hoi, Ben net thuis van het babyzwemmen, het was heerlijk en een leuke groep. Yarno vond alles prima en die ligt nu lekker in zijn bedje te slapen. Net zo makkelijk als zijn broer dus. Ga even snel douchen, yarno had ik daar al gedoucht en ga dan even alles bijlezen.
sam: heerlijk he dat babyzwemmen. Helaas moet ik mijn abbonnement opzeggen. We zwemmen hier altijd op de woensdag ochtend. En voorlopig ga ik op woensdag hele dagen werken in de winkel en dan kunnen we niet gaan zwemmen. Sta nu wel op de wachtlijst voor de zaterdag ochtend groep. Dus dat is afwachten! Marianne: gaat het weer beter met je enkel? Ben benieuwd naar het pakketje!!!
meeting: wat voor iets willen we doen? high tea of gewoon ergens bij elkaar komen en dan wel zien of op een andere leuke locatie afspreken???
smokey: als je zou gaan kijken voor andere flessen kan ik je dus dr brown aanraden en Avent sterk afraden omdat die ontzettend snel loopt en kinderen zich snel verslikken. Daarnaast weet ik niet of je nu een smalle of brede hals speen hebt? Want als je kindje aan het een gewend is word de andere erg lastig om te geven. En avent heeft alleen brede hals spenen. Marianne: wat een plaatje zeg esther die 2 meiden lijken echt super veel op elkaar als je de foto's naats elkaar legt zouden het tweelingen kunnen zijn!! Werken: ik moet vrijdag van 09.30-18.30 werken in de winkel en dan zaterdagmiddag. Volgende week maandag middag en woensdag heel de dag en dan heb ik vakantie tot 22 september heerlijk ben er echt weer aan toe!
Oei jullie kletsen zo veel kan jullie amper bij houden, kan nog niet op alles iedereen reageren sorry Bedankt voor jullie adviesen, we hebben net bij 1 speen een gaatje met een naald erbij geprikt en lijkt erop dat dit redelijk gaat net de fles gehad, dus zo maar even proberen alvorens weer een nieuwe voorraad aan te schaffen Marianne het ventiel heb ik al geprobeerd en dat was goed. Meeting maakt voor mij niet uit, ben in alle 3 de steden arnhem den bosch nijmegen goed bekend en rij er zo naar toee Samantha waat leuk babyzwemmen wil ik ook gaan doen, lijkt me heerlijk eens even informeren vanaf wanneer je dat kan gaan doen. Ele hoe is het met je baaldag, al een beetje aan het bijkomen? Anouk daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken hoor weet wel zeker dat het goed gaat, zijn richtlijnen he en daar krijgen ze denk ik maar zo niet wat van, maar snap dat je ongerust bent. Hyves toevoegen ik zal je mijn naam even pb en dan kan je mij opzoeken Even snel een was aan doen
dan laat ik deze ook nog even zien. toen was ze net paar minuutjes oud. werd direct naar neontologie gebracht
Esther lekker aan het smullen haha leuk hoor! Marleen ergens waar we inderdaad lekker wat kunnen drinken kletsen. lijkt me een goed idee. Weten we al een datum ongeveer? Foto'tje net gemaakt na de fles.
Ze ligt helemaal uitegeteld bij te komen van de fles, leuk hoor Smokey!! En echt heel veel foto's maken, dat is zo leuk! Net weer even met Esmee geoefend op de buik liggen (heeft ze echt een erge hekel aan, maar ze kan het wel, want dat liet ze bij de ka en cb zien), maar nu deed ze het ook super goed. 2 minuten zonder te mopperen!! Ik ben zo trots op mn meisje... Zal ik iedereen even een pb sturen met alle woonplaatsen? Ik denk dat Den Bosch het handigste is voor iedereen (maar ik heb het niet precies berekend hoor). En dan is een high tea misschien wel leuk idd. Ivm met het werk van Marleen op maandag, dinsdag of donderdag. En dan begin november?? marianne, als je zou zeggen dat Melissa op de foto stond, zou ik het ook geloven. Echt zussen!! Ik ga mn meisje even in bad doen (ligt nu lekker in de box te spelen, ik hoor nl de rammelaar, haha) Tot vanmiddag!!
