Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Elegance, nijntje had je er nog aan herinnert dat je een foto van de boxkleed moet plaatsen, heb hem nog niet voorbij zien komen.
    Maar fijn zeg dat jullie nu echt opschieten, geeft een lekker gevoel of niet. ben reuze benieuwd.
    Ben zelf wel blij dat nu alle slaapkamers echt klaar zijn, plantjes staan in de vensterbank en nieuwe dekbedden erop.
    Gaan alleen nog trapgang opnieuw behangen, deze is nog helemaal goed hoor alleen als je in een verf behang zaak werkt dan zie je teveel, dan wil je namelijk ook teveel.

Zal zo even foto's plaatsen van onze kamer en die van Damian.

Ja ben weer gisteren druk geweest, maar heb nu alle verplichtingen die hier thuis moesten gebeuren klaar en nu ga ik selectie maken van waar ik wel heen wil en niet. Kijk gewoon wat ik nog aankan.

Wilde toch een weekend weg boeken voor volgende week, nou mijn mannetje heeft oppas geregeld voor Damian en mij verrast voor volgend weekend, gaan zaterdagmorgen naar Noordwijk aan Zee en gaan zondag einde van middag weer naar huis.
    Lief he en hij is me pot vandorie voor, hahah.

Nou gaan even ontbijten, zal straks even de foto's plaatsen.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Sorry het komt er gewoon niet van om te reageren!
    Nu is jeroen nog lekker thuis en we zijn gisteren heel de dag op pad geweest. Eerst naar Jens zijn overgroot opa en oma daarna naar mijn vader hebben daar mee gegeten en daarna nog even op de koffie bij een oom en tante van mij. Al met al een gezellig dagje. Jens doet het dan ook prima en vind het prima dat we hem overal mee naartoe nemen.
    Gisteren heeft hij om 21.15 de fles gehad daarna om 01.15 toen om 04.15 en daarna om 09.15 dus dat is prima te doen.

En moet zeggen de nutriton werkt hier prima. Hij spuugt minder.
    Hij drinkt nu ongeveer per fles 105 ml. En dat gaat goed. Hij is super tevreden. En huilt alleen even als hij honger krijgt. Maar dat zijn 2 kleine huiltjes en zodra je hem op het aankleedkussen legt voor een schone luier is hij al stil en ligt met grote ogen rond te kijken.

Nu ligt hij lekker in de box met zijn mobiel aan hij probeert zelfs al met zijn handjes te grijpen naar de mobiel zo mooi om te zien!

Ik ga nu even eten. En vanaf morgen is jeroen weer werken dus waarschijnlijk ben ik dan weer wat meer te vinden hier en probeer ik weer gezellig op jullie te reageren maar dat komtr even niet van.

Morgen vroeg moeten we eerst om 09.30 voor de gehoortest weg en ik probeer daarna te reageren.

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi marianne, goed te horen dat het beter gaat met Melissa en idd een geweldige foto, wat een dametje al he!

Hier gaat het redelijk, drinken nog steeds geen feest straks ff wegen, maar krijg er sinds gister mondjes maat 80 cc in. Dat zit er dan wel in 20 minuten in dus dat gaat wel veel beter, maar echt meer honger heeft ze niet. Ze is ook mega wakker steeds (denk krampjes ofzo), maar huilen doet ze eigenlijk nooit. Ze gromt alleen (huilen alleen als ze uit bad moet tot dat ze aangekleed is hihi).

Ik begin volgens mij een koortslip te krijgen dus daar baal ik ook als een stekker van, meteen zo'n patch erop geplakt maar moet maar ff heel voorzichtig doen.

Hoe is het met de zwangeren meiden. Idd Ele je bent aan het aftellen, met op de voet gevolgd door Nijn :)
    En Smokey is ook de 'magische'12 weken grens voorbij, echt fantastisch vind ik het voor ons allemaal!!!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jippieee, jullie hebben niet zo heel veel gekletst en ik hoef dus niet zo veel bij te lezen!!

