Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi allemaal,

Jullie hebben ontzettend veel gekletst, heb waarschijnlijk niet alles onthouden.
    Ele: ik herken ben wel een soort druk gevoel boven aan de buik net onder de ribben, kan soms niet rechtop zitten, dan moet ik echt een kussen in mijn rug leggen.

Anouk: wat fijn dat je zaterdag naar huis mag, en dat de bv ook goed gaat. Laat je maar lekker verwennen.

Nijntje: als de vloer klaar is maak je dan nog even een foto voor ons? Lijkt me wel vermoeiend al die gesprekken op school maar voor je het weet is het alweer weekend.

Marleen: balen zeg dat die vk korte vingers had, maar zal zeker met het bloedverlies niet al te lang lopen. Hier geldt trouwens ook de regeling nu max 41 weken. pff ben ik blij om.

Butterfly, die druk aan de onderkant had ik na de bevalling van Damian ook, tegen mij werd toen gezegd dat het dus van onderen aan het herstellen was. Was toen niet uitgescheurd of iets, was nog helemaal gaaf van onderen zeg maar.

Smokey: sex tja heerlijk, maar dat is bij ons nog maar 1 x per week.
    gelukkig vind mijn mannetje het helemaal niet erg, hij begrijpt het ook wel.

Yaraa; hoe is het met jou?

Cyber: ben je al iets rustiger geworden, wel verstandig om het zwanger worden even naast je neer te leggen.

Gisteren dus gewerkt, was einde van de dag ook kapot, doe niets meer in de winkel, alleen nog kantoor werk. Aangezien we aan het verbouwen zijn in de winkel, komt er ook veel administratief werk bij kijken.
    Vandaag was ik vrij, maar ben vanochtend gelijk aan de voortuin begonnen, het is nu vorstvrij, dus dacht laten we het even bijwerken, daarna de weekboodschappen gedaan bij de Aldi en Dirk van de broek. Daarna hebben we gegeten en heb 2 uur geslapen, Damian bijna 3 uur. Dus kon nog mooi een uurtje lezen. Hebben na het slapen nog even iets lekkers gesnoept en lekker wezen knutselen en dvd gekeken, dip en dap.
    Tja en dan is het etenstijd en had een afspraak bij de vk staan.

Bij de vk was alles goed, ben nu al totaal 10 kg aangekomen en bloeddruk was 100 over 55. Is altijd laag bij mij. Verder heeft ze gevoeld hoe het kindje lag, lag nu met het hoofdje in de rechterzij.
    Hartje nog even geluisterd en Damian mocht ook nog even met het apparaatje over de buik heen, tuurlijk moest zijn baby in de buik ook gecontroleerd worden, lachen is dat hoor. Zo klein als hij is, zo goed snapt hij het al.

Moet over 4 weken weer, dan moet ik bloedprikken en krijg ik de resus spuit. Bloedgroep A neg.

Marleen ik hoop zo voor je dat het nu eens gaat doorzetten, begrijp je emo gevoel echt. Je wilt nu je kindje vasthouden.

Meiden ga er weer vandoor,

Gr

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

voordat ik zo naar het werk ga, dacht ik: even kijken of er nog nieuws is van Marleen. Nou mijn nieuwsgierigheid moet nog even geduld hebben tot vanmiddag 13:00 uur.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen waar ben je heeft frietje speciaal geholpen!!!!:):D:):D

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen,

Nou helaas heeft het frietje niet geholpen :(
    Het bloedverlies is wel gestopt heb nu alleen nog heel licht rose slijm. Dus dat is goed. Wel alweer heel de morgen het rommelende gevoel en af en toe een wee en heel veel harde buiken ook alweer overgegeven en de misselijkheid houd aan. Maar zet verder helaas nog niet door. We wachten maar rustig af.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O nog niets Marleen!
    Tig x per dag spiek ik even of er al iets meer gebeurd is....
    Jou mannetje is net zo eigenwijs als die van mij;)

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    wendelaa: dan hoop ik toch dat hij zich snel bedenkt en een beetje mee gaat werken haha

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh balen, marleen is er nog steeds!! oh hoe klinkt dat dan! hahahaha,,,
    marleen het wordt het tijd dat die jongen van jou genoeg van je buik heeft! heb je ananashart geprobeerd? ik meen dat het bij doortje toen geholpen had.. :)

ga je de vk nog bellen vandaag?

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ik vergeef het je haha

Nee heb geen ananashart geprobeerd maar de rest allemaal al en heeft geen effect dus denk dat het gewoon niet vat op mij. en dat de kleine het veel te goed heeft helaas in mijn buik. Ik heb de huur ook al opgezegd voor de kleine maar daar trekt hij zich zelfs niets van aan hihi
    Weet nog niet of ik de vk ga bellen. Het bloeden is gestopt en de kleine is erg druk dus die heeft het nog goed. En dat is het belangrijkste!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe wat klink jij positief! :):) you go girl! :):)

Vandaag is mannetje tot 8 uur werken :( en ik zie zo'n hele saaie dag voor me! dus begin zo weer aan mijn scriptie, moet even boodschappen tussendoor halen en.. wil nog even in bad! :)

what a day for a daydream! :)

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ik voel me ook weer wat beter dan gisteren gelukkgi. Het viel me gisteren ook zo tegen dat strippen ik had daar echt al mijn hoop op gezet dat dat wel zou lukken niet dus. Maar nu probeer ik nog te genieten van de laatste dagen zwangerschap en krijg er nu elke dag een extra verlofdag bij haha

11. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Marleen, ben je nu nog steeds hier?Je hoort in het ziekenhuis meid!Hahahaha.
    Kleine jongen, kom er nu maar eens uit, je papa en mama (en wij dames van hier) zijn enorm nieuwschierig naar jou!!!!

