Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo kraamzorg geregeld:) nu alleen nog kinderdagverblijf of gastouders dat weet ik nog niet zo goed.
    Wat hebben jullie of zijn/worden jullie allemaal huis mama's??
    Ik wil 3 dagen gaan werken.

Samantha jij hebt dus ook een lekker nachtje achter de rug;) gelukkig kan je nu even bij tanken/slapen:)
    Nou lekker dan ben je ook meteen 50 euro kwijt dat is balen:(

Boodschappen al gedaan nu nog naar het paard en dan vanmiddag lekker lui:)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey en Samantha dus allebei een rotnacht achter de rug....
    Vanavond lekker op de bank en dan lekker vroeg naar bed?

Smokey, ik heb mini Nijn opgegeven voor één dag kdv.

Vanmorgen even helemaal door het lint gegaan....
    Ik was uitzendiggemist aan het kijken en ineens doet de computer het niet meer. Op zich vervelend, maar niet erg, zou je zeggen. Alle foto's hebben we tenslotte op een externe schijf staan... tot gisteren... Morgenavond moet mannetje draaien en ik vond het geen goed idee om de foto's op de harde schijf te laten staan en die mee te nemen naar de kroeg. Dus dan alles even terug op de vaste computer, gebeurt er zoiets....
    Ik dus helemaal over de zeik, het lag niet aan het stopcontact want het scherm deed het nog wel... Ik mannetje gebeld, komt hij even naar huis, blijkt één stopcontact in de stekkerdoos het niet meer te doen...
    Nu doet de computer het dus weer en ik heb meteen alles even op een andere harde schijf gezet voor het geval dat....

Fijn al die digitale media....

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah nee bericht weg.. nu baal ik echt...
    alweer... jeetje...

nou ik was bijna klaar! ik moet zo weg, dus dan maar heel snel..

dikke knuffel aan iedereen, ik las dat het met iedereen goed gaat en samantha verlof heeft! alleen klonk je er niet zo heel blij mee? of is dat de moeheid van vanacht nog? doe het rustig aan!!

kom straks weer, met dan een nieuwe update, bah wat baal ik hiervan!

doeii meiden!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh mijn banner.. idd 30 weken.. het voelt opeens ook echt als aftellen.. :S

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja ja, 30 weken, Ele!!!

Samantha, idd met verlof. Ik had het wel gelezen, maar niet op gereageerd, sorry....
    Nu heb je alle tijd om je voor te bereiden op de komst van de tweede. Weten jullie trouwens wat het wordt?
    Ik snap wel dat je het niet leuk vindt. Ik moest ook eens in de ziektewet (CVS), maar wilde niet....je hebt dan weinig keus als de bedrijfsarts daarvoor kiest. Achteraf was het denk ik wel goed voor me....

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden,

Nou wij zijn weer thuis, sinds gisteravond. Helaas wel op eigen beweging want de arts was het er niet mee eens maar ik had niet het idee dat we de zorg kregen die we nodig hadden en dat ik het thuis beter kon doen.

Het was de bedoeling dat ze Erin zouden observeren qua drinktechniek, de eerste zuster heeft dat goed gedaan en in de nacht ook redelijk, maar vanaf 7 uur sochtends ging het mis, het was blijkbaar heel druk op de kinderafdeling, want de arts die om 9.00 uur langs zou komen kwam niet (smiddags zeiden ze) en de verpleegkundige zag ik ook nauwelijks meer. Ik gaf zelf de flesvoeding en ze konden me tot 2x toe niet eens vertellen hoeveel voeding ze me hadden gegeven terwijl we daar toch lagen om juist te kijken hoeveel en lang ze dronk. Toen werden we ivm bedden gebrek om 10.30 naar andere afdeling gereden en toen heb ik helemaal niemand meer gezien. 24 uur na opname nog geen arts gezien en de voedingen deed ik al de hele dag zelf, dus toen heb ik gezegd dat ik naar huis ging. Vreemd dat er dan wel snel een arts aan je bed staat. Die gaf aan dat het druk was en dat ik dan maar de voedingen bij de couveuse moest doen omdat daar altijd zusters waren, ik was na die eerste nacht al helemaal gesloopt omdat ik ook nog herstellende ben en thuis doen we het samen en daar moet ik het alleen doen en ik zag me niet met baby en al midden in de nacht in het ziekenhuis stiefelen van afdeling naar afdeling.
    Ze hadden wel al een afspraak vandaag gemaakt met de kno arts, dus ik heb gezegd dat ik daar met liefde voor terugkom maar dat ik wel naar huis ging met haar om daar te slapen. Ze waren niet heel blij maar het voelde voor mij goed. Kno arts zag niks raars, strottenhoofd is wat verslapt maar dat komt vaak voor bij babys en hersteld zich in 80% van de gevallen zelf.
    Volgende week nu nog een controle bij kinderarts en krijgen nog afspraak bij logopedist.