Marianne, wat een coole foto!! En van zo'n shirtjes houd ik ook wel.
    Fijn dat het met het drinken nu weer iets beter gaat, nou ja, met het spugen dan.

Anouk, het drinken gaat in ieder geval beter, een kleine vooruitgang, maar wel een vooruitgang! Als het steeds een beetje vooruitgaat, gaat het goed, toch?

Marleen, wat fijn dat Jens zo'n tevreden mannetje is. En leuk als ik die verhalen lees! Ik heb ook zo'n zin in zo'n kleintje!!!

Ele, allebei moe, dat is dan gezellig samen vroeg naar bed vanavond! En inderdaad het aftellen is begonnen! Over 7 weken mag Herbie al komen!! Snel he??

Samantha, fijn dat het feestje er op zit. Tenminste ik vond dat nooit erg. Ga je nu wel goed aan jezelf denken??

Smokey, is alle winkels aan het leegroven, denk ik... Maar helemaal super!!

All, gisteravond dus een 90's party gehad van onze carnavalsvereniging. Mannetje moet draaien en het was erg gezellig. Van te voren bedacht ik nog dat ik niet lang ging blijven, omdat ik zo moe was. Nu ben ik nog veel meer moe, want ik lag pas om 4.00u op bed.... Mannetje ging toen nog even eieren bakken bij een vriend... Nu kan het nog, haha
    Verder nog een foto gemaakt van alle spulletjes die mini Nijn al gehad heeft, want morgen kan het inruimen beginnen!!
    Vanmorgen hebben we samen op bed genoten van de schop-kunsten van mini Nijn ook zo geweldig. Ik ben zo gelukkig!!
    Dadelijk zet ik even een buikfoto van bijna 2 weken geleden in mn album. Dinsdag volgt de volgende al weer. Ik krijg van iedereen complimenten over mn mooie ronde buikje. Leuk!! Nooit geweten dat ik trots kon zijn op mn buik, haha

sorry, voor mn lange (onzin) geklets, was niet eens mn bedoeling, maar ik ben gewoon vrolijk!!

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Bedankt voor jullie leuke reacties, ele, nijn, anouk en samantha!
    het is idd al een echt dametje hoor!En ook altijd zo goed bij he?!Vanaf de geboorte had ze dit direct al, direct met open ogen de wereld in.....hahaha.

Had ik trouwens al iets grappigs verteld toen melissa geboren werd?
    Toen melissa dus een klein stukje met haar hoofd eruit was, dus tot half aan haar neusje, toen draaide ze al met haar hoofdje en hoordje je haar ook al........hahaha, was zooooo leuk he!!!

Nijn, pfffff wat een latertje zeg!!Kan me voorstellen dat je erg moe bent, gelukkig heb je lekker vakantie!
    En het belangrijkste.......je hebt het reuze gezellig gehad!
    Ik ben benieuwd naar de foto's.

Anouk, hopen dat ze vanaf nu iedere keer weer een beetje meer op kan.Ze drinkt in iig nu best goed toch?ik bedoel qua tijd?
    20 minuten is toch netjes?
    Hoeveel was ze afgevallen dan, of viel het nog wel mee?
    Wel super dat ze zo tevreden is zeg, dan lijdt ze toch ook geen honger zou ik denken.
    Komt ze om de 3 of om de 4 uur?

Ele, waar blijven jouw foto's?Heb je ook nog weer buikfoto's?

Marleen, wist niet dat jens ook spuugde, heb je er niet over gehoord!Zo te horen een fijne dag gehad gister!

