Hey meiden, Was ik weer wat kletsen jullie veel Ga dan ook niet alles terug lezen sorry, jullie zitten allemaal een fase verder met alle verhalen, ik denk daar nog helemaal niet aan haha Heb nog steeds alleen kraamzorg geregeld en voor de rest helemaal niks. Heb nog geen babywinkel gezien, maaar we gaan wel naar de 9 maanden beurs dat lijkt me erg leuk heb er veel zin aan Vind nog steeds een heel raar idee dat ik een kleintje ga krijgen, kan het nog niet echt geloven eigenlijk. Mijn buik die groeit wel men niet normaal, had 2 broeken gekocht van mama licious wat een waardeloose dingen zijn dat zeg. Ik wil graag een skinny spijkerbroek heeft iemand nog een suggestie want die ik nu heb is net een jutte zak aan mijn kont Nijn is je kamertje mooi? Ele wat balen dat je zo slecht slaapt. Ik zie allemaal knappe foto's voorbij komen van jullie kleine wondertjes mooi hoor Marleentje ik vind Jens echt zon super leuke naam! Wij zijn nu ook een beetje aan het zoeken, vind het voor een jongen makkelijker dan voor een meisje. Ele en nijntje zijn jullie al uit de namen?? Samantha wat een leuk kamertje zeg heb je mooi gedaan
smokey: welkom terug...........hahaha. Ik moest vanmorgen ook al zoveel bijlezen, toen ik even met melissa naar cb was geweest. Vanaf wanneer ga je buikfoto's maken? Ik kan je niet helpen aan een antwoord op je vraag helaas, misschien kun je eens op google zoeken.
Bekijk bijlage 50101 Voor het eerst een foto weet niet of het gelukt is, foto is niet helemaal duidelijk vriendlief heeft er even 1 snel gemaakt Net ook kinderdagverblijf geregeld komt langzaam goed met mij haha
Klopt de band zit onder mijn zwarte t-shirt Ik ga lekker naar bed weer slapen heerlijk, vind ook zo koud weer bah bah ben echt geen wintermens heb zon zin aan het voorjaar. Meiden tot morgen maar weer en slaapse
het is idd echt koud, echt niets aan!!!!!! Ga nu ook naar mijn koude bedje toe............heb niemand die me warm houd vanacht.......hahahaha. En ben vergeten mijn warmte deken erop te gooien. hmmmmmmmmm...........als het echt erg koud is doe ik het alsnog even. Melissa ligt net weer in bedje, kijken hoelang ze het volhoud. slaap lekker meiden en tot morgen!
Goedemorgen meiden, Smokey, je kunt je buikje echt al goed zien!! Helemaal leuk!!! Wij hebben wel ene jongens- en meisjesnaam maar of dit de definitieve namen zijn, weten we nog niet... Na de carnaval gaan we daar eens seriezer voor zitten. Jongensnamen gemakkelijker? Zullen we ruilen dan? Wij vonden de meisjesnamen nl veel gemakkelijker... Ele, fijn dat je Herbie toch nog goed voelde gister. Probeer (makkelijker gezegd dan gedaan) niet te druk te maken. Ik denk echt dat Herbie daar op reageert. O ja, wij hebben geen zomerjasje, maar een vestje. Ook hebben wij geen voetenzak voor de maxi cosi. Boxkleed-foto? Marianne, en hoe was het koude bed? Toch nog goed geslapen?? En Melissa, wat is ze gegroeid!! Helemaal super toch? Marleen, gister de hele dag goed gegaan? Anouk, hoe gaat het met jullie? Drink Erin nog steeds iets meer? Samantha, en hoe bevalt je (verplichte) verlof? Heel slim om toch de regelmaat in je leven te houden qua slaap- en rusttijden. Poeh, ik lijk wel mn therapeut, maar het is alleen maar bedoeld om te helpen.... All, het kamertje is heel mooi geworden!! Ben zo blij. Ze moeten nog wel een keer terug komen, want er waren wat probleempjes... Maar die zijn op te lossen en we hebben nog tijd. Toen die mannen gister weggingen, stond er meteen een vriendin op de stoep en 's avonds kwamen de toekomstige opa en oma's. Dus helaas geen tijd gehad om jullie op de hoogte te brengen. Ik zal straks, als ik het wat opgeruimd heb, wat foto's maken. Evenals van mn buik, want we zitten weer in een even-week... Fijne dag allemaal!!
