Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Sam: He bah wat een naar nieuws zeg! Ja dan kan het echt hard gaan, heb het ook van dichtbij meegemaakt.
    Ik wens jullie heel erg veel sterkte voor de tijden die komen gaan.Hele dikke knuffel!

Ele: Dan is herbie ook wel super snel hoor als hij nu al wil kruipen, superbaby's allemaal in dit topic.:D:D
    De fles gaat er alleen smorgens nog in, de andere 2 keer totaal niet.Probeer het wel, maar als ze de fles ziet keert ze haar hoofd de andere kant al op.Dus dan maak ik er pap van en dat eet ze wel op.Daarna nog even wat sap drinken.
    Het is niet ideaal, maar goed zo krijgt ze wel de melk binnen.

En idd, de partytent is total loss, door de wind.
    Hij was tegen achterdeur en raam gevallen, dus klapperde er steeds tegenaan.
    Daardoor is esther wss wakker geworden en daardoor huilde ze, ze was echt heel bang.

De hond brengen we woensdag voor 08:30 weg, zodat ze geopereerd word aan de grote bult.
    In 2 andere tepels zitten dus nog andere bulten, oom en tante dachten meer, maar was niet zo.
    Ze proberen deze 2 tegelijkertijd ook te verwijderen, maar ze denken niet dat gaat lukken omdat die andere zo groot is.
    Dus daar zal dan, als het niet lukt een andere afspraak voor worden gemaakt.
    wel sneu hoor!

Ik heb een kies minder!!!:$:$
    Maar nu is niet alles weg, er zit nog heeeeel iets en de wortel is er dus ook niet uit, moet je dan naar de tandarts toe of niet?

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marianne: zal het wel even na laten kijken om onstekingen te voorkomen. Bedankt voor het zwembroekje. Hij is erg leuk, ondanks dat ik nijntje verschrikkelijk vind, sorry meiden :D die wel nijntje hebben. Hebben jullie zoveel wind gehad dan? Het zou volgens weerberichten er flink op los kunnen gaan, maar op een enkele bui en wat meer wind is het hier echt lekker weer geweest. Zonnetje scheen echt veel.
    Als melissa pap eet is het ook goed hoor, ze krijgt in ieder geval haar zuivel binnen. Als je twijfelt heb je van die yogolino papjes voor kleintjes. Damian was er dol op.

Anouk: ik heb het filmpje bekeken, ik was helemaal verbaasd. Ze is echt heel snel ermee, denk dat ze met een maandje of 3 zeker wel loopt. Maar dat kan ze uiteindelijk misschien ook wel vertikken, hihih.
    Wat wat ze groot zeg.

Elegance: ballenbak te koop, wij hebben hier bij intertoys een soort zwembadje en dan van die plastic ballen erin. Bedoel je zoiets?
    Herbie wil dus de wereld ontdekken! Hoop dat het hem snel lukt.

Smokey: mooie foto's op je hyves.

Nijntje: gewonnen, super meid. Heb je filmpjes allemaal bekeken en wat zij ook al groot, vinden jullie ook niet dat het allemaal zo hard gaat. Al vind ik dit persoonlijk een leukere leeftijdscategorie dan als ze nog heel klein zijn. Maar elke fase hoort erbij.

Marleen: fijn dat het zonnetje iets meer schijnt.
    Hoe gaat het verder met jou? en Jens niet te vergeten.

Hier lekker muziek aan het luisteren van Pink ( album funhouse)
    Ondertussen ben ik met Denzels plakboek bezig.

Had afgelopen week voeding besteld bij apotheek, ik had vanmiddag niets meer dus ik dacht na de laatste fles ik ga het nu maar gauw halen :D:D:D. ( normaal ben ik daar echt op tijd mee hoor)
    Hadden ze de verkeerde besteld. Uiteindelijk hebben ze het bezorgd echt 20 min nadat hij de fles al moest hebben. Maar gelukkig sliep hij nog. Dus fles klaar gemaakt en wie werd er wakker....
    Heb nu al nieuwe besteld voor over twee weken en die haal ik dan eind volgende week op.

