Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nu is de geboortedatum van Maud zie, zie ik dat Esmee toen precies 3 maanden was... de 17e, mooi getal, haha

Zonder kraamhulp komt het ook helemaal goed. En voor al je vragen en problemen... wij zijn er om je te helpen (al zul je aan mij het misnte hebben, den ik...)

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: fijn om wat van je horen, balen dat het met jou wat minder gaat, maar wel erg fijn om te horen dat Maud het zo goed doet en al weer over haar geboortegewicht zit.
    Toch wel even een slik moment als de kraam weg is, maar het is toch wel weer erg fijn om je eigen dingen te kunnen doen.
    En bij vragen kun je altijd hier terecht.:D

Nijn: Dat is sneu, Esmee moet eerst huilen voordat je een foto kan maken!:D:D

Ele: Leuk zeg , toch nog even heerlijk weekendje weg, komt helemaal goed!:D:D

Smokey: Wat leuk zeg, zie net je andere afbeelding, wat een schatje!:D:D

Marleen: Hoe gaat het nu met dat bultje?

Anouk: Jeetje dat is balen zeg, wat zul je kapot zijn!
    Hopelijk nu nog even wat slaap inhalen.
    Hoe gaat het nu met Erin?

Sam: Wat sneu hoor voor je opa, hoop voor hem dat hij snel zijn rust heeft die hij verdiend, al zal het voor jullie wel erg moeilijk zijn.
    En jeetje zeg, wat heb jij veel gekocht!:D:D

dames liggen alweer uurtje op bed.
    mannetje is net weg naar zijn werk, dus ben nu alleen beneden.
    Vanmorgen hondje weg gebracht voor operatie en mijn tante en mijn moeder halen haar weer op aan einde van de middag.
    De grote bult is verwijderd, maar die andere 2 kleintjes niet.

Melissa is vandaag humeurig, niet echt goed te pas.
    Hoop dat straks beter is, want zo krengerig is ook niets.
    Ze zal wel ergens last van hebben, denk van tandje, want ze heeft ook verhoging en ze poept wel 5 a 6 maal daags.

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Smokey heb je nog last gehad van stuwing?
    Het is wel raar dat ze weg is, maar aan de andere kant je kunt nu als jij iets betere hand bent gaan en staan waar je wilt. Lekker wandelen etc. Je eigen nieuwe ritme vinden in het dagelijkse leven. Hoe is het met je handen, is het al weg?

Je hebt idd een mooie banner en een mooie profielfoto.

4. butterfly1984

Melissa wou tussen de middag geen pap hebben, ook geen fles, ze weigerde echt.
    Dus alleen broodje gehad met wat sap na.
    Broodje heeft ze op 2 stukjes na op gegeten.
    Vanmiddag heb ik haar eerst nog even wat melk aangeboden en daarna pas het tussendoortje, omdat ze tussen de middag dus niet wou, toen heeft ze 60ml gedronken en kan je zeggen daar was ik al blij om.
    Vanavond heeft ze haar groente ook al niet helemaal opgegeten, maar ze wou voor slapen gaan gelukkig wel de fles, ze heeft daar 150ml van gedronken.
    Heb haar voor de nacht een zetpil gegeven, dus hoop dat ze lekker slaapt vanacht.

Om 12:30 hadden ze dus gebeld naar de da en ze zeiden dat hondje dus rond 17:00 mee mocht naar huis toe.
    Belde de da tegen 16:00 terug, dat ze een nachtje moet blijven omdat de wond ernstig bloedde.
    Morgen bellen ze terug hoe ze de nacht heeft doorgebracht.
    Vind wel sneu hoor voor haar, dit is nu al de 3e keer in een zeer korte tijd en ook nog eens telkens rond het zelfde gebied.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

brakke anouk :S vervelend is dat he.. dan begin je de dag al niet goed en moet je ook nog eens de hele dag.... zelf kan ik ook niet goed tegen weinig slaap.. al heb ik tijdens en na de zwangerschap ook echt gemerkt hoe het is om een chronisch slaap tekort te hebben.. NOOOIT MEER! :D
    hopelijk viel de dag toch mee en heb je hem leuk kunnen afsluiten, en voor vanavond slaap lekker! :D

hebben jullie dat ook, zoals anouk bv, ben je een keer wakker en ben je helemaal brak, terwijl je het vlak na de bevalling elke nacht deed en soms een paar keer.. en toen leefde je echt op de autopiloot.. en nu bij een keer een rotte nacht voel ik me soms alsof al het leven uit me is.. :D

smokey, gek he als de kraamzorg weg is.. opeens ben je zo defenitief mama.. en moet je het alleen doen.. met de hulp van je geliefden dan :) hoe is het met je kraamtranen gegaan? en ik ben ook best benieuwd hoe het met schoonouders gegaan is..
    en mocht je je vervelen spam is welkom! :D hihi

nijn, esmee ook al dik 3 maanden.. gaat snel he.. leek nog zo lang te duren toen ik bevallen was.. en wat stellen nu die 6 weken voor... :D
    is het nog gelukt om een foto te maken van het onderkaakje?

marianne wat erg dat het nog niet goed gaat met de hond... ook zielig dat hij niet naar huis mocht.. hopelijk morgen beter nieuws!
    wat vervelend dat melissa weer de fles niet wilde.. zou het toch door tandjes komen? en waarom de zetpil? had ze verhoging? of gewoon zodat ze beter zal slapen?

