Sam: Eten ging vandaag wel goed. Melissa at nu ook mee en zaten met ons 4e allemaal netjes aan tafel te eten. Melissa en esther hadden hetzelfde en ze mocht zelf eten en tussendoor gaf ik haar een hapje. Hopen dat het zo blijft gaan. Hier bloed ik al meer dan een week niet meer. (even afloppen hihihi)
goedemorgen.. kan niet slapen van de jeuk aan mijn handen zeg.. bah bah.. ben ook zo benieuwd hoe het smokey bevalt om mama te zijn! marianne wat fijn dat het bloeden uiteindelijk gestopt is zeg.. dat heeft echt lang geduurd! ik ga maar eens wat googlen ofzo beetje te rustig hier hahahahaha..
We kunnen natuurlijk ook met zn allen op kraamvisiste gaan bij Smokey, hahaha, nee grapje hoor, ze ziet ons aan komen met de hele baby bups. Maar ik vind een meeting op zich wel een leuk idee als Smokey weer wat is aangesterkt. Hier net het lap van mn oog gehaald en het gaat goed, dokter was versteld hoe snel het genas, moet alleen zaterdag of zondag nog een dagje met ooglap op om nog een dagje rust te geven.
Wat een geklets toch allemaal als ik een avondje offline ben... Smokey, ik ben zo blij voor je!! En Maud echt een hele leuke naam en een heel mooi meisje! Geniet er van watn ze is echt zo groot!! Sam, ik moest wel lachen over de kleren in de droger. Dat is het probleme niet, want ik droog het altijd op het wasrek... Ik denk dat het probleem de pokon in de voeding is.... Vanavond lekker naar het circus. Een hele leuke beloning voor Denzel (toch?). En de anderen leren er hopelijk wat van. Marleen, ik heb je pb beantwoord. Ele, natuurlijk krijgen jullie VIP kaartjes!! haha Alleen zal ik nog heeeeeel wat niveautjes hoger moeten gaan tennissen dan, maar goed. En snel naar de ha. Want jeuk is het ergste wat er is. Gelukkig weet je wel al waar het van komt. Marianne, heb je al een foto gespamd van de twee tandjes van Melissa? Anders heb ik die gemist. All, Esmee ligt nu al ruim ene kwartier beneden in de box te spelen. Ik hoor de rammelaar en volgens mij heeft ze niet in de gaten dat ik even boven ben, haha Een dag zonder zp = onmogelijk haha Dus een meeting, ik ben voor! Vandaag, hopelijk in de ochtend, verder aan de poets en dan hoop ik vanmiddag lekker van het zonnetje te gaan genieten. VErder krijgen we vanavond kraamvisite en ook is het kermis in Oss. Zondag de finale, druk weekendje dus voor de boeg. Jullie nog leuke plannen??
vergeet ik de laatste blz te lezen... Marianne wat goed dat het eten gister goed gegaan is. Anouk, je kunt gewoon nog geen afscheid nemen van je piraten-look haha Maar super dat het zo goed genezen is Ele, en nog iets leuks gegoogled? Anders is voetbalbubbles een heel leuk spelletje... En een waarschuwing.... verslavend... Zou iemand het adres van Smokey even willen pb-en? Kan ik haar een kaartje sturen.
hoi hoi, Dank jullie voor de lieve pb die ik heb ontvangen! Zo nog even aan de poets en dan vanmiddag werken en dan heerlijk weekend!!! Ik zou ook graag het adres van smokey ontvangen om een kaartje te sturen als ze dat goed vind natuurlijk!
Dames, hebben we destijds onze adresgegevens niet gegeven voor een geboortekaartje? Ik weet het niet, maar ik dacht misschien van wel. Ele: Al bij de ha geweest? Je was er mooi op tijd bij zeg! Wat verschrikkelijk zo'n jeuk!!! Nijn: Nee had ik nog niet gespamd! Hier ook de was van de kindjes altijd op een droogrek. Marleen: Moet je deze week nog veel werken? Anouk: super dat het zo goed aan genezen is, helemaal toppie. Waarom moest Erin huilen op die foto? Ziet er wel zielig uit hoor! Sam: Is er misschien al een 2e tandje in zicht? Smokey: Lekker aan genieten van de mooie maud. Melissa ligt weer heerlijk even te slapen. Mannetje is jarig vandaag, alweer 31 jaartjes oud. Hij heeft vanaf vandaag 3 nachten dus ligt nu nog heerlijk te slapen. Hadden jullie het nog meegekregen dat ik gister had gezegd dat hij wss astma heeft?Iemand hier mee bekend? Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat Melissa vanaf vorige week vooruit komt als ze op de grond ligt, niet met kruipen, maar ze gebruikt haar ellebogen om vooruit te komen. Ze trekt zich met haar ellebogen vooruit zeg maar. Ze probeert wel te kruipen, ze zit constant op handen en knieen en dan zie je haar kontje naar voor en achteren gaan, erg leuk! Laatst stond ze zelfs op handen en voeten hahahaha, alleen jammer dat je op zulke momenten de fotocamera niet aan hebt staan.