Ja van mijn opa gaat echt nu hard, al was hij toen ook al slecht.
    Ja heb laatst al foto's gemaakt, ben ik ook blij mee want toen zag hij er beter uit. Zal zo een foto spammen. Schrik niet verder. Hij is bijna 83 jaar.

3. Gerritsen

Mijn opa met Yarno.

De fut is eruit

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    balen dat die flessen zo slecht gaan, maar gelukkig eet ze de pap wel nog, maar dat is wel een stuk intensiever.
    Het klinkt wel dat je naar de tandarts moet, klinkt niet echt goed, doet het geen pijn?

Ele, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met Herbie, dan vergeet je de eerste moeilijke maanden ook sneller (toch?). Ik weet niet waarom ik geen filmpjes meer kan uploaden, zelfde extensie dan eerst mpeg, maar het upload scherm is ook heel anders en loopt steeds vast. :(

Sam, wat ontzettend naar om iemand zo hard achteruit te zien gaan, heel veel sterkte!

Marleen, hoe is ie bij jou?

Nijn, hey kim clijsters, gefeliciteerd he! Ik heb niveau 8 op mn pas staan maar heb al heel lang geen competities meer gespeeld, maar heb een killing halve volley 8):D. Jammer dat je zo ver weg woont anders hadden wij eens gekund.

Smokey, wat super te horen dat het allemaal zo lekker met Maud gaat, echt heel fijn! Balen alleen dat jij een beetje achter moet blijven, ben echt steeds blijer met mn ks als ik de natuurlijke geboorte verhalen hoor (alleen de 0 uur aanloop erheen vond ik erg).
    Wij wachten inspanning op meer spam, klopt het dat jij geen hyves hebt?

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Sam en ik poste tegelijkertijd dus zie nu dat ik via haar ff fotos moet bekijken op hyves hihihi

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sam, wat ontzettend naar van je opa... Op de foto vind ik hem er nog niet zo slecht uit zien hoor... Ik vind het eigenlijk wel een hele mooie foto! Geniet nog van de laatste tijd die jullie met hem hebben.

Marianne, ik vind dat je het fles-probleem goed oplost. Ik vind het een geruststellend idee dat jullie oplossingen hebben voor problemen die nog kunnen komen....

Ele, Herbie al bijna aan het kruipen!! Super goed!!

Anouk, ook een 8 op je pasje. Ik ook, volgend jaar waarschijnlijk een 7. Maar idd jammer dat je zo ver weg woont.... morgenavond ga ik weer oefenen voor de clubkampioenschappen in de DD7 en DD8.

Smokey, ik ga snel op je hyves kijken!! Ben erg benieuwd!!

Weer, hier was het gister echt hondenweer... Echt heel veel wind en regen. Nu schijnt weer lekker het zonnetje.
    Lief dat jullie vragen hoe het met de duizeligheid is. Het gaat beter, maar het is echt nog niet weg.... maar het zal langzaamaan wel verbeteren denk ik.

Vanmiddag dus naar de KA en vanavond de tante van mannetje weer helpen met een fotoboek. Dus waarschijnlijk tot morgen!!!

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nijn, moest jij niet beginnen met 9? of ben je nu al opgeklommen?
    Voor 7 moet je competitie doen en dat doe ik niet dus ik blijf qua pas hangen op 8. Leuk dat het zo goed gaat met tennis!!!

8. butterfly1984

Sam: toch blij dat je het leuk vind ondanks dat nijntje er op staat:D:D
    Ik vind je opa er op die foto er ook niet echt slecht uitzien, maar goed jij weet natuurlijk hoe hij was en wij niet.

Nijn: Dank je wel voor je compliment.:D
    Heel veel succes bij de ka.
    Dus daar ook slecht weer geweest?