goedemorgen allemaal, Nijn, Ja ze is echt wel goed gegroeid he?Had het zelf net verwacht qua gewicht, lengte merkte ik wel dat ze was gegroeid. Heb gister toch nog de warmtedeken erop gedaan.....hihihihi, heerlijk warm.Alleen als je eruit moet is zo koud. Wat super dat de babykamertje er is, alleen jammer dat het nog niet helemaal klaar is. Wij vonden jongensnamen ook veeeeeeel moeilijker om te bedenken.Meisjesnamen waren we gelijk uit. Vanacht was het weer raak: Ik ga melissa uit bed halen, sta ik in 1 keer in een plas met melk met mijn blote voeten!!!Alles zat er weer onder! Haar trui, hydrofiele luier die onder haar hoofdje ligt, hoeslaken, laken en zelfs nog het dekentje. Dus kon alles fijn weer verschonen. Maar.............tot nu toe geen diaree meer! Vind het zo moeilijk he.............het is of diaree óf spugen! Hoop dat het bij deze keer blijft, want het is zo zielig he? Het was echt een beste plas met melk op de grond!!
Goedemorgen dames, Hier een super nacht gehad!! Ben zo trots op Jens dat hij het zo goed doet. Gisterne hebben we om 22.30 Jens in bad gedaan daarna om 23.00 de fles gegeven en toen kwam hij pas om 04.45!!! Echt heerlijk daarna weer direct in slaap gevallen en werd hij om 08.45 wakker voor zijn flesje! Nu ligt hij lekker wakker in de box! Nijn: super zeg dta het kamertje staat! Dan lijkt het al meteen veel echter vind je niet! Kun je je al voorstellen dat er over een tijdje een klein wondertje in ligt? Trouwens mooie buikfoto weer in je album! Het begint echt wat te worden zeg! Ele: moeilijk he namen kiezen. Wij waren er gelukkig al lang overuit voordat we zwanger waren haha En die namen zijn het ook gebleven als we ooit nog zwanger raken wat we hopen natuurlijk dan hebben we in ieder geval al een meisjes naam. Smokey: mooi buikje al hoor! Ik moet zeggen ik mis mijn zwangerschap eigenlijk heel erg! Ook al heb ik een hele ellendige zwangerschap gehad. Toch mis ik het. Het is zo bijzonder dat er een klein wezentje in je groeit wat je voelt. Je bent gewoon op dat moment speciaal! Nu we ons wondertje in onze armen hebben is natuurlijk nog mooier maar mis het echt! Al die kleine plopjes en schopjes enz Ik hoop dat ik het nog eens mag mee maken! Smokey: weet je al wanneer je voor het eerst echt gaat shoppen? Willen jullie trouwens weten wat het word? Butterfly: nog een beetje kunnen slapen door de kou? Hoe gaat het nu met melissa?
butterlfy: haha onze berichtjes hebben elkaar gekruist. Vervelend zeg van dat spugen van melissa! Hoop dat het inderdaad eenmalig was!
marleen: wat goed van jens zeg, heeft melissa ook al paar keer gehad zolang slapen.maar jens is ook zwaarder, dus hj moet het in principe kunnen. esther deed dat al met 1 week, overslapen.
o ja vergeten te vertellen gister volgens mij. Op het cb zei de arts na de controles dat we een echte kleine krachtpatsertje hadden.........dus ik helemaal trots natuurlijk.....hahaha. Ze had wel een kleine breukje bij haar naveltje, haar naveltje steekt wat naar buiten en als ze huilt word dit nog erger. Dit breukje zou vanzelf over gaan zei ze. Ik zou over een aantal jaar nog wel eventueel voor een 3e willen gaan/proberen, maar mannetje vind het zo eng,omdat bij beide bevallingen wel complicaties waren.