wat een dotje smokey, nog zo klein! heerlijk al dat roze!!! helemaal tevreden na de fles.. heerlijk! gelukkig dat het nu werkt met 2 gaatjes! wat een gedoe zeg! en lekker genieten jullie vind het al super dat je er zo vaak weer bent! dus niet schuldig voelen als je niet alles bijgelezen krijgt oh ja en fijn dat het met souders uiteindelijk toch zo goed gelopen is! daar was ik echt benieuwd naar! nijn, als ik mag kiezen, zou ik niet voor arnhem gaan.. dat is echt 2,5 uur overdag.. denbosch is 1,5 met een beetje geluk nijmegen zit er vaak een beetje tussenin.. en dan tel ik de files nog niet eens mee.. want op de a 73 staat elke dag file.. en dan is nijmegen ook dik 2 uur.. als het op een zaterdag is kunnen we arnhem wel combineren met familie.. maar door de week zie ik mijn geest al zweven om met mannetje zo lang te moeten rijden.. het is handiger als er iemand achterin bij hem kan zitten in het geval dat zo doen we dat nu ook of is er nog een plekje in de herstfvakantie? dan zou mijn man meekunnen en zou hij me afzetten en hijzelf doorgaan naar familie ik brainstorm maar iets he leuk he nijn als je de vooruitgangen ziet! goed van haar dat ze het zolang volgehouden heeft! hier is de kruimeldief stuk van de dyson, net even gekeken wanneer we die gekocht hebben op 8 januari dit jaar.. toen kon ik zelf bijna niks meer en we hebben een grote dyson, die was toen echt te zwaar en te lomp met zo'n dikke buik.. en nu is deze dus stuk de zuigkracht is weg.. zo maar even teruggaan naar de mediamarkt.. mannetje slaapt nog.. om 7 kwam hij voor de fles en rond 8 ging hij weer naar bed en nu slaapt hij nog... echt lang dit zeg.. ga hem denk ik maar even wakker maken, wil hem zo even in bad doen om het badzitje uit te proberen.. al denk ik stiekem dat hij er nog wat klein voor is..
oh nog even snel, lekker marleen bijna vakantie!!! gaan jullie naar jullie huisje? marianne wat een mooie foto's weer! op deze foto's zie ik wat meer verschil, maar toch vind ik ze nog steeds veel op elkaar lijken! sam wat leuk dat babyzwemmen! wij beginnen 13 sept, daarna is het iedere zaterdag, lijkt me leuk samen met mijn man hoe was de les? wat hebben jullie gedaan?
Meeting maakt mij niet zoveel uit waar, ik ben redelijk bekend in nijmegen, arnhem, Den Bosch niet. Maar met de navigatie kom ik een heel eind, moeten ze niet de weg opbreken. Vreemd maar waar,als het mis gaat dan is er ook werkzaamheden aan de weg of iets. hihihi. Smokey als je dat werkt voor maud is het toch prima, ze is echt klein met wat wij nu hebben. Geniet er maar lekker van, want het gaat vreselijk hard met ze. Marleen lekker bijna vakantie, heerlijk toch. Nog plannen. Anouk: ik zou me ook niet zo druk maken om het papje. Hier is bij friso voeding, 1 uur en dan weg. marianne: hoe gaat het met je enkel? meiden lijken echt op elkaar, maar zal ongetwijfeld een eigen wil in zitten. Babyzwemmen was echt heerlijk. Ken het al van Damian daar heb ik ruim twee jaar meegezwommen. Het zijn liedjes zingen, bewegingen doen op de liedjes, zoals in de molen. Dan gaan ze ook twee keer onder water. Ook worden ze van de kant af los gelaten. Wij als moeder zitten dan aan de kant en laten de kinderen dan zakken in het water en dan loslaten. Dan gaan ze naar beneden en dan komen ze zelf boven, is reflex van ze en dan pakt de leraar ze. Damian vond het altijd geweldig en yarno vandaag ook. Zo leren ze als ze in het water vallen bv in de vijfer dat ze naar boven komen en de kant pakken. Damian kan het al heel goed. Eerst dacht ik toen ik het voor het eerst moest doen, ga een heel end verderop maar nu weet ik dat het goed is. Ook gaan ze met speeltjes in het water bewegen en pakken etc. Na het aankleden viel yarno in slaap en toen we thuis waren heb ik hem overgelegd. Hij slaapt nu nog,hihih. Maar ik rijd er speciaal voor naar deventer, hier in apeldoorn hebben ze ook 3 andere zwembaden waar het gegeven wordt, maar dat is echt mega saai en doen ze niets op muziek of iets en hier is het heel educatief en daarbij we mogen dan tot 12 uur blijven zwemmen. Nu is yarno nog te klein daarvoor maar als ze 1 zijn dan blijf ik ook zeker. Voor yarno is het heerlijk, maar voor mij ook. Lekker beppen, hihhiih
Vind koud vandaag brr beetje last van buik niet helemaal top fit hier. In Den Bosch heb je de parade daar zit een parkeerplaats tegenover bij de St Jans kerk, daar zitten een aantal soort van kroegjes op een rij daar kunnen we vast wel ergens high tea-en Ele souders tja ik probeer er positief tegen aan te kijken laat ik het zo brengen maar irriteer me nog behoorlijk vaak hoor. Maar weet dat ze het beste met me voor hebben, en slik dan af en toe maar wat Sam ga je zwemmen bij de scheg dan in Deventer? denk het wel of niet?