Hier was meneer een beetje huilerig overdag.. niet slapen en niet zichzelf vermaken etc.. tegen de avond ging het weer heel goed.. soms denk ik toch iets van een tandje te zien, kleine witte stipjes voorin, maar dat had hij ook al vlak na de geboorte.. dus denk dat ik spookjes zie! :D
    Vandaag zijn de schotten geplaatst om de tuin! joehoe! :D en waarschijnlijk wordt het volgend jaar, maar dan wordt de rest van de klinkers gelegd en het thuishuisje verwijderd :D en kan meneer er volgend jaar spelen! :D

Morgen naar het zh ivm scheefgroei en er zal dan waarschijnlijk ook naar zijn scheve platte hoofdje worden gekeken.. hij slaapt nu al sinds een week op de zij, het lukt ons eindelijk! en heel gek, maar nu al lijkt het al ietsje minder te worden.. dan wel ietsje he :D hij slaapt dan de hele nacht op de zij en als hij weer recht draaid, zodat hij weer op zijn platte kant ligt draai ik hem weer op zijn zij.. dan is de camera echt reuze handig! :D

6. butterfly1984

Ele: Had de zetpil gegeven omdat ze de hele dag verhoging had.:D
    Dus zal idd een tandje zijn vermoed ik.
    Wat super goed dat hij nu op zijn zij slaapt.Goed nieuws om te horen.
    Als ik je niet weer spreek, wens ik je heel veel sterkte en succes in het zh morgen.
    laat je wel weten hoe het is gegaan?
    En die witte puntjes......als het geen tandje is, dan zijn het talgkliertjes. Hebben de dames hier ook gehad, dus je word niet gek hoor.........hahahaha.:D:D

Ga nu lekker naar bed toe, heb het hele bed voor me alleen, nou ja in ieder geval tot 00:30!:D

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je marianne :)

jij slaap lekker in het grote bed :)

Trouwens van alle verjaardagen in augustus is maud geboren op mijn mans verjaardag! :D
    toen nijn de datum nog eens zei zag ik het idd onder de banner staan :D:D

een hele mooie banner smokey! :D

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bahbahbah.. wat ben ik geschrokken! :D
    ik had foto's van herbie gemaakt toen hij aan het huilen was in de box.. en ik dacht het gaat zo snel, laat ik een foto maken en kan ik daarna kijken op de pc of ik wel of niet een tandje zie komen.. tussen het huilen door ook foto's gemaakt en ik zit ze gisterenavond te bekijken.. en wat is onze kleine man al groot.. ik zie opeens dat het babyzijn echt uit zijn gezicht verdwijnt.. ik zal hem even plaatsen hier.. ik zie het ook zo wel, hij zit soms alleen.. gisteren voor het eerst in de eetstoel gezeten.. ook in de ballenbak.. je ziet dat hij steeds meer begrijpt, maar als je dan toch naar hem kijkt is hij nog zo klein en baby.. maar die foto, die maakt mijn kleine man zo groot... ...
    HIj ziet er wel een beetje zielig uit, dit was tussen het huilen door :)
    (oh ja ik ben wakker :p)

9. butterfly1984

Ele: Jij was er op tijd bij vanmorgen!:D:D
    En idd, hij word echt al groot en het baby gaat er echt snel af, sneller dan jezelf wil.
    Maar toch is het leuk, ze kunnen steeds meer, ze begrijpen steeds meer en daar geniet je dan toch ook weer van.
    Zat nog even terug te kijken naar de foto, maar echt...........hij is echt al een heel mannetje hoor.:D

Vanacht eens goed geslapen, alleen vanacht even wakker geweest toen mannetje naar bed kwam.
    Daarna weer geslapen tot 06:30, toen ik wakker werd dacht ik echt dat het nog midden in de nacht was, maar helaas!
    Dat is dan toch best raar wakker worden.
    Melissa daarna de fles gegeven, maar ze was al snel weer moe, dus na half uurtje weer naar bed en ze slaapt nu nog.

ben nu net met esther beneden, haar wat te drinken gegeven, broodjes gesmeerd en de katten te eten gegeven.
    Esther is zappelin aan kijken.......de wereld is mooi komt er op.:D:D
    Realiseerde me gister dat ze over dik anderhalf jaar al naar de basisschool gaat, dat was even slikken, want dat is het zo...........de tijd vliegt echt voorbij.
    Onze kleine meid wordt echt groot.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Al hele gesprekken gevoerd vanochtend...
    Ik wete niet hoe lang ik hier ben, want Esmee kan elk moment wakker worden... ja ja, ze slaapt nog steeds. Krijg je er van als je gister zo veel huilt... Ze had echt een mindere dag gister, maar ik heb dus wel een foto kunnen maken van haar onderkaakje!!