Marianne, gefeliciteerd met je mannetje. Ik zag op hyves idd dat er iemand jarig was (als ik logisch nadacht wist ik natuurlijk wle dat dat mannetje was, maar zo wakker was ik nog niet, haha). Doen jullie vandaag ook nog iets aan de verjaardag? Ik ben toendertijd vergeten mijn adres naar smokey te pb-en.... Dus helaas geen adres voor mij... Dus als iemand dat wil pb-en... heel fijn. En melissa komt al vooruit? Esmee vindt op haar buik liggen helemaal niet fijn. Na 10 seconden zet ze het op een krijsen.... Ook de tips van het cb helpen echt niet... Haar hoofd omhoog houden, lukt dus nog helemaal niet... Kruipen zal dus ook nog een hele tijd duren. Marleen, poets ze en dan nog even werken en dan weekend!! Is het nog steeds zo dat je ontzettend veel dingen koopt omdat je in een babywinkel werkt? Of is dat inmiddels minder geworden? Het zou echt niks voor mij zijn, volgens mij zou ik de hele winkel leegkopen... wel goed voor de omzet, haha
Nijn: Misschien komt dat nog dat ze het wel leuk gaat vinden. Esther lag ook niet heel veel op de grond te spelen en zij heeft dan ook nooit gekropen, pas toen ze ging lopen, ging ze weleens kruipen.Aan de ene kant wel jammer dat ze dat niet heeft gedaan, maar aan de andere kant, nu stond en liep ze wel snel, dus wel weer een voordeel. En dank je wel voor de felicitatie! Heb gezocht maar kan geen pb vinden waar haar adres staat, dus als iemand die weet kan die dan ook pb naar mij sturen? Ik zal nog eens verder zoeken of ik hem heb, maar denk het niet.
Soepstengels mogen ze al wel hoor. melissa heeft nu al 3 keer pasta gehad, 2 maal spaghetti en gisteren macaroni.Ging heel goed, nergens geen last van gehad.
marianne, op handen en voeten zoals dit? Ze staat ook vaak op haar tenen, soort van klaar voor de start af..... Geniet er nog maar ff van dat ze niet vooruit komt haha, stond laatst in de keuken broodje klaar te maken en toen kwam ze vanuit de voorkamer zo de keuken in gekropen, ze wordt echt vliegens vlug, dat gaat zo hard. Toen Erin op handen en knieƫn ging zitten en zo heen en weer hupte, duurde het ongeveer twee weken voor ze echt kroop, ben benieuwd wanneer Melissa aan de kruip gaat (maar misschien is dit indicatie).
Leuk, leuk, leuk, Anouk!! En die op handen en voeten.... idd echt klaar voor de start, hihi Meiden, ik ben nu echt even aan de poets. Esmee slaapt en dan kan ik haar om 11.15u weer wakker maken... Esmee slaapt sowieso erg weinig, vind ik... 3x 45 minuutjes op een dag en dat dan zonder te mopperen.... 's Nachts doet ze het super (22.30u-8.00u) en dat vinden we het belangrijkste.
maar ze komt wel vooruit hoor, ze komt overal waar ze wil komen, gaat alleen nog niet zo snel omdat ze het met de ellebogen doet.hahaha
Heb het geboortekaartje binnen,smokey. Erg mooi. Meiden ik heb haar adres, heb haar zojuist een sms verzonden of ik het adres via een pb naar jullie toe mag sturen. Denk het wel hoor , maar ik wil het gewoon even via de nette weg doen en met haar toestemming. Gr Samantha
Sms van Smokey hoi sam heb erg last van mijn aambeiden en hechtingen dus niet echt mobiel. Ja hoor pb maar. Maud gaat super, is echt een schatje en doet het goed.
Hier ook zojuist het kaartje binnengekregen, heel erg mooi kaartje! Direct je adres op envelop geschreven en die gaat zo op de bus. Evenals dat zwembroekje sam.