samantha: bedankt over de complimenten van ons knappe mannetje!! Hij heeft inderdaad een hele gave huid. Dat valt ook iedereen op. Hij heeft ook hele lange wimpers vind ik zo mooi maar dat zie je niet op de foto's. En bedankt voor je leuke reactie op de kaart en bedankje! Kan me indenken dat je een slik moment had. Het is heel dubbel je moet afstand doen van je werk wat van de ene kant minder is van de andere kant heb je nu wel verlof en kun je het rustig aan doen en lekker genieten van de zwangerschap! Je hebt ook groot gelijk dat je Damian gewoon elek dinsdag weg brengt heb je even een dagje voor jezelf en voor Damian is het ook leuk toch en blijft hij in het ritme zitten. Vervelend zeg van je knie! Dat duurt toch al veel te lang zo zou ik zeggen. Ik zou er ook mee naar de dokter gaan voor de zekerheid. Want dit is ook niets zo!
Nijn: wat een super mooi kamertje zeg! Dat behang.............super lief!geweldig! En idd wat een buikje al hoor, is zeker erg snel gegroeid. Samantha: Balen dat je weer zo'n last hebt van je knie. Beterschap! De meiden liggen hier lekker op bed en mannetje is lekker vrij. Morgen en overmorgen weer nachtdienst. Straks desperate housewives kijken. Zal nog even een spammen.
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik niet meer terug gekomen ben gister, maar mannetje had de computer gisteravond nodig. Dat zal deze week nog wel vaker gebeuren, omdat hij de muziek voor de carnavalsoptocht nog in elkaar moet zetten... Ele, hoe is het etentje geweest? Samantha, wat balen dat je nog zo'n last hebt van je knie. Laat er anders goed naar kijken door een orthopeed of zo. Die hebben er echt verstand van! En logisch dat je even moest slikken toen je alles afsloot (voor even) op je werk. Het is toch eerder dan gepland... Maar nu heb je lekker veel tijd voor ZP Marianne, de komende nachten dus weer alleen... heel veel succes, maar dat komt goed, dat weet ik zeker!! Hoe is het vannacht gegaan met spugen/diarree? Smokey, hoe is het met jou? Anouk en hoe is het met jullie?? All, vandaag ben ik niet veel hier, ik ga namelijk babyshoppen!!! Fijne dag allemaal!!!
hoi, Nijn: veel plezier met shoppen, ga je echt doelgericht shoppen voor babyspullen etc of gewoon kijken en dan zien wat je wel en niet koopt? Wij zijn inmiddels helemaal klaar voor de baby, heb alles weer in huis. Voor de baby hebben wij een nieuw matrasje gekocht, een wieg voor de slaapkamer, alle kleding, alles betreft lakentjes etc. Wilde dat deze baby ook zijn eigen dingen kreeg. Zo gebruiken we natuurlijk het badje, maxi cosi, wipstoeltje etc allemaal wel weer Heb vanmorgen mijn huispak aan gedaan en ga lekker keutelen.
goedemorgen! nijn heel veel plezier! ben heel benieuwd wat je allemaal gaat kopen! samantha, heerlijk zo'n dagje he! maar je knie klinkt niet echt goed zeg.. wil je hem niet toch nog eens laten onderzoeken? hier hebben we ook bijna alles in huis! het etentje was gezellig gisteren al voel ik me daarna weer alsof ik veel te lang op die stoel heb gezeten en ik niet meer overeind kom.. en vanacht ook maar weer weinig geslapen.. bleh! mijn mannetje belde vanmorgen, hij voelt zich echt ziek, is toch gaan werken en onderweg ondekte hij dat er ee bars over de hele vooruit zat.. terwijl we geen sterretje hadden? Gelukkig is hij vanmiddag iets vroeger thuis.. rond 3 uur ik heb vrijdag via internet het dekentje en de hoeslakens besteld.. hopelijk komen ze snel!
haha ele: had zojuist kraamvisite dus had nog geen tijd gehad hier te komen. Zo leuk het was een kraamgezin waar ik gewerkt heb direct na de miskraam. Zo'n lieve meid en was dus erg gezellig om ze weer te zien helemaal om te zien hoe die kleine gegroeid is ze is nu bijna 1 jaar. Wat gaat dat snel!
