Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: lijkt me echt pijnlijk zo'n abces. Een mama van de januarimama's had het ook, misschien had je dat laatst wel gelezen.Dacht dat het bij haar wel verwijderd werd, weet niet zeker.Hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent.Het is daar allemaal al zo gevoelig.
    En wat een woordkeuze van de jonge huisarts.:D

Nijn: Zo zeg, dan heeft ze echt lang geslapen?
    Was het gister zo'n slechte dag?

Sam: Nog plannen dit weekend?

Anouk: dan zijn die kilometers echt een eind, als je dat zo in de regen moet lopen.wat zul je nat zijn geweest.
    Ik was al zeikenat toen we de hond gingen ophalen, had me toen ook maar weer omgekleed.
    Gelukkig had Erin er geen last van, ze zal vast pret hebben gehad, met al dat water wat op de hoes kletterd.:D

Ele: Hoe is het gegaan bij de arts?
    Heb je er nog een beetje van kunnen slapen?

Smokey: Zou jij het nieuwe topic aan willen maken.
    Vinden de andere dames dit ook goed?
    En onder welke naam?

Melissa is vandaag nog niet te genieten.Ze ziet er ook pips uit.
    Nog steeds verhoging en telkens poepluiers.
    Als je haar in bed legt is het eerst alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen, dus eerst 3 maal naar boven lopen voor dat het goed is.
    De 1e keer dat ik net naar boven ging, schrok ik best............ze zat rechtop in bed:$:$
    Ik weet dat ze kan zitten, maar in bed nog nooit gedaan, ze is er altijd wel mee bezig beneden.
    Hoop dat ze de andere dagen beter te spreken is, want anders word lekker zwaar, mannetje moet 8 dagen lang achter elkaar werken, 3 late diensten en 5 nachten.
    Hij is nu net weg voor zijn 2e late dienst, dus we kunnen nog even. Er was een zieke collega dus heeft hij de vrijdag en zaterdag erbij gekregen.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, ze heeft echt lang geslapen vandaag van gister 22.30u tot vanmorgen 8.45u... Maar dat vindt mama helemaal niet erg, haha
    Gistermiddag begon ze te jengelen en gisteravond was weinig goed. Vandaag is het weer de vrolijke Esmee, gelukkig!

Ik kan me echt nog niet voorstellen dat over een tijdje Esmee ook al gaat zitten, kruipen enz... En zitten in bed, dat is helemaal moeilijk, want het matras is niet zo stabiel als de vloer, dus echt super knap!
    Wel vervelend dat ze niet lekker is. Toch een volgend tandje denk ik...

Regen, als ik foto's op internet bekijk heeft het echt veel geregend.... Hier heeft het wel geregend, maar er staat niks blank of zo... Zo'n verschillen in zo'n klein landje...

3. butterfly1984

Zo de eerste is weer uit bed.:D:D
    Heb een tentje voor haar opgezet met tunnel, vind ze geweldig!:D:D
    Drinken erbij met paar nibbit chippies en genieten maar.

Vanaf volgende week ga ik beginnen met afslanken, samen met mannetje en mijn moeder.
    Hoop echt dat het me lukt, want zit echt niet meer lekker in mijn vel, al tijden niet, maar laat me niet echt kennen.
    Heb idee nu al dat het me vast niet gaat lukken.
    Moet alles echt op eigen kracht doen, heb geen geld voor sportschool of speciaal dieet eten.
    Zouden jullie me ook willen steunen en als je tips hebt hoor ik het graag!
    pffffffffff het lucht wel wat op dat ik er eindelijk eens eerlijk vooruit kom al is het best moeilijk en zal het alleen maar moeilijker worden.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben ook al een tijd aan het lijnen, maar het wil niet lukken met de kilo's. Iedereen zegt wel dat mn buik flink minder wordt, maar ik wil er nog 8 kg af.
    Wat mij eerder eens geholpen heeft is echt 3x per dag (een normale portie) eten en niets meer. Daarnaast 2 liter water drinken. In het begin heb je dan wel honger, maar je lichaam went er aan. En anders nog meer water drinken, want water vult. Of water drinken vlak voor het eten, je zit dan sneller vol.
    Heel veel succes er mee!! Hoeveel kg wil je kwijt? Of is het meer je gevoel?

Hier zelfs al wat blauwe lucht gespot!!

