Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk, gaat snel he, Erin ook alweer 7 maanden.:$
    Soms denk je echt waar blijft de tijd?!
    Ze zegt nog regelmatig mama, is echt heel erg leuk.
    Als ze het niet meer leuk vind in de kinderstoel ofzo, scheeuwt ze ook echt mamaaaaaaaa!:D:D
    Nu aan oefenen met papa, had er zelfs over gedroomd dat ze het kon zeggen.:D
    Bobike, hebben we hier ook idd.
    Je kan youtube toch ook zo instellen dat niemand het mag zien?
    Of kun je het dan ook niet op hyves zetten?

Nijn: Vandaag de finale, ben erg benieuwd!:D

Marleen: Hoe gaat het daar?

Ele: Lekker aan relaxen?:D:D

Sam: Hoe gaat het met jullie?
    Hoe vond hij het circus?

De dames liggen beide op bed.
    Even heerlijk rust.........
    Vanmorgen alles al opgeruimd, afgewassen, gestofzogen en kleding opgevouwen.Dus alles heerlijk aan kant.

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    oh ja nijn, spannend!

ben vanochtend ook al weze tennissen, maar na ruim een uur zat ik er al doorheen en kreeg wat last van mn oog dus gestopt, wel 7-5 gewonnen (tweede set niet afgespeeld).

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    niks bijgelezen, want we moeten zo naar de prijsuitreiking.
    We hebben de finale gewonnen met 6-2 6-4. Het ging niet echt lekker, maar ja.... Onze eerste toernooi overwinning is in the pocket!!

4. butterfly1984

Nijn: Gefeliciteerd met jullie overwinning!!!:D:D
    Super gedaan zeg!

5. butterfly1984

#3665 butterfly1984, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
    Laatste fles wou ze weer niet, nu van 140ml melk pap gemaakt en daarna nog beetje sap.

Dus vandaag maar 1 fles gehad.
    Maar wel 2 maal pap.
    1 maal halve fles en 1 maal 140ml plus de schepjes bambix. (gegeven met lepel hoor, maar afgemeten in fles;))

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    marianne, net account aangemaakt op youtube, kan idd prive, en dus zo proberen het bij hyves te krijgen.
    Ze klimt vandaag alweer beter dan gister, wat gaan die kinderen hard niet bij te houden gewoon...

Ele, btw super lief dat je zei dat je me gemist had op zp, was ik vergeten tegen je te zeggen maar vond ik wel heel lief om te horen. :)

7. butterfly1984

Hopen dat het dan zo lukt, zou mooi zijn.:D
    Jou meissie gaat echt super hard, zou er echt jaloers op worden.
    Maar vind ook wel weer lekker hoe ze het nou doet.:D

Ik mis je hier ook op zp hoor!:D:D
    Vind fijn dat je er weer vaker bent.:D

8. butterfly1984

hoe doen jullie dat als jullie naar bed gaan en de kleine ligt niet helemaal netjes meer in bed, laten liggen of goed leggen?

Leg haar vaak goed, maar vind zo sneu dat ze dan iets wakker word, soms slaapt ze door, maar soms word ze iets wakker en huilt ze even.

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
  10. butterfly1984

krijg een home pagina ofzo

11. butterfly1984

video is prive!:D

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    probeer nog eens als je wilt

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Anouk, wat een leuk filmpje en wat goed dat ze al gaat staan. Wel nog een beetje wiebelig, haha Maar super knap zeg! Ik kan me nog niet voorstellen dat Esmee dat over een maand of 5 ook gaat doen...
    Gister toch 1 setje gewonnen, proficiat! Speel jij ook toernooien?Wat is jou ranking als ik vragen mag?

Marianne, als Esmee verkeerd in bed ligt, maar wel slaapt, laat ik haa zo liggen. Als het nodig is, leg ik haar wel wat meer onder het lakentje.
    Hoe is het vandaag tot nu toe gegaan met Melissa? Lijkt me erg lastig als ze geen melk meer wil... ik zou meteen in de stress schieten....

Ele, hoe is het met jou??
    Hoe is het met de jeuk? Gaat het al wat beter??

Marleen, leuk weekend achter de rug? Deze week weer flink werken of weer het normalen schema?

Smokey, jij bent lekker aan het genieten van je meisje!! Leuk!!

Sam, jij ook een druk weekend gehad?? Je bent weinig online geweest, vandaar. Hoe was het in het circus? Hij vond het zeker super leuk!