Anouk: Ja idd, dat is wel intensiever dat pap geven, fles is veel makkelijker.Maar goed het is niet anders.
    Wie weet wil ze het over een tijdje wel weer.
    Raar dat je geen filmpjes kan zetten op hyves.

Ele: Hoe is het daar?

Marleen: Met jullie ook alles goed?

Heb geen last van mijn kies, of iig waar die zat.
    En dan twijfel ik weer of ik heen moet of niet, ben al zo'n held op sokken.Maar denk dat ik wel even ga bellen.
    Heb vandaag rugpijn en hoofdpijn...........niet leuk!!!

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi hoi,

Hier wat minder. Heb een bultje lijkt op blaar op/naats mijn knip zitten en die bloed nu. Doet best zeer en kan nu donderdag ochtend pas naar de huisarts. Dus afwachten. Ben benieuwd wat het is. Er komt geen pus uit of zo alleen helder bloed. Maar wel irritant want je kunt dara geen pleister plakken haha en het valt natuurlijk net naats je maandverband dus schiet niet op hier haha

Met jens alles goed. Hij zegt trouwens nu sinds 3 dagen ook mama zo mooi om te horen!! Papa heel soms maar dat fluistert hij alleen maar en mama kan heel beuningen horen haha

Sorry dames ik reageer verder even niet want ga de badkamer poetsen dat moest nog gebeuren en dan is heel het huis weer voorzien van de grote schoonmaak!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, we zouden geen sorry zeggen!!!
    Vervelend dat je een bultje hebt en helemaal dat je pas donderdag terecht kunt... Succes er mee en als je klaar bent met de badkamer.... hier nog een badkamer die gepoetst mag worden deze week...hihi

Anouk, ik was vorig jaar een 9 en nu een 8. Doordat mijn ranking omhoog gaat, word ik volgend jaar waarschijnlijk een 7. Mijn dubbeltje wordt iig een 7, want haar ranking is op het moment 7,2. Het gaat dus erg lekker, maar wij spelen beiden geen competitie hoor...

All, de heupjes van Esmee zijn goedgekeurd! De echo vond ze niet erg, maar het duurde gewoon te lang, haha
    Verder werd ze bij de KA gemeten en gewogen en ze is al 63 cm en 6280 gram!!
    Verder heeft ze een schoonheidsfoutje... haar onderkaakje is onderbroken. De ka had het nog nooit eerder gezien (iemand moet de eerste zijn). Dit zag ik al vanaf dag 1, maar nu heb ik de bevestiging dat het niet erg is. Het is alleen niet duidelijk of daar een tandje/kiesje komt... Maar tegenwoordig kunnen ze met beugels zo veel...
    Nu ga ik snel de fles geven, tot morgen!!

11. butterfly1984

marleen: dat lijkt me een naar gevoel! Las bij de januari mama's dat iemand een abces had bij haar knip, kan het dat niet zijn?

Nijn: Dat is wel heel erg fijn dat alles goed is!:D
    En ook weer heel super goed gegroeid.:D:D
    Dat is wel apart idd een onderbroken kaakje, krijgt ze er later geen last mee? Zie je dat ook aan de buitenkant goed?

JAAAAAAAAA, Melissa heeft vanavond de fles weer gedronken!!!:D:D:D Was echt heel erg verbaasd dat ze het toch wou.:D
    Ben super trots en hoop dat het zo blijft.
    En vandaag heeft ze de hele dag door MAMA geroepen.
    Wat voelt dat toch fijn zeg, wat kun je dan trots zijn:D:D

12. Gerritsen

hoi,

Heb hier lekker genoten van een vrije mama dag.
    Heb even eerst wat administratief werk gedaan en daarna nog even de trap gereinigd met een tapijtreiniger. Had twee treden wat vlekjes in, kraamhulp had toen wat aan haar schoenen zitten en kreeg het er niet zo af. Maar het is nu helemaal weg. Ik ben heel erg netjes op mijn huis en spullen en wil dat dan ook gewoon schoon hebben. Als de vlekjes terugkeren ( dat kan) dan komt onze stoffeerder ( van onze winkel) de twee treden opnieuw bekleden. Heb nog tapijt over die ligt op de vliering van de schuur. Maar heb alles van boven naar beneden schoon en dat geeft mij een heel goed gevoel. Stom he.