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik ben ook alweer stiekem drie weken aan het lijnen, doe het ook op eigen kracht nu maar hou wel de weightwatchers aan. Ik heb het niemand verteld omdat het een paar maanden geleden niet lukte, toen kwamen al die bbqfeestjes en vakantie erdoor heen ;)
    Maar ik zal je steunen hoor marianne, en jou ook natuurlijk Nijn.
    Ik ben dus nu in mn derde week en ben 4 kilo kwijt en moet zeggen dat het volhouden tot nu toe heel goed gaat, dus hoop dat het zo blijft, wil echt zo graag weer in mn oude kleren passen....

6. butterfly1984

Nijn en Anouk, bedankt voor jullie reacties.
    Wat knap hoor in 3 weken toch al 4 kilo.Hoop dat ik dat ook red.
    Weightwatchers wat is dat?
    En wat eet je dan daags anouk?

Dametjes liggen lekker op bed, moest Melissa nog wel even net weer goed leggen, want ze gaat altijd het hele bed verkennen.
    Mijn broertje heeft vanmiddag het bedje omlaag gezet, wou het laatst al keer doen, maar kwam er steeds niet van.
    maar nu moest het wel, als ze rechtop kan zitten, dan kan ze straks misschien er wel over heen kukelen en dat willen we natuurlijk niet.

Maar wat is het al weer snel donker he?
    Nog even en mag de lichten alweer aan doen.
    Smorgens ook langer donker, op zich niet erg, want merk dat Melissa daardoor iets langer slaapt.(nu even aan het afkloppen)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

lekker gekletst zeg! :D

nijn, nu snap ik wat je bedoeld met het kaakje :D en idd het valt zo niet op en met beugels kunnen ze veel, gelukkig maar die techniek van nu :D
    zolang ze er zelf geen last van heeft komt alles goed zeg ik altijd :)

ik had vanmiddag wel al bijgelezen, de vorige pagina, maar nog niet gereageerd omdat we toen weggingen.. en nu wil ik reageren en weet ik nog maar heel weinig :(
    ben ook stiekem wel heel moe.. wordt soms zo vroeg wakker en wil zo graag slapen.. tegen 7 uur val ik dan weer inslaap en kort daarna komt mannetje voor de fles :D dus dacht vanmorgen nu blijf ik ook wakker! :D

afvallen, ik zou ook wel willen.. wilde eigenlijk na de verjaardag van mijn man beginnen.. maar ja vakantie he.. dan is het zo gezellig.. ik denk dat ik moet beginnen na de vakantie, ik vind het knap dat jullie het gaan proberen! en anouk, voor jou al helemaal, 4 kilo! netjes hoor! :D you go girls!!! :D

nijn het is ook raar, nu ik mannetje vast heb, ligt hij nooit meer in mijn armen, het is zitten of tegen me aan.. en dan wil hij nog perce voorover zitten.. zelfs in de maxi cosi wil hij voorover! :D
    gek he, paar weken geleden lagen ze nog helemaal hulpeloos te zijn.. en nu.. :D

marleen, ik heb het dus ook gehad, en het komt idd vaker voor.. precies wat de ha ook tegen mij zei.. hoe is het eigenlijk met klussen? :D:D:D waar zit je nu in je cyclus?

marianne, wat naar van de hond zeg.. zo'n nieuws is echt verschrikkelijk.. ik hoop zo dat de bult nog even weg blijft.. en dat ze nog heel lang van elkaar mogen genieten.. *knuf*
    Ik vind het echt niet leuk nu het zo snel donker wordt.. ik verheugde me zo op de zomer... ik ga morgen een zonnedansje doen denk ik :D
    wat goed dat melissa al kan zitten!! en dat idd op een matras! :D applausje voor melissa! :D
    en natuurlijk helpen we je! over anderhalve week doe ik zelfs mee! :D

sam! waar hang je uit! :p
    lekker aan het genieten van je mannen? :D

smokey ben wel benieuwd hoe je eerste dag alleen is gegaan! en natuurlijk nog steeds hoe het met souders is gegaan hihihi..

