Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje anouk! :D ik vind dat best een goede verklaring, dat ze so hyper de piep is van alle indrukken dat ze idd niet kan slapen..
    konden ze maar al praten he.. ( niet alleen mama, papa en kriejslajsje zeggen)
    ik ben wel benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is.. :D

hmm die tijden zijn wel al beter.. hopelijk vanacht een nog betere nacht!! het gaat iig de goede kant uit :D:D (positief denken ofzoiets)

ik eis mijn man thuis! zucht :D

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

anouk: nou dat is een heel goed punt, ze kan al zoveel, eigenlijk teveel voor haar leeftijd en ja dan is het eigenlijk wel logisch dat ze dat weer niet kan verwerken.Wel sneu eigenlijk dan, ze wil en kan zoveel, maar blijkbaar kan haar koppie het nog niet allemaal aan.
    Hebben ze gezegd hoe het verder moet?Tips gekregen?

Marleen: Ben blij dat je het leuk vind, ben benieuwd naar je foto:D:D

Sam: Hoelang is deventer rijden voor jullie als je gaat babyzwemmen?

Ele: Helamaal blij dat mannetje weer thuis is?
    Hoe laat moet ie morgen weg dan?

Nijn: Echt hele mooie foto, echt heel knap meisje!:D:D

Smokey: hoe is het vanavond gegaan met de flesjes?

Melissa is niet echt lekker, erg moe, mopperig, kijkt anders uit als anders, pukkeltjes/bultjes op haar wang, waterige ontlasting, iets verhoging. Ze heeft blijkbaar echt last van tandje(s), hoop dat er snel 1 door is.

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    lengte 68 en gewicht 7830,
    we hebben trouwens het boekje Veilig opgroeien van 1 - 2 jaar meegekregen en ze vroegen zich af of ze de volgende keer lopend binnen zou komen, maar dat is al over 1,5 maand dus dat lijkt me wat voorbarig.

Ben echt de hele dag opzoek geweest naar autos, ken echt alle types nu ongeveer, we dachten aan een peugeot 106 maar nu twee gezien en die waren behoorlijk afgeragt, heeft een van jullie een kleine auto en goede ervaringen?

4. butterfly1984

anouk: Geen ervaringen met kleine auto's, maar wel met peugeot, wij hebben er ook 1.
    We hebben er voor de rest nooit problemen mee gehad, hiervoor ook al 3 maal peugeot gehad.

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    marianne, nee niet echt tips gekregen, het is zo als het is, dat een beetje en je moet erdoor heen hahaha echt iets waar je wat aan hebt :( Balen dat Melissa ook last heeft van tandjes, hoe is ie met jouw enkel?

Smokey, over spenen, de drie standen speen van difrax, met zo'n witte rand met paarse letters werkte hier na veel geklooi (zit een spleetje in dus geen puntjes zoals de gewone 3 standen) en nog steeds ideaal, alleen niet met pap dan werkt ie niet (volgens gebruiksaanwijzing wel, maar in praktijk niet).
    Volgens mij was het minimaal 10% van lichaamsgewicht, daarna moet je echt aan de bel gaan trekken, maar het liefst 15% (dus idd 150 op 100ml)

Ben wel nieuwsgierig geworden naar waar iedereen woont...

Ele, viel het tegen eerste dagje zonder man? die van mij was er wel vandaag, maar met beide slaapgebrek was het nou niet mega gezellig :D

Nijn, echt super leuke foto van je meisje, wat wordt ze alweer groot he en wat gaat de ontwikkeling snel!
    Souders breek me de ...niet open, eerste week na bevalling, liepen ze moeilijk te doen dat ze meer contact wilde en nu horen we nooit meer wat van ze, heb serieus nog geen romper voor Erin gehad, maar ik mis ze niet, dus vindt t prima zo, maar vreemd is het wel.

Sam, jij alweer helemaal een week lekker gedraaid na je heerlijke weekend, gave fotos trouwens!

Marleen, hoe gaat ie met jou? Wil het allemaal een beetje lukken met alles?

6. butterfly1984

Anouk: Misschien zien ze het wel niet zo vaak, zulke turbo kindjes:D:D
    Met enkel gaat echt stukken beter, al knapte die vandaag wel weer toen ik van zitstand op ging staan.
    Word ook steeds blauwer en donkerpaars:D
    Alleen trap is nog pijnlijk.
    Jullie wonen allemaal onderin Nederland of niet?:D
    Behalve Samantha volgens mij, die ook wel iets verder naar boven.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    anouk: het is zwaar maar we komen er wel doorheen! Maar soms zie ik het even niet meer zitten. Zo lief vrienden van ons hebben ons uitgenodigd om zondag met hun mee naar de dierentuin te gaan! (die knuffeloom en tante van jens) Lekker er even tussen uit. heb er heel veel zin in!

8. butterfly1984

vergeet ik helemaal te vertellen hoe het is afgelopen met de hond bij de da.

Zij is dus echt giga incontinent, echt ging dood van de stank ik de auto:$
    Ze gebruikt nu dik een week spray daarvoor, maar werkt nu nog niet, moet gaan werken met 3 weken.
    Nu heeft ze dus ook tabletjes extra erbij gekregen en hopen dat het werkt.
    Werkt het niet, en blijft het zo erg............dan is inslapen enigste optie.

Erg he?!Vind wel dat ze betere voorlichtign hadden moeten geven, want het komt doordat bm is verwijderd

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

anouk: Erin is dus een lekker bewegend kind. Toen ik de lengte zag, dacht ik tjee dat scheelt niet veel met yarno, want die was laatste keer al 64 cm en dat is alweer even geleden. Mijn moeder heeft een nieuwe type fiat panda, nou deze scheurt erop los en is megasnel.

Marleen: leuk even eruit, maar ik hoop dat de tijden snel veranderen vooor jullie, want dit is ook niet leuk.

nijntje: mooie foto van esmee, grote ogen heeft ze of niet.
    Fijn dat het al veel beter gaat met hoofd omhoog houden.

smokey: hoe is het nu met de flessen/spenen? ja inderdaad de scheg, ken je het. Is echt een leuk zwembad.

Elegance: raar weer even he zo'n eerste dag weer alleen. Volgende week zit je weer in het ritme, je man maakt dan lange dagen zeg als hij om 6 uur begint.

marianne: deventer is voor mij zonder files en normaal verkeer zo'n 25 min rijden

Hier vanavond gebeld door de familie of we wilden komen, want het gaat nu heel slecht met mijn opa. Hij is nu volledig incontinent, is heel benauwd en heeft nu zo'n zuurstoffles. Hij is zo misselijk dat hij niet meer kan eten en krijgt nu zakjes van de apotheek waar alles inzit wat hij nodig heeft. Daarbij in een week tijd is hij 5 kg afgevallen. Hij kan niet meer lopen zonder hulp. Zijn ogen staan zo somber en hij wil inslapen, zoals hij het zegt.
    Bah bah bah. Volgende week woensdag is hij jarig en hopelijk wordt hij 83, al wil hij niet meer. We moesten van de huisarts er nu op rekenen dat het nu heel snel zal gaan en dat het echt een kwestie is van ...... ( tja zeg het maar). Weet je ik vind het heel moeilijk, want hij is de enige op mijn moeder na die mijn vader heel goed heeft gekend, en hij weet als enige nog hoe mijn vader als kind was en dat kan ik straks niet meer vragen, mijn kinderen verliezen de enige opa ( mijn vader en harry vader leven allebei niet meer) en hebben daarna helemaal geen opa meer.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    :$anouk:$
    looooooool erin is 2,5 maand ouder en ons mannetje is even groot, alleen weegt hij o,3 minder of wat??? whahahahha... tsjek echt een reus hier! :D okok erin is dan misschien kleiner dan gemiddeld.. maar is mijn mannetje dan niet ook gewoon groot? moest er wel om lachen.. hij is echt als een speer gegroeid.. 49 cm en 3,3 kg.. waar is die tijd naartoe??
    ik ben wel blij dat mannetje er weer is zeg.. al was hij erg moe dan zo'n eerste dag.. :D

marianne, marleen en anouk, waar spelen jullie kindjes nu mee? ik ben al een beetje aan het rondkijken voor sinterklaas en de kerst.. nu heb je vaker aanbiedingen dus why nog dacht ik.. ik denk dat hij de knuffeldoekjes etc dan wel gehad heeft niet?
    zelf zat ik te denken aan of little people of babyduplo ofzo.. dat begint met een jaar.. misschien vindt hij het dan al leuk om ze in zijn mond te stoppen ofzo? :D

smokey, 123 speen van difrax is idd misschien wel een goed idee, dan kun je ook tijdens het drinken van snel naar langzaam drinken draaien ofzo.. wij gebruiken die altijd bij de laatste fles, de dikkere fles.. helemaal in het begin begonnen we als hij gulzig was met stand 1 en draaiden onder het drinken als hij moe werd naar 3 toe.. :D

vandaag geprobeerd een peer te pureren.. niet gelukt.. bleven allemaal stukjes..
    we waren vorige week in duitsland shoppen en gelijk wat boodschapjes gedaan.. vind ik altijd super leuk omdat ze daar andere dingen dan hier hebben :D en ook even tussen de babypotjes geneusd.. daar heb ik verschillende potjes meegenomen vanaf 4 maanden met kip, spagheti en worteltjes met aardappel etc.. ze zagen er meer geprakt uit dan die van de 6 maanden..
    op wat forums gesnuffeld maar kan er niks over vinden.. lijkt me sterk dat het niet zou mogen, dan zouden ze het toch echt niet verkopen lijkt me.. zo doe ik ook al vanaf het begin fruit en groente door elkaar.. en hij heeft er nog helemaal geen last van gehad.. hij is juist super tevreden en happy na zijn maaltijd.. vooral als ik hetzelf maak lijkt hij alles lekker te vinden.. op de peer na vandaag :(
    ook eet hij af en toe een halve liga en deze week voor het eerst een stukje soepstengel.. ik laat hem er maar wat op sabbelen zodat hij leert wat het is en hoe het moet.. hij doet het allemaal zelf! :D
    en ook sinds deze week houdt hij de fles zelf vast!!!! zooooo relaxed!!! :D niet de hele tijd, vooral aan het einde als de fles niet meer zo zwaar is.. allemaal leuke vooruitgangen.. en dan gaan sommige dingen echt snel..

zit helemaal af te dwalen he :D

marianne wat zielig voor de hond.. en kan ze geen luier om ofzo?
    for the time being dan he.. hopelijk geneest het nog.. ze heeft nu toch wel genoeg meegemaakt lijkt me zo..

marleen, ik durfde er al niet over te beginnen op het forum.. maar wat fijn dat er zulke lieve mensen bestaan.. even lekker genieten zondag!

ik heb een kleine auto en een super ervaring.. maar je moet er van houden! vw lupo of de seat arosa! :D beide ongeveer dezelfde auto alleen betaal je voor de vw meer ivm het merk... de onderdelen zijn hetzelfde :) ik heb hem wel nieuew gekochten rijd er nu nog in.. en ik durf het bijna niet te zeggen.. maar echt super! ( 3 keer kloppen op hout)...

morgen de vulli boom ophalen bij mijn ouders... uit de oude doos. kennen jullie hem nog? :D tegenwoordig opnieuw te koop! :D:D:D zo leuk en ik heb het iedere keer over mijn boom :) en dat ik die voor levi wil ophalen bij mijn ouders.. :D en nu is ie gewoon te koop!

souders.. pff zucht kreun.. deze week belde ik de ha bij souders omdat we het over dat spugen hadden en dat ik de ha wilde bellen.. en was mannetje aan he huilen.. en zat op mijn schoot.. dat heb ik me echt aangewend als ik bij hun ben.. ik troost hem en niemand anders.. en telkens huilt hij daar.. maar goed.. hij zat te huilen op mijn schoot toen ik ging bellen en toen wilde.. ik zeg duidelijk wilde.. smoeder hem zo van mijn schoot pakken zodat ik kon bellen.. lief leuk en aardig.. klopt.. maar ik laat mijn kind niet zo afnemen? herkennen jullie dat? ik zei echt heel kinderlijk nee.. smoeder snapt het ook niet waarom ik zo doe.. maar als ze nu even vraagt, zou ik hem even houden zodat je rustig kunt bellen, dan denk ik nog.. dubio want ik wil troosten maar dan kan ik wel even bellen..
    toen we wilden gaan en ik hem de jas wilde aandoen zat ik echt te wachten op de bank en komt ze aangelopen en ik zeg kom maar hier.. met mijn armen naar mijn mannetje.. en wat doet ze.. gaat ze in de spiegel staan kijken met hem en lachen etc.. ik dacht echt.. lijkt wel girlsfight om mijn kind of wat?? en toen ik hem de jas aan wilde doen pakte ze de jas en zei ze kom maar hier... pff.. kippevel moment alweer.. en dan denk ik alleen maar.. snap je het nu niet of ben ik te??? ik wil er iedere keer over heen stappen en denken boeju.. maar dat lukt niet.. morgen moeten we naar verjaardag.. mijn ouders zijn er ook en begint pas om 7 uur.. mijn oom wordt 50.. en de optie is er.. souders kunnen oppassen.. maar meot er niet aan denken....
    arm kind.. toen we er deze week waren, houdt ze hem allemaal speeltjes voor zijn gezicht en uiteindelijk een bijtrijng half in zijn mond.. ik dacht echt laat hem dat toch zelf doen...
    ook vertelt ze heel vaak dat mijn man en zijn broer al heel snel papa konden zeggen.. en weet je waarom.. omdat ze uren ( ja dat zegt ze zelf) uuuuuren achter de kinderwagen liep en alleen maar herhaalde.. papa papa papapapapapapapapa papa papa... wij willen juist ons mannetje zelf laten ontdekken.. wil je iets in je mond stoppen, moet je dat zelf doen.. wil je duimen.. zoek je duim! :D in het begin duwden ze hem ook vaker de duim in de mond.. uiteindelijk zeiden ze toen ze het weer deden.. ohja dat willen jullie niet..
    maar buiten dat nog steeds heel lief hoor..
    ik denk sowieso dat ze het tot nu toe wel anders hadden voorgesteld het opa en oma zijn.. ze dachten zo lijkt het dat ze opnieuw weer alles zouden gaan beleven.. ze hadden toch niet voor niks alles in huis.. vaak moet k nog terugdenken aan dat ze zelfs een pak newborn luiers in huis hadden.. de heeft ie net 3 weken aangehad ofzo?? vraag je je toch af.. waarom?? ze wisten toch dat we een luiertas hadden zelfs 2!? nou ja ik begin weer hahahahah.. als het over souders gaat.. moet ik het gewoon loslaten.. maar gaat het nog steeds heel moeizaam hier.. en verheugen ze zich zooo extreem veel dat als ik weer ga werken.. want dan hebben ze vrij spel... knuffelen knuffelen en hem dingen aanleren die wij niet willen.. en ik weet zeker dat het net zou helpen als mijn man en ik aangeven iets niet te willen.. als we het neit zien waarom niet he? zucht ik STOP.. :D

even weer wat leukers! :p

wanneer begint de eenkenningsfase eigenljk?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    samantha, wat erg van je opa.. wat erg dat het nu toch zo snel gaat ineens.. en dat hij zijn levensspirit kwijt is.. voor hem misschen wel het beste dat hij vredig zou inslapen.. maar ik begrijp je heel goed dat je hem absoluut niet wil gaan missen.. misschien nog wat dingetjes opschrijven en nog aan hem vragen als je op bezoek gaat? vragen als of hij trots is op wie je bent etc en of je vader trots zou zijn geweest etc etc.. ik wens je in deze tijd heel veel sterkte toe en ook de rest van je familie..

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Sam, wat ontzettend erg van je opa, ik snap dat het heel moeilijk is als hij (naast je moeder) de enige link naar je vader is en idd je moeder heeft je vader natuurlijk niet als baby/kind gekent. Heel veel sterkte!

Ele, wij hebben idd ook naar lupo en arosa gekeken, maar ik ben bang dat ie net wat te klein is, vind jij het niet lastig met de maxicosi en kinderwagen mee? Of valt dat erg mee, want dan is het misschien nog wel een bezoekje waard, we hadden leuke groene gezien.

Hier zowaar 8 uur gemaakt :D, ze kwam om 23.00 en om 00.00 toen fles gegeven, want ze had er een minder gehad die dag omdat ze in de auto niet wilde drinken dus daarom vond ik het geoorloofd en toen tot 8.00 uur geslapen en ik dus ook, heerlijk, ben op weg om weer mens te worden.

Marleen, fijn dat er voor wat afleiding wordt gezorgd dat heb je wel verdiend!

Marianne, blauw en paars is goed teken (zo ziet het er niet uit hihi maar is wel zo) dan is het op zn retour, maar voorzichtig aan. Ik woon trouwens midden van land, nog net N-H

Smokey, ik weet je hebt al tig spenen geprobeerd, maar ik zweer echt bij de drie standen speen met witte rand/paarse letters (benadruk het nog maar ff wat die andere werkte bij ons niet)

Vandaag ogen op deawoo Matiz laten vallen, zijn op het oog wel leuke autotjes nu nog kijken of het rijdt

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk ik heb een 123 speen zonder zonder paarse:( rand wat echt een waardeloos ding is.
    Kan je eens een foto plaatsen van die speen?? Het gaat wel beter drinken maar ze moet er nog hard aan trekken en valt in slaap maar ze krijgt wel genoeg binnen maar echt top is het nog niet.
    Peugeot hebben wij ook al jaren zijn fijne auto's!! Mijn vriendin heeft zon 107 ofzo lekker kleine scheur ding rijdt ook goed.

Sam ja mijn vriend komt uit Deventer als mijn nichtje bleef slapen gingen we ook zwemmen in de scheg.
    Wat vreselijk voor je, waarschijnlijk voor je opa beter maar ja daar heb je nu niks aan heel veel sterkte in deze moeilijke periode en een dikke knuffel.

Ele vulli boom wat is dat....???!!! hahah, en souders jazeker ken ik je verhaal wel, afgelopen weekend had ze de kleine vast er was ook nog visite ze gaf haar zo aan onze tante zonder te vragen huppekee, ik dacht echt wat.... ik bepaal zelf wel aan wie en wanneer ik haar wil geven, maar goed zoalss al eerder gezegd netjes ingeslikt. En ik wil haar helemaal niet van arm op arm laten gaan voor het voeden omdat dat toch al zo moeilijk gaat maar ja.

Hier vannacht niet zon goeie nacht gehad. half 12 fles niet alles erin dus na een half uur jengelen en huilen tot kw over 2 nieuwe fles erin en toen slapen.
    Ga even snel douchen, tot later.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sam, wat erg van je opa.... Idd voor hem het beste dat hij rustig inslaapt, maar dat wil niet zeggen dat het voor de omgeving gemakkelijk is...
    Heel veel sterkte de komende tijd!!

Smokey, de link werkt niet...
    Esmee zat rond de 2 weken op 7x 90cc. En dat dronk ze ook op, maar Esmee drinkt alles op wat ze voorgeschoteld krijgt....
    Idd de plasluiers in de gaten houden en als ze tevreden is, is het prima.

Anouk, wat gaat Erin hard met haar ontwikkelingen!! En idd het zou een logische verklaring zijn...
    Een Opel Corsa is ook leuk. Wij zijn helemaal opel fans, hihi

Marleen, lekker een dagje er tussenuit. Lekker genieten hoor en dan merk je pas wie je echte vrienden zijn.
    Gezellig om samen te rijden!!

Marianne, nog rustig aan met je enkel, maar het begint weer wat beter te worden.

Ele, je eerste dagje alleen zit er weer op. Volgende week weer echt het normale leven....
    En souders... tja, volgens mij ervaren we bijna allemaal hetzelfde....zucht...

Meeting, DB helemaal goed.
    Ik zal zo een pb'tje sturen met de woonplaatsen van iedereen, de meesten wonen idd in het midden van het land...

Vanavond ga ik lekker shoppen met mn zusje!!
    Gisteravond kraamvisite gehad en een super leuk vestje gekregen (had het eerder al bijna via internet besteld). Zij werkt in een babykleding winkel en ik had het al eens aangewezen...

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
  17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo even snel in mijn pazue! Heeft voordelen als je in de buurt werkt! Hoezo zp verslaafd!

Sam: tjee wat vervelend zeg dat je opa zo hard achteruit gaat! Hoop dat je nog voldoende kwijt kunt aan je opa nu hij er nog is!

Nijn: gezellig dan pik ik jullie op als we de meeting hebben! Kunnen wij alvast life kennis maken in de auto haha

Ik ga zo weer terug naar mijn werk. Alvast fijn weekend allemaal!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk dank je mijn moeder liep net in den bosch en is de prenatal even binnen gelopen en ze heeft de ring gekocht, nou ik ben benieuwd!!

Marleentje hihi lekker verslaafd:D werkse.

Meeting den bosch helemaal goed, nu nog een datum, hoe gaan we dat doen? Denk oktober/november of niet?

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Smokey, als je in de speen knijpt, zie je dan een spleetje ipv een puntje dan moet ie goed zijn, hoop dat ie voor Maud ook zo goed werkt.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #3860 Elegance, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
    bah, ik had gehoopt nog een beetje vakantie gevoel te hebben als mijn mannie thuis zou komen.. maar lijkt idd weer helemaal terug in het ritme hier.. bah :(

sorry voor mijn geklaag.. :D

mijn man heeft vandaag op zijn werk ook nog eens te horen gekregen dat ze allemaal een kwartier eerder moeten beginnen.. en een half uur langer moeten blijven.. en iedere woensdagmiddag moeten blijven voorheen had hij ongeveer 2 middagen in de maand vrij.. en dat zonder extra salaris.. maar omdat niemand studeert kunnen ze die uren niet verantwoorden en moet iedereen dus belachelijk veel langer werken.. hij vertrekt hier nu al om half 7 en is vaak pas 6 uur thuis.. zucht.. als het niet later is.. em voorheen was de woensdag nog wel eens leuk... nu dus ook niet meer :(

zo nu ben ik het kwijt hoop ik en kan ik het weer van me afzetten.. kan zoiets gewoon niet begrijpen.. dat ze het ook maar gewoon tussen de nieuwe afpsraken hadden opgeschreven.. en zonder er over te praten zo deponeren..

oej mannetje huilt brb

Deel Deze Pagina