Marianne oeh bah zeg die enkel, ziet er gemeen uit! Ele wordt het spugen meteen wat minder nadat je de medicijnen aan Herbie hebt gegeven? Je had idd van het helmpje verteld balen niks aan te doen. Nijntje veel plezier met je visite. Andere speen gebruikt dit gaat stukken beter alleen moet ze hier weer net iets te hard aan werken, dus vandaag weer een medium ipv van een small kopen, speen nummer 4 hahah Ze heeft niet gehuild vannacht en is na elke voeding gaan slapen!!! Alleen kwam ze nu om de 3 uur omdat ze niet genoeg uit de fles kreeg denk ik. Hoop op een andere speen vanmiddag en dat het dan maar goed mag zijn Had haar vanmorgen eigenlijk in badje willen doen maar doe dat vanavond denk ik maar even of vanmiddag heb smorgens de puf er niet zo voor.
smokey: gelukkig gaat het beter. Hahaha is altijd even uitvinden he met welke fles/speen ze goed uit kunnen drinken. Hoe gaat het met de rest? Met de enkel gaat het nu wat beter gelukkig. Is nog wel dik, maar lopen gaat beter. Alleen trap lopen gaat wat moeizaam Melissa kan in haar handjes klappen. We zingen altijd "klap eens in je handjes" en nu heeft ze zelf door hoe het moet.
Smokey, zo blijf je bezig met die speentjes... maar 4x is scheepsrecht toch?? hihi Hoe gaat het verder? En met jou?? Marianne, ik blijf het maar zeggen, wat heb je een mooie meid!! gelukkig gaat het met je enkel weer beter, is nl echt vervelend... Visite was erg gezellig. Ze ging ook pas ron 13.45u weg, haha Zij was 2 dagen na mij uitgerekend en uiteindelijk schelen Tim en Esmee 3 weken en 1 dag (esmee is ouder). Esmee is groot, maar hij is nog veel groter!! Zo aan het tweede fotoboek beginnen van het vrijgezellenfeest. De eerste is al af en besteld...
Kom ook ff langs gezwaaid, want ga zelf nog ff plat nu ik Erin net op bed heb gelegd, want het was weer drama vannacht, ze kwam om 2.00 3.00 3.30 .3.50, ik heb haar geen fles gegeven want wil niet dat ze er aan went dan maar ff doorbijten, ze heeft wel geslapen tot 8.00. De paracetamol en de dentorax (of zoiets) doen hun werk nog niet echt. Zou ze overdag te veel slapen? ze slaapt in totaal 3 uur overdag, is toch niet heel veel?
Wat een schema Anouk.... Esmee slaapt over het algemeen ook 3 uurtjes op een dag, dus ik denk niet dat Erin te veel slaapt... Welterusten!! Pb je me nog even je emailadres en woonplaats voor de meeting?
Hoi, Anouk ik denk zeker niet dat Erin overdag teveel slaapt, waardoor ze s'nachts niet meer zou doorslapen. Heb je onlangs iets veranderd in haar kamer? Of iets weggehaald wat geluid maakte zoals een klokje of iets? Heb je haar schema omgegooit wat betreft het slaapritueel. Eerder badderen en nu bv niet meer. Wat is er veranderd? Kan heel iets kleins zijn? Anders denk ik echt dat ze de indrukken van overdag aan het verwerken is en zichzelf uit haar slaapt haalt. Of toch die tandjes, maar het is wel een fase die herkenbaar is. Hier kwam dat vaak als ik iets veranderde en als ik het weer hetzelfde deed ging het weer beter. Meestal is het met een dag of 14 over. Sorry maar dat is mijn ervaring. Misschien dat marianne nog iets weet wat het kan zijn. In ieder geval is het gewoon lastig.
Nou dat slaapje is niet meer gelukt, lag er net in toen stond de TNT man voor de deur, en toen lag ik er weer in het toen werd ik gebeld, helaas pindakaas dus ... Heb me ook al suf gepiekerd over wat er anders is, maar kan niks bedenken. 14 dagen zei je, dan zijn we nu op de helft, dat geeft de burger moed hahaha. Oh speaking of the little devilin, ik hoor wat, tot later.....
ook hier is Melissa anders als anders. Slapen gaan is drama, moet aantal keer naar boven lopen voordat ze slaapt. Ze was vanmorgen om 05:20 alweer wakker, 5 minuten later als gister. Las bij de januari mama's iets over een sprongetje, zou het dat kunnen zijn? Van tandjes (en vooral hoektandje, wat jij denkt anouk) kunnen ze ook behoorlijk pijn hebben. O ja, hond is goed opgeknapt, maar nog last van incontinentie, ondanks medicatie. Morgen weer heen! Leuke spam he van Melissa?