Morgen moet ik met Esmee naar de KA. Ze krijgt dan een echo van haar heupjes en dan meteen de uitslag. Dit omdat ze lang in een stuit gelegen heeft. Het is dus uit voorzorg. Bij het cb dachten ze dat het allemaal wel in orde was, dus ik maak me geen zorgen. Ik vind het wel een fijn idee dat ze extra gecontroleerd wordt. Ben alleen erg benieuwd hoe Esmee het doet. Bij de echo moet ze tenslotte stilliggen en tja, dat is erg lastig voor onze meid, haha

14. butterfly1984

Nijn: Ook al zal het in orde zijn, het lijkt me toch best nog wel spannend, heel veel succes!
    Stil liggen............wie weet doet ze dat wel heel netjes.
    Esther heeft met 6 weken een hersenecho gehad, maar goed dan liggen ze vaak nog wel stil.:D
    Ze moest trouwens een echo omdat ze de bevalling zo lang hebben laten duren en daarom moest gecontroleerd worden of ze beschadigingen had opgelopen.

Anouk: Heb gereageerd op je filmpje op youtube.
    Echt verbazingwekkend zeg!Echt heeeel knap!:D

Straks weer met de hond van oom en tante naar de da toe.
    Die knobbel die toen nog zo klein was is nu zo groot als een tennisbal.Ook lekt ze weer van onderen zeg maar! Ze likt zich continue en ook in de overige tepels die over zijn zitten kleine bultjes.Hondje heeft wel wat te verduren zeg, gelukkig lijkt ze geen pijn te hebben.
    Maar denk dat het misschien wel niet meer beter word als dit, ik denk dat ze telkens geopereerd moet worden, erg sneu.
    We gaan vragen hoe de da er over denkt.

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

het gaat hier prima met de kleine maud en ze is zo lief:):):p:p
    Drinken gaat super moet alleen even een andere speen gaan gebruiken ze heeft een beetje veel zuigkracht haha
    Ik zelf echt nog behoorlijk verrot volgens mijn 3 meter hechtingen aan de onderkant:D kan niet lang zitten niet lang staan niet lang lopen dus dat is kl*te maar elke dag gaat het 1% beter:)

Meeting erg leuk als ik ooit weer op de been kom;) hoop sneller weer te reageren hier!

Dikke knuffels van mij en Maud

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, leuk weer iets van je te horen!! En super dat Maud het zo goed doet!!
    Doe rustig aan en geniet van de kleine meid! Het gaat echt zo snel....

Marianne, zielig voor het hondje... Het wordt steeds maar niet beter he?
    Een hersen echo, oei dat klinkt wel eng, maar gelukkig was alles goed.
    Echt spannend vind ik het nog niet, maar mischien morgen wel...
    met 6 weken lag Esmee ook niet stil, haha Ze is zo beweeglijk (al in mn buik), het viel zelfs een vriendin en het cb op, haha Echt een wiebelkontje... Ik wil ook het boek "wiebelbillenboogie" kopen, is een erg leuk boek wat ik ken van school...

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier eindelijk weer eens tijd voor zp. Keek er regematig op maar geen tijd om te reageren.

Hier lijkt er weer een straaltje zonneschijn te zijn gelukkig!!!!

Smokey: ik ben nog steeds helemaal happy dat jij ook eindelijk mama bent! Bijzonder he?! Geniet van jullie kleine meisje!

Nijn: super gefeliciteerd met de overwinning!!!

ELe: wat een mooi videootje heb je op hyves staan! En dat nummer eronder wat een tranentrekker zeg haha

Marianne: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!

Anouk: fijn dat je nu weer wat meer op zp bent kunnen we ook van jou verhalen en spam genieten!

Hier hebben we zaterdag een nieuwe autostoel gekocht voor Jens. Hij past namelijk bijna niet meer in de maxicosi. Nog 2,5 cm en dan zit hij met zijn hoofd er boven uit. Dus dan moet hij een nieuwe stoel. En nu hadden ze een mooie aanbieding bij ons in de winkel dus maar meteen meegenomen! We hebben de maxi cosi axiss! Ideaal want die stoel kan je nara je toe draaien om je kindje errin te zetten dus hoef je niet telkens over de stoel heen je kindje erin te zetten. Jens zit er al prima in maar we gebruiken de maxicosi nog tot het niet meer kan en dan gaat hij over.