Ele, Herbie wordt idd echt al groot. En dat baby verdwijnt erg snel, want ik vind dat het bij Esmee ook verdwijnt...

Marianne, ja, het gaat echt heel snel... De tijd vliegt..
    En wat fijn dat Melissa goed geslapen heeft vannacht en weer haar fles leeg had. Esmee wil bijna altijd rond 6.00u haar speen, dus mannetje er uit en dan weet ik dat we nog even kunnen slapen. Gister mopperde ze om 7.00u, dacht ik dus dat het 6.00u was, wat een tegenvaller zeg....

Marleen, succes bij de ha!!

All, Esmee is echt groot volgens mij... Op hyves reageerde er iemand en haar dochter is 3 dagen ouder, maar zij was ruim een week overtijd. Daarmee scheelt Esmee 1 kg en 4,5 cm.... Het is dus echt een reusje....
    buienradar is niet te vertrouwen... vanmorgen werk ik wakker van de onweer (en daar ben ik ontzettend bang voor), dus ik kijk snel op buienradar, geen bliksempje te zien... Na een kwartiertje kwam de bliksem pas op buienradar....

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou meiden,

Hierbij het onderkaakje... Je ziet een onderbreking linksonderin... Tevens kunnen jullie zien dat er echt nog geen tandjes aan zitten te komen, haha

12. butterfly1984

Nijn, idd dat kun je best wel goed zien, hopelijk heeft ze er later geen last van.
    Melissa had de fles niet leeg hoor, doet ze nooit, ze liet 50ml staan.:D
    hier geen onweer gehoord, eregister wel.
    Dan denk ik ook dat zij juist weer een kleiner kindje heeft, want het scheelt best wel veel.En esmee zit natuurlijk ook boven het gemiddelde.Volgens mij alle kindjes hier.:D:D

Maar...............wanneer gaan we naar ons nieuwe topic verhuizen????:D:D:D

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey guys,

wat een gesprekken op de vroege ochtend. Wij zijn vanochtend al goed nat geregend, moest de auto wegbrengen om te laten keuren en daarna teruglopen, is maar 2 km maar met dit weer genoeg om tot je ondergoed nat te worden, Erin had mooie regenkap over de wagen dus die had nergens last van.

Nijn, je kan het idd goed zien op die foto en ze krijgt er geen last van later met tandjes krijgen? Wel leuk dat Esmee zo goed groeit, is toch prima, het ene kind groeit nou eenmaal harder als het andere, allemaal eigen curve, Erin was een reus bij geboorte en nu iets onder gemiddeld, als ze maar blije babies zijn!

Marianne, frustrerend dat ze zo slecht eet, maar aan de andere kant, ze hebben nu zoveel buffer en dat zal ook wel met tandje te maken hebben. Wat geef jij op brood? Erin was vanochtend om 6 uur wakker, heb haar paar slokjes water gegeven en toen ging ze gelukkig weer slapen tot 7.15, vindt het echt geen tijden.

Ele, idd na geboorte deed je het op autopilot maar daar is weinig meer van overgebleven, die endorfine is inmiddels ook uit je lichaam en dat hielp natuurlijk. Herbie is idd al een hele vent aan het worden, baby zijn gaat idd zo hard er vanaf, gelukkig hebben we de fotos nog ;)

Sam, en zijn de vlekken er nog uit gebleven? Ik ben niet zo van de poets, zou willen dat ik het meer was, het is hier heus wel schoon, maar vaak genoeg rommelig. Moeten eigenlijk gewoon weer een kind nemen want in de kraamtijd was het super netjes, omdat er steeds mensen langs kwamen hihihi

Smokey, fijn te horen dat het zo goed gaat. Ik vond het aan de ene kant helemaal niet leuk toen de kraamhulp wegging aan de andere kant vond ik het lekker dat ik mn huis weer voor mezelf had.

Die begrafenis was wel heftig gister, vooral de dienst, nl hele christelijke jongens dus 1,5 uur luisteren naar de heere jezus christus/bijbel/en liederen was beetje zwaar voor deze heiden ;)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, het zal zeker heel heftig geweest zijn en dan ook nog eens zo jong....
    En al helemaal natgeregend... ik blijf lekker binnen vandaag...