Om 15:00 uur was ik in het centrum en heb geshopt tot 17:15 uur.
    Heb complete winter gaderobe voor Damian aan geschaft. V & D, Zara, H&M, Mexx, Mambo en Noppies zijn leeggekocht. Overal in de aanbieding. Heb zelfs mexx broeken voor € 5,- per stuk. Die normaal € 34,95 waren.
    Voor Yarno ben ik ook geslaagd bij de H & M, Zara, C&A , Mexx en Noppies. Moet alleen nog nieuwe rompers erbij kopen en wat sokken.
    Verder ga ik zaterdag met Harry even naar het centrum om een winterjas te kopen voor ons allemaal, voor Damian en Yarno heb ik het wel uitgezocht maar wil het eerst even aan Harry laten zien.

Had vorige week al heel veel gekocht bij Tuunte, hadden ze ook opruiming. ( ja ben een opruimings freek) Heb nu voor Damian 9 nieuwe broeken en 18 stuks aan bovenkleding nieuw. Dit varieert van bloese tot spencer en polo's. Yarno heeft nu 7 nieuwe broeken en 16 nieuwe bovenkleding. Heb zo'n gave streep blouse gekocht, Wit met een licht blauwe verticale streep bij de H & M. Als hij hem aanheeft maak ik gelijk een foto. Maar nu staat alles in het water en azijn. Dan kan ik het morgen allemaal uitwassen. Heb trouwens Yarno's babykleding maat 50 en 56 verkocht op marktplaats. 9 setjes voor € 40,- Goed he, is ook al verstuurd. Kreeg een email van haar dat ze heel blij was met de kleding en dat ze niet eens kon zien dat het gedragen was. Ze vroeg me als ik weer kleding heb of ik haar dan wil mailen. hahah heb ik waarschijnlijk een vaste adres om spullen te verkopen.

Zo een heel verhaal maar ik heb ook zo genoten vandaag en dat met die heerlijke zon op de rug en die wind door de haren. Yoepie jee.

Marleen wat naar van die plek, heb het ook eens gehad, kwam door de schuring van mijn ondergoed. Ging vanzelf weg en nooit meer gehad. De dokter zei dat het heel veel voorkwam bij vrouwen.
    Hoop dat het bij jou ook niets verder is.

Marianne: hoera voor melissa dat ze heeft gedronken. Wat zul jij opgelucht zijn. Hoe was ze eigenlijk wat betreft humeur? Was ze anders dan anders? Heerlijk he het woord mama.

Elegance: hoe is het met jou, ook nog steeds zo aan het genieten?

Smokey: hoe is down under? al wat betere hand?

Nijntje: Wat is ze al groot zeg, yarno was begin augustus 64 cm en 6619 gram, ze schelen een maand maar ze is dus geen kleintje zeg maar. Nou ja goed teken dat ze het meer dan perfect doet. Fijn dat de echo goed was, wat is dat precies met haar kaakje. Weet niet zo goed wat onderbroken is betreft haar kaak. Hoe ziet dat eruit dan ten opzichte van de gewone kaak? Heb aan mannetje gevraagd in welke nr hij speelt, hij speelt in 8. Wat het inhoudt weet ik niet, hhahah

Vandaag opa gesproken hoe de begrafenis gisteren was van zijn zus.
    Het was een mooie dienst en het ging gisteren wel, maar vandaag is de klap echt aangekomen. Hij was heel huilerig zei mijn tante ( daar woont hij bij in) omdat het besef er nu ook was dat hij ook heel snel haar zal volgen. Bah wordt hier zo verdrietig van. Kan helemaal niet tegen als andere huilen, dan doe ik altijd mee, maar nu de dood toch heel dicht bij komt, krijg ik daar toch wel erge kriebels van. Ben blij dat harry en ik alles goed geregeld hebben voor de kinderen indien ons wat overkomt of overlijden bij de notaris.

