Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Haar meisje is nu 7 maanden, super leuk dus. Het is een hartstikke gemakkelijk kind, als wij gaan winkelen vindt de kleine dat heel leuk. Ze kijkt haar ogen uit.
    Echt veel babywinkels zitten hier niet direct in de buurt (ze hebben in Oss zelfs geen prenatal), maar met de nieuwe snelweg (A50 is verlengd enkele jaren geleden) staan we binnen 30 minuten in Eindhoven. Dus dan wordt alles ineens toch wat gemakkelijker te bereiken.

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

goedemorgen,

Butterfly: zoiets zeg je toch niet als vriendin, uberhaupt al niet. Maar goed dat jullie geen vrienden meer zijn.
    Wat goed dat melissa op die tijden komt, echt heerlijk.
    Vind ook dat Melissa op jouw lijkt.

Nijn: vandaag de babykamer, zij zetten hem ook in elkaar voor jullie, of gaan jullie dat zelf doen?
    Heerlijk zo'n rustig weekje, geniet er maar lekker van.
    In nijmegen hebben ze een xxl store van prenetal, misschien is dat wat.

Damian heeft ons weer verwend, werd pas om half negen wakker, mannetje hoeft pas om 11:00 uur te beginnen, dus hebben lekker lang geslapen. Gaan vandaag lekker een beetje keutelen in huis, hoeven niets speciaals te doen. Avondeten heb ik in huis. Het enige wat ik wil doen is de badkamer.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

waar ik woon hebben ze alleen maar een spar, een bloemenwinkel en een kapper.
    als we naar een prenatal willen, moeten we iets van 25 minuten rijden ongeveer.

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Samantha: heerlijk zeg tot half 9 slapen!
    Esther slaapt ook weleens tot 8uur, maar goed dat maakt nu niets meer uit, ben dan toch al wakker.
    Geniet er nu nog maar even van dat je zolang kan blijven liggen!
    Dus lekker rustig dagje.........dat mag ook weleens!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samantha, lekker uitgeslapen vandaag. Lekker hoor!
    En een lekker rustig dagje, heel goed! Je hebt het druk genoeg gehad dit weekend!
    De babykamer wordt in elkaar gezet. Als mannetje en ik dat moeten doen, poeh, dat wordt ruzie. Hij leest altijd de boekjes, ik begin meteen en uiteindelijk lukt het mij niet en hem wel... bah bah...

Thnx, voor de tip van de prenatal xxl.
    In son en breugel schijnt ook een hele grote te zitten, daar gaan wij woensdag heen.

Ben nu bezig met alle foto's van onze carnavalsvereniging (CV) één voor één te downloaden. Ik ben mijn mapje met alle foto's kwijt (van 2006 t/m nu) ... Wat een werk zeg... ben nu bezig met een themafeest van 202 foto's....
    Ben blij als ik weer alle foto's op de harde schijf heb staan...

6. Gerritsen

nijn: haha dat ken ik, begin ook altijd en mijn man is ook van de instructieboekjes. Inmiddels ben ik het afgeleerd en hij zet nu meubeltjes etc in elkaar en ik doe de rest daarna.
    Balen dat je de foto's kwijt bent, dus je bent nog even bezig met downloaden.
    Zodra ik de foto's in het album heb geplakt, dan zet ik die foto's allemaal op cd rom. Laat ze ook op de pc staan maar dan heb ik ze altijd.

Hier ben ik helemaal bij met alle foto albums. Wel een werk, maar bijhouden scheelt echt.

7. Gerritsen

kamertje Damian

8. Gerritsen

9. Gerritsen

Laatste van Damian

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Hier de allereerste dag echt helemala alleen. Vorige week is mijn moeder nog een keer geweest toen jeroen cursus had. En nu is jeroen weer aan het werk. En ben dus alleen met ons wondertje!
    Zojuist al naar het cb geweest voor de gehoortest. Allebei zijn oortjes zijn goed. Gelukkig maar want je weet immers nooit.
    Hij ligt hier nu lekker wakker in de box naar zijn mobiel te staren.

Meestal is hij 's morgens van voeding tot voeding wakker en ligt lekker tevreden in de box rond te kijken. Verder slaapt hij meestel direct na de fles. En een keer per dag is hij dus wakker van voeding tot voeding.

Gisteren heeft hij om 23.30 een fles gekregen en toen om 04.00 en daarna heb ik hem om 08.00 wakker gemaakt voor een voeding als ik dat niet had gedaan had hij nog lekker doorgeslapen. Maar omdat we naar het cb moesten moest ik hem wakker maken voor de voeding anders zou hij waarschijnlijk komen als we onderweg waren en nu lag hij lekker verzadigd in de maxci cosi voor de voeding.