vergeet ik nu iets? anders moet ik terugbladeren :p

vanmorgen zijn wij dus in het zh geweest.. ze zien zo'n goede vooruitgang! :D joehoe! dan is al het oefenen dus niet voor niks geweest! :D:D ze zeiden ook al dat hij op het punt staat om alleen te gaan rollen :) en dat is ook volgens schema :D:D ook op zijn buik liggen nu, komt overeen met zijn leeftijd. vorige keer kon hij dit dus nog niet en zakte hij door zijn armpjes en keek hij maar naar een kant.. sinsdien ben ik met nijntje en de laptop aan het oefenen gegaan! :D en wat ze heel erg verbaasde is hoe hij stabiel alleen kan zitten :) ze vonden dat wel erg vroeg, maar hij zat echt goed en hij wil ook perce zelf zo zitten.. dus gewoon maar laten doen zeiden ze.. ikzelfs was iets huiverig omdat ik overal las dat het neit goed voor het ruggetje zou zijn.. maar de neuroloog en ka vonden het beide goed..
    klinkt echt zo cliche, maar ben dan stiekem zo trots dat mijn mannetje dat al kan he! nu snap ik ook moeders die aldoor zeggen, de mijne kan dit en dat en dit etc.. zo bedoel ik het in iedergeval niet.. maar ik had gedacht dat hij fysiek een stuk achter zou blijven omdat hij zo'n start heeft gemaakt..
    omdat hij nu zo goed gaat willen ze wachten met een helmpje.. ( joepie!!!!) en moeten we over2,5 maand weer terug.. en dan kijken ze of de afplatting nog steeds zo erg is ofdat het al minder is.. ze gaan ervanuit dat het weg zal trekken omdat hij nu ook al bezig is met gaan zitten :D helemaal happy dus! :D

waar ligt jullie kleine nu in te slapen eigenlijk? nu onder een deken met laken en pyjama.. maar het lijkt nog te warm.. de slaapzak is in de was en de pucka was mijn man vergeten.. maar nu dacht ik dat het wat warm was eigenlijk..
    en misschien ook een tip voor jullie..
    sinds vorige week toen het zo warm was, lag ons mannetje in de slaapzak maar legden we hem ook onder een lakentje dat strak gespannen was.. we maakten het bedje dan gewoon op, maar spanden dan het lakentje dwars eroverheen.. volgens mij type ik dat heel ingewikkeld :) maar sindsdien ligt hij heel stil in bed.. hij kroop hiervoor dus alle kanten uit en ook overdwars en weer terug.. nu niet meer.. en hij is veel rustiger als hij naar bed gaat, alsof hij het echt prettiger vindt.. voorheen dacht ik ook dat het absoluut niks voor hem was omdat hij zo zwom in zijn slaap.. maar het is ideaal..
    helemaal afgedwaald....
    wat ik eigenlijk wilde vragen is wat jullie kleintje nu in bed aanheeft en met of zonder dekens.. pff...
    ik heb denk ik een beetje zenuwen voor morgen..
    morgen dus naar center parcs en vind het wel een beetje eng.. als hij het niks vind, zitten we 24/7 met een huilende baby :D

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi hier ben ik, hahaha
    afvallen tja ik ben het inmiddels kwijt, ben nu alle 16 kg kwijt. Waarvan 8 in de sportschool en gewoon blijven eten ook lekkere dingen. Kan al mijn oude kleding weer aan.

Hier gaan wij ook morgen weg, zijn zaterdag 2 jaar getrouwd. We hadden afgesproken om dan elk jaar naar het buitenland te gaan voor een stedentrip, maar nu Yarno nog zo klein is heb ik daar echt moeite mee. Dus we gaan nu naar Scheveningen en dan het Kurhouse. Voor dat geld had ik mooi in het buitenland kunnen zitten ( maar ach we hadden dit weekend gekregen van mijn moeder, al een paar maanden geleden. Dus ik zit er nu niet zo mee. Anders wel want dan wil ik ook perse in het buitenland zitten voor zulke bedragen.) We gaan morgen einde van de middag weg en komen zondagmiddag terug, dus ook geen 3 nachten want dat was me nu toch wel te lang. We hebben nu afgesproken dat we in Februari met de onze twee kindjes 5 dagen naar Rome gaan. Hebben we toch ons stedentripje.

Nou meiden ik reageer morgen weer, want ik wil nu echt naar mijn bedje toe.

9. butterfly1984

Ele: wat een super goed nieuws over herbie, wat zullen jullie trots zijn op jullie mannetje! Ben ook erg trots op jullie!:D
    Hopelijk dan toch geen helmpje voor hem.
    Had je het toch goed gezien dat de afplatting minder werd.
    Is al jullie inspanning niet voor niets geweest.petje af voor jullie!
    Dat met het lakentje overdwars doe ik ook, deed ik met Esther ook altijd, omdat ik de zijkanten anders te kort vond.
    Deed dit ook met dekentje trouwens.
    Ze liggen hier nu in een romper lange mouw, slaapzak en ipv een laken een dekbedovertrek, is net iets warmer als een laken en niet zo warm als een deken.
    En heel erg veel plezier op cp, komt vast allemaal goed.