Ben echt kapot moe zeg!!!!Gister pas om 23:00 slapen en toen de fles om 3:30 en daarna om 07:00.Maar mannetje moest werken dus de wekker ging ook nog eens om 5uur.
    Melissa heeft gister veel gehuild, maar zodra je haar uit bed haalt is ze stil, dus er is niets aan de hand.
    Heb beide dames (klinkt nog steeds leuk...hahahaha) net in bad gedaan en Melissa daarna de fles gegeven, daarna beide dames naar bed gebracht, dus heb nu heel even tijd voor mezelf.
    Heb vanmorgenvroeg al de afwas gedaan, gestofzogen, opgeruimd en ben de was aan het draaien.
    Met 2 kids heb je het nu veel drukker zeg!Hahahaha, maar wel heel erg leuk.
    Ben echt super verliefd op ze!

12. butterfly1984

Hier was mannetje dinsdag van 07:15 weg tot 22:30.
    Niets aan he dat ze zolang weg zijn!!!

13. butterfly1984

o ja...........marleen??? Heb je nog een buikfoto voor ons?

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jee butter anders ga nu nog even snel liggen... :) ff een powernap doen :) samen met de meiden! :):)
    wat was je druk vanmorgen jeeetje, hier al ontbeten! en voor de rest nog helemaal niks! :X

mannetje was dinsdag ook al weg tot half 9... hij moest deze week cursus geven na zijn werk :( gelukkig is het morgen alweer weekend!! :)

15. butterfly1984

ele: zou wel willen, maar Esther wil niet slapen!Hoor haar de hele tijd roepen.Misschien vanmiddag, mochten ze dan weer tegelijk op bed liggen!
    Ja, lekker druk bezig geweest he?Doe ik elke morgen, dan kijk ik de rest van de dag er ook niet tegen aan.
    Oke opruimen moet wel een aantal keer per dag als je esther beneden hebt lopen........hahahaha.
    Wat doet je mannetje voor werk dan?

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: sorry is er nog niet van gekomen. Jeroen werkt elke avond tot 21.00 dus is vaak pas om 21.30 thuis. En dat 5 dagen in de week. Dus weet hoe het is om alleen te zitten!
    Hij werkt van 8.00-12.00 is dan om 12.30 thuis om te eten en gaat dan net na 13.00 weer werken tot 16.30 en is dan tegen 16.50 thuis om te eten en gaat om 17.30 weer werken tot 21.00 uur en dan 5 dagen in de week. En op zaterdag werkt hij van 8.00-12.00 uur.

17. butterfly1984

marleen: dat heb je als hij rij-instructeur is.Maar gelukkig komt hij met eten wel thuis, dat is ook wel weer fijn.
    Jammer dat het er nog niet van gekomen is, maar laat je er nog wel 1 zien? Of maak je voor jezelf niet elke week of om de paar weken foto's?
    Ik wou nog een buikfoto maken met 38+4, omdat ik dat met esther toen ook had gedaan, maar helaas is dat er niet meer van gekomen omdat ik op die dag bevallen ben.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ja klopt ook en is fijn dat hij altijd met eten thuis is. Maar zijn wel lange dagen helemaal als je al zo lang thuis zit als ik en eigenlijk niets kan.
    Foto maken wil ik wel nog maar ligt nog steeds in de ziekenhuistas in de auto. En aangezien we op een appartement wonen moet ik helemaal naar beneden en dat doe ik zo min mogelijk ivm de pijn door zenuw en BI. Dus is er nog niet van gekomen.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah ook al zo'n lange werktijden.. maar scheelt wel als ie ook maar even thuis is om te eten.. mijn mannetje is werkelijk niet te bereiken op het werk.. als ik bel heeft ie het gewoon te druk..
    hij werkt met kinderen met zware autisme en gedragsproblemen.. kinderen zonder geweten dus..
    een voordeel heeft mijn mannetje wel, hij heeft echt engelen geduld :) daarom is hij ook zo lief voor me :) hij ziet zoveel op een dag dat zijn gestoorde vrouwtje thuis gestuurd door hormonen een zege is :):):)
    daarnaast werkt hij voor de nederlandse volleybal bond, ooit volleybalde hij op hoog niveau, maar sinds hij gestopt is coached hij trainers.. en dat was dus dinsdag en vanavond :)

nu even btw he, kennen jullie die reclame van beemster kaas? Gras... OMG.. die jongen, die mond... ik weet niet hoe kunnen ze dit serieus kunnen nemen! :)

20. butterfly1984

ele: dat lijkt me best zwaar werk, denk dat hij daar wel stevig voor in zijn schoenen moet staan.Voor dat werk ben je idd wel engelengeduld nodig. Doet hij dat werk al lang?
    Waarom is hij gestopt met volleybal als hij zo goed is?

Marleen: o ja is ook zo, was even weer vergeten dat de fototoestel al in je tas zat.Maar wil je voor jezelf nog geen buikfoto maken dan?Ik vind het wel jammer dat ik dat niet heb, maar had dat van mij ook totaal niet verwacht!Mijn laatste is denk ik van ongeveer 36 weken ofzo.
    En..........rommelt het nog steeds?

Deel Deze Pagina