hey meiden, ik heb hier heel wat leuke foto's zien passeren van kamers en beebjes en moet zeggen dat het allemaal heel erg schattig is hoor Heb ook nog ff een vraagje, hebben jullie ovu-testen gebruikt of niet?
yaraah: Nee wij hebben nog nooit ovu-testen gebruikt. Mannetje is drie kwartier geleden weg gegaan naar werk en Melissa heeft nu net lekker weer in haar bedje en nu ga ik ook zo naar bed, ben zooooooo moe, maar goed dat ben ik iedere dag!
Morgen meiden, Yaraah ik wel 2x gedaan en 2x zwanger door geworden, nu de laatste keer ook ik zou het altijd proberen Butterly ook lekker bed weer in heerlijk, ik zit al weer op kantoor maar gelukkig tot 12 uur vandaag en vanmiddag lekker naar de kapper wil iets heel anders maar weet niet of ik dat durf haha
Goedemorgen meiden! Smokey, gefeliciteerd met de 13 weken!! Joehoeee!! Yaraah, wij hebben ook ovu testen gebruikt en zie het resultaat. Ik gebruikte die van Sensitest geloof ik... via het forum gekregen van iemand... Marianne, inderdaad die wimpers... mooiiiii!! All, dadelijk weer naar de fysio en dan begint vanavond carnaval. IK weet nog niet of ik meega (al was dat wel mn goede voornemen), maar ik heb de laatste dagen behoorlijke hoofdpijn (te druk, te moe, te veel) en kan misschien beter even rustig aan doen.... Fijne dag allemaal en tot straks!! Oja, gister heeft het hier de hele dag wel gesneeuwd, maar is het niet blijven liggen. Gisteravond wel en nu ligt het er nog en sneeuwt het nog steeds (kleine vlokjes).
goedemorgen meiden! Marianne, ik heb de foto niet over het hoofd gezien! maar vergeten te vertellen dat ik het een hele mooi vind alweer! wat een meisje meisje is ze ook he! echt een knapperd! nijn, goed van je dat je overweegt het rustig aan te doen als je lichaam het aangeeft.. hoe was het gisteren? nog leuke dingen geshopt? succes bij de fysio! hoe bevalt de vakantie je tot nu toe? yaraah, leuk om je weer hier te zien! Ik heb de ovu testen van het kv gebruikt, ze schijnen niet zo goed te zijn, al heb ik er geen problemen mee gehad en ik ben 3 keer in een half jaar zwanger geworden maar buiten dat voelde ik ook best goed aan wanneer ik een ei had! SMokey 13 weken! joehoe! nog een week te gaan en je gaat al het 2de trimester in! bevalt de roze wolk je? hier sneeuwde het gisteren al heftig en bleef het een beetje liggen, nu sneeuwt het enorm en blijft het zo goed als liggen, al denk ik dat als het stopt met sneeuwen het toch ook weer snel weg is.. de vogeltjes buiten nog maar eens extra goed verwend Gisteren naar yoga geweest en we hadden het erover dat het nu na de 30 weken lijkt alsof het allemaal heel zwaar wordt.. je buik, maar ook dingen doen en de moeheid wordt echt erger... ik ben dus niet de enige die het zo ervaart.. al merk ik wel dat ik door de BI het minste kan en daar baal ik wel van als ik sommige andere dames zie! het doet nu echt pijn pijn als ik in bed lig.. ik denk dat ik nu ook rond de periode zit dat het bij marleen ook het ergste werd, een paar weken voor het indalen.. leuk overigens dat jullie het boxkleed leuk vinden en het kamertje! de rest van het kamertje volgt nog als het meer af is
Ook die van Sensi test gebruikt werken prima en makkelijk te bestellen via internet volgende dag in huis
Hier weer een super nacht gehad. Jens hebben we gisteren om 22.30 in bad gedaan en daarna de fles. Toen kwam hij pas om 05.45!! Dus heel luxe en zojuist om 09.30 heeft hij weer een fles op. Jens heeft zojuist 130 ml op! Dus aan de 120 heeft hij ook lang niet altijd genoeg. Hij groeit dan ook super. Gisteren avond hebben we hem gewogen en toen woog hij 4340 gram! Jens komt hier dus ook om de 4 uur voor zijn fles alleen de ochtend fles wil hij om de een of andere manier altijd na 3 3,5 uur al. Sorry even korte reacties hier. Ga zo even douchen, aankleden en eten want krijg zo weer visite. Yaraah: fijn dat je ons weer gevonden hebt! Ele: wat een super mooi boxkleed mag je trots op zijn! Nijn: lekker dat je geslaagd bent! Zo leuk dat babyshoppen Smokey en butterfly: Hoe gaat het met jullie? Samantha: Hoe gaat het met je knie? Ga je vandaag nog naar de HA
ow nijn ik helemeaal over je bericht heen gelezen wat je allemaal geshopt hebt gisteren! sorry niet gezien! om er even op terug te komen, klinkt goed! ben ook wel heel benieuwd hoe jullie boxkleed eruit ziet! hier sneeuwt het nog steeds! joepie! maar had mijn moeder net op msn en vertelde dat ik zo naar de winkel ga.. nou wat een luxe, ze gaat voor me, geen denken aan dat ik nu naar buiten ga alleen! ze komt dus zo mijn boodschappen brengen en de poetsvrouw is het huis aan het poetsen... ok ok, ik zou het ook fijn vinden als ik het allemaal nog zelf zou kunnen, maar dit is toch ook overdreven luxe he!
