butterfly kost 80 euro en meer dan de moeite waard. Ik kom zelf anders nauwelijks om de maxicosi heen om hem vast te zetten. En dan sta ik altijd met mijn broek tegen de auto aan met gevolg altijd een vieze broek haha Maar het is voor ons ideaal en meer dan het geld waard. Zou er zelfs het dubbele voor over hebben haha
butterfly: leuke foto! Heb je daar nog de verkleiner in zitten? Jens past daar al ruim een week niet meer in haha
marleen: dat vind ik het niet waard, ik bedoel ik ben maar paar seconden bezig om dat vast te zetten, gaat zo gemakkelijk! Bijna net zo snel als dat jij het erop klikt,dus nee sorry vind het niet waard en al zeker niet als het het dubbele zou kosten. Heb het geld niet op de rug groeien..........hahaha
ja de verkleiner zit er nog in, zo snel groeien ze daar niet uit, heb het nu iets omhoog gezet, zit voor haar ook fijner dan heeft ze wat meer steun
butterfly: ieder heeft zo zijn voorkeur voor spulletjes Maar Jens kan er echt niet meer in. Dan zit hij helemaal in de verdrukking ook als we hem omhoog zetten. Zijn neefje heeft er ook maar 1 week in gezeten. Ligt er misschien aan dat Melissa een stuk kleiner is
marleen: stuk kleiner valt op zich wel mee vind ik ze is nu ook al 54 cm lang en bijna 4 kilo.Maar vind het voor haar fijner zo, anders is het ineens zo groot, lijkt me niet lekker zitten.
dus een lakentje moet ik wel nog aanschaffen voor de kinderwagen hoor ik! is dat dezelfde maat als voor een wieg? of als een ledikantje? en wat leggen jullie dan over het matrasje heen? tenminste ik ga ervanuit dat dat matrasje erbij zit.. wij hebben ook de gewone maxi cosi zonder dat gefix ding moet zeggen, we hebben al geprobeerd of we de maxi cosi in de auto kregen, we hebben een hoge auto, honda crv, terreinwagen met 5 deurs makkelijk dus om eraan te komen, dit hebben we al geprobeerd omdat we twijfelden aan de easyfix ding.. mijn auto heeft maar 3 deurs en is een kleintje, tja, haha dat is een ander verhaal een seat arosa, zelfde maat als vw lupo wrs zet ik dan de maxi cosi op de voorste stoel.. maar ik zal voornamelijk in de grote auto rijden dus komt helemaal goed! ik ga nu ff boodschappen halen, krijg de foto niet op de laptop, nieuwe poging als ik terug ben! en het sneeuwt nog steeds hier!
ele:hier schijnt de zon.......hahaha.maar wel ijskoud buiten. Je bent iig wel een hoeslakentje nodig en daarover heen leg je bij het hoofdgedeelte een hydrofiele luier. Een lakentje hoeft niet perse.Ja is zelfde maat als de wieg geloof ik
Hey meiden, Wat veel leuke spam!!! Lief hoor!!! Ele, een vriendin van mij had van een fleecedekentje een hoesje gemaakt voor om het matrasje van de reiswieg (ziet er in, gister ook binnengekomen, alleen het frame nu nog). Die kan ze er dan afhalen en in de wasmachine stoppen. Ik ga mijn moeder ook nog aan het werk zetten, al weet ze dit zelf nog niet. Buikfoto staat in mn album! Hij is nu echt flink gegroeid vinden jullie niet? Hieronder foto 1 van het kamertje. Het is dus nog niet helemaal af, maar ben zo blij er mee....
Nijn wat gaaaafff!!! echt heel mooi! staat ook echt heel mooi bij elkaar wit met licht bruin! en die meubeltjes zijn echt mooi zeg! vooral bij het berenbehang! dat inruimen is je ook al goed aan het lukken zie ik hahaha ongelooflijk he dat die kamer straks voor de beeb is..
Thnx, Ele. We zijn ook echt heel blij. We hebben overal wel over nagedacht, maar toch is het spannend om te zien of alles mooi bij elkaar staat.... Het inrichten lukt inderdaad goed, al hebben we nog niet heel veel. Morgen ga ik dus lekker winkelen!!! Ik begin wel steeds meer te beseffen dat er echt ons beebje in komt te liggen (misschien ook omdat mini Nijn zo druk is..). Toch blijft het heel onwerkelijk en zo'n mooi groot wonder!!!