De beide dames liggen hier op bed, als ze straks wakker zijn en melissa heeft de fles gehad, gaan we even lekker aan de wandel.
    Melissa huilt nu bijna nooit meer, alleen als er echt wat is!
    Vanacht had ze alles er dus onder gespuugd (had net bed verschoond), maar ze sliep gewoon verder.Heb alles wel even weer schoongemaakt, maar ze bleef gewoon slapen.
    Ze laat nu ook al dagen heel vaak 4 uur tussen de voedingen, maar zal komen omdat ze best wel moe is, door al die diaree.
    S nachts doet ze het nu ook super, we hoeven er snachts eigenlijk maar 1 keer uit, want de 2e keer is het al ochtend.
    Hoop dat het zo doorgaat en op den duur er 6 uur tussen laat, dit is tot nu toe nog maar een keer of 3 gebeurd.
    wel laat ze er vaak 5 uur tussen, dus daar klagen we ook niet over.
    Heb echt 2 schatten van meiden!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De buikfot van bijna 2 weken geleden staat in mn album!

Het was inderdaad erg gezellig en ach, dit was waarschijnlijk de laatste keer. Of misschien nog een keer met carnaval aankomende week...

Wat fijn dat melissa nu zo lekker slaapt. Maar zelfs als je het bedje aan het schoonmaken bent? Wat een slaapkop! haha
    Heel veel plezier met wandelen dadelijk!!

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Marianne: leuke foto weer zeg! En wat een mooie meid!
    Jens spuugd maar een heel klein beetje een mondje zeg maar dus niet erg. Maar hij heeft altijd zo ontzettend de hik na de fles en dat is nu ook veel minder met die johannesbroodpitmeel door zijn fles. Dus voor hem prettiger!
    Maar echt spugen doet hij gelukkig niet.

Anouk: gelukkig drinkt ze weer! Kan me indenken dat jullie je veel zorgen hebben gemaakt als zo'n kleintje slecht drinkt!
    Hoop dat de koortslip nog meevalt!

Lekker om te lezen dat we alledrie zo'n ontzettend tevreden baby hebben die eigenlijk nooit huilen! Het kan ook anders.

Nijn: wat gezellig die party! Klinkt erg leuk! Knap dat je het zo lang hebt uitgehouden!
    Spannend morgen alles inruimen.

Jens laat overdag ook eigenlijk altijd 4 uur tussen de voedingen en 's nachts vaak 4 a 5 uur dus echt mega luxe!!!

Samantha: wat lekker zeg een weekendje weg! Heerlijk geniet er alvast van!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha idd iedereen lijkt zo vrolijk hier :) wat fijn om te lezen, ondanks sommige tegenslagen of onrust.. :D

samantha wat leuk en toevallig dat jij en je mannetje dezelfde plannen hadden! :):) laat je maar goed verwennen volgende week! :) hopelijk is het weer dan een beetje redelijk zodat je lekker naar buiten kunt! :)

nijn 4 uur.. jeetje... die tijd zie ik wel iedere nacht, maar om te plassen haha.. zolang zou ik echt niet meer kunnen opblijven! hahaa.. geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggen.. gelukkig kun je het nu wel rustig aan doen thuis en hoef je deze week niet te werken :)

tja smokey hahaha... :) die roze wolk bevalt geloof ik wel :)

over het drinken van erin en het spugen van melissa, wat goed dat jullie zich niet gek laten maken.. pff.. weet niet wat ik in jullie situatie voor acties zou ondernemen hahaha.. jullie zijn dus echt mijn grote voorbeeld he! :)

Nijn wat een mooie buik! tov die van mij behoorlijk bescheiden haha.. of mijn lijf neemt te letterlijk dat ik vaker riep ik word een zeekoe hahaa.. maar echt mooi! lekker showen dus! :)

Boxfoto.. ik zal hem met de tel maken, dat uitlezen van die andere tel snap ik nog steeds niet :)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vrolijke zondag vandaag!!