Met de nieuwe fles gaat het beter, sneller, maar ze drinkt nog wel te weinig, ze zit op 500 cc ipv 750 dus we moeten goed de groei in de gaten houden.
    Dus dit was het verhaal zo'n beetje.

Smokey gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!

Marianne, ik moet zeggen dat ik heel weinig last meer heb, kan gelukkig gewoon weer lachen en niezen (alhoewel de slappe lach nog wel wat gevoelig is hihi), ik voel het wel maar het doet gelukkig geen pijn. Merk wel na afgelopen twee dagen dat ik wel wat meer last heb en moeier ben, maar het valt mij alles sinds mee en litteken zie je al nauwelijks meer.

Ben net trouwens voor het eerst samen in bad geweest met mn kleine meid, vond ze heerlijk!

Ele, ik weet ook niet waar het gewicht in zit, misschien in dr billen net als bij haar moeder, want die heeft ze wel ;)
    Het is wel een bollie hoor, maar het is wel redelijk verspreid.

sorry voor het lange verhaal maar had wat in te halen hihih

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, fijn om te lezen dat jullie weer thuis zijn, maar wat slecht van het ziekenhuis!
    Je hebt eigenlijk zelf alles uit moeten zoeken!! Belachelijk!!
    Goed van je dat je de beslissing genomen hebt om thuis tot rust te komen.
    Hopelijk gaat het nu met de nieuwe fles goed en blijft Erin steeds wat meer drinken.

Wat is het hier verder rustig zeg!!
    Zo kan ik het gemakkelijk bijhouden....
    Nog 3 nachtjes en het kamertje komt!!

Fijne avond en tot morgen!!

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

anouk, heb je mail gehad en heb daar terug op gereageerd!
    Hele dikke knuffel voor Erin, ook voor jou uiteraard.

Nijn: wat spannend zeg!Nog 3 daagjes.Dan word het toch wel echt echt he?!

met melissa gaat niet zo goed,als morgen nog zo is, dan naar huisartsenpost.
    Voel me zo onzeker nu!bah!!!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik las op je hyves inderdaad dat ze heel veel spuugt en aan de diarree is.
    Hele dikke knuffel voor jullie meisje.
    Het zit jullie niet mee zeg... eerst Esther met een blauw oog en nu Melissa zo ziek..

Hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter!!

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    jeetje marianne wat naar, succes vanavond en morgen, zal straks ff mail lezen en keep me posted! zal morgen ff bij je checken hoe het gaat, hopelijk wordt ze snel beter.

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Mijn zusje heeft deze taart gemaakt aan de hand van ons geboortekaartje, vinden jullie hem niet schattig, ze is zo creatief met cake ;) (Presentaart Home)

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Lekker in bad,
    Ele, zie je dat het een bollie is hihihi:p

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een mooie taart Anouk!!
    En inderdaad een bollie, maar dat vind ik met baby'tjes altijd wel erg leuk!!

Marianne, hoe gaat het bij jullie??

14. butterfly1984

hoi hoi meiden,

Anouk, wat een super mooie taart hoor!Ik vind je kaartje ook echt heeeeel mooi!
    En wat een leuke foto zeg!Echt een knap poppie.
    En idd een bollie, maar dat is toch super.

Nijn, Vanavond een 90's party?Ik las het op hyves.
    Leuk zeg!Heb je er al veel zin in?

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Marleen, las op een ander topic dat je niet wist wat nutriton was?Moet je dat dan niet weten als kraamhulp?
    Nutriton is eigenlijk hetzelfde als johannesbroodpitmeel en word gebruikt om spugen tegen te gaan.
    Deze hadden we dus van de week ook gehaald, met als resultaat dat ze super erg aan de diaree is en daarnaast spuugde ze ook nog wel.

Hier heeft melissa nu 4 flessen binnen weten te houden, ze drinkt de flessen niet leeg omdat ze daar te moe voor is.
    maar dat beetje wat ze laat staan maak ik me niet druk om.
    Ben al lang blij dat ze het tot nu toe niet meer uitspuugd.
    Oke, ze spuugt heel af en toe een heel klein beetje, maar dit is normaal.
    Vanacht nog wel weer aan de diaree, dus alles was weer doorgelekt.Vanmorgen ook weer diaree, maar toen was het gelukkig niet doorgelekt.
    En van de voeding van kwart voor 12 net, had ze helemaal niet gepoept gelukkig, zal mij benieuwen hoe het straks is.

Mannetje is weer aan het werk, hij heeft nu 2 late diensten (15:00-23:30) en daarna een nachtdienst.
    Esther is nu even naar opa en oma, daar wou ze graag heen.
    Het rode/blauwe oog zakt al weer af gelukkig en is ook niet meer zo dik volgens mij.Gelukkig maar.
    Ga straks melissa lekker even in bad doen.

Iemand trouwens nog wat gehoord over cyberspy?
    Was het toch iemand die aandacht tekort kwam op haar manier?

15. butterfly1984

Zullen we boksen???