Onze babies groeien echt als kool, zat net ff alle fotos te bekijken van onze beebs op hyves en het is niet normaal hoe snel het gaat... Smokey wil jij me toevoegen? Marianne, hoe is de enkel, vaak is rust de enige remedie en omhoog houden zoveel mogelijk, succes ermee! Nijn, lekker tennissen weer, ik vrijdagochtend weer, alhoewel ik niet vooruit te branden ben, kan echt zo slecht tegen weinig slaap idd Ele, hoe deden we dat in het begin...endorfines, waar zijn ze als je ze nodig hebt. Sam, bedankt voor al het meedenken, ik kom wel klagen als het langer dan 14 dagen duurt Ik ga lekker op bed tv kijken denk ik, ik heb het mormel net op bed gelegd, ze heeft alleen maar 140 gedronken, wilde niet meer.... Ow ze staat sinds vandaag met een hand en ze probeert af en toe los te laten (wat vaker mis gaat dan goed gaat).
Hallo meiden, bah ik zit toch te denken he.. ik heb toch alles bijgelezen iedere dag, ook van het weekend, waarom heb ik niet gelezen over de meeting? daarom heb ik ook nog geen pb gestuurd.. kan iemand me uitleggen hoe of wat en wanneer? natuurlijk ben ik van de partij, maar denk ook dat ik het verste weg woon leuke spam van melissa ze lijkt echt op esther met die haarband.. heb je nog een foto van esther rond die tijd? gelukkig gaat het weer ietsje beter met je voet anouk heb echt met je te doen, die tijden.. voorheen heb je nooit last gehad van erin in de nacht toch? pff en slapen overdag, zo irri als het niet lukt en je hebt je er helemaal op ingesteld.. ik ga voor je duimen dat je vanacht gewoon weer heerlijk door kunt slapen! sam, leuke foto's op je hyves zeg! jullie zien er nog heel verliefd uit! leuk om te zien! marleen hoe gaat het met jens? nijn, raar he als je beeb zoveel groter is.. ik zag het vandaag ook weer bij mijn oom.. vrienden van hun waren daar met een beeb van ook 5 maanden.. slik.. wat een hummeltje.. en die huilde nog zo lief.. ik denk stiekem dat we ons mannetje daarom best wel eens overschatten met wat hij aankan.. ook omdat hij nu zit lijkt hij al zoveel ouder.. maar in principe is het ook nog maar een hummeltje Hoe is het nu met esmee? je zou wat vaker speeltjes geven? gaat het graaien steeds beter? leuk is dat om te zien he? smokey, ik heb nog steeds geen verstand van spenen en flesjes.. schaam schaam.. we zijn met de difrax s fles begonnen.. hebben ooit de 123 speen aangeschaft.. later nog een grotere difrax fles en een met handvatjes.. in totaal 5 flessen.. heb nooit nagedacht over andere spenen.. je weet al meer dan hier dus gaat snel he inburgeren in schema's en flesjes fijn dat ook alles zo goed gaat.. en vind het stiekem toch best knap dat ze om de 3 uur komt! mannetje hier kwam toch vaan al na 2,5 uur.. en dat de hele dag door 8) vandaag hebben we uggs gekocht voor ons mannetje voor van de winter! ik kon het niet laten.. ik weet het belachelijk duur.. maar ik vind ze zooooo leuk... ook een badzitje gekocht, omdat hij al zo goed kan zitten is het badzitje wat we nu hadden niet meer zo geschikt hij wil niet meer liggen morgen dus eens gaan uitproberen! en morgen moet mijn man weer werken er hing vandaag echt zo'n stiltes dat we allebei balen.. gelukkig is het alweer snel herfstvakantie!
Ele: Zal zo een foto plaatsen van Esther, ze was hier wel wat jonger dan Melissa, maar zal nog eens op zoek gaan naar foto waar ze iets ouder is. Ga je wel spammen als hij in badzitje zit, ben erg benieuwd. Je ziet er altijd tegen op als vakantie voorbij is, maar als alles weer draait, dan is het ook wel weer goed. Anouk: Zal ook meeduimen dat vanacht betere nacht word. Melissa drinkt meestal 130ml voor de nacht. Sam: Wanneer moest je ook alweer voor gesprek naar uwv? Enkel gaat gelukkig steeds beter, word wel steeds blauwer, maar het lopen is goed te doen. Denk dat ik het verste weg woon.Woon in Overijssel.
ze werd net wakker en toen heb ik haar restant van de fles gegeven, ben alleen nu bang dat het eigenlijk qua tijd niet meer mocht, dus hoop niet dat ze er ziek van wordt. Meestal zeggen ze niet langer dan 2 uur, maar dit was 2 uur en 25 minuten, het was zo'n kant en klaar papje van nestle (zie niks op verpakking staan), behalve dat je opgewarmde restjes niet mag bewaren en dat het in de koelkast 24 uur houdbaar is. maak nu wel erge zorgen straks heb ik mn kind vergiftigd
goedemorgen! hier is het strakblauw weer en schijnt de zon volop de slaapkamer in vergeten alles dicht te maken gisteren :S en wordt er gelijk aan herinnert dat hoe leuk het weer nu ook uitziet.. mijn man zo zal gaan opstaan op te gaan werken.. gelukkig nog geen 6 uur.. vanaf volgende week begint hij weer iedere dag zo vroeg anouk, mij lijkt dat die 25 min echt geen kwaad kunnen.. ze nemen die 2 uur als richtlijn.. hetzelfde als de producten in de winkel zonder einddatum, over het algemeen is alles langer houdbaar.. maar ze kunnen geen risico nemen he ben wel benieuwd hoe het gegaan is vanacht? marianne, die 2 hebben toch een identiek gezicht of niet? behalve dat ik zie dat esther hier minder haren heeft. Of zie ik het helemaal verkeerd? bah bah bah wat baal ik! de dag is nog niet begonnen, lig nog in bed en ik baal al!