wat gezellig en leuk dat je daar nog contact mee hebt! ik kijk nog vaker bij de sept mama's, daar zijn de kindjes ook alweer 4 - 5 maanden! ongelooflijk snel gegaan allemaal! soms ben ik dan wel eens stiekem blij dat ik nu pas aan de beurt ben, want dan denk ik, anders had ik het al allemaal achter me en nu kan ik nog iets langer genieten! niet helemaal waar natuurlijk, maar toch wel leuk dan het nog voor je ligt allemaal!
ok okok ok ik snap het! jullie willen niet meer met me praten tot ik het boxkleed heb gepost! jajaja.. ik ga weer een poging doen om dat ding op de laptop te krijgen!
komt ie, hij is wel met de tel genomen dus niet heel scherp, en hij is nog heel erg gekreukt omdat hij nu nog in de kast ligt ivm katten en... de naam moet dus nog aan de linkerkant komen en dan een & teken zodat nijnje en de beeb naast elkaar liggen en... het beertje die onder de arm van nijntje hoort is nu weer bij schoonmoeder omdat er nog klitteband op moet maar omdat de oren etc loszitten en het armpje lijkt hij vind ik in het echt wel leuker dan op de foto maar das gewoon eigen ego he hahaha jaaa en het lukt, ik weet al wat ik verkeerd deed, echt heel stom..
Zo daar was ik weer, alles goed hier vanmorgen weer bij de gyn geweest alles was goed en alle uitslagen ook goed ook de combi test was 1/3700 dus dat is netjes weer opgelucht. Op 31 maart krijgen we de 20 weken echo super spannend kan niet wachten tot zover is Vanavond kom ik weer even gezellig bijkletsen
wat fijn smokey, kun je weer gerust ademhalen! en shoppen he! je zit nu bijna aan de 13 weken, goh echt snel hoor! begin je je nu ook weer wat zekerder te voelen?
Heel langzaam aan denk ik soms jeetje bizar man ik ga gewoon een kindje krijgen geloof je toch zelf niet haha maar lijkt er nu toch echt op. Ga met mijn schoonmoeder naar de 9 maanden beurs kan ik leuke ideeen op doen ben benieuwd Het begint langzaam aan steeds leuker te worden Allemaal info/boekjes van het ziekenhuis meegekregen vind echt een super fijn zkh het WKZ in Utrecht en gyn is ook helemaal top Hoe gaat het met jou ele?
Ele: Vind je boxkleed echt mega leuk. Straks met de naam erop van de baby is hij geweldig. Hoe voel je je vandaag? Vanochtend belde ze van Naviva, kraamzorg. Eigelijk was alles al wel bekend. Het enige verschil met Damian is dat hij toen op de zij te slapen werd gelegd en dat het nu op de rug moest. Ook moest ik nog even de kruiken nakijken op lekken. Duhh dat snap ik ook wel. Krijg 49 uur en heb voorkeur voor thuisbevalling. Graag wil ik borstvoeding geven, dit is de vorige keer totaal mislukt. Had toen 4 kraamhulpen en allemaal deden ze het anders. Daarbij had ik ook een kraamhulp die in mijn tijd zelf ging kolven. Ging tenkostte van mijn uren. Heb dit toen allemaal gemeld en heb toen wel een halve dag extra gehad. Ze hebben me voor 99,9 % beloofd dat ik nu 1 kraamhulp krijg. Alleen tijdens de bevalling komt er iemand die in de bevallingsploeg zit en de kraamhulp voor de hele week komt uit de dagploeg. In Maart ga ik ook nog naar de infoavond van het ziekenhuis voor borstvoeding geven en heb nu ook een kolf in huis. Daarbij zit er in mijn verzekeringspakket 15 uur lactatiekundige hulp en als het moet ga ik daar zeker gebruik van maken. Nou ik ga nu even liggen. Tot straks
Smokey: wat geweldig dat je waardes en uitslag goed waren, wat zal er bij jouw een last van de schouders zijn gevallen. 31 maart is al heel snel. Leef echt met je mee.
jeetje samantha, daar zie ik ook wel een beetje tegenop wat jou gebeurd is.. ofdat ik het minimum aan uren krijg en idd iedere keer een andere.. en euh kolven doen ze maar in hun eigen tijd... dus tja.. en mijn mannetje heeft maar 2 dagen verlof.. zijn baas had hem wel al gezegd je mag de hele week thuisblijven, ook dat vind ik niet veel.. en dan zie ik me nog niet met zo iemand alleen zijn die ik niet ken etc.. maar goed ik loop op de zaken vooruit, volgende week vrijdag komt er iemand langs voor de intake.. leuk dat je mijn boxkleed leuk vind! het was echt veel werk om die nijntje te krijgen, hij is ook iets verdikt, maar dat alles zie je dus niet op de foto wat ik bets jammer vind heb net ook eens wat foto's met mijn tel van de bbkamer gemaakt! hier komt er een!