Ik ben benieuwd naar de foto Ele!
    Ik vraag me ook nog steeds af hoe ik het gisteravond zo lang heb volgehouden, ja, vanaf een uur of 0.00u op een kruk, maar ja. Deze week inderdaad erg rustig aan en dan volgende week carnaval...
    Ach, kan mini Nijn alvast wennen!! ;)

En mijn buik, idd nog beschaafd (ook pas 2 kilo aangekomen of zo), maar ik vind het wel prima. Ik was ook erg bang om een zeekoe te worden, maar tot nu toe valt het allemaal wel mee, gelukkig!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    best erg, ouders en mijn man zijn hard aan het werk in huis en ik zit voor de pc.. heb vandaag echt een off dagje.. krijg weer niks uit mijn handen, voel me moe en misselijk..ik heb het idee dat als ik mijn ogen dichtdoe ik slaap.. mijn mannetje heeft gelukkig volgende week ook vakantie :) we wilden heel graag naar de 9 maanden beurs, maar helaas zit dat er dit jaar niet in.. vorig jaar zijn we wel gegaan, ondanks dat ik de week ervoor een mk had.. ik was overtuigd dat alles ooit goed zou komen en ik zei toen ik laat me niet ontnemen dat ik me mag verheugen! :) Gelukkig maar dat ik het zo zag, het was echt een super leuke dag, ook niet veel gemerkt van de confrontaties met de mk.. :D dit jaar kunnen we dus niet gaan.. gaat er iemand van jullie?

wat een klaagzang :)

overigens, de meeste van jullie hadden het al gezien dat ik vaak krabbel met mijn vriendinnetje jeanine :) en waarschijnlijk zullen jullie het dan ook snel gaan zien, ik zal het niemand verklappen, maar aangezien jullie dit ook kunnen lezen zal ik het nieuws brengen :) ze heeft gisteren en vanmorgen positief getest!!!
    ik ben zo ontzettend blij voor haar! ze kan het zich nu nog niet voorstellen en is, daarom zijn we echt vriendinnen net zo'n stresskip als ik :) nu de kogel door de kerk is komt het besef, haha.. wat nu!!! :):) geweldig nieuws he! :)
    al niet echt netjes van me om jullie het nieuws te vertellen, maar omdat jullie haar toch niet kennen en jullie dit ook op de site kunnen lezen! zo kan ik ook even mijn ei kwijt, ik leef namelijk zo met haar mee! :) zo leuk he, we kennen elkaar al zo lang en nu zijn we samen zwanger!!!!! :):) joehoe!!! 2010 here we come!! :)
    oh ja en ik heb het mijn man verteld, maar die leeft net zo hard met haar mee als ik doe :):)
    mijn duimen gaan dan nu ook overuren draaien dat alles bij haar wel de 1e keer meteen goed gaat en dat ze niet hoeft mee te maken wat wij allemaal hebben meegemaakt..
    jeanine, nogmaals gefeliciteerd, ook al eloof je het zelf nog niet :) dat komt wel! :) oktober 2010 wordt helemaal jou maand! :)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat geweldig voor je vriendinnetje!!! En wat een mooie naam ;)
    Ik was de vorige keer ook tegelijk zwanger met mn beste vriendin. Zij had ook al een mk achter de rug en was nu weer zwanger. Helaas, kregen wij toen die mk. Nu leeft zij ook zo met ons mee. Toen ik vertelde dat ik zwanger was (zij geloofde heel het verhaal van de zieke dokter niet eens) wist ze al een kraamcadeau....

De 9 maandenbeurs, ik wil er eigenlijk wel heen met mn mannetje, alleen is de 19e mijn schoonmoeder jarig en zij wordt 50. Zaterdag hebben we daar feest van en moet ik dus een beetje rusten en zondag moet mannetje voetballen... De dagen doordeweek moet mannetje gewoon werken...
    Dit jaar dus geen 9 maanden beurs voor mij, maar misschien de volgende keer ;)

Ele, denk je nog aan de foto ;)

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik weer eens, dit weekend gewoon te lam om te reageren, heb ook niet zo heel veel gedaan verjaardag, slapen tv kijken slapen hangen:)

Reageer later op iedereen weer even heb ook niet alles terug gelezen, sorry:)

9 maanden beurs ga ik wel heen met mijn schoonmoeder ben benieuwd lijkt me erg leuk:)

Ele wat geweldig dat je vriendin nu ook zwanger is:) lekker samen genieten.