Nijn: is ook een fijne winkel in eindhoven die prenatal zijn we ook regelmatig geweest.
    Hier in nijmegen zit ook een prenatal maar die zit midden in de stad en dat is lastig met parkeren. Wij rijden vaak naar arnhem daar zit voor arnhem zelf een woonboulevard met een grote prenatal. Daar kun je voor de deur parkeren. En zijn we dus eigenlijk sneller dan dat we naar de stad rijden en daar parkeren.
    Veel succes met de babykamer vandaag!!!

Samantha: wat luxe dat damian jullie lekker heeft laten uitslapen. Lekker zo'n rustig dagje!

Butterfly: dat lijkt me toch niet echt handig zo weinig winkels in de buurt. Hier wonen we gelukkig tegen het dorp aan loop er zo in en daar zijn eigenlijk alle winkels te vinden. We hoeven dus nergens voor naar de stad.

Ele: wat gaat het snel zeg bij jou! Het lijtk wel of jou zwangerschap veel sneller vorobij vliegt als die van mij haha Nog even meid en dan heb je ook jou wondertje in je armen!

Smokey: hoe gaat het met jou?

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: wat een leuke kamer zeg!! Wow
    Wat voor soort babykamer hebben jullie straks voor de kleine? (misschien heb je dat al verteld of foto's laten zien maar ben het even kwijt) Kan niet missen dan dat dat ook zo'n prachtige is!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samantha, het kamertje van Damian is erg mooi geworden, zeg!
    Normaal zet ik de foto's ook meteen op cd-rom, alleen de foto's van de carnaval niet, want er komen steeds foto's bij van anderen... en ik dacht dat ik alle foto's ook op de harde schijf had staan....

Marleen, fijn dat de gehoortest goed was. Toch weer een zorg minder. En je eerste dagje echt helemaal alleen. Zal vast en zeker helemaal goed komen.
    Wat is Jens een gemakkelijk ventje zeg! Super!

Arnhem is voor ons toch wel weer een stukje verder. Dat komt omdat we dan om moeten rijden. Ach, komt helemaal goed.

Bijna 11.00u ze mogen nu toch wel komen van baydump... al kwamen ze tussen 10u-14u. Hoe sneller, hoe beter!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nou dat zou ik ook geen vriendin noemen! Bah wat een vervelend mens!

De dag dat wij wisten dat we een miskraam kregen vorig jaar wist mijn beste vriendin (knuffeltante van Jens) dat ze zwanger was. Dat was zo emotioneel! Want hun waren ook al jaren bezig om zwanger te raken! Je gunt het ze zo erg maar je zit ook zo in je eigen verdriet! Helaas is dit na een paar weken ook uitgedraaid op een miskraam. We hebben hierdoor wel heel veel steun aan elkaar gehad omdat we allebei hetzelfde hadden meegemaakt onze band is hierdoor vele malen sterker geworden. Helaas is mijn vriendin sindsdien niet meer zwanerg geraakt en zijn nu ook gestopt met het medische om zwanegr te raken. Ze zijn nu dus ook heel gelukkig met Jens en dat ze knuffeloom en tante zijn zodat ze helemaal van hem kunnen genieten!

En inderdaad melissa lijkt vel op je marianne!
    Leuk om te zien!

Hier lijtk Jens sprekend op Jeroen als twee druppels water. Als je babyfoto's van Jeroen en Jens naast elkaar legt lijkt het een en dezelfde baby!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik kan me inderdaad nog wel iets herinneren van de mk van je vriendin. Wat ontzettend kl#te, zeker omdat ze nu besloten hebben om te stoppen met het medische traject. Misschien brengt de rust en Jens hun nu ook hun wondertje.
    Wel super dat jullie hen knuffeloom en tante gemaakt hebben. Is dat in plaats van peetouders?

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #415 marleentje26, 8 feb 2010
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
    Hier voor degene die het nog niet gezien hebben de voorkant van het geboortekaartje.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dit is ons geboortebedankje!

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dit is de achterkant van het doosje geboortemuisjes!

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ja klopt we hebben geen peetouders maar een knuffeloom en tante gekozen. Dit omdat we Jens niet laten dopen. En toch iets speciaals wilde doen. Enonze vriendin en vriend heel speciaal voor ons zijn en ze die speciale rol dubbel en dwars verdiend hebben!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Deze foto is van vanmorgen.

20. marleentje26

25 aug 2007