marleen wat fijn dat jens al zo goed doorslaapt! wat een verwennerij! zie je at he, van de nachtrust die je niet gehad hebt toen je zwanger was, krijg je nu extra nachtrust ervoor in de plaats!
ele: heel luxe zeg dat je boodschappen gedaan worden gepoetst! Geniet er maar van! Mijn vader komt zo ook langs en heeft ook boodschappen gehaald zodat ik met Jens niet door de kou moet. En dat Jens zo goed slaapt is echt luxe en dat al zo snel! We hebben zowiewo totaal niet te klagen. Een makkelijker baby bestaat volgens mij niet. Hij huilt echt nooit sinds zijn krampen zijn verdwenen. Als hij honger heeft jammert hij een keer 5 sec en dat was het. Dan ligt hij weer rond te kijken. Zo voorbeeldig dat had ik me nooit kunnen wensen. Ele: ik hoop voor je dat je net zo'n makkelijke jongen krijgt maar dat komt vast goed zodat ook jij lekker kan slapen.
Ik hoop het zo! ik vind het echt allemaal zo spannend! gisteren toen we klaar waren met de yoga kwamen er al vrouwen binnen van een stadium verder, die al met de baby kwamen! ik werd echt GEK! wat een lieve kleine schatjes waren dat! en dan zit ik zo te kijken en dringt alles dubbel zo hard door.. ja zo een krijg ik ook.. en dan moet ik zelfs ervan huilen.. omdat ik zo zo ontzettend blij ben... stomme hormonen ook he
Ele: dat is zeker een luxe zeg!Geniet er maar lekker van zou ik zeggen.Naar buiten is nu zeker geen pretje!Brrrrrr wat is het koud zeg! Wanneer had jij voor laatst een buikfoto geplaatst?Ik weet het niet meer. Nijn: Doe het lekker rustig aan, als je niet heen kan, dan kan het niet.Je gezondheid en die van de beeb komt vooraan. Rust maar lekker uit.Hoe gaat het slapen snachts bij jou? Yaraah: Heb je al besloten welke testen je gaat kopen? Zal deze maand heel hard voor je duimen. Samantha: Hoe gaat het met jou?Gaat het al wat beter met je knie? Smokey: Van harte gefeliciteerd met je 13 weken! Nu zit je officieel in het 2e trimester!!!Super zeg! Nu lekker genieten.Zijn de klachten al minder geworden? Anouk: Heb je gister al gesproken via sms....hahaha. Hoe gaan de nachten bij jou?Hoe gaat het met Erin vandaag? Vanochtend even met Melissa langs de huisarts geweest, omdat ze nog steeds vieze oogjes heeft. Ze heeft nu een zalfje meegekregen, dus hoop dat het nu snel weg is.Wil haar nu wel een keertje zien, zonder vieze oogjes..... Maar je krijgt wel aandacht hoor als je daar bij de huisarts zit met zo'n kleine.......hahaha, allemaal complimenten dat het zo'n knap dametje is en dat ze zo helder is.En ze zeggen allemaal.......oooooooooooo wat klein, wat lief zeg! Zal eens een foto plaatsen van gisteravond, toen kreeg ze de fles om 21:00 en moet je eens kijken hoe ze erbij ligt, toen was ze nog maar op de helft van de fles.