Bahhhhh even ego Ik wordt gek van die "k" flesjes en spenen. De ene speen gaat het flesje er binnen 3 minuten in verlikken etc en de andere krijgt ze er amper wat uit zodat ze halverwege in slaap valt dus niet genoeg voeding. Ik weet het echt niet meer nu heb alle spenen van Difrax gehad en niks is goed
smokey: ik had hetzelfde probleem. En ben toen over gestapt op dr brown flessen! Wat een uitkomst daarin zit een ventiel waardoor ze rustiger drinken en geen lucht binnen krijgen! Werkte hier super goed! Misschien dat proberen?! Andere tips kan ik je niet geven helaas. Ele: balen he als zo de vaknatie weer voorbij is.Je kijkt er altijd zo naar uit en het vliegt voorbij! Anouk: ik denk net wat ele zegt dta het wel meevalt hoor. Ik zou me e niet al te druk om maken. Het zijn alleen richtlijnen dan weet de leverancier zeker dat het nog goed is. Maar dan is het niet ineens na 1 min langer niet meer goed. Ik zou me er geen zorgen om maken. Meeting: nijn heb je al een idee hoever iedereen uit elkaar woont en wat een beetje in het midden ligt voor diegene die het verste uit elkaar wonen? Ik denk dat we moeten proberen om het een beetje in het midden van de 2 uiterste te plannen zodat die niet al te ver hoeven te rijden. Heb er nu al zin in lijkt me zo ontzettend leuk. Ik reageer straks even verder ga nu even met Jens knuffelen!!
Hey meiden, Smokey, wij hebben vanaf het begin de Avent flessen gebruikt en geen problemen... Maar ik snap dat je na 5 spenen wel baalt dat je nog niet de juiste gevonden hebt.... Anouk, ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. De producenten nemen geen enkel risico, dus een half uurtje zal niet uitmaken. Hoe is het vannacht gegaan? Ele, balen dat de vakantie altijd zo snel voorbij gaat... en dan hebben wij nog geluk met een lange vakantie... Meeting, Ele als jij je woonplaats en mailadres even pb't heb ik van iedereen de gegevens. Het lijkt er op dat Marianne en Ele het verst uit elkaar wonen. Smokey, Marleen en ik redelijk dicht bij elkaar en ook ongeveer in het midden tussen Ele en Marianne. Anouk woont ook iets verder weg. Ik zit nu te denken aan Den Bosch of Nijmegen of zo. Dat is gemakkelijk met het ov. Maar Arnhem zou ook nog kunnen bijvoorbeeld. Esmee graait er op los.. haha Ze pakt veel speeltjes vast en ook met 2 handen. Er leuk om te zien hoe ze de speeltjes dan aan het bekijken is. Groetjes
Anouk: Hoe is het gegaan vanacht? ik denk ook niet dat het zo erg zou zijn met papje hoor. maar had gelezen met melk dat je het binnen een uur nog een keer mag opwarmen en dan niet meer. Ele: Hoe bevalt de eerste morgen alleen? Ze lijken natuurlijk wel op elkaar, maar niet identiek. Esther is sprekend mijn man en Melissa lijkt sprekend op mij. Maar als je het zo ziet op deze foto hierboven lijken ze toch wel veel op elkaar.Als je weer naar de details kijkt, zul je verschillen gaan zien.Bijvoorbeeld: Esther heeft een wat langwerpig hoofd (klinkt wel gek zeg) en Melissa heeft een rond hoofd. Hahaha, Esther was echt licht he met weinig haar? Smokey: had je al geprobeerd met dat ventiel wat ik geschreven had, hier hielp dat toen wel.Esther was ook een gulzige drinkster en heb nooit problemen gehad met difrax. Anders idd een avent proberen, ze zeggen dat dat sowieso al moeilijker drinkt als difrax, bedoel dat ze meer moeite moeten doen om er wat uit te krijgen. marleen: Moet je deze week nog veel werken? hoe gaat het nu met jens? Sam: Nog plannen voor dit weekend? Nijn: Wat leuk dat ze zo aan graaien is en dan ook al met 2 handjes vastpakt. Melissa ligt nu weer even op bed. Mannetje heeft laatste nacht gehad gelukkig en moet nu pas woensdag weer heen gelukkig. esther heeft vanacht weer slecht geslapen, ze heeft wallen onder haar ogen niet normaal. Wat zou het zijn dat ze slecht slaapt?Je hebt geen last van haar ofzo, maar je ziet gewoon dat ze slecht slaapt en soms hoor je haar praten.Huilen ofzo doet ze niet.