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Butterfly: nutriton zegt me inderdaad niets. Maar johannesbroodpitmeel wel. Maar dat word tijdens de kraamtijd eigenlijk zelden gebruikt vandaar. Maar wij gebruiken het altijd onder de noemer johannesbroodpitmeel. Vandaar. Zo staat het ook in de boeken. En je hebt het ook van andere merken. Dus ieder merk geft het een eigen naam.

17. butterfly1984

het is hier rustig vandaag zeg!
    en heb ik nog wel zo'n mooie foto geplaatst;):D

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Moest echt lachen van die foto butterfly, echt geweldige shirt.
    Heel rustig is het geweest vandaag. Gelukkig was ik zo bijgelezen.
    Zelf druk dagje gehad.
    Uitgeslapen, naar de markt geweest, vanmiddag alles klaargemaakt voor de verjaardag en om 19:15 uur eerste gasten en laatste zijn net weg. Heb 30 man gehad en zijn nu aan het afruimen, oftewel mijn man ik zit hier achter de pc.

Nou tot morgen, ga toch even gauw vaatvasser inruimen.

groetjes

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wauw wat een geweldige taart! is volgens mij van hetzelfde soort als onze bruidstaart, staat op hyves :) alleen deze is ect zoooo leuk, super dat je zus dat kan!

dat shirt, geweldig marianne, en wat een opdondertje die melissa, zeheeft echt een verpletterende oogopslag! heel mooi! en je ziet zo goed aan haar dat het een meisje meisje is :)

anouk, ik vind babyspek ook lief! :) ik denk dat wij er ook zo eentje krijgen! weet niet waarom, zelf was ik inniminie toen ik geboren was en manlief ook, ik was 2 weken overtijd en nog maar 47 cm :) het enige wat ik minder mooi van een baby vind als hij echt een heel heel dik hoofd heeft doordat hij van die buidelwangen krijgt hahah.. waarschijnlijk zal herbie dat hebben en zal ik het nog het mooiste kind vinden als ie er is! :)

samantha, jeetje, ik weet niet hoe je het doet, maar je bent zo druk! ik krijg dat allemaal niet meer voor elkaar wat jij doet op een dag! :) ben je er al een beeetje aan gewend dat je morgen vrij bent? :)

anouk, fijn dat je weer thuis bent en wat afschuwelijk dat ze je zo aan je lot hebben overgelaten... ik had hetzelfde gedaan als ik jou was.. gaat het nu nog steeds een stuk beter?

marianne hoe gaat het nu met meilssa? heeft ze nog diarree? fijn dat ze nu wel het drinken al een paar keer heeft binnengehouden.. lijkt me best moeilijk als je kleintje dat heeft.. goed dat je zo alert bent daarop..

nijn, nog een nachtje slapen en dan kun je gaan inruimen :)

als jullie je vervelen, spam maar he :):) hahaha, jullie hebben alle 3 geweldige kindjes, 4, damian ook :):)

hoe is het met smokey, zit je lekker op je roze wolk? :):):)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, langzaam komt er schot in de zaak :) bovenverdieping wordt vandaag gewit.. gisteren weer allerlei klussen gedaan die nog moesten gebeuren.. en vanmiddag komen mijn ouders weer, voor nog een aantal klussen :):) dit schiet op! :) alleen mannetje is zooo moe.. hij is nu weer weg om cursus te geven..
    die 30 wweken is echt een mijlpaal zeg, ben nu echt aan het aftellen, ipv het optellen van de zwangerschap :)

20. butterfly1984

ele: geweldig he dat je nu kunt aftellen ipv optellen!
    Nog 10 weken te gaan, al gaan de laatste weekjes best langzaam, tenminste dat had ik hier, alleen ik hoefde niet tot de 40 weken of langer, dat scheelt weer.
    Alleen nu hebben we een beebje die niet zo zwaar was, 3160 gram, maar dat kwam ook doordat ze toch wat groeiachterstand had doordat de navelstreng niet op goede plek zat.

Ele, super zeg dat de vorderingen gestaag doorgaan, super!
    Dus jullie zijn nu beide erg moe?En jij en je mannetje.
    Kunnen jullie lekker vroeg jullie nest induiken.
    Wat leuk dat jouw ouders meehelpen.

Samantha: druk druk druk, maar wel lekker uitkunnen slapen.
    Gaat met damian ook weer goed?of nog steeds diaree?

Ele,met melissa gaat het op zich wel goed.
    ze heeft vanacht wel weer veel gespuugd en ze is nog wel steeds aan de diaree, maar heb haar na gisteravond niet meer hoeven te verschonen.Wel het bed vanacht, met al dat gespuug.
    Morgen naar het Cb toe, dus zal het er dan nog eens over hebben.
    Hoop dat het toch wel steeds beter gaat, want dit vind ik maar niets.Vanacht heeft ze trouwens 40 van de 120ml laten staan, met gevolg dat ze iets eerder wou drinken, maar dat geeft niet.
    Ze ligt nu heerlijk te slapen, dus zal haar om half 11 wel wakker moeten maken voor de fles.

Deel Deze Pagina