Marianne, de fles niet helemaal leeg, maar toch heel wat op, dus dat is prima toch? Maar idd misschien zit er wel weer een tandje aan te komen.

Ik vind het helemaal niet erg hoor dat Esmee zo groot is, alleen het gaat zo snel. Als ze nu een keer ziek wordt, of haar fles niet leegdrinkt, hoef ik me niet meteen zorgen te maken, want ze heeft tenslotte wat bij te zetten...
    Onderkaakje, waarschijnlijk komt daar geen tandje, maar verder heeft het geen consequenties... Ach, en zorgen maak ik me er niet over, want het zit niet echt in zicht en ten tweede kunnen ze met beugels heel veel corrigeren...

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Hier zojuist bij de ha geweest. En ja hoor een abces bij mijn knip grrr grrr. Had ik ook nog eeen vervangende arts een jonge knappe man van rond de 30 lig je daar open en bloot haha.
    Maar een abces dus. Hij dacht dat ik al over het hoogtepunt heen was (lekker gezegde he als je daar zo ligt haha) en dat het langzaam beter zou worden. Ik moest het in de gaten houden mocht ik er meer last van krijgen dan moest ik terugkomen en werd het verwijderd. Dus we zullen zien.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat is inderdaad daar weer behoorlijk l*llig, als je daar open en bloot ligt... zeker met een jonge dokter...
    Maar gelukkig dat het niks ergs was en dat je al over het hoogtepunt (idd ook weer zo'n handige woordkeus) heen bent...

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: tjee het is inderdaad duidelijk te zien op de foto van haar onderkaakje! Het is ook wat je zegt dat het niet in het zicht zit en met beugels kunnen ze heel veel!!

Marianne: hoe gaat het nu met Melissa? Opz cih is het ook niet erg toch als ze pap wel eet ipv de fles. Dan krijgt ze het toch binnen. Vind alleen zelf de fles altijd wel een fijn moment op de dag echt iets van je samen.

Anouk: hoe gaat het met jou? En je theatergroep?

Sam: ook weer wat rustiger?

Ele: tje wat is het echt al een mannetje he! Het baby is er ook echt helemaal af. Ook wel weer leuk zo'n nieuwe fase! Maar moet zeggen vind het zelf ook jammer dat het zo snel gaat.

Smokey: hoe gaat het nu bij jou? Nog lekker aan het genieten? En hoop echt dat je jezelf snel beter voelt!

Nieuw topic: haha word inderdaad wel eens tijd. Wachten we op smokey dat zij hem kan openen?

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

anouk: balen dat je zo nat was geregent, voordeel je bent gelijk goed wakker. Hier is het nooit rommelig eigenlijk ook niet als alle jongens er zijn. Mijn oma en moeder hebben dat ook, dus ik denk dat ik het geerft heb ofzo, maar mijn mannetje is ook erg netjes.
    De vlekjes zijn helemaal weg, pff gelukkig.

Nijntje je ziet het inderdaad, nog nooit gezien. Ze heeft er geen last van dus prima toch en later als je wilt een beugel of iets.

Marianne, sneu voor het hondje zeg, maar het is niet anders. Last ervan hebben of iets is ook niet leuk. Fijn dat melissa toch veel van de fles heeft gedronken.

Marleen: hoe is het bij jou?

Elegance: de tuin schiet dus mooi op, fijn is dat zeg. Herbie wordt idd al echt een jochie. Ondankt het huilen vind ik het een mooie foto.
    Succes vandaag bij de dokter, hoop dat ze niet al te veel frutten aan hem.

19. butterfly1984

even snelle reactie van hier.

Hondje net opgehaald en de bult wat is verwijderd was niet goed.
    Was een bult wat vertakkingen had en daardoor is de wond echt enorm geworden, wss ook niet alles er van weg kunnen halen.
    De bult kan terug komen en als dat zo is, kan het niet meer worden weggehaald en word ze ingeslapen.
    Die 2 kleintjes worden wss ook niet meer weggehaald.
    Dus was best een domper aangezien hij zij dat het niet echt kan uitzaaien en dat ze nog wel 3 jaar meekon.
    Hopen dat de bult dus nog een tijd wegblijft.
    Ze is echt helemaal uitgeteld nu.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zielig voor de hond zeg.... Altijd zielig als die beestjes ziek zijn...

Sam, wat fijn dat je mannetje ook netjes is. Hier is mannetje ook netter dan ik... En wat fijn dat de vlekjes weggebleven zijn.

Ik heb Esmee vanmorgen trouwens om 8.45u wakker gemaakt en om 10.45u sliep ze net weer... Eigenlijk maak ik haar altijd om 11.15u wakker om te wassen/badderen en om te kleden, maar nu laat ik haar maar eventjes liggen...Vandaag alles dus maar een half uurtjes later...

Deel Deze Pagina