat wilde ik gewoon zeggen ahhahaa.. het is toch al gezellig dat we allemaal nog hier zijn zelfs maanden na de bevalling! :D

12. butterfly1984

smokey: wat een mooie meid zeg! En wat een bevalling.
    En dan nog eens zonder ruggeprik...........omdat het te druk was.:$
    Petje af!

Ele: Ze heeft al 2 tandjes hoor, maar denk dat er een 3e aankomt.:D:D

Marleen: pb gelezen en geef je helemaal gelijk.
    Dikke knuffel!

Nijn: dus lekker aan shoppen geweest?:D:D

Anouk: Bah! wat een slecht nieuws.
    Gecondoleerd!
    (Stuur hier maar kleertjes naar toe, hier nog te weinig in de goede maten.hahahaha:D:D)

Reageer volgende keer beter dames.:D

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: heerlijk zoals je dat schrijft over dat sorry zeggen! Ik voel me ook vaak schuldig als ik iedereen persoonlijk benader in mijn verhaaltje en dan 1 of 2 niet. Voel me daar dan soms een beetje vervelend over maar dat is niet persoonlijk naar iemand toe!!! Maar dan heb ik gewoon bepaalde stukken niet gelezen of geen tijd of vergeten wat ik gelezen heb haha.

Maar zal geen sorry meer zeggen als ik iemand vergeet is het in ieder geval niet persoonlijk bedoeld!!!!

Meeting: ik krijg steeds meer zin in een meeting ik ben wel benieuwd nadat we hier toch al ruim 1,5 jaar samen kletsen hoe iedereen in het echt is en helemaal samen met de ukkies!!!
    Ik heb soms het idee dat jullie meer van me weten dan vrienden hahahhahah We zijn zo'n hecht clubje hebben lief en leed met elkaar gedeeld en dat is toch wel heel bijzonder vind het echt een mooie vriendschap die we samen hebben.
    Ik wil jullie in ieder geval zeggen dat ik heel blij met jullie ben en dat iedereen hier zo met elkaar meeleefd!!!
    Ben gewoon emo nu ik dit hier zit te typen omdat ik me zo thuis voel hier en het toch wel heel bijzonder is dat we elkaar al zo lang kennen en lief en leed delen.
    snik snik nu ik er zo over na denk doet het me echt veel!!!
    Dank jullie wel!!!!!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb jeuk aan mijn handen! Grrrrrrrrrrrrrrrrr
    :x:x:x:x
    :x:x:x:x:x:x

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo dat moest er even uit!

marleen idem hier! :D een dag geen zp en jullie worden dan ook echt gemist hahaha erg he...
    jullie zijn ook allemaal lief en stuk voor stuk zo anders.. en toch zo bezorgd en lief voor elkaar! :D het is inderdaad wel heel bijzonder te noemen! :D

16. Gerritsen

hoi.

Elegance: Damian zit nu net in maat 92 en hij is over iets meer dan 3 weken 3 jaar. Het gaat straks dus echt minder hard. hihhih.
    Ik weet nog dat Damian toen hij 1 jaar werd in maat 74 zat en heel langzaamaan naar maat 80 ging in de bovenkleding. Onderkleding doen ze dan over het algemeen wel langer mee. Zo heeft hij nu deze zomer nog korte broeken van vorig jaar gedragen maat 86 en het zat eigenlijk meer dan perfect. Kun je zien dat ze dus dan helemaal niet zo hard groeien.

17. butterfly1984

Ele: Echt balen van de jeuk aan je handen zeg!

Sam: vergeet helemaal op jou te reageren!Wat dom!
    Wat lief dat je hem mee neemt naar het circus, is het lang rijden voor jullie?Wat zal hij zijn ogen uitkijken zeg!!!

Marleen: Denk er hetzelfde over als jij!:D
    Jullie zijn allemaal erg lief en zou een meeting ook erg leuk vinden.