Hebben jullie ook allemaal een testament of iets anders geregeld?

Nou meiden ik ga naar bed want Yarno spookt alweer twee nachten en waarom? I dont now.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo!

marianne, je kies, dat klinkt eng hoor! misschien toch even naar laten kijken voordat er een ontsteking onder zit?
    wat fijn dat melissa de fles dronk! geen moeilijk gedoe met pap dus :D kan het komen door haar tandjes?

nijn, ik begrijp ook niet wat je bedoeld met haar kaakje, maar zoals je zegt, wie heeft nou niet een schoonheidsfoutje :) moet je er nog voor terug naar de arts? fijn dat de echo zo goed gegaan is en natuurljk dat haar heupjes goed zijn! :D

marleen, ik heb het vorige week maandag gehad dat mijn hechting openstond en er allemaal etter en pus uit kwa. Heb ik hier volgens mij ook gezegd.. daarna kreeg ik die koorts en werd ik ziek.. mijn ha zei dat het kon komen door een bloeduitstorting van toen en een infectie die er al vanaf het begin gezeten heeft, die zweert eruit net als een splinter.. dat verklaart ook mijn pijn.. deed eht bij jou nog pijn?

samantha, ik moet eigenlijk ook eens wat kleertjes gaan verkopen op MP. Maar denk iedere keer weer zo zonde ook, terwijl ik het niet meer zal gebruiken :) wrs ook niet als er toch een 2de zou komen.. dan ook heb ik liever iets wat er dan leuk is.. misschien moet ik het toch eens proberen :)
    wat naar van je opa.. zo'n klap lijkt me ook wel heel moeilijk,, je zus verliezen en weten dat je heel snel volgt.. geniet maar van de tijd die jullie nu nog samen kunnen zijn..

anouk, wat een leuk filmpje!!! geweldig hoe snel ze gaat zeg! echt geen baby meer he.. bah bah bah wat gaat het snel! ziet er ook wel heel lief uit als ze zo haar best doet! :D

smokey, wat een mooie foto's op hyves! wat een poppetje is ze! zo klein! zo lief! bah ik vind het echt verscrhikkelijk om te moeten zeggen dat ik me nog maar moelijk kan voorstellen dat ons mannetje zo klein was..
    alleen al daarom zou ik een 2de willen om het nu veel bewuster en hopelijker mooier te mogen beleven! maar ja een 2de.. is voor je leven hahaa.. niet alleen voor het begin :D en tja die zwangerschap.. zucht..

vrijdag gaan we weekendje center parcs.. met een subtropisch zwemparadijs.. nijn, ik ben wel benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben.. hoelang gingen jullie en heb je nog tips?

bah na dit weekend is de vakantie bijna voorbij van mijn man.. 6 weken.. wat zijn ze snel gegaan...
    en ik hik nog steeds tegen die klote scriptie aan! zucht..

oh ja we hebben een ballenbak.. met 250 ballen! :) ben benieuwd hoe hij het zal vinden! :D

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sam, wat een lekkere opruimdag heb jij gister gehad. Dat is dan zo fijn he??
    En wat naar van je opa... dan komt echt het besef....
    Dikke knuffel!!

Marianne, wat goed van Melissa!! Hoe heeft ze het vanochtend gedaan??

Ele, die 6 weken gaan altijd veel te snel voorbij, maar toch nog even lekker naar Centerparcs! Zwemmen was erg leuk, wel het eten even anderhalf uur laten zakken en meteen na het zwemmen weer eten. We hebben Esmee in het zwembad omgekleed. Terwijl ik Esmee aankleedde, kleedde mannetje zich om en als hij klaar was, kleedde ik mezelf om. Wij hadden voor Esmee een poncho die wij, toen we uit het water kwamen, meteen aandeden. Zo gele zwemband hadden wij ook, maar daar kon Esmee nog niet goed in zitten/hangen. Herbie zal dat al wel kunnen. WIj hebben Esmee dus de hele tijd vastgehouden in het 15cm diepe bad... Nog meer tips nodig? O ja, een heel belangrijke, koop eerst een nieuwe grotere auto, haha Wij hebben een opel astra en alles pastte er maar net in, creatief inpakken!!