Wat fijn om te lezen dat Jens het zo goed doet Marleen!! En inderdaad nu is het echt ineens weer een stuk echter. Al begint het besef volgens mij toch wel een beetje te komen nu... Marianne, wat vervelend dat Melissa vannacht weer zo gespuugd heeft. Is het bij die ene keer gebleven? Hoe wij er nu over denken (en als alles lukt natuurlijk) komt er zeker een tweede en waarschijnlijk ook nog een nummer 3. Eerst wilde ik er maar twee, maar heb vorig jaar zo'n leuke gezinnen gezien met drie kids (en zelf zijn wij thuis ook met drie kids), dat ik mijn wens heb bijgesteld. Net de box in elkaar gezet, wat een ellende was dat, maar hij staat! Nu even rusten en dan dadelijk weer verder in de kinderkamer.... Leukk!
Nijn, wat leuk he om zo bezig te zijn met die babydingetjes? Hoe zo'n box hebben jullie? Bij mijn man waren ze met 2 kids en bij mij met z'n 5en.
De box is op zich niet lastig als je met zn 2-en bent. Maar aangezien ik nooit kan wachten met iets in elkaar zetten, ben ik in mn eentje begonnen.... Ondersteuning dmv dozen enz... Best lache om te zien volgens mij. Maar hij staat! Bij mijn mannetje waren ze ook met 2 kids. Wij zijn beiden de oudste en onze ouders worden dus alle 4 voor de eerste keer opa en oma...
Jens komt eigenlijk vanaf het begin maar voor 1 echte nachtvoeding een enkele keer 2 keer. Maar nu waren de tijden wel heel luxe haha Nijn: gelukkig staat de box! Is een karwei ja maar weer een klus geklaard haha Lekker om zo bezig te zijn met al die dingetjes! Vanmiddag komt mijn moeder even en lopen we het dorp in moet even nieuwe luiers halen (pampers zijn bij kruidvat in de aanbieding) en voeding en nog wat boodschappen. Lekker even een frisse neus halen. Ik was thuis enigskind en jeroen is thuis met zijn vieren! We hebben ook besloten dat we niet aan aniticonceptie gaan doen en wel kijken wanneer en of we zwanger raken. Dit omdat het bij Jens bijna 3 jaar heeft geduurd en we eigenlijk volgens doktoren niet op de natuurlijke weg zwanger kunnen raken. (is dan wel al 2 keer gebeurd maar toch) Dus willen de tijd goed benutten haha Dus wie weet ben ik alweer zwanger voordat smokey is bevallen en dan blijft het een zwanger topic haha
Leuk Marleen om niet aan de anti conceptie te gaan... Van mij hoeft er ook niet veel tijd tussen de kids te zitten (tenminste zo denk ik er nu over). Maar we zien wel hoe het loopt... Ik had idd ook gezien dat de luiers bij de kruidvat in de aanbieding waren... Alleen zit die bij ons in de stad... Beuningen is trouwens toch geen dorp? Is toch best groot??
Esther had geen 1 keer een nachtvoeding, we gaven haar voor de nacht een fles en dan smorgens weer! Met melissa is het dus wel anders, maar komt ook omdat ze lichter is en omdat ze kampt met spugen en diaree, dan blijf je natuurlijk sneller honger houden. Maar het komt vanzelf wel, nu zit ze op 1 voeding snachts en dan smorgens vroeg weer. nijn: dat is wel heel leuk zijn voor jullie beide ouders. Wordt de kleine mooi volop verwend. Hier ben ik ook de oudste en mijn man is ook de oudste, dus ook alle 4 voor 1e en nu 2e keer opa en oma, alleen willen zijn ouders geen contact met de kleinkinderen.(ook niet met ons!) Hier zit de kruidvat 7km verderop, dus klein 15 minuten rijden! Weet niet of jullie een Plus supermarkt in de buurt hebben Anouk en Marleen, maar daar kreeg je een hele mooie babydoos, word zelfs aan huis bezorgd!!! Zit een heel pak luiers in!En allemaal nog veel meer leuke dingen! En hebben jullie de C1000 babydoos ook, die is ook erg leuk