Nieuw topic: aan de ene kant lijkt het me wel leuk om dezelfde soort naam te houden, maar aan de andere kant weer niet omdat we nu allemaal aan een nieuw hoofdstuk zijn begonnen.
    En als symbool is het misschien wel leuk om smokey deze te laten openen omdat zij als laatste mama is geworden.:D

18. butterfly1984

Esther zit in tshirts in maat 104/110, maar net hoe het valt.
    broeken nog wel 98, en nu met truien worden de 98 ook te kleine dus word ook al maat 104:$
    deze dame gaat erg snel.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik ben ondertussen druk aan het poetsen en opruimen was echt nodig hier!:(:(

Meeting: dat word dus snel plannen als smokey weer een beetje gewend is om mama te zijn!!!:D:D

Butterfly: leuk idee om smokey het nieuwe topic te laten openen
    bv zoiets als eindelijk zijn we toch allemaal mama!!!:D:D

Ele: balen zeg die jeuk weet je waar het van komt? Of heb ik daar overheen gelezen?

Sam: ze groeien inderdaad snel zeg die ukkies!!
    Hier ook al bovenkleding in maat 80 en broeken maat 74!
    Hoop dat hij zo even een beetje stil gaat staan want je koopt je een ongeluk aan nieuwe kleding dit is nu al de 6e compleet nieuwe garderobe in 6,5 maand tijd voor jens:$:$

20. Gerritsen

hahaha kun je zien wat een verschil tussen jouw dochter en mijn zoon. Terwijl Damian ruim een half jaar ouder is. Hij is ook echt niet klein en ook niet groot. Zit echt op het gemiddelde.
    Nou ja maakt ook allemaal niet uit.

Elegance: wat vervelend van je handen zeg. Hoop dat je morgenochtend snel naar de dokter kan, want dit is echt een ramp.
    Kun je geen natte lappen erover leggen voor de jeuk???

Marleen heb het gelezen en ik geef je vast een knuffel. Zal er nog even persoonlijk op reageren.

Anouk: 30 rompers, nou je hoeft een maand niet te wassen zeg.
    Ben nu wel een beetje jaloers op degene die een meisje heeft. Ik zou het geweldig vinden om een dochter te krijgen. Zelf ben ik wel een modepop om het zo maar te noemen en houd ontzettend van shoppen ( alleen) hihhi. Dus ik weet me wel raad met een dochter.
    Hoe is het verder? Druk met je werk?

Marianne: Hoe is het bloeden? Is het al over?
    Hoe is het verder gegaan met het avondeten?

Nijntje: Zondag finale, spannend. Je hebt helemaal gelijk dat je je huis nu nog niet te koop zet, mensen wachten denk ik ook geen anderhalf jaar op een woning. Dan is het ook nog hopen dat het nieuwbouw op schema loopt en niet achterop komt. Maar wel leuke tijden in het vooruitzicht.

Smokey ik kan er nog niet overuit hoe blij ik voor jullie ben, had gisteren ook gelijk een mooie kaart gekocht.

Verder over de vakanties hebben wij het nog besproken en we willen voorstellen aan de moeder om het ene jaar de jongens met ons op vakantie gaan en het andere jaar met hen. Morgen halen we de kinderen op voor de omgang maar ze komen morgenvroeg pas terug uit Italie. Ze zijn dus echt 6 weken weg geweest en niet thuis. Is toch veel te veel voor ze en nu komen ze dan gelijk bij ons, dus weer schakelen en maandag moeten ze weer naar school. pfff.
    Hoop dat de andere twee morgenavond beseffen dat het nu klaar is met hen gedrag, want zij liggen morgenavond allebei om 21:00 uur in bed en dan is hun jongere broertje dus aan het genieten van een show. Het is van apeldoorn naar amsterdam precies een uur rijden. Dus het valt wel mee. Alleen op tijd weg ivm files.

Deel Deze Pagina