Sam: Lekker hoor, naar scheveningen!
    Heel veel plezier en natuurlijk alvast gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk!:D:D
    Geniet lekker van elkaar.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Ele, wat een geweldig nieuws!!! Jullie mogen zeker trots zijn op Herbie!!
    Esmee ligt nu in haar pyama en dan onder een lakentje. Het is op haar kamertje nog 24 graden, dus dat is warm genoeg, denk ik...
    Heel veel plezier bij CP!! Lekker genieten en lekker gaan zwemmen!!

Sam, ook al lekker een weekendje weg. Alvast gefeliciteerd met jullie 2 jarig jubileum!!! En lekker naar het Kurhaus!!
    En in februari naar Rome... mag ik mee, het is zo'n geweldige stad!!!

Marianne, hoe is het gister gegaan met de flessen van Melissa? Is ze weer gaan zitten? Wel slim om het bedje idd wat lager te zetten.

Anouk, jij bent nu natuurlijk veel aan de wandel... Wel ontzettend balen dat je auto is overleden... Nu op zoek naar iets nieuws??

Smokey, hoe is je eerste dag alleen bevallen??
    Het gaat allemaal vanzelf vind je niet?

Marleen, hoe is het nu met je? En met je abces?? Wordt het idd al iets beter??

All, gisteravond verjaardag gehad en het was erg druk. Esmee keek in het rond en vond het heel leuk, volgens mij. We hebben haar opgehouden, want in de reiswieg/campingbed slapen wil ze daar niet... Het ging echt heel goed. Nu ligt ze nog steeds te slapen, dus om 8.45u ga ik haar maar wakker maken...
    Oei, oei, morgen is het zo ver.... vrijgezellenfeest... Esmee moet dan een hele dag naar souders... Gelukkig blijft smoeder hier in huis totdat ik (of mannetje) weer thuis zijn. Esmee slaapt dus lekker thuis.

Regen, gisteravond regende het hier even heeeeel hard, maar daarna niet meer...Nu kijk ik naar buiten en zie blauwe lucht door de wolken heen.... Het is hier dus echt super meegevallen...

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    echt wat is dat met dat kind, hahah, was weer klokslag 2.30 tot 4.30 en toen fles gegeven, daarna weer geslapen tot 8.00. Misschien had ze honger omdat haar groente hap nauwelijks gegeten had, ik dacht ook, maak eens iets vers en dat geef ik haar, vond ze werkelijk niet te eten.
    Ze had wel 250 gedronken voor dat ze naar bed ging, maar goed lekker nachtje dus weer.

Marianne, weightwatchers is een bepaald systeem, je mag alles hebben maar alles heeft punten en je mag een bepaald aantal punten op een dag. Zie website, ik vind het een fijne manier omdat je jezelf dan niks hoeft te ontzeggen, maar alles met mate.

Ele, wat een super goed nieuws over Herbie. Erin zat ook zo vroeg alleen die muts van cb deed moeilijk, maar de arts zei idd ook dat ze gewoon goed zat. Maar kan me voorstellen dat je ontzettend trots bent, helemaal omdat ie niet zo'n beste start had.

Sam, alvast gefeliciteerd met het 2jarig jubileum en het Kurhaus is toch ook wel speciaal. Kan natuurlijk niet tegen Rome op, kom er tenslotte net vandaan! Ik ben inmiddels al 22 kilo kwijt, kan je nagaan wat ik was aangekomen in mn zwangerschap, maar na de bevalling was ik al 13 kwijt en week later 16 dus dat is ook veel vocht geweest en een heel zwaar kind natuurlijk ;)

Nijn, wat lekker dat het zo goed is gegaan met Esmee en dat je een leuke avond hebt gehad. Wij hebben haar in Rome ook gewoon er doorheen getrokken, die kleintjes kunnen wel wat hebben.
    Er komt zeker een nieuw autotje, de vraag is alleen ff wat en voor hoeveel, we zijn nl aan het sparen voor een nieuwe volvo (nu een s40, maar we willen een v70) dus ff afwegen wat we nu eerst gaan doen.

Marleen wat ontzettend vervelend trouwens dat abces en dan een leuke jongen dokter, niet grappig idd! Ik had toen een jonge niet onaantrekkelijke gyn en ik weet die man ziet echt niet anders de hele dag, maar toch.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even snel zitten doet nog zon zeeeer, kurtje voor blaasontsteking slaat nu aan volgens mijn en ben iets aan het opknappen, hoera hoera hoe is het mogelijk.