Onderkaakje, k had het blijkbaar nog niet verteld hier...Al vanaf het begin zag ik iets in haar mondje, nou iets niet, haha Kraamhulp vond het niks, 1e keer cb wilde Esmee haar mond niet open doen, 2e keer cb wel en de verpleegkundige wist het niet. 3e keer cb de arts zag het en dacht aan een schoonheidsfoutje en dat is dus bevestigd door de ka. De ka weet niet of daar later een tandje of kiesje komt, maar verder kon het geen kwaad. En daar maak ik me verder geen zorgen om, want het zit uit het zicht en met beugels kunnen ze tegenwoordig een hoop corrigeren. Ik zal proberen een foto te maken, maar dat is lastig omdat het mondje zo klein is, haha

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    zo zit hier redelijk brak achter mn pc, ons dametje heeft lopen spoken vannacht, echt niet grappig. Johan had haar meegenomen naar condoleance (want ik moest repeteren) en was veel later dan haar bed tijd terug nou blijkbaar heeft dat haar behoorlijk uit haar ritme getrokken, was om 2.30 wakker en is blijven spoken tot 4.30, toen maar fles gegeven en toen heeft ze tot 8 uur geslapen, maar fijn was anders.

ff ego berichtje hoor, kan heel slecht tegen weinig slaap :x en nu zo naar die begrafenis, tot vanavond misschien....

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heel veel sterkte Anouk!!

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik weer eens, nog steeds aan bed gekluisterd:( koorts en blaasontsteking erbij dat kan ook nog wel.Hechtingen helen heel langzaam kan nog steeds niet goed zitten.

Maud gaat echt geweldig, vandaag zelfs al weer over haar geboorte gewicht heen:) andere speen hielp hier ook niks:D

Ik lees allemaaal over een 2e kleine nou hier never nooit,wat een hel zeg bevallen heb er nu nog nachtmerrie's over.

Sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer maar dat komt hopelijk snelweer.Ben jullie niet vergeten hoor;)

18. Gerritsen

Hai Smokey, we horen je later daar nog welleens over. Bevalling krijgt een plekje en vaak overheerst het gevoel van een tweede dan de bevallingsherinnering. Daarbij goede begeleiding erbij en je bent een heel end. Maar het kan dat je echt niet meer wilt en dat is ook goed. Maar geniet eerst maar eens lekker van Maud.

Hoe is het met de rest.

Hier heeft Yarno zijn tweede tandje ook in zicht, alleen willen ze niet echt eruit komen steken, het blijft bij het witte streepjes.

Anouk wat balen van de nacht, wat het is geweest tja...
    Vanacht hopelijk weer beter.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, wat een mooie banner!!!
    Wel ontzettend balen dat het met jou nog niet echt lekker gaat...heb je nog kraamhulp??
    Wel super dat Maud het zo goed doet!! Lekker genieten en of je een tweede wilt... is nu nog even niet belangrijk.

Sam, Yarno al 2 tandjes (in zicht), goed hoor! Ik heb toevallig vanmorgen gekeken wanneer mannetje zijn eerste tandje kreeg, met 8 maanden, ik ook, dus waarschijnlijk duurt dat Esmee ook nog een tijdje...

Ik heb trouwens geprobeerd om het onderkaakje op de foto te zetten, maar dat lukt niet als ik alleen ben. Ik zal daar een foto van moeten maken als mannetje thuis is en Esmee huilt, haha
    Het is zo'n gefriemel...

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    bedankt nog voor al jullie mooie lieve kaartjes.

kraamhulp is net weg, raar gevoel, maar komt goed!:)

Deel Deze Pagina