Buikje gaat nu inderdaad hard, maar nog steeds een bolletje aan de voorkant.... Ik ga nu trouwens even rusten, heb vannacht slecht geslapen omdat mannetje zo aan het snurken was... Daarnaast ook best veel gedaan vandaag... Tot straks!
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat Melissa in verhouding er veel langer plezier van kan hebben dan Jens omdat Melissa een stuk kleiner begonnen is. Dus die heeft er meer plezier van dan Jens in verhouding. Maakt verder ook niet uit. Nijn: leuke kamer zeg!!! Begint al wat te worden. Jammer dat alle nog niet compleet is. Maar dat komt vast goed. Lekker gaan shoppen voor de kamer!!
bah ik had ook willen rusten, niet van gekomen helaas.. en we gaan zo ook nog uiteten met vrienden van mijn mannetje.. hij heeft sinds kort ook een relatie en dat meisje is er ook bij.. dus dan ga ik maar gezellig mee he anders liet ik hun altijd alleen gaan.. dus ik moet schoonmoeder nog vragen of ze van een fleecedeken iets maakt dat ik over het matras kan spannen? klopt dat? en daarover leg je dan een hydrofiele dinges luier? ( dat ziet er dan weer minder uit vind ik) en erover heen een fleecedeken en het kan met of zonder lakentje? klopt het zo?
Smokey: Je ziet echt al een buikje, echt heel mooi. Butterfly: vervelend dat melissa zo gespuugd heeft, jouw wasmachine draait ook overuren. Marleen: wat is Jens een knap mannetje. Heel ook een hele mooie gave huid, zag ik. Ook de voedingen doet hij goed. Echt heel fijn. Elegance: Boxkleed foto? Wij hebben een matrasje in de kinderwagen. Hier heb ik een hoeslakentje om gedaan ( voor een wieg) en er zit een dekbedje bij met een hoes. Bij Damian legde ik onder zijn hoofdje een hydrofielluier voor het spugen en zweten anders blijf je wassen. Het dekbedje wat er nu bij hoort is denk ik voor straks te warm, heb een dun dekentje voor een wieg erbij gekocht. Bij de Hema hebben ze leuke voor weinig. Ook kun je straks met eventueel een slaapzakje gebruiken in combinatie met een lakentje. Je merkt vanzelf aan het weer wel, wat wel en niet kan. Anouk: hoe is het met Erin en met jou? Marleen: was helemaal vergeten om op je kaart te reageren, erg leuk is deze zeg en de bedankjes ook. Had ik nog niet eerder gezien. Nijn: je buik heeft idd een spurt gehad. Volgens mij krijg je een jongetje,hahah. Weet het niet hoor, maar je draagt het mooi naar voren. Ook je kamertje met de meubeltjes zijn erg mooi. Vooral die beer vind ik helemaal geweldig. hahah Maar even zonder dollen, ziet er echt heel goed uit. Vandaag tot 13:00 uur gewerkt, heb alles goed overgedragen aan mijn collega's/personeel. Administratie blijf ik tot einde van deze maand zelf doen en dan vanaf 1 maart neemt ons administratiekantoor deze taak van mij over tot na de zomervakantie. Had wel even een slik moment, maar ook een yes gevoel van heb verlof. Wat ga ik allemaal doen, met die vrije tijd. Heb wel besloten dat Damian gewoon elke dinsdag naar zijn oma blijft gaan, zo heb ik elke dinsdag echt helemaal voor mijzelf. Had ik al verteld dat mijn knie weer zo vreselijk pijn doet? Nou in ieder geval dat doet hij, donderdagmorgen moet ik naar de dokter en dan willen ze foto's maken. Vind ik wel eng aangezien ik toch zwanger ben. Maar zal dan wel horen hoe of wat. Heb niet zozeer last van de knie zelf, maar ik de knieholte en deze trekt helemaal door naar de kuit. Kan geen laarzen aan hebben en het is ook zo ineens blauw uitgeslagen. Dit was niet zo. Vreemd he. Zo een heel verhaal is het geworden. We gaan hier op tijd eten, mannetje komt zo thuis en gaan dan door naar mijn moeder om Damian op te halen. Hebben namelijk vanavond een feestje van mijn oma, is 75 jaar geworden en viert het in een zaaltje. Dus vroeg erheen zodat we ook op tijd weer naar huis kunnen. Tot morgen denk ik.