Sam: al even niet gezien hier? Gaat alles daar ook goed?
    Ik vind het wel super knap hoe jij met de opvoeding van de kids omgaat! Van jou tips kunnen we nog veel leren denk ik!

18. butterfly1984

Smokey:Wat fijn om wat van jullie te horen.
    Ben blij te horen dat alles goed gaat met Maud.
    Ik hoop dat een andere speen werkt, hier deed dat het niet met esther destijds, die zuigkracht en dat snelle drinken hoorde bij haar.:D:D
    Heeft ze nog weer buikkrampjes gehad?
    Wat balen dat jezelf nog niet goed op de been bent, lijkt me ook niet echt fijn al die hechtingen, zoveel had ik er niet hoor.:D
    Hopelijk kom je snel weer met spam van je knappe meisje.:D:D

Marleen: wat fijn dat het weer wat beter gaat.:D
    Nog erg druk met werk?

Sam: Zag je wel aantal keer online komen, maar nog niet reageren, gaat alles goed?
    Lekker druk?Hoe was het in het circus?
    Zwembroekje nog aan gekregen?

Nijn: Hoe is het met je duizeligheid?

reageer zo verder, de partytent knapte me net doormidde buiten, krijg achterdeur niet meer open en slaat steeds tegen raam aan, esther huilt ook al in bed.

19. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Ja wel elke keer gelezen, maar het was een druk weekend.
    Circus was heel erg leuk en gezellig, de andere twee jongens waren jaloers, pfff hahaha.
    Joël zij al ik me goed gedraag neem je me dan mee naar een concert, het liefst van 50 cent of madonna.

Zaterdag lekker weinig gedaan in huis, alleen maar buiten geweest en gebbq. Hmhm.

Gisteren werden we opgebeld dat mijn zieke opa en daar de zus van is overleden. Hartstilstand op het toilet. Haar man was al heel lang geleden overleden en ze had geen kinderen. Opa was heel erg overstuur omdat hij daar alleen op eigen houtje nog naar toe ging, nu valt dat ook weg.

Inmiddels weten wat mijn opa allemaal heeft, longkanker,prostaatkander, darmkanker en vocht rondom de longen.Heeft al uitzaaiingen naar de hersenen. Hij is nu al 8 kg afgevallen in 3 weken tijd. Ben me kapot geschrokken toen ik hem zag. Damian is 14 sept jarig maar hij wil perse door me opgehaald worden om te kunnen komen. ppffff

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!

smokey, wat super dat het zo goed met jullie meisje gaat! eindelijk he! :D hoe gaat het snachts? heb je haar zelf al in badje gedaan? heb je nog kraamzorg?

nijn gefeliciteerd met de overwinning! :D hoe is het nu met je conditie? en het duizelig zijn?

samantha, wat erg van je opa, en zo snel he.. gewoon akelig.. geniet van de momenten die je met hem hebt en je kids.. maak maar veel foto's ook leuk voor je kids later.. heel veel sterkte en natuurlijk plezier in de komende tijd... dikke knuffel voor jou

anouk, ik heb nog geen tijd gehad om je filmpje te bekijken, ik ga proberen het zo te doen! :D ben ook wel heel benieuwd geworden na de reacties hier :)
    wat filmpjes betreft op hyves, vorige week heb ik er nog een paar opgezet.. ik had er geen problemen mee..

marleen, hoe is het met jullie?
    jens al te groot voor de maxi cosi.. jeetje he.. als je zo'n ding koopt lijkt het einde van de maxi cosi veel te ver weg :)
    hier is mannetje ook al 4,5 maand.. vandaag 2 keer nog te horen gekregen dat hij toch echt nog een kleintje is.. best leuk om nog eens te horen :D
    wij vinden hem echt groot al.. hij komt ook echt al op zijn buik vooruit! het kruipen is dus toch echt in zicht..
    hij wordt ook helemaal boos als het hem niet meteen lukt, dan hoor je hem echt kreunen en steunen :D

marianne, hoe is het vandaag gegaan met de fles en melissa?
    waaide het zo hard dat de partytent stuk is?
    hier was het ondanks de voospellingen toch best goed weer, heel veel zon en af en toe een wolkje.. wel flink afgekoeld tov dit weekend :(

we wilden vandaag een ballenbak kopen was er nergens een te koop! :( lijkt me echt leuk! :D

Deel Deze Pagina