Hoi meiden, ik heb jullie terug gevonden hoor ok heb vernomen dat jullie wilden weten hoe het nu met mij was, eigenlijk heel goed heb wel een rare cyclus achter de rug, maar we hebben net goed nieuws gekregen dat mijn man genezen verklaard is van kanker (dit na 4 jaar) en daar was ik zo blij om dat ik het heel makkelijk kon aanvaarden dat ik de dag erna ongi werd. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hoi meiden, Yaraah, wat een geweldig nieuws!! Nu nieuwe ronde nieuwe kansen en dan komt het helemaal goed!! Ele, wat een mooi kleed! En wat een mooi behang! Ik wist niet precies wat ik me erbij voor moest stellen, maar mooi hoor! Smokey, ook al zo'n super nieuws! Geweldig meid!! Marleen, lekker gekletst, gezellig!! Marianne, waar ben je?? Samantha, alles al klaar voor de beeb, poeh, ik nog lang niet... haha maar vandaag een goed begin gemaakt! All, het winkelen is goed gelukt. Heb voor mezelf 4 shirtjes gekocht en voor mini Nijn ook wat kleertjes. Nu heeft hij/zij wel genoeg uni-kleertjes, want als hij/zijk geboren is, komt de rest. Verder veel gevraagd aan mn vriendin over dekentjes, kruiken enz. Het was een heel gezellige, nuttige, leuke dag! O ja, en op de valreep nog een boxkleed gekocht. haha Tot morgen! Mannetje gaat nu weer computeren....
hoi meiden, niet zoveel gekletst dus hoef niet zoveel bij te lezen. Smokey, wat ongelooflijk fijn dat alles goed is! Ja, je word echt mama hoor!Je kan het nu nog totaal niet voorstellen, maar nog even en dan is hij/zij er. Tijd gaat zo snel voorbij. Ele, wat een super mooi boxkleed hoor! En de foto van het kamertje........geweldig, ben nieuwschierig naar de andere foto's van het kamertje. Samantha, Dat is vervelend dat je 4 verschillende kraamhulpen hebt gehad, was dit ook bij naviva? Ik had ook naviva en heb 1 kraamhulp gehad. Hoe is het nu met je knie? Anouk, hoe is het gegaan vandaag bij de ka? en hoe is het met het drinken van Erin? Marleen, hoe is het met jullie? Yaraah: Wat fijn om wat van je te horen. Jammer dat je nog geen posi-test hebt, maar wat zeker nog veel belangrijker is, is dat je vriend genezen is verklaard! Gefeliciteerd......wat moet dat een ongelooflijke opluchting voor jullie zijn! Melissa heeft niet genoeg meer aan 120ml en krijgt nu dus 150ml.Ze komt nu om de 4 uur. Gisteravond/nacht heeft ze het ook geweldig gedaan. Om 19:00, 00:00, 05:00 en 09:00, super he? Zal nog even de foto opnieuw plaatsen, volgens mij werd ze over de kop gekeken.En let eens op haar wimpertjes.......geweldig he? Weet je wat ik zooo leuk en lief vind, ze lacht echt heel vaak en dat doet ze al een hele tijd, maar nu sinds een weekje maakt ze er hele lieve geluidjes bij, echt heel mooi om te horen, ik smelt er gewoon van!En dat lachen............echt big smile, en die oogjes er dan bij...........smelt, smelt!!!!! Wat hou ik toch van mijn meiden. Het sneeuwt hier al de hele dag!Bah! De wegen zijn hier spekglad omdat de zout op is, ze gooien nu pekelwater op de weg. Mannetje heeft dus nachtdiensten en mag er straks nog lekker door, van overijssel naar friesland........hoop dat ie heel aankomt.
Ele je nijntje boxkleed is super mooi knap gedaan hoor Butterfly wat een super leuke foto, lijkt wel een klein fotomodelletje Hier ook weer sneeuw ben het zo zat bah bah Nijntje super dat je goed geslaagd bent Yaraah wat een fantastisch nieuws helemaal geweldig toch op naar de volgende ronde Samantha jeetje daar word je niet vrolijk van van zon kraamhulp, je moet het maar net treffen volgens mijn. Ga lekker tv kijken en vroeg naar bed. Slaapse meiden, en morgen al weel 13 weken