Het is ook (bijna) altijd wat met de souders... Ik neem het ook voortaan nog maar met een korreltje zout... nou ja, een hele pot zout.... Maandag kwam smoeder binnenvallen om te vragen tot hoelaat Esmee zondag geslapen had omdat wij toen zo laat/vroeg op bed lagen... Meeting in Den Bosch plannen dan? Ik weet niet of er iemand met de trein komt, want anders is wat Smokey zegt prima. Ik weet eigenlijk ook geen weg in DB. Alleen van het transferium naar de stad en weer terug.... Deze foto is van vanmorgen, knap he??
Oh nijntje wat een leuke/knappe meid heb je echt schattig hoor! Als je met de trein komt is het wel even lopen daarheen volgens mijn dan kan je beter ergens aan de andere kant afspreken denk ik maar ken daar de tentjes niet zo goed bij naam maar er zit daar genoeg. Maud moet gemiddeld 550 cc per dag drinken kom daar nooit aan geloof ik, wat een gedoe allemaal ze valt gewoon op het eind in slaap met de fles, alhoewel de speen het in mijn ogen nu wel goed doet. En als ik andere speen pak ligt ze te kokken hikken en proesten. 03.00 uur 80 cc 07.00 uur 50 cc 09.30 uur 80 cc 13.15 uur 80 cc
Nijn: ik lees even over de meeting! Ik kom daar zelf uit de buurt dus ik kan je ook samen met esmee oppikken kom toch bijna langs jou gereden en dat we dan samen rijden naar Den Bosch?? Lijkt me wel gezellig haha probeer vanavond de rest bij te lezen en te reageren
Marianne: super bedankt voro het super stoere setje voor Jens!!!! Ik maak van het weekend even een foto dat hij het aanheeft. Nu ligt hij op bed is nog niet helemaal lekker en morgen moet ik heel de dag werken. Maar echt super leuk!! Meeting: voor mij komt inderdaad de ma-di of do het beste uit. Zaterdag niet want moet dan regelmatig werken en dat rooster krijg ik pas half okt voor de maand nov
Zou ik echt fijn vinden den bosch ken er de weg niet, ben er vorig jaar wel iedere week geweest ivm mijn werk tomtom doet zijn werk wel is jens nog steeds ziek? duurt best lang toch? hoeveel flesjes geef je smokey? je moet vooral opletten of je ze plasluiers blijft houden als je het vermoeden hebt dat ze te weinig binnenkrijgt.Dat heb ik ook pas geleerd toen mannetje niet dronk.. misschien wist je het al 150ml per kg lichaamsgewicht toch? ik weet het niet meer wat is de dag snel voorbij! over anderhalf uur is mijn mannie weer thuus! vond er echt niks aan zonder hem.. erg he? morgen heeft hij nog wat vergaderingen op zijn werk en maandag beginnen echt de vroege tijden en echt lange dagen weer 1111111111111111 ( dat zei mijn kat) vindt haar zo onwijs geggroeid nijn.. had ook al op je hyves gereageerd wat kijkt ze wijs zeg! sam wat klinkt dat bbzwemmen leuk! ik weet nog niet wat mij te wachten staat.. zal vast de saaie variant worden! maar ik ga samen met mijn man en nog 2 van de zwyoga en nog iemand van de bbmassage! wordt ook veel kletsen dus!
hey meiden, hier ging het iets beter vannacht, dat wil zeggen dat ze om 5.00 kwam en om 5.15 en daarna sliep tot 8.00 uur maar wij waren wel wakker tot 6.15 dus nog steeds niet topfit hierzo. Vannochtend bij cb geweest, ze waren echt geschokt over hoe snel Erin gaat (we moesten een uur wachten dus mevrouw begon zich overal aan op te trekken en dan met een hand te spelen, uitsloofster, maar mama was wel trots ). Ze dacht dat het misschien ook te maken had dat ze zo slecht slaapt, dat ze de indrukken die ze nu allemaal krijgt gewoon niet kan verwerken, maar tandjes sloeg ze ook niet af. Voeding en slaap kon het niet aanliggen, maar dat hadden de deskundige hier ook al gezegd . Ze was goed gegroeid en lijkt idd haar eigen curve nu gevonden te hebben (boekje ligt beneden, weet niet meer uit mn hoofd), ze zit nog steeds iets onder gemiddeld. Smokey, ik had je een uitnodiging gestuurd om hyves vrienden te worden, doe ik anders nog wel een x Reageer later ff op iedereen, ga er nu ff een groentepotje tegen aan gooien....