Nou ga weer lekker onder mijn fleece dekentje op de bank. tot later

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik spring dadelijk lekker onder de douche en ga lekker vroeg naar bed.
    Tot morgen!!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden!!

Thnx, Marianne voor je reactie op mn buik!
    Die buik is al weer van bijna 2 weken geleden. Morgen komt er weer een nieuwe!!

Hoe is het met alle meiden en beebjes?

Vanaf 10u kan babydump langskomen (tot 14u), hopelijk zijn ze er om 10u....

15. butterfly1984

Ele: wat een geweldig nieuws voor je vriendin!Gefeliciteerd.
    Ook ik was eens zwanger tegelijkertijd met een vriendin (nu geen vriendin meer), kreeg toen een miskraam en wat zeg zij??
    "Ik ben blij dat het bij jou verkeerd is gegaan, want met z'n 2e zwanger vind ik niets"!!!!:x:$:(
    Heeft me veel verdriet gedaan, ik was ook nog eens uberhaupt langer zwanger dan haar!

Nijn: een beetje bij kunnen komen van het weekend?
    Je hebt lekker vakantie......heerlijk!:D
    Heb je nog plannen?
    vandaag de babykamer toch?Super spannend hoor!Dan word het ineens een stuk echter.:)

Smokey: Doe het maar lekker rustig aan!
    Hoe gaat het met de symptomen?

Anouk: Hoe gaat het vandaag?Kan ze steeds meer op?
    Hoe is het met je koortslip?Zakt ie al weer af?

Marleen en Samantha: hoe gaat het met jullie?

Melissa kwam om 21:45, daarna om 02:45 en nu net om 06:45, heerlijk hoor!!!
    Ze heeft nu nog steeds vieze oogjes en is nu ook al weer snotterig!:(:(:(

Straks om 11:10 bij het CB zijn.:)
    Denk niet dat ze veel is aangekomen, doordat gespuug en diaree.
    Heb haar trouwens gisteravond weer moeten omkleden en schoon moeten maken omdat ze zo aan de diaree was.:(

Ik zal eens een foto van mij eerder plaatsen, hoop dat ie duidelijk is want heb een foto van een foto gemaakt.
    kunnen jullie eens kijken of ze op mij lijkt.
    Heb nog wel meerdere foto's waar je het erg goed op kan zien, alleen die zijn best donker en krijg ik dus niet goed op de foto:(
    Kwaliteit van eerder was nog niet zo best!;)

16. butterfly1984

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, Melissa lijkt op jou Marianne!!
    Ben ook benieuwd of ze is aangekomen. Je houdt al rekening met niet, misschien maar goed. Dan valt het weer mee.

Wat een kl#te opmerking van je vriendin!! Waar slaat dat nou weer op?? Ben maar blij dat het nu geen vriendin meer is!

Vandaag komt idd de babykamer, jippieee!
    Verder nu lekker vakantie. Net belde een vriendin en woensdag gaan we babyshoppen!
    Verder deze week nog naar de fysio en uitrusten voor carnaval. En nog bijkomen van afgelopen zaterdag, hihi

18. butterfly1984

Nijn: Idd ben ik blij dat ze geen vriendin meer is!
    Met zulken ben je beter af zonder ze dan met ze!
    Wat leuk!................woensdag babyshoppen, helemaal geweldig.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Aan zulke vriendinnen heb je inderdaad helemaal niks!!

We moeten woensdag alleen even kijken waar en hoe, omdat we even moeten kijken wat zij doet met haar kleine meid. We gaan in ieder geval naar een grote prenatal!!!

20. butterfly1984

Hoe oud is haar meisje dan?
    Heb je veel babywinkels bij jullie in de buurt?

Deel Deze Pagina