Maud gaat geweldig we zitten al op 100 cc flessen en om de 4 uur ongeveer het gaat erg goed:)

Sorry dat ik jullie verwaarloos maar ben nog niet de oude komt langzaam aan, mijn souders zijn gisteravond gekomen en gaan morgen weer naar huis, ik kan verder niks dus zei helpen me goed, maar wat fijn als ze morgen weer naar huis gaan:)

Alleen zonder kraamhulp gaat prima en loopt inderdaad vanzelf:) hoop er vanaf nu weer wat vaker te zijn.

Dikke knuffel allemaal

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Even spammen! Wat een lekker koekje! En jullie kunnen mijn 2 tandjes bewonderen!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marleen wat leuk, en wat een mooi ventje (of laat dat tje maar weg want wordt ook al een hele kerel), leuk om te zien, want had al heel lang geen update foto van Jens gezien.

Brengt me op de vraag, wat geven jullie je babys voor tussendoor, want mijn vriend had laatst koekjes gehaald waar op stond vanaf 6 mnd (van bambix geloof ik) maar daar zat dus wel suiker in terwijl ze aanraden dat het eerste jaar niet te geven...

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: vond het ook zo'n leuke foto! Dank je!

Tussendoor: jens krijgt soms ook van die koekjes van bambix vanaf 6 maanden maar hij vind er vaak maar weinig aan.
    Hij krijgt ook soms een soepstengel nou ja stukje dan en dat vind hij de ene keer wel lekker de andere keer niet.
    Yoghurt vind hij helemaal het einde!! Ik geef meestal die van nestle yogolino heet dat die hebben ze in 2 smaken aarbei en banaan en je hebt ook kwarkolino vind jens ook heerlijk!

16. butterfly1984

Marleen: Leuke foto!:D
    Hij lijkt op zijn papa he?:D:D
    Hier gaan koekjes en soepstengels er wel goed in.hahahaha.

Smokey: wat goed zeg al op 100cc.
    heeft ze nog last van krampjes?
    Welk merk gebruik je van voeding?

Anouk: Wanneer moest jij nou weer naar cb toe met Erin?

sam en anouk: Lekker weekendje weg met de kids!:D
    Heerlijk, ik wil ook!!!!:D:D

Nijn: Hele leuke foto's op hyves.Ze word echt al een hele dame!:$

Melissa is nog niet helemaal fit.ze is nog niet echt te spreken.
    Ook nog steeds wat verhoging, wat ik dan weer koppel aan het tandjes krijgen.

Zal eens kijken of ik ook nog wat te spammen heb, beloof niets.:D

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje wat eenn leuk foto!!

Vraag voor de ervaren mama's , de kleine slaapt en eet nu alleen maar toen het zo klein was namen jullie het dan mee naar beneden? In de box al ofzo? Of is het normaal dat het alleen fles erin en slapen is nu??

Heel langzaam aan gaat het beter hier:)

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: wij legde jens wel vaak even in de box. En niet alleen in bed. Vaak eerst slapen dan flesje dan even spelen en weer slapen. In het begin ben je nog wat aan het uitzoeken wat het beste werkt maar daar ben je zo achter wat het beste is voor je kindje!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen dank je ga nu even proberen in de box!

Marianne ze zit nu op 110cc al zelfs! Friso flesvoeding geef ik.

Vannacht was alleen wel een foute nacht toen kwam ze om 23.00 / 02.00 / 05.00 en om 07.00 heb ik haar nog wat gegeven want kreeg haar niet stil, misschien een regeldag ofzo daar heb ik wel eens van gehoord:( vandaag overdag weer netjes om de 4 uur.

20. butterfly1984

Smokey: Idd dat kan een regeldag zijn, gelukkig gaat het nu weer goed!:D
    110 alweer, jeetje dat gaat snel!:D
    Wij gaven melissa de fles en daarna lang wat rechtop houden omdat ze zoveel spuugte, even lekker knuffelen en daarna weer naar bed.Soms wel even in de box en soms 1 maal per dag in de wandelwagen laten slapen.
    Gelukkig gaat het met jezelf ook weer de goede kant op.

Dametjes zijn tegen 19:45 naar bed gegaan!
    Mannetje en ik brengen ze altijd (als hij er is) samen naar bed, nu vond mijn moeder dat echt vreemd, wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina