Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Tegenwoordig is lesgeven echt een bijzaak aan het worden, dat merk ik bij ons op school ook... Hebben we ineens wee rmeer vergaderingen die verplicht zijn voor iedereen, en meer verplichte terugkomdagen. Het is niet voor niks dat we part time werken... Wat een ellende het onderwijs...

Zal ik wat data in datumprikker zetten?? Kijken we welke dag lukt...

Ik ben er zo vandoor, straks lekker winkelen!!!
    Hopelijk krijg ik iets leuks gevonden...
    Tot morgen, denk ik!!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb jullie allemaal wat data gestuurd via datumrpikker.
    Ik heb nu 14.00u aangehouden, maar daar moeten we het nog even over hebben....

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele balen dat je mannetje extra moet werken zeg, raar dat dat zo verteld wordt en dat je niet eens extra betaald krijgt, is herbie al weer gekalmeerd?

Hier heeft Maud elke avond haar huil uurtjes wil dan niet slapen en krijst er lekker op los, hadden jullie kleintjes ook een huiluurtje??
    De fles ze krijgt iig nu wel genoeg binnen maar ik moet de speen er wel een paar keer uit trekken want ze is zo gulzig binnen 10 min is de fles leeg, en af en toe verslikt ze zich zelf, ze moet leren wat rustiger te drinken maar ja.... Vind wel een gehannes hoor met die spenen maar hou nou deze maar aan, hier krijgt ze iig wel genoeg voeding mee binnen.

Nijntje ik heb de planner al ingevuld handig ding zeg, lekker aan het shoppen vanavond heerlijk:)

Anouk ik zie inderdaad een spleetje ipv een puntje.

Ze huilt weer geef haar nog maar een extra fles want volgens mijn heeft ze gewoon honger, tot later.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nijn: ik heb ook de datumprikker ingevuld.

Misschien is dit wel leuk om naartoe te gaan met de meeting! Is een erg leuk tentje waar je oa een high tea kunt doen.
    www.pinklemon.nl

Deel Deze Pagina