anouk: Hoe is het gegaan vanacht met Erin? Een hoektand kan wel hoor, ieder kindje heeft andere volgorde. Ze zeggen dat een kindje precies op dezelfde volgorde tandjes krijgt als 1 van de ouders.Of dit zo is weet ik niet, maar dat las ik een keertje. Ele: Kan me voorstellen dat je blij was te horen dat hij geen helm nodig zou zijn..........maar goed dat ze nog eens weer gaan kijken hoe erg de afwijking is. Zou zonde zijn als hij er wel 1 nodig zou zijn en ze doen er niets aan. Sam: Hier gebruiken we ook dentinox, is goed spul he? Ze vinden het nog lekker ook. Nijn: fijn dat de duizeligheid weg is, hopen dat het zo blijft. Hier vanacht 1 maal wakker geweest door een erg pijnlijke enkel, wist niet meer hoe ik het neer moest leggen. Daarna was melissa al om 05:15 aan het huilen, wezen kijken, even geknuffeld en weer terug gelegd. Wist na het lopen niet meer wat ik met mijn voet aanmoest zeg! Maar goed ze ging niet meer slapen, dus de fles al om 05:45 gegeven! Heb nu zo'n ding om mijn enkel heen, wat erg strak zit, dat zit wel fijn, dat helpt wel met lopen. mannetje heeft melissa naar bed gebracht toen hij er weer was en zelf naar bed ging, dus dat scheelt me weer trap lopen.
Als je er zo'n last van hebt, Marianne, zou ik toch even langs de ha gaan.... O ja, tandjes... ik was zo'n apart kind... Ik kreeg als eerste mijn hoektanden boven rond de 8 maanden. Mannetje kreeg zijn eerste tandje ook met ongeveer 8 maanden, dus ik denk voorlopig nog geen tandjes voor Esmee.... Ik heb dat nl ook wel eens gelezen dat kinderen hun ouders nadoen... Ben dus erg benieuwd bij ons, haha
echt beroerd is het vannacht gegaan, 21.30-23.30-00.00-03.00 kwam ze, om 00.00 flesje gegeven maar dat wilde ze niet echt, ga zo echt dat detinox kopen, want dit is geen doen, echt barstende koppijn en heb zo een vergadering met Smak en daarna repeteren en ik moet nog zo'n 20 blz tekst leren dus dat is echt fijn maar niet heus. Wat ontzettend rot van je enkel, wel goed mee oppassen en proberen zoveel mogelijk rust te geven (lukt vast goed met twee beebs) Ik ga ff proberen te restaureren met koffie, tot later, fijne dag allemaal
we hebben vandaag veel meelezers gezellig. Maar marianne ik zou ook je enkel even na laten kijken, je weet immers nooit. Ja dentinox is echt mega, yarno vind het heerlijk spul. Nijntje dan was jij dus dracula met die hoektanden boven. Elegance: mooie foto's op je hyves. Anouk: ik ben benieuwd of je man blij was toen hij thuiskwam. Marleen: hoe is het verder. Smokey: super dat maud het goed doet. We kunnen nu wel een date over een x aantal weken afspreken. We kunnen vast een locatie, datum etc prikken en natuurlijk ons naam veranderen.
goedemorgen dames Gelukkig gaat het hier wat beter met Jens in ieder geval de nacht is vrij goed gegaan hij is even wakker geweest van 00.45 tot 01.15 verder goed geslapen. Wel veel gehoest. Jens komt alleen heel moeilijk in slaap soms ligt hij wel een uur te jammeren in bed voordat hij slaapt. Zal wel met de verkoudheid en benauwdheid te maken hebben. Date: welke dag komt voor iedereen het beste uit? (volgens mij zijn anouk en ik de enige die op dit moment werken als ik het goed heb) En de locatie? Iemand ideeen misschien een beetje in het midden van iedereen?? Lijkt me ontzettend leuk om iedereen een keer live te zien met alle ukkies bij elkaar!! Marianne: hoe gaat het nu met je enkel? Een beetje opgeknapt? Sam: heerlijk zeg zo'n lekker weekendje samen weg! Lekker luxe! Ele: fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad! Super he dat babyzwemmen! Nijn: hoe gaat het bij jullie? Anouk: hoop dat erin snel wat minder last heeft van de tanden ellendig is dat altijd he! Smokey: heerlijk aan het genieten van jullie wondertje!
Ik was idd dracula, haha Ziet er echt echt grappig uit. Ik zal eens kijken of ik die foto nog digitaal heb.... Date, gezellig. Plannen via datumprikker.nl is heel handig... Als iedereen haar emailadres even pb-t (en de woonplaats), zal ik wat data noemen. Welke dagen werken jullie Anouk en Marleen? En dan in november? Oktober zit voor mij behoorlijk vol... Fijn dat het met Jens al weer beter gaat. Alleen balen van jouw nacht Anouk.... Hopelijk zijn die tanden er snel... Meiden, ik ga nu even snel strijken want Esmee slaapt (vanaf 8.00u al weer wakker) en vanmiddag ga ik lekker een theetje drinken bij een vriendin die 34-35 weken zwanger is...
Zo wat een gehannes de laatste dagen met de fles zeg en natuurlijk savonds en snachts pff ben kapot. Ze krijgt de flessen van 100/110 cc niet meer weg zit nu op gemiddeld 80 cc per fles, maar schrokt als een gek zuigt de speen helemaal plat spugen af en toe en ze is na de fles vooral savonds niet stil te krijgen helemaal hyper met handen voeten trappelen. Heb nu een andere speen voor babys die veel zuigkracht hebben, hoop dat dat iets scheelt. Zweten dit hoor pff Nijntje moet ik naar jou mijn mailadres en woonplaats pb-en? Dat doe ik gewoon, leuk hoor zon date, gaat al wel weer wat beter met me maar moet nog wel wat mobieler worden hoor voor de date, oh ja lees november dat moet lukken
smokey welke fles heb je, avent of diffrax? Als ze de speen plat zuigt, zit het vaak niet goed met de ventiel of te strak opgedraaid. Dit geldt voor de difrax. Probeer haar anders even een beetje rechtop laten drinken. Voor het huilen en onrustige kun je haar bij jou in een draagdoek doen, ik heb een tricot slen. Hoe is het slapen snachts, huilen of onrustig? Dan raad ik je een puckababy aan, elegance ik hebben ze gebruikt en ideaal zijn ze, ging toen gelijk doorslapen.
smokey: dat is nou vervelend om te horen! En idd, als je een dirfrax hebt, kan het zijn dat ventiel niet helemaal goed zit onderin, is een veel voorkomende klacht. Had daar destijds ook al mail heen gestuurd. Je moet even dat ventiel erui plakken en dan tussen duim en wijsvinger pakken zodat gaatje open gaat. Werkt dit nog niet dan even een sateprikker erdoor drukken. Weet niet of je difrax hebt, maar geef de tip gewoon! Anouk: Weer zo'n vervelende nacht, bah! Hopelijk zijn de tandjes erg snel door en werkt de dentinox goed, als je het op hebt gehaald. Sam: Superleuke foto's op je hyves, en wat lijkt yarno veel op damian.Schrok ervan, hij is echt al groot he? Nijn: Ook ik zal mijn gegevens pben. Heel veel plezier bij je vriendin vanmiddag. Marleen: zielig hoor dat ze zo verkouden zijn. Hoop dat hij snel weer de oude is. Ik kan er op lopen, maar met pijn en moeite. trap op en af gaat moeilijk. ga er weer vandoor want esther is behoorlijk vervelend boven, bah!ben al 2 maal naar boven geweest, nu voor de 3e maal!
Gister met die enkel, toen had ik minuut ervoor net mijn tante gebeld of ze thuis was, zodat we op visite konden. Ze was thuis, maar niet zolang, daarom haaste ik me en ging dus door mijn enkel. Vandaag dus nieuwe poging gedaan en ze was gelukkig thuis, dus zijn we gezellig daar met ons 3en heen geweest. Ze had Melissa nog nooit gezien. De hele middag complimenten gehad over onze dochters. happy mom ben ik nu. maar goed, gister een spontane actie geweest, wat niet goed afliep, maar vandaag gelukkig wel. Melissa slaapt nu even weer, want ze waren op tijd wakker vanmiddag. Om 17:30 gaan we met zijn allen aan tafel zitten. Gaan bloemkool eten.