hoi hoi, hier ben ik weer.... Ele, wat een luxe!! Balen dat het zo is, maar van de andere kant, laat je maar lekker verwennen!! En ik heb dat ook dat het nu toch echt door begint te dringen dat wij ook zo'n kleintje krijgen. Zo leuk!! Ik ben ook zo gelukkig!! Marianne, hopelijk helpt het zalfje snel. Wat een schattige foto en zo tevreden, super hoor!! Marleen, wat Ele al zegt, jij mag nu alle slaap-schade inhalen van je zwangerschap. All, net weer bij de fysio geweest. Ze adviseert me een bekkenband, dus nu even mn vriendin gesmst of ik die van haar mag lenen. Verder ga ik vanaf nu echt rustig aan doen!! Beloofd!! Hebben jullie het verhaal meegekregen van Jos van Oss? Belachelijk liedje, maar wel een super grap. Nou is gister onthult wie hij is, komt hij gewoon uit een dorpje bij ons uit de buurt (zelfde gemeente), lache!! Vanavond ga ik lekker bij mn ouders eten. maik moet overwerken, maar komt zo wel thuis lunchen. Dan nog even wachten op mn pakketje met (nog een) boxkleed en dan richting Oss...
buikfoto. ik denk met 26 weken ofzo? moeten er ook weer een maken.. maar weet niet ik zie er altijd zo tegenop, ik voel me zo'n zeekoe! een bekkenband heb ik idd ook gehad, ik vond het zo pijnlijk onder aan mijn buik dta ik hem niet meer kon dragen en er denk ik 2 dagen mee gelopen heb.. soms doe ik hem nog wel eens om, maar ook dan doet hij gelijk weer pijn.. de fysio raadde hem toen ook weer af Het verhaal van jos van oss ken ik nie, maar ben wel benieuwd nu haha gezellig dat hij zo naar huis komt nijn en dat je lekker bij je ouders kunt eten.. wat een luxe hebben we toch ook allemaal he! heb je ook via internet besteld nijn? ik heb het dekentje en hoeslakens vrijdag al besteld, maar nog niks gehoord :S Melissa is echt een mooi meisje hoor marianne, jeetje wat een tevreden koppie! en wat ik ook zo leuk bij haar vind is dat je zo duidelijk die haargrens ziet, dat maakt haar ook meteen weer zo babypop achtig snapje? echt een knuffelmeisje Hoe komt ze aan zulke vieze oogjes? van de verkoudheid? spuugt ze trouwens nog steeds zoveel?
Het boxkleed heb is afgelopen zondag besteld bij prenatal en gister een berichtje gehad dat het verstuurd is. Nu gekeken bij tnt en de chauffeur is onderweg. Jos van Oss: op you tube een grote hit. Hij schreef een liedje en nam de videoclip in A'dam op. Als het filpmje 100 bekeken zou worden op you tube, zou hij zijn vrienden een rondje geven. Het was zo'n succes dat shownieuws, rtl boulevard enz contact zochten met jos van Oss. ook het brabants dagblad. Niemand kon achterhalen wie hij was, al zat het brabants dagblad goed... er werd zelfs gedacht dat het een reclame stunt zou zijn... Gister heeft hij zichzelf onhuld. Als je op google jos van oss intypt, krijg je alle info. Echt een goede grap!! Jammer, dat de bekkenband niet hielp. Ik ga het proberen en zeker als ik wat meer ga staan (zoals op het werk/carnaval). We zien wel.... Smakelijk eten en tot strakjes!!
Marleentje wat super dat Jens het zo goed doet, voorbeeldig kindje Ele laat je inderdaad maar lekker verwennen heerlijk toch geniet er maar van en super lief dat je ma de boodschappen doe toch Butterfly heerlijk toch al die complimenten van je meisje leuk hoor en weer zon mooie foto Nijntje ja die ken ik wel met "een zachte g en een harde l"haha lachen hoor maar heb je ook die van de gooische meisjes gehoord van een gooische r en een dikke dubbel d of zoiets die hoorde ik vanmorgen die is nog leuker haha Het besef dat ik een kleintje ga krijgen is er bij mij nog niet echt maar daar zal nog wel even tijd overheen gaan denk ik. Ga zo naar de kapper haar eraf een korte bob en blond denk ik als ik dat durf en als kapper het ook ziet zitten want als ze iets niet leuk lijkt dan doet ze het ook niet. Altijd gezeur heb ik het lang wil ik het kort en andersom hebben jullie dat nou nooit
ik heb mn haar altijd lang gehad en af en toe knip ik het af tot mn schouders ongeveer, dat is dan echt kort. En dat heb ik toevallig 2 weken geleden gedaan... Die andere versie van gooise r en dubbel d hoorde ik gister idd ook op de radio. Heel kort, maar moest wel lache