Sam ik heb inderdaad een difrax fles heb nog nooit goed naar dat ding onderin gekeken, heb nu een andere speen dat ging net wel beter alleen had ze nu maar 60 cc op en toen sliep ze al, dus de ene keer 80 dan 85 90 en nu weer 60 cc. En inderdaad snachts is ze juist onrustig, puckababy is dat inbakkeren?? Marianne fijn al die complimenten en lekker bloemkoow wij eten pasta, maakt vriendlief altijd lekker klaar.
Puckababy even gekeken kijken het nog even aan en anders bestel ik ook maar zon ding dank voor de tip
hallo hallo! even heel snel, druk hier.. smokey, de puckababy krijgt hier een 10! zo happy ben ik er mee geweest.. wel hebben we gelijk de grotere versie gekocht omdat de mini ook echt mini is en ze er al vaak na een paar weken uit zijn.. zelfs nu slaapt hij er nog in.. al wordt het erg krapjes de bel gaat dus ben weG!!!!
Hallosjun! hoe gaat het met je enkel marianne? wat leuk al die complimenten! en trots mag je zeker zijn op zulke mooie meiden! leuke foto's op je hyves sam nijn alweer bij de levenden? erg he hoe brak je je kunt voelen na een goede avond vroeger (bah dat klinkt erg) konden we nog gaan werken na het stappen en gingen we gewoon diezelfde avond weer! en nu.. hahaha.. marleen, gelukkig gaat het weer ietsje met jens.. wat zielig voor hem.. hoe is het nu met hem en het hoesten? anouk, jeetje dat zijn toch ook geen tijden! heb je het tandenspul nog gekocht vandaag? ben je ook een beetje heel de door gekomen? hopelijk slapen jullie vanacht een stuk beter.. had ik al gezegd dat mannetje sinds zaterdag weer heel erg aan het spugen is?zo zielig en vandaag heeft hij echt alle flessen teruggegeven.. de ha maar gebeld en die zei wat ik dacht... waarschijnlijk een bacterie ofzo vanuit het zwemwater.. het zou vanzelf over meoten gaan.. ook kon ik weer beginnen met de reflux tabletjes.. vanavond al de eerste gegeven.. en straks geven we hem nog maat een extra flesje zodat hij in iedergeval weer wat binnenkrijgt.. ook wat worteltjes gekookt en geprakt en dat vond hij echt heerlijk! over paar dagen is hij alweer 5 maanden.... oh ja ik had vanmorgen gereageerd maar toen ik hem poste ging het mis.. iets met expired.. weet nu dus niet meer of jullie het weten van het helmpje? die gaat hij dus krijgen... helaas.. 13 sept is de afspraak..
Ele: dus toch een helmpje, nou ja voor hem is het iig beter. Hopelijk vind ie het niet erg. Kan idd van zwemmen komen op cp, want mijn tante vertelde net dat ze in limburg op vakantie was geweest ook bij cp en dat ze daar ook ziek zijn geworden, vooral 2 kleine kinderen. De rest was verkouden en niet lekker, maar de kindjes hadden het ook in hun longen en kregen antibiotica. Met enkel gaat het wel, kan er redelijk op lopen, maar trap op en af gaat moelijk.Alles wel met zo'n enkelband.Die is nu eraf. Heb nu ook bloeduitstorting onder de enkel zitten. Geen blauwe plek, maar echt bloed onder de huid zeg maar. Anouk: Hoe is het gegaan vandaag?
jeetje marianne, ik krijg er gewoon kippevel van.. zou je niet even langs de ha gaan? of gaat het deze morgen weer een beetje? Hoe is het overigens met de hond? is ze alweer een beetje opgeknapt? vandaag de laatste vakantiedag van mannie.. bah
ik kom even langsgezwaaid, krijg zo visite.... Marianne, klopt het dat je nog geen pb gestuurd hebt? Misschien in alle drukte even vergeten.. Ele, pb jij ook nog even als je zin hebt om mee te gaan?